Samsung Galaxy S2 i9100 - Rasprava

poruka: 14.366
|
čitano: 6.292.249
|
moderatori: DrNasty, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
Re: Samsung Galaxy S2 i9100 - Rasprava
dinos3 kaže...
win4crazzy kaže...

kako rijesiti problem baterije, traje mi 3-4 sata ako se max koristi.

gore sam naveo verzije kernela i androida

Pomaze li u ovakvim slucajevima flashanje nekog kernela?

ne znam ja

ne znam da li si me krivo shvatio, ja sam mislio da pomocu necega rijesim taj problem(jelly bean, ics itd) pa sam zato rekao da je kernel navaden gore u slucaju ako zatreba

★★★★★ ako sam ti pomogo stisni HVALA!!!★★★★★
15 godina

ispricavam se na double postu, znam da sam dosadan al jbg sta cu kad sam pocetnik

dali je normalno da mi se baterija puni 3h i nije se napunila do kraja, stavio sam oko pola 3 na punjenje kad je bilo 9% i sad nakon 3h i 20 min mi je 77%

wifi ugasen, sinkronizacija ugasena, bt ugasen, aplikacije ugasene, svjetila je smanjenja, ukljucena je stednja baterije i ne koristi se mobitel, znaci miruje

u cemu bi mogao biti problem?

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
Nesto ti trosi bateriju, zato se sporije puni. Probaj mjenjati rom, ako bude isto onda bije do softwarea. Vidi u potrosnji baterije sta ti najvise jede, a ako nije software, onda je hardware u pitanju
15 godina
hd22sb kaže...
Nesto ti trosi bateriju, zato se sporije puni. Probaj mjenjati rom, ako bude isto onda bije do softwarea. Vidi u potrosnji baterije sta ti najvise jede, a ako nije software, onda je hardware u pitanju

medijski posluzitelj 64%

zaslon 25%

koji rom da stavim?

14 godina

Stavi obični Cyanogenmod ROM za početak i testiraj s njim

prepičkavanje staklenkom ajvara ljudi koji pišu komentare poput LOL - tribute to Bojko
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan

Evo mene opet :D .