Potražio sam koja su prava nas potrošača što se tiče nedobivanja poklona u roku 30 dana. Zakon o zaštiti potrošača:
Ispunjenje ugovora u roku
Ĉlanak 52.
(1) Trgovac je dužan ispuniti ugovor o prodaji robe ili obavljanju usluge sklopljen na daljinu u
roku od 30 dana od dana kad mu je potrošaĉ poslao narudžbu, osim ako su strane drukĉije
odredile.
(2) Ne ispuni li trgovac ugovor u roku, pa makar i zbog toga jer naruĉeni proizvod nema na
zalihi ili nije u mogućnosti pružiti naruĉenu uslugu, mora potrošaĉa o tome obavijestiti, a
potrošaĉ može, po svom izboru, izjaviti da raskida ugovor ili ostaviti trgovcu primjereni
naknadni rok za ispunjenje.
(3) Odluĉi li se potrošaĉ, u sluĉaju iz stavka 2. ovoga ĉlanka, raskinuti ugovor trgovac mu je
dužan vratiti plaćeno što je moguće prije, a najkasnije u roku od 30 dana otkada je nastupilo
zakašnjenje, uvećano za zatezne kamate po kamatnoj stopi poslovne banke trgovca za oroĉene
štedne uloge na tri mjeseca za cijelo razdoblje, raĉunajući od primitka pisane obavijesti o
raskidu do isplate.