igra ide u dobrome smjeru za sada !
Nadam se da ce vratiti runewords
igra ide u dobrome smjeru za sada !
Nadam se da ce vratiti runewords
Ima li kakvih novosti? neki dan instalirao Wolcen - Lords of Mayhem, pa poslje toga D3, skoro sam se ispovracao kad sam vidio D3 kako loše izgleda, nemogu da vjerujem kako to loše izgleda naspram Wlom-a, onako rekao bih laganih 20g graficke razlike a ono čak 8(d3 izasao 2012)
Očekuje se ovih dana novi blog post od Blizzarda; stavit ću (ako netko ne bude brži) dok se pojavi.
Ma ja ne očekujem prije 2024.-2025. izlaz igre, tako da do onda samo turistički pogledati ima li kakvih novosti.
Još će se 3 puta mijenjat igra do tada, kako je rekao kolega gore, još ni ne znaju što hoće od igre, samo da će biti tamna i mračna.
Evo Blizzard quarterly update za D4:
https://news.blizzard.com/en-us/diablo4/23463858/diablo-iv-quarterly-update-june-2020
Evo Blizzard quarterly update za D4:
https://news.blizzard.com/en-us/diablo4/23463858/diablo-iv-quarterly-update-june-2020
Čitajući ovo, kao da je igra gotova i samo što nije ušla u beta/open beta fazu.
Ovo sve djeluje cool, ali "testeri koji su samo prošli kroz priču trebali su pola vremena od onih koji su radili i side questove". Znači li to da su testirane sve regije i questovi i side questovi nisu "samo placeholder".
Drugo "open world" mi zvući više kao MMO nego Diablo - gdje je tu random level generator?
Treće, gdje je Diablo? Igra se doslovce zove Diablo, ne mogu igru koncipirat oko drugog main bossa... ili mogu? Ali je li to onda i dalje Diablo?
Malo kasniš, ali bolje kasno nego nikad.
Ovo se zaista dogodilo... reakcije ljudi su legendarne. Okupili su hard core Diablo PC gaming zajednicu u jednu dvoranu, prezentirat mobilnu igricu sa hrpom mikrotransakcija, ali ne u vidu nove franšize, već silovanja postojeće. Dobili su reakciju kakvu zaslužuju.
Mene samo strah na što će D4 ličiti. Možda bolje da je sve skupa umrlo sa D2 ili D3 nego ovaj smjer koji je blizzard odabrao. Nekad je bolje da studio umre i sjećaš ga se po dobrome, nego da ovako polako odumire godinama i izlazi sa sve gorim proizvodima nvih developera i blamira se do neprepoznatljivosti.
Mene zanima gdje je završila ekipa koja je predstavljala Diablo Immortal , budući su popljuvani, igra nikad nije izašla i razvija se PC varijanta koju su rekli da nemaju u planu 😂🤣
Al ajde, dovoljno su prisebni da su na kraju poslušali želje svojih korisnika. Šteta samo izgubljenog vremena u novca za razvoj Immortala
Mene zanima gdje je završila ekipa koja je predstavljala Diablo Immortal , budući su popljuvani, igra nikad nije izašla i razvija se PC varijanta koju su rekli da nemaju u planu 😂🤣
Al ajde, dovoljno su prisebni da su na kraju poslušali želje svojih korisnika. Šteta samo izgubljenog vremena u novca za razvoj Immortala
Molim, ponovi ovo?
Na kraju ta famozna mobitel igrica nije ni izašla?? Nisam pojma imao, ne pratim, ali sam itekako pratio onu blamažu na predstavljanju. Ja mislio da je to odavno izašlo na mobitele... Hahahaha...
Ovo cak izgleda obecavajuce zasad, izgleda da zbilja slusaju feedback. Ovo je jos jedno priblizavanje D2 i odmicanje od D3 sto je odlicna stvar. Negativno je sto ocito nemaju pojma sto rade i moglo bi biti i 10 god do releasea ak se tak nastavi...
Mene zanima gdje je završila ekipa koja je predstavljala Diablo Immortal , budući su popljuvani, igra nikad nije izašla i razvija se PC varijanta koju su rekli da nemaju u planu 😂🤣
Al ajde, dovoljno su prisebni da su na kraju poslušali želje svojih korisnika. Šteta samo izgubljenog vremena u novca za razvoj Immortala
Mene zanima gdje je završila ekipa koja je predstavljala Diablo Immortal , budući su popljuvani, igra nikad nije izašla i razvija se PC varijanta koju su rekli da nemaju u planu 😂🤣
Al ajde, dovoljno su prisebni da su na kraju poslušali želje svojih korisnika. Šteta samo izgubljenog vremena u novca za razvoj Immortala
Molim, ponovi ovo?
Na kraju ta famozna mobitel igrica nije ni izašla?? Nisam pojma imao, ne pratim, ali sam itekako pratio onu blamažu na predstavljanju. Ja mislio da je to odavno izašlo na mobitele... Hahahaha...
Immortal je i dalje u razvoju i uskoro launcha, samo ne cujemo nista o njemu jer su nakon Blizzcon fijaska se mudro odlucili presaltati iskljucivo na kinesko trziste. Sa Zapadom uopce ne dijele nikakve info, ali kom se da prokopati ima toga.
Ma mislim da prerađuju za Aziju kak si rekao jer tu im nema kruha. Pričalo se prije 2 godine "samo što nije vani"... mobilna igra, hej, pa razvoj tih igara traje 6 mjeseci do godine dana, ne 5 godina. O čemu pričamo? Fijasko od igre, pitanje hoće li ikada zaživit. Mora im trošak razvoja i održavanja servera bit manji od zarade, a zarada ako nije astronomska, kao da je nema.
Nisu ni Azijati baš kreteni da će na 5" ekranu igrat ne znam šta ozbiljno, to su igre dok sjediš u vlaku ili busu. Ak možeš sjest na PC ili pred konzolu šta ćeš se patit na mobitelu.
Igra bi bila smece za mobitel. Probao titan quest na androidu, nemos se brate snac sve sitno, neigrivo..
Igra bi bila smece za mobitel. Probao titan quest na androidu, nemos se brate snac sve sitno, neigrivo..
Kinezi imaju male prste
Diablo 4 skill tree izgleda obećavajuće.
Baš me zanima kako će to sve sinkronizirati sa itemizacijom/powersima. Build diversity bi napokon mogao biti veći od 3-4 različita po klasi. Mislim da bi D4 mogao biti pun pogodak jer su developeri u konstantnoj interakciji sa communityjem i trude se promijeniti sve što nailazi na opravdanu kritiku.
Nakon Immortal fijaska i činjenice da su skoro pokopali franšizu, to je minimum koji mogu napraviti.
Diablo 4 skill tree izgleda obećavajuće.
Baš me zanima kako će to sve sinkronizirati sa itemizacijom/powersima. Build diversity bi napokon mogao biti veći od 3-4 različita po klasi. Mislim da bi D4 mogao biti pun pogodak jer su developeri u konstantnoj interakciji sa communityjem i trude se promijeniti sve što nailazi na opravdanu kritiku.
a znas i sam da ne bude bilo tako, mogu stavit oni koliko hoce diversity, kada ces se drzati 1-2 cookie cutter builda jer su najbolji za ladder i to je tak u svakoj igri
Bitno da imam opciju igrati što više različitih end game viable buildova. To što ljude pere kompleks pa igraju meta buildove kako bi bili najjači u igri koja nije kompetitivna nije moj problem nego nešto što svatko osobno treba rješavati sa svojim terapeutom.
To bi se isto moglo reci za tebe jer sudis drugima sto igraju igru na onaj nacin koji smatraju najzabavnijim. Ja sam osobno u Diablo 2 jednako vremena proveo u excelici koliko u igri maksimizirajuci ucinak svog charactera. Gledao sam uvijek da napravim sto bolji build koji je najoptimalniji za ulogu koja mu je odredjena. Ne vidim sto je tu lose. Uzivao sam i u stvaranju neoptimalnih buildova s kojima mi je bio gust proci igru kroz Hardcore (fire trap assassin, holy freeze paladin itd). Ima ekipe koja je doslovno bez itema na characteru pobjedila igru u HC. Bas takva raznolikost nam treba u D4 imho...
edit: da me se ne shvati krivo, cookie cutter buildovi kvare igru. Ako postoji jedan build koji je najbolji u svakoj situaciji u svakom dijelu igre onda je igra neoptimizirana.
Dakle upravo ono što kolega govori i kakva je situacija u D3.
Postoji uvijek 1 build koji apsolutno dominira po sezoni, 1-2 blizu i ostali su trash. S time da taj top je baš build, vezan uz klasu, često crusaider ili WW barb.
Dakle upravo ono što kolega govori i kakva je situacija u D3.
Postoji uvijek 1 build koji apsolutno dominira po sezoni, 1-2 blizu i ostali su trash. S time da taj top je baš build, vezan uz klasu, često crusaider ili WW barb.
E pa u jedinici nije bilo tako. Živio Diablo 1!!
Dakle upravo ono što kolega govori i kakva je situacija u D3.
Postoji uvijek 1 build koji apsolutno dominira po sezoni, 1-2 blizu i ostali su trash. S time da taj top je baš build, vezan uz klasu, često crusaider ili WW barb.
kako dođe do toga? je li to uvijek bilo tako ili je počelo sa dostupnim informacijama na klik miša? Svaka šuša može pronaći meta build u roku minute
ali opet vjerujem da bi developeri mogli doskočiti problemu
ne moze se to nikako rjesiti, to je tako, previse je varijabli i previse toga za izbalansirati da je sve "isto" viable.
nije to slucaj samo sa diablom, tako je u svakoj igri, koje je imalo kompetitivna.
min/max je uvijek bog i batina i to je tako
nije to lose. sigurno ma pregrst igraca, koji igraju te i takve igre a da niti nemaju pojma da postoje excel sheets, web stranice, aplikacije i slicno gdje mogu gledati koji gear/build/spell ili sto vec je najbolji za odredene situacije
hrpa ih se drza 2-3 spella s kojima su poceli i s time rokaju, u potpunom neznanju da postoji nesto bolje jace i slicno, i opet se dobro zabavljaju
oni koji se imalo informiraju o ovim stvarima, ce skoro uvijek ici na coocike cutter ili min/max build jer zele biti sto vise na ladderu, bolje/brze/lake farmati i slicno
dobro je sto i jedni i drugi imaju pregrst opcija i da se svi dobro zabave
Dakle upravo ono što kolega govori i kakva je situacija u D3.
Postoji uvijek 1 build koji apsolutno dominira po sezoni, 1-2 blizu i ostali su trash. S time da taj top je baš build, vezan uz klasu, često crusaider ili WW barb.
kako dođe do toga? je li to uvijek bilo tako ili je počelo sa dostupnim informacijama na klik miša? Svaka šuša može pronaći meta build u roku minute
ali opet vjerujem da bi developeri mogli doskočiti problemu
Problem je što je cijeli koncept igre vezan uz buildcrafting.
Dakle imaš te tormente i GR level i leaderboard.
Nisi vezan da to radiš, ali "randum build" često nema veze sa setom i set bonusom i season bonusom, često ne može ni max torment riješit, a kamo li lovit visoke GR. Toga svega u D1 nije bilo, mogo si igrat što si i kako htio, mogo si na maga stavit full plate mail, sword i shield i peglat kako si htio i što si htio.
Nije sve vezano uz meta build na webu. Odnosno jest, ali tek nakon što su developeri to ugradili u koncept same sezone. Ko ne igra recimo HC, ili sezonu, ili oboje, ima malo više slobode, to je istina.
Path of Exile je jedan od boljih primjera kako riješiti taj problem.
Path of Exile je jedan od boljih primjera kako riješiti taj problem.
a igra za đabe ako se ne varam?