LG Optimus L9

poruka: 111
|
čitano: 34.873
|
moderatori: DrNasty, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
Re: LG Optimus L9

MiniTool Partition Wizard Home Edition

13 godina
odjavljen
A147 kaže...

Jesi li stavio da je primary particija?

12 godina
neaktivan
Robilad kaže...
A147 kaže...

Jesi li stavio da je primary particija?

Naravno. Sve pokusao i nista...

11 godina
neaktivan
LG Optimus L9

Kupio sam nedavno lg l9 2 i odmah mi se poceo resetirati. Svako malo iz cista mira se resetira,to traje vec tjedan dana,nez u cemu je problem. Jel imao netko slicnih problema?

0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
LG Optimus L9

Ako imaš garanciju i račun, odi ga zamijeni.

0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
LG Optimus L9

totalni sam laik sto se tice smartphonea,ovo mi je prvi,pa nez jesam nesto sam uprskao,dns mi je ok,prijasnjih dana se znao po par puta resetirati. Imam garanciju al ga ne bih nosio ak nije nesto ozbiljno,al se moze samo rjesiti! imate neki savjet?

0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
gata21 kaže...

totalni sam laik sto se tice smartphonea,ovo mi je prvi,pa nez jesam nesto sam uprskao,dns mi je ok,prijasnjih dana se znao po par puta resetirati. Imam garanciju al ga ne bih nosio ak nije nesto ozbiljno,al se moze samo rjesiti! imate neki savjet?

savjet ti je da odes tamo di si ga kupio i kazes kaj je. doduse, to se napravi odmah. sad ga nosis u servis

15 godina
neaktivan
LG Optimus L9

Jel moguće kako spojiti mob na TV preko USB-a ali da mi se pokaže slika sa mobitela na televizor? Znam da ima onaj Mobile High Definition Link ili kako se to već zove, ali mogu li ga spojiti ovako samo sa USB-om?

Ako ne, planiram si kupiti onaj Android Quad Core CX-919 za TV. Hoću li moći preko njega gledati TV kanale (streamove) kao preko mobitela? Hvala.

1 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
LG Optimus L9

Pozdrav.

Ne znam da li je ova tema prikladna za moje pitanje ali ako nije nadam se da cete mi oprostiti buduci da sam bas novi ovdje :)