RC mlažnjak
- poruka: 102
- |
- čitano: 24.173
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
U redu je
tipkaj u konzolu /rocketman
;)
Nisam.Cijena samog mlaznog motora(VJ5-20)je 1100$!A di je kontroler,kotači,stajni trap?Dobro,trup,krila i neke fičri se mogu napraviti i kod kuće.Izračunao sam da bi me sve došlo(ako bih sam radio trup i krila i naravno kokpit)oko 1600$.
EDIT:Vidim da neki misle da za 700$ mogu kupiti cijelog.Ljudi,to nije električni motor.To je pravi minijaturni mlazni motor na kerozin a zrak koji izbacuje je 800 stupnjeva celzijevih a buka je nesnosna(tj.moraš nositi slušalice).
To bi bio mikro mlazni motor čiji je potisak reda veličine nekoliko desetaka kg. Taj oblik RC modelarstva je osobito razvijen na dalekom istoku (Tajvan). Najkritičniji dio motora je usmjerivač mlaza koji mora biti od posebne legure aluminija kako bi motor bio što lakši. Ukoliko u tražilicu upišete ''micro jet engine'' sve će biti puno jasnije..
Fine turbinice s njima bi se moglo svasta napraviti.Staviti GPS,ziroskop,dopler radar,IC kameru i eto Tomahawka.Brzina od 400-600 km/h a ako se jos stavi Afterburner,eto 1200km/h.
Ej, ako budes pravio sa turbinom napravi afterburner i letice ko "pravi".
http://en.wikipedia.org/wiki/Afterburner
Afterburner –naknadno izgaranje, dio ispušne cijevi mlaznog motora u koji se preko posebnih mlaznica ubrizgava gorivo u vrući mlaz, dolazi do naknadnog izgaranja s čime se stvara vrlo velika dodatna sila potiska. Radi visokih temperatura koje se stvaraju naknadno izgaranje smije se koristiti određeno, vrlo kratko vrijeme.
Kaj ćeš ti znači sam delat avion...nadam se da se kužiš u to...
Javi nam se kad se prvi put zaletiš/srušiš u neko drvo..=)..zezam se ofc..
Sretno ti bilo =)
Neznam koliko tocno trosi u modela.Za izracun u pravi aviona imaju dole linkovi.
Sa aerodinamicnim avinom i afterburnemom bi mogao probit zvucni zid samo je pitanje bili izdrzala konstrukcija aviona i bili bio upravljiv na toj brzini.Jer nisu ista pravila aerodinamike u podzvucnim i nadzvucnim brzinama.
Isto postoj imogucnost da ces izgubiti kontrolu u andzvucnij brzini i da upadne model.To moze biti opasno jer ako nekod pogot model koji leti 1000+ km/h i tezi 15-20 kila taj nece preziviti.Da bi napravio tako brz avion treba dosta znanja i iskustva.A ako ti toga ne nedostaje zasto ne napraviti afterburner.
Evo zanimljiv linkova od NASE.
Kako izracunati potrosnju Afterburnera: http://www.grc.nasa.gov/WWW/K-12/airplane/sfc.html
Simulacija sa Aferburnerom:http://www.grc.nasa.gov/WWW/K-12/airplane/Animation/turbtyp/etaf.html
Nemoj da ti ovo poljulja samopouzdanje:https://www.youtube.com/results?search_query=rc+jet+plane+crash&aq=1
Jedino me još jedna stvar muči.Je li pametno uzeti Jet Joe 1800 turbinu?Samo je 1200$.Kako to?
Profesor fizike?
Profesor fizike?
Da oni bas sve znaju pogotovo oni sta idu na razne kvizove :D
Čovječe koliko troši!Bi li to zdržalo minutu na onakvom malom rezervoaru u avionu?
Nego,upravo me muči jedna stvar.Na RCU forumu su mi rekli da se klonom JetJoe turbina,no opet i tamo ih ima nekoliko koji su kupili i s kroz su zadovoljni a i avioni sa njima prilično dobro lete.Inače,cijena JJ 1800 je 1000$ a cijena KingTech K-80E je 1450$.E,sad,JJ1800 ima 20lbs potiska i 115,000 rpm dok K-80E ima 18lbs potiska i 145,000rpm.Koji da uzmem?
Tu kantu goriva bi potrosio za oko ukupno 2 minute isprekidanog rada.Jer u slucaju konstantnog rada kroz 2 minute istopio bi se Afterburner.
Uzmi tu jeftiniju jer su one otprilike sve iste,jer sve moraju proci atestiranja prije pustanja u prodaju.
PS:Ako si ikada letio RC mlažnjak na kerozin,reci kakva su ti iskustva sa određenom turbinom(tj.u koliko si pokušaja uspio upaliti)i jesu li ti se gasile u zraku?Stvarno me to zanima.
Ako budem neki avion cuo u daljini,odmah cu se tebe sjetit i potrazit lokalno atomsko skloniste
Nego da te pitam,daj stavi neke sse tu da vidimo na kaj to sad lici.Zanima me ozbiljno
Ako budem neki avion cuo u daljini,odmah cu se tebe sjetit i potrazit lokalno atomsko skloniste
Nego da te pitam,daj stavi neke sse tu da vidimo na kaj to sad lici.Zanima me ozbiljno
...mene takoder!
Ima tu dosta posla.Inače,ja ću letjeti oko Jaske.
Moj će bit nešto veći i jači,jer je ovo turbina u rangu sa JJ1200 koja ima 14lbs potiska dok ja uzimam JJ1800 koja proizvede 20lbs potiska.Prilično jaka zvjerčica!evo i specifikacija moje turbine(to je ona u videu koji je AIX 2.0 postavio): 110mm,1500g težina,115,000 rpm u full loada-u a pri tome 20lbs potiska(to je oko 9kg),u idle-u(dakle pri zagrijavanju na zemlji je 40,000 rpm.
Moj će bit nešto veći i jači,jer je ovo turbina u rangu sa JJ1200 koja ima 14lbs potiska dok ja uzimam JJ1800 koja proizvede 20lbs potiska.Prilično jaka zvjerčica!evo i specifikacija moje turbine(to je ona u videu koji je AIX 2.0 postavio): 110mm,1500g težina,115,000 rpm u full loada-u a pri tome 20lbs potiska(to je oko 9kg),u idle-u(dakle pri zagrijavanju na zemlji je 40,000 rpm.
Kolika će biti brzina tog čuda?
Morale su proci atestiranje jer se vrte na velikim obrtajima,radi se sa zapaljivim materijama,postoji mogucnost explozije itd.
Kad bi ga napicio 1000+km/h letio bi oko 330m/s tako da za 2-3 sekunde izgubio iz vida i izasao bi ti iz dometa daljinskog.I u zavisnosti kako si namjestio Failsafe mogao nastaviti letjeti neko vrjeme dok ne upadne ili upasti negdje pun kerozina(10-15 litara) i zapaliti nesto(npr.tvornicu,skladiste,sumu,itd) i napraviti visemilijunske stete tako da bi ostatak zivota vozao virtualni zrakoplov.
Afterburner bi najbolje bilo koristit za polijetanje,jer bi tad trebala kraca uzletna pista,ili nakratko za potrebe aeromitinga(
).
Nisam nikako vozao mlazni avion jer zivim u podnjeblju gdje jos leta hebeni EUFOR i nebi mi bio drago da mi srusi avion od 2000$.
Tako sam ja jednom vozao elektricni dvomotorac,i digo ja njega oko 250 metara kad se pojavi vojni helic i poceo kruziti oko mene(mozda su mislili da vozam Global Hawk),i tako svaki put kad ga dignem oni dojdu.Zato sam odustao od toga sporta da me nebi napucali.
Sad se bavim raketnim modelarstvom(pod sloganom FIRE AND RUN) da nebi dobio AGM-114 Hellfire zauzvrat.
Znam dosta teorijski o modelima ali upraksi nisam u mogucnosti zbog podnjeblja(ali nije ni to jos dugo).
ništa neznam o ovome Ali živim u Šibeniku gdje ovo nije bas popularno.ovo me uvjek zanimalo ali nisam imao
priliku ništa napravit.SAD imam par pitanja:
1)jel ima nek stranica za pocetnike o ovome
2)koliko mogu dugo letjeti ove letjelice(na koliko kilometara)
zasad dosta,pitat ću još al kasnije kad još malo proucim o ovoj temi
ništa neznam o ovome Ali živim u Šibeniku gdje ovo nije bas popularno.ovo me uvjek zanimalo ali nisam imao
priliku ništa napravit.SAD imam par pitanja:
1)jel ima nek stranica za pocetnike o ovome
2)koliko mogu dugo letjeti ove letjelice(na koliko kilometara)
zasad dosta,pitat ću još al kasnije kad još malo proucim o ovoj temi
ništa neznam o ovome Ali živim u Šibeniku gdje ovo nije bas popularno.ovo me uvjek zanimalo ali nisam imao
priliku ništa napravit.SAD imam par pitanja:
1)jel ima nek stranica za pocetnike o ovome
2)koliko mogu dugo letjeti ove letjelice(na koliko kilometara)
zasad dosta,pitat ću još al kasnije kad još malo proucim o ovoj temi
Al' bih volio jednom imati tako nešto poput te RC letjelice, no koliko treba vremena za izradu te kolika je dužina, širina toga?
Jest, ali treba imati love za to sve.