Što se događa nakon 45 dana u servisu?

poruka: 91
|
čitano: 25.249
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?

Gle da je proble sa strujom u stanu, 

onda bi valjda nes bilo i na 6! drugih PC-jeva u stanu.

Ili ako ne bi, onda mi se to bar ne bi desilo 300 km dalje,

gdije bdw. 3 druga PC-ja rade normalno -,-*

LoL username: prokletbio (EU)
17 godina
online
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
cut-paste-waste kaže...

Gle da je proble sa strujom u stanu, 

onda bi valjda nes bilo i na 6! drugih PC-jeva u stanu.

Ili ako ne bi, onda mi se to bar ne bi desilo 300 km dalje,

gdije bdw. 3 druga PC-ja rade normalno -,-*

Ne mora značiti. Da su svi piceki potpuno identični možda bi se mogao buniti. No 190 protiv 230 (ne 220!) volti je gotovo 20% razlike, puno više od nečeg što bi se redovno moglo tolerirati.

15 godina
protjeran
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
cut-paste-waste kaže...

Gle da je proble sa strujom u stanu, 

onda bi valjda nes bilo i na 6! drugih PC-jeva u stanu.

Ili ako ne bi, onda mi se to bar ne bi desilo 300 km dalje,

gdije bdw. 3 druga PC-ja rade normalno -,-*

 

Ček ček ček, 6 PC-a u stanu (nadam se da ne preko istog osigurača/utičnice),

i 3 PC-a na drugoj lokaciji (isto kao i gore)?

 

I šta će ti onda zamjenski PC pobogu?!? To je ukupno 9 PC-a,

i da ni na jednom ne možeš na "fejs"... Ccc.. {#}

 

Old Iggy kaže...

Ne mora značiti. Da su svi piceki potpuno identični možda bi se mogao buniti. No 190 protiv 230 (ne 220!) volti je gotovo 20% razlike, puno više od nečeg što bi se redovno moglo tolerirati.

230 je industrijski čist napon, do +/- 10V se uzima za toleranciju,

i najčešće je drop, osim kod onih koji žive kraj trafostanice, njima je OV...

 

Al 190 je banana-banana...

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
16 godina
odjavljen
offline
Što se događa nakon 45 dana u servisu?

Zato ja imam 245 V, i ide mi na živce to-trafo je 300 m od mene.

Moj broj mobitela- 091 172 6697 Moja web stranica- http://mobiservis.webs.com/
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
vexx5555 kaže...

Zato ja imam 245 V, i ide mi na živce to-trafo je 300 m od mene.

 

Od elektromagnetskih silnica koje ti "cepaju" meso, ostat ćeš ćelav sa 30 godina

a i zubi neće biti tvoji... {#}

 

Savjet: Ako želiš ženu i djecu, učini to što prije, jer kasnije te neće ni jedan, a ako i bude htjela,

pitanje je dali će ti "plivači" plivati normalno, ili leđno. {#}

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
15 godina
neaktivan
offline
Što se događa nakon 45 dana u servisu?

Znas gdije ja podvlačim crtu?

Imao ja milijun drugih pc-a, jedan, ili niti jedan drugi,

PLATIO sam KOLIKO GOD SU TRAŽILI - I IMA DA RADI.

 

edit: ako misle da ja nes krivo radim, 

      nek mi kažu šta i kako.

      Ali nije moguće da ga ja j...,

     jer sam sa rambox -om (hvala mu)

      prosao 2 puta sve od instalacije Windowsa

     i samo zlo i naopako (ko i obicno)

 

 

LoL username: prokletbio (EU)
Poruka je uređivana zadnji put sri 27.4.2011 11:59 (cut-paste-waste).
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
cut-paste-waste kaže...

Znas gdije ja podvlačim crtu?

Imao ja milijun drugih pc-a, jedan, ili niti jedan drugi,

PLATIO sam KOLIKO GOD SU TRAŽILI - I IMA DA RADI.

 

Fino uzmeš popis komponenti, staviš na listu sve proizvođače.

 

Onda nađeš sve njihove mailove, i napišeš im lijepo baš to:

"Platio sam, oću da radi, zašto ne radi?"

 

Dobit ćeš fino odgovor:

"Od svih proizvoda, iz same tvornice izađe 5-10% neispravne robe,

jer je preskupo testirati svaki komad hardwarea pojedinačno.

Zato i dajemo jamstvo na komponente X godina, i bit će vam zamjenjene novim

komponentama u trajanju jamstvenog roka."

 

Jesi sam poduzeo koji korak?

 

Jesi napravio HD Tune? Nisi.

Jesi napravio memtest? Nisi.

Update BIOS-a? Nisi.

Prime95/Furmark? Nisi.

 

Eto, nisi ništa poduzeo. Prodavač nije dužan prije prodaje tebi updateati BIOS,

napraviti memtest/hdtune itd.

 

Zamisli da dođeš samo po ploču, i kaže ti trgovac: "evo pričekajte 90 minuta da vam updateamo BIOS,

pa tek onda možete kupiti ploču." Šta? Daj mi ploču odmah.

 

Ili kupuješ disk/memoriju: "evo trenutak, pričekajte sat-dva da napravimo memtest/hdtune"

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
17 godina
offline
Što se događa nakon 45 dana u servisu?

Samo da dodam..

HTC Touch (kupljen u Vip-u) poceo se resetirati nakon 11 mjeseci.

Odnio u Vip, dobio zamjenski mob, nazvali me 43 dan ija dojdem i, pazi sad:

Od zaheb...ije kazem vipici:"a , cuj mogli ste otegnuti josh dva dana pa da dobijem novi". A koka dobije trenutni PMS, da sta si ja mislim, da to nigdje ne pishe, da su oni napravili sve sto treba???

I ja kazem, stara daj garanciju da ti procitam, tara, rara

Citam garanciju od Agram servisa i tamo pishe da su duzni zamijeniti jednakim ili boljim nakon 15 dana!!!!JUhuhhuuuuuu.

Pocijepam papire od povrata, vipica dobije kubni PMS, ja se pozovem na tocku 7 iz garancije i odbijam preuzeti popravljen uređaj jer ipak piše zamjena,... i izadjem u Radicevu na kavicu (OS).

Sutra u 09:00 zove covjek iz Agram servisa i pita da li bi mi odgovarao Touch pro 2 (pila u odnosu na stari touch) i da im je zao sto je Vip postupio neprofesionalno, ali eto trudimo se mi (a ja josh mislim da spavam, sve mi cudno...).

Zove Vip za 2 dana, ak' mogu do poslovnice.

Tamo nova pila, neraspakirana, slinci idu.

Pristojno trazim ovjeru garancije i dobijam uz cudan zvuk koji podsjeca na skripu zuba....

Potpishem papire za preuzimanje novog i povrat zamjenskog mobitela-istoj vipici sa kubnim PMSom, ajme joj i jao.

 

Elem:

Vip - o bodova

Agram servis- cista petica

 

Moj PC  
5 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
Don Kihoty kaže...

Jesi napravio HD Tune? Nisi.

Jesi napravio memtest? Nisi.

Update BIOS-a? Nisi.

Prime95/Furmark? Nisi.

Ja, prije nego sto sam slao drugi put na servis sam instalirao WindowsXP - tamo je bio isti problem. Onda sam instalirao Windows7 - isti problem ... zatim sam update-o bios, napravio memtest, hdtune, furmark - opet isti problem ... i onda sam im tek poslao.

xFire: rebelsy | steam: rebelsycro | bfbc2: rebels1e
15 godina
protjeran
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
rebelsy kaže...
Don Kihoty kaže...

Jesi napravio HD Tune? Nisi.

Jesi napravio memtest? Nisi.

Update BIOS-a? Nisi.

Prime95/Furmark? Nisi.

Ja, prije nego sto sam slao drugi put na servis sam instalirao WindowsXP - tamo je bio isti problem. Onda sam instalirao Windows7 - isti problem ... zatim sam update-o bios, napravio memtest, hdtune, furmark - opet isti problem ... i onda sam im tek poslao.

To se tako i radi.

Dakle napišeš što si sve napravio od testova, koji ti se simptomi dešavaju i kada, i pod kojim uvjetima.

Dodaš da si probao sa više OS-ova /XP/7/Vista/, i to je to.

 

Tu si serviserima uštedio nekih 4 sata posla.

Onda bi ja, recimo, prvo promjenio SATA kablove i RAM.

Why? SATA kablovi uvjek izgledaju OK, ali iznutra su nekad banana. Promjeniš - problem riješen.

Zašto RAM? Nekompatibilnost sa pločom, neispravan kontroler na samom keksu memorije (prolazi memtest ali nije stabilno u sustavu),

i naravno, napajanje na tester i to je to.

 

Nešto od toga mora biti. Ako ne, onda brate više sila. Čupaj sve na stol,

slažeš kraj te konfe istu konfu (što je moguće sličniju ako baš nema isti CPU, recimo 550BE, stavljam 550/555BE),

i sa originalnog diska kloniram OS na drugi isti takav za drugu konfu, i radim usporedne testove...

 

I mjenjam komponente, prvo prebacim napajanje s jednog na drugi i obratno, pa ram itd itd, dok ne nađem uljeza.

I kad nađem, šaljem RMA i to je to.

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
15 godina
neaktivan
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
Don Kihoty kaže...
cut-paste-waste kaže...

Znas gdije ja podvlačim crtu?

Imao ja milijun drugih pc-a, jedan, ili niti jedan drugi,

PLATIO sam KOLIKO GOD SU TRAŽILI - I IMA DA RADI.

 

Fino uzmeš popis komponenti, staviš na listu sve proizvođače.

 

Onda nađeš sve njihove mailove, i napišeš im lijepo baš to:

"Platio sam, oću da radi, zašto ne radi?"

 

Dobit ćeš fino odgovor:

"Od svih proizvoda, iz same tvornice izađe 5-10% neispravne robe,

jer je preskupo testirati svaki komad hardwarea pojedinačno.

Zato i dajemo jamstvo na komponente X godina, i bit će vam zamjenjene novim

komponentama u trajanju jamstvenog roka."

 

Jesi sam poduzeo koji korak?

 

Jesi napravio HD Tune? Nisi.

Jesi napravio memtest? Nisi.

Update BIOS-a? Nisi.

Prime95/Furmark? Nisi.

 

Eto, nisi ništa poduzeo. Prodavač nije dužan prije prodaje tebi updateati BIOS,

napraviti memtest/hdtune itd.

 

Zamisli da dođeš samo po ploču, i kaže ti trgovac: "evo pričekajte 90 minuta da vam updateamo BIOS,

pa tek onda možete kupiti ploču." Šta? Daj mi ploču odmah.

 

Ili kupuješ disk/memoriju: "evo trenutak, pričekajte sat-dva da napravimo memtest/hdtune"

 

Ajde care, odakle tebi takvi znalački zaključci da ja nisam proveo SVA ta testiranja???

+ navodno su i oni u servisu to 2 puta napravili

+ da mi prodavač kaže: "evo pričekajte 90 minuta da vam updateamo BIOS,

 

pa tek onda možete kupiti ploču." - MOŽE, ne bi se bunio {#}

 

ps. trgovac preuzima na sebe ODGOVORNOST koju snosi proizvođač,

    nemoj mi se samo furat na spike "trgovac je samo medij, nije on nis odgovoran"

     - nije kriv, al odgovara. Ja nisam kupio komponentu od "tvornice" nego od njega.

    Kad bi mogao, otišao bih u tvornicu i pokupio drito sa proizvodne trake,

    ali pošto netko mora dodatno zaradit - nemoze se to tako.

  Što znači da ja nemam nikakva posla sa tvornicama, moj odnos je sa mojim prodavačem i serviserom.

LoL username: prokletbio (EU)
Poruka je uređivana zadnji put sri 27.4.2011 12:18 (cut-paste-waste).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
Don Kihoty kaže...
rebelsy kaže...
Don Kihoty kaže...

Jesi napravio HD Tune? Nisi.

Jesi napravio memtest? Nisi.

Update BIOS-a? Nisi.

Prime95/Furmark? Nisi.

Ja, prije nego sto sam slao drugi put na servis sam instalirao WindowsXP - tamo je bio isti problem. Onda sam instalirao Windows7 - isti problem ... zatim sam update-o bios, napravio memtest, hdtune, furmark - opet isti problem ... i onda sam im tek poslao.

To se tako i radi.

Dakle napišeš što si sve napravio od testova, koji ti se simptomi dešavaju i kada, i pod kojim uvjetima.

Dodaš da si probao sa više OS-ova /XP/7/Vista/, i to je to.

 

Tu si serviserima uštedio nekih 4 sata posla.

Onda bi ja, recimo, prvo promjenio SATA kablove i RAM.

Why? SATA kablovi uvjek izgledaju OK, ali iznutra su nekad banana. Promjeniš - problem riješen.

Zašto RAM? Nekompatibilnost sa pločom, neispravan kontroler na samom keksu memorije (prolazi memtest ali nije stabilno u sustavu),

i naravno, napajanje na tester i to je to.

 

Nešto od toga mora biti. Ako ne, onda brate više sila. Čupaj sve na stol,

slažeš kraj te konfe istu konfu (što je moguće sličniju ako baš nema isti CPU, recimo 550BE, stavljam 550/555BE),

i sa originalnog diska kloniram OS na drugi isti takav za drugu konfu, i radim usporedne testove...

 

I mjenjam komponente, prvo prebacim napajanje s jednog na drugi i obratno, pa ram itd itd, dok ne nađem uljeza.

I kad nađem, šaljem RMA i to je to.

 

Evo prijatelju, pa čitaj. 

Kad mi ne vjeruješ.

http://www.bug.hr/forum/topic/razni-softverski-problemi/nudim-nagradu-detekciju-kvara-racunalu/93329.aspx

LoL username: prokletbio (EU)
Poruka je uređivana zadnji put sri 27.4.2011 12:29 (cut-paste-waste).
15 godina
protjeran
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?

Nije točno da je trgovac snositelj odgvornosti.

 

Jamstvo daje proizvođač, ostvaruje se preko uvoznika.

 

Bilo koja druga-treća ruka koja nije uvoznik ne snosi nikakve jamstvene obveze.

Dužan je poslati robu na servis ako je neispravna, a ako je ispravna i ako centralni servis

naplati testiranje ispravne robe, tada je te troškove dužan podmiriti kupac.

 

Zašto? Evo primjer, tip donese SCSI (SAS) HDD od 76GB, Seagate Cheetah, i kaže "disk ne radi".

 

Kao serviser, zamolim ga da mi da dotičan opis kvara, njegov odgovor je bio samo "disk ne radi, PC ga ne kuži".

 

Ok, ja nemam SAS kontroler, niti ću ga kupiti da isprobam disk, jer takve prodam samo po narudžbi jednom-dvaput godišnje.

(najsmiješnije, firma koja je naručila disk i koja ga reklamira ima 4 servisera koji im održavaju opremu, i sam serviser mi je donio disk)

 

I šta bi? Pošaljem disk u ZGB, nakon 3 dana dolazi isti disk nazad sa opisom:

"Disk ispravan, trebalo ga je formatirati. Napravljen HDTune, kopirano na njega 50 GB podataka,

radio je u RAID 0, 1, 1+0 poljima, test OK. 100kn + PDV servis ispravne robe."

 

I fino samo napravim fakturu na tu firmu i to je to. Ako neće platiti, ništa od diska.

Lijepo sam rekao "nemam SAS kontroler, vi imate i dečke na servisu, neka naprave opis kvara".

 

I na kraju krajeva, disk je bio ispravan, samo netko ne zna napraviti RAID polje...

 

EDIT: Nisam vidio tu temu, idem viditi šta je sve napravljeno, pa onda odgovorim šta ti je sa PC-om.

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
Poruka je uređivana zadnji put sri 27.4.2011 12:30 (Don Kihoty).
15 godina
protjeran
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
Old Iggy kaže...
miki1981 kaže...
Old Iggy kaže...

Prvo pitanje: da li išta piše u jamstvenom listu, posebno što se 45 dana tiče? 45 dana nije zakonski rok, već se prodavač / nosilac jamstva često obavezuje kroz jamstveni list na reakciju u tom roku.

Ako ne piše, traži službeno očitovanje servisa, a nakon toga DI.

Što se tiče zamjenske opreme, kao što neki sugeriraju - ne, nema osnove tražiti istu.

Ja sam samo jednom imao iskustvo sa robom koja je duže od 45 dana bila na servisu, i to je bio HP renew laptop. Odnio ga u ovlašteni servis za HP, iako nije kod njih kupljeno. Nije trebao ni račun ni ništa jer su po serijskom broju vidjeli da je još pod jamstvom, vratio se laptop nakon nekih 3 tjedna, promjena rama, ok, slijedeći dan isti problemi, odnio ga opet, promjena matične, još jedno 3 tjedna bio kod njih, sa tim prekidom od 1 dana. Vratili ga natrag, opet isti problemi nakon 1 dana. Odnio ga ja opet njima, prošlo 3-4 dana ja ih zovem i kažem tako i tako, laptop je kod vas ukupno više od tih 45 dana, a nije popravljen, te mislim da bi se to trebalo zamijeniti za novi. I kroz dan-dva javili mi ako pristajem na taj i taj model. I moram reć da su bili izuzetno korektni, jer neispravni lap je bio HP renew, 6820s, ako se ne varam, a u zamjenu je ponuđen potpuno novi ProBook 4710s, sa novijom generacijom proca, više rama, većim diskom. I sa potpuno novom garancijom, iako je ovaj što je bio neispravan imao istek garancije za nekih mjesec dana.

I nije bilo govora o 45 radnih dana, ni o nekih izvlačenjima od strane servisa, sve išlo glatko ko putar.

Da, to ovori sve o samom servisu i kompletnoj posptrodajnoj usluzi.

E zato je HP HP,nije sve u nabrijanim komponentama,nego i u kvaliteti podrške,servisu i ostalom..Znam kad imam HP da me glava neće boljeti ako nešto krene po zlu.Inače kvalitetni lapovi,ali i podršci na koju nude nakon kupovine..a i rasprostranjeni su posvuda..Iz istog razloga neki drugi proizvođači smanjuju maržu i ugrađuju nešto jače komponente da bi na taj način privukli kupce.Jednostavno ne mogu se mjeriti sa HP-ovom podrškom i uslugom..

15 godina
neaktivan
offline
Što se događa nakon 45 dana u servisu?

Don, tvoja iskustva su poučna.

Jedino ne vidim kako se odnose na slučajeve poput rebelsy-jevog i mog.

Pogotovo ako si pročitao moju prošlu temu :o

http://www.bug.hr/forum/topic/razni-softverski-problemi/nudim-nagradu-detekciju-kvara-racunalu/93329.aspx

LoL username: prokletbio (EU)
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
online
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
Don Kihoty kaže...

Nije točno da je trgovac snositelj odgvornosti.

 

Jamstvo daje proizvođač, ostvaruje se preko uvoznika.

 

Bilo koja druga-treća ruka koja nije uvoznik ne snosi nikakve jamstvene obveze.

Dužan je poslati robu na servis ako je neispravna, a ako je ispravna i ako centralni servis

naplati testiranje ispravne robe, tada je te troškove dužan podmiriti kupac.

 

Netočno. Zakonski, jamstvo daje nosilac jamstva u RH, što znači uvoznik, distributer itd.

Proizvođač nije pravna osoba u RH i nema nikakvu važnost. na stranu što se dosta opreme u RH proda i bez proizvođačkog jamstva.

Isto tako, trgovac je taj koji je korisniku odgovoran riješiti problem, bez obzira tko je nosilac jamstva.

15 godina
protjeran
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?

Pa na prvoj stranici tvoje teme se vidi jedan od problema.

 

Napon RAM-a je 1.5V. Ok, ram ti je tako specificiran, ali svejedno je većina

tih memorija nestabilna s tim radnim naponom, stavi na normalnih 1.650V, i testiraj,

trebalo bi biti sve OK ako je samo do toga.

 

A druga stvar, obavezno multimeter u šteker... (ne jezikom)

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
15 godina
protjeran
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
Old Iggy kaže...
Don Kihoty kaže...

Nije točno da je trgovac snositelj odgvornosti.

 

Jamstvo daje proizvođač, ostvaruje se preko uvoznika.

 

Bilo koja druga-treća ruka koja nije uvoznik ne snosi nikakve jamstvene obveze.

Dužan je poslati robu na servis ako je neispravna, a ako je ispravna i ako centralni servis

naplati testiranje ispravne robe, tada je te troškove dužan podmiriti kupac.

 

Netočno. Zakonski, jamstvo daje nosilac jamstva u RH, što znači uvoznik, distributer itd.

Proizvođač nije pravna osoba u RH i nema nikakvu važnost. na stranu što se dosta opreme u RH proda i bez proizvođačkog jamstva.

Isto tako, trgovac je taj koji je korisniku odgovoran riješiti problem, bez obzira tko je nosilac jamstva.

To je u redu, ako je proizvod = laptop = grafička kartica itd,

to se zove riješavanje problema slanjem RMA zahtjeva, dakle slanje neispravne robe na servis.

 

ALI, šta ako je konfiguracija? Nema smisla slati svaki dio svakom proizvođači, jer se dešava par problema:

1. Komponente su u uvom slučaju ispravne, sve će proći testove u servisima, bit će naplaćeni servisi.

GPU, PSU, RAM, MBO, CPU, HDD, 6x 123kn pa si misli.

2. Stvar je do nekompatibilnosti/neispravno konfiguriranih komponenti, i za to nema jamstva. Ili se mora podesiti

kako spada, ili staviti druge komponente koje su kompatibilne. To nema ništa s jamstvom nego sa zdravim razumom,

i naravno da će to svatko napraviti kome je imalo stalo do firme.

3. U slučaju fizičkog oštećenja, kad jamac (distributer) odbije jamstvo, pismeno, kupac se nema šta žaliti i prijetiti "mi nismo kupili u Vemilu,

mi smo kupili kod vas, mi oćemo novo i novac". Tko tad štiti trgovca, reci mi? 

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
17 godina
online
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
Don Kihoty kaže...
Old Iggy kaže...
Don Kihoty kaže...

Nije točno da je trgovac snositelj odgvornosti.

 

Jamstvo daje proizvođač, ostvaruje se preko uvoznika.

 

Bilo koja druga-treća ruka koja nije uvoznik ne snosi nikakve jamstvene obveze.

Dužan je poslati robu na servis ako je neispravna, a ako je ispravna i ako centralni servis

naplati testiranje ispravne robe, tada je te troškove dužan podmiriti kupac.

 

Netočno. Zakonski, jamstvo daje nosilac jamstva u RH, što znači uvoznik, distributer itd.

Proizvođač nije pravna osoba u RH i nema nikakvu važnost. na stranu što se dosta opreme u RH proda i bez proizvođačkog jamstva.

Isto tako, trgovac je taj koji je korisniku odgovoran riješiti problem, bez obzira tko je nosilac jamstva.

To je u redu, ako je proizvod = laptop = grafička kartica itd,

to se zove riješavanje problema slanjem RMA zahtjeva, dakle slanje neispravne robe na servis.

 

ALI, šta ako je konfiguracija? Nema smisla slati svaki dio svakom proizvođači, jer se dešava par problema:

1. Komponente su u uvom slučaju ispravne, sve će proći testove u servisima, bit će naplaćeni servisi.

GPU, PSU, RAM, MBO, CPU, HDD, 6x 123kn pa si misli.

2. Stvar je do nekompatibilnosti/neispravno konfiguriranih komponenti, i za to nema jamstva. Ili se mora podesiti

kako spada, ili staviti druge komponente koje su kompatibilne. To nema ništa s jamstvom nego sa zdravim razumom,

i naravno da će to svatko napraviti kome je imalo stalo do firme.

3. U slučaju fizičkog oštećenja, kad jamac (distributer) odbije jamstvo, pismeno, kupac se nema šta žaliti i prijetiti "mi nismo kupili u Vemilu,

mi smo kupili kod vas, mi oćemo novo i novac". Tko tad štiti trgovca, reci mi? 

Nema "tko štiti trgovca". Zakonski, samo i isključivo je trgovac odgovoran prema korisniku.

15 godina
protjeran
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
Old Iggy kaže...

Nema "tko štiti trgovca". Zakonski, samo i isključivo je trgovac odgovoran prema korisniku.

Znači "tko yebe trgovca"?

 

A šta je sa firmama koje su mi dužni robu u iznosu 180.000kn?

Oni su kupac, ali i trgovac, jer i oni su firma. Posluju dalje, promjenili direktora, 

i kao to nisu njegovi troškovi. Ja nemam robu, oni je ne vraćaju, nemam ni novac,

a roba je već tamo preko 2 godine. Tko mene štiti, ja sam sad tu isto izgubio.

 

Znači takav zakon za "krađu", "otuđenje robe", "neplaćanja robe/usluge" ne postoji?

 

Ajde ne plati internet/struju/vodu mjesec dana, dobit ćeš opomenu, a slijedeći mjesec ćeš gledati TV na drva.

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
15 godina
neaktivan
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
Don Kihoty kaže...

Pa na prvoj stranici tvoje teme se vidi jedan od problema.

 

Napon RAM-a je 1.5V. Ok, ram ti je tako specificiran, ali svejedno je većina

tih memorija nestabilna s tim radnim naponom, stavi na normalnih 1.650V, i testiraj,

trebalo bi biti sve OK ako je samo do toga.

 

A druga stvar, obavezno multimeter u šteker... (ne jezikom)

U servisu su mi izričito zabranili raditi takve ili slične modifikacije!

 

ps. više me zaista nije briga zbog čega je ili nije.

shvati da nakon godinu dana agonije i svih mogućih savjeta i testiranja, samo čekam novi komp i točka.

LoL username: prokletbio (EU)
15 godina
protjeran
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?

Šta su ti zabranili, staviti nominalni napon na memoriji?

 

Pa oni su bre siročad... {#}

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
15 godina
neaktivan
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
Don Kihoty kaže...

Šta su ti zabranili, staviti nominalni napon na memoriji?

 

Pa oni su bre siročad... {#}

Hahahahahahha....

 

kakav si ti lik {#}

xFire: rebelsy | steam: rebelsycro | bfbc2: rebels1e
Poruka je uređivana zadnji put sri 27.4.2011 12:51 (rebelsy).
17 godina
online
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
Don Kihoty kaže...
Old Iggy kaže...

Nema "tko štiti trgovca". Zakonski, samo i isključivo je trgovac odgovoran prema korisniku.

Znači "tko yebe trgovca"?

 

A šta je sa firmama koje su mi dužni robu u iznosu 180.000kn?

Oni su kupac, ali i trgovac, jer i oni su firma. Posluju dalje, promjenili direktora, 

i kao to nisu njegovi troškovi. Ja nemam robu, oni je ne vraćaju, nemam ni novac,

a roba je već tamo preko 2 godine. Tko mene štiti, ja sam sad tu isto izgubio.

 

Znači takav zakon za "krađu", "otuđenje robe", "neplaćanja robe/usluge" ne postoji?

 

Ajde ne plati internet/struju/vodu mjesec dana, dobit ćeš opomenu, a slijedeći mjesec ćeš gledati TV na drva.

Upravo to, da tko ga j***. Zato ima maržu, zato ima uvoznike / distributere iza sebe, to što se nisi osigurao za plaćanje robe je isključivo tvoj problem.

17 godina
offline
Što se događa nakon 45 dana u servisu?

Ja sam poslao računalo isto na servis u ADM, ali moj je problem dosta specifičan. Naime, jednog je jutra računalo samo se ugasilo i nakon što sam ga upalio ventilator grafičke kartice se zavrti pa malo stane, pa zavrti pa stane. Struja je u redu, imam trafostanicu na dvoru, ali problem je što ja sumnjam da je izgorila matična ploča. Ja imam DDR2 matičnu sa AM2+ procesorom, i ima 8 USB-ova što mi je jako važno jer imam pregršt perifernih jedinica. U ADM-u, a ni u Microlineu nema DDR 2 matične sa istim ili barem sličnim karakteristikama pa ne znam što će napraviti po tom pitanju.

Plus, ja sam pitao ove iz ADM-a da im pošaljem Mugen 2 cooler da mi ugrade i rekli su da može za 60 kn, ali je problem kaj se kučište ne može zatvoriti dok je Mugen 2 unutra, pa ne znam da li će mi ga onda htjeti ugraditi. 

We are nothing but the stones to pave the way...
 
0 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
Old Iggy kaže...

Upravo to, da tko ga j***. Zato ima maržu, zato ima uvoznike / distributere iza sebe, to što se nisi osigurao za plaćanje robe je isključivo tvoj problem.

Nemaš se tu šta osigurati. Radiš 6 godina sa firmom i sve divno i krasno.

Direktor umre, dođe novi i eto sranje...

 

Nađi mi osiguravačku kuću koja mi daje osiguranje protiv debilnih ljudi...

Nađi... Nije promjenja firma, niti ime, niti adresa. Jedan direktor umro, došao novi, ne želi platiti.

Još je na sudskom sporu, dobijam 99%, a ako ne dobijem,

imam dovoljno novca da mogu "krđanima" platiti da im izdemoliraju firmu, aute, kuće...

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
17 godina
neaktivan
offline
Što se događa nakon 45 dana u servisu?

Da li trgovac ima pravo stavljati password na BIOS?

PORTOVA ima 65536 komada - Aner Begovic..haker iz Bosne
 
0 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
Lazarus Long kaže...

Da li trgovac ima pravo stavljati password na BIOS?

Nema.

 

PS - Resetiraj BIOS preko CMOS prekidača/jumpera/vađenjem baterije -> gotovo.

Ako ima nalijepnicu yebo si ježa. Ja na svoje kompove ne stavljam nalijepnice,

da si ljudi mogu sami očistiti PC-e svakih par mjeseci, a pokrasti me ne mogu 

(zamijeniti recimo ispravni disk i uvaliti mi isti takav neispravan) jer sve imam po SN-ovima.

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
Poruka je uređivana zadnji put sri 27.4.2011 12:57 (Don Kihoty).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
Lazarus Long kaže...

Da li trgovac ima pravo stavljati password na BIOS?

Nikako.

 

EDIT: Don slazem se u potpunosti .. to s naljepnicama su takve nebuloze kakve jos svijet nije vidio ...

xFire: rebelsy | steam: rebelsycro | bfbc2: rebels1e
Poruka je uređivana zadnji put sri 27.4.2011 12:58 (rebelsy).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Što se događa nakon 45 dana u servisu?
Don Kihoty kaže...

Nema.

 

  Okay, sada samo diskutiramo. Niti ja ne podrzavam stavljanje passworda na BIOS, ali zar ne dolaze svi zahebi sa nestrucnim ceprkanjem po BIOS-u? Dizanje napona, overclock... ?

rebelsy kaže...

Nikako.

 

EDIT: Don slazem se u potpunosti .. to s naljepnicama su takve nebuloze kakve jos svijet nije vidio ...

  Da, ali nazalost najlepnice su svuda oko nas.

@Don Kihoty

Koliko dajes garanciju na sklopjenu konfiguraciju? Koliko dajes za napajanje?

PORTOVA ima 65536 komada - Aner Begovic..haker iz Bosne
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice