Jedan paradox

poruka: 5
|
čitano: 1.091
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
Jedan paradox

Zašto za studenata ima posla a za ostale nema?

Ionako mi to barem za sada paše jer sam student.

Ja sam Plavi zmaj.Form the future!Masa,društvo većina,''normalni'' su ništa bez onih pojedinaca koji ih čine.
Poruka je uređivana zadnji put pet 3.5.2013 20:42 (g12356).
16 godina
odjavljen
Jedan paradox

Jer se studente može platiti puno manje, baš jer ide preko tog student servisa (poslodavac manje plaća naknadu student servisu nego davanja državi), a to su ionako sve poslovi tipa konobarenje, raznošenje letaka i slično. 

Svi smo mi Mentalist.
13 godina
neaktivan
Re: Jedan paradox
g12356 kaže...

Bezveze pišem,moderatori,molim,hoćete li obrisati ovo.

Kaj si orginalno napisao ajde zanima me,pretty please {#}

Volim paradokse.

A true man is not how much liquor he can drink,nor how much asses he can whip,a true man is how he takes care of his family and handles himself in crisis.
15 godina
neaktivan
Jedan paradox

evo vratio sam...

Ja sam Plavi zmaj.Form the future!Masa,društvo većina,''normalni'' su ništa bez onih pojedinaca koji ih čine.
13 godina
neaktivan
Re: Jedan paradox
g12356 kaže...

Zašto za studenata ima posla a za ostale nema?

Ionako mi to barem za sada paše jer sam student.

Moram priznati malo sam razočaran,mislio sam neki super paradoks od kojeg bi GlaDOS eksplodirala no i ovo može.

Uglavnom htjel sam ti napisati dost stvari no onda sam videl jakova pa bi to na kraju ispao samo ko plagijat,tako da potpisujem jakova.

Međutim cijela moja paradigma se sastoji od toga da će student nakon što mu svi okrenu leđa(pa i roditelji) bilo šta raditi,najčešće na crno,poslodavac nije blesav sigurno će uzeti nekog koga može najviše iscijediti. Student nikad ne bude dobio neku višu poziciju osim šljakera i tu i tamo pokoji objekt seksualnog zlostavljanja.