Znači frendica ima problema sa mobitelom, pa je slala ga na popravak, ali ništ od toga. Pa je poslala prigovor na mail T-HTa i ovo su joj odgovorili (što ujedno i pojašnjava o čemu se radi):
"Slijedom navoda iz Vašeg dopisa, prije svega želimo iskazati žaljenje zbog nastale situacije te napominjemo kako smo proslijedili zahtjev ovlaštenom servisnom centru za očitovanjem o servisiranju predmetnog uređaja. Stoga, želimo pojasniti kako smo zaprimili povratnu informaciju da je Vaš uređaj zaprimljen dva puta u ovlašteni servis. Prvi puta dana 8. travnja 2013. godine s prijavljenom poteškoćom „Gasi se na čekanju i treba mu duže vremena da se uređaj uključi“. Nakon pregleda mobilnog uređaja izvršena je zamjena matične ploče, te je dana 15. travnja 2013. godine otpremljen iz servisa u prodajno mjesto.
Nadalje, dana 26. srpnja 2013. godine zaprimljen je u ovlašteni servis s prijavljenom poteškoćom „Ne može se uključiti, gasi se“. Nakon pregleda mobilnog uređaja izvršeno je ažuriranje software-a, te su izvršena testiranja sa servisnom SIM karticom koja su potvrdila ispravnost uređaja. Otpremljen je iz servisa 29. srpnja 2013. godine s napomenom kako razne aplikacije (Battery life saver, Auto killer , Lancher , Task killer , Superuser , Whatsapp , Skype , Viber , Antivirusne aplikacije ) i igre mogu utjecati na ispravan rad uređaja i baterije, uređaj blokirati, smrzavati i gasiti ga, te mogu izbrisati sistemske datoteke ili ugasiti sistemske procese tako da se operativni sistem više ne može pokrenuti.
Napomenuli bismo da ovlašteni servis utvrđuje koji kvarovi podliježu jamstvu, te se na temelju pisanog obrazloženja određuje i moguća zamjena neispravnog uređaja za novi. Djelatnici servisa su dužni, pod pravnom odgovornošću, svoje tvrdnje utemeljiti na provjerenom i istinitom činjeničnom stanju.
Ističemo kako iskreno žalimo zbog nastale situacije u vezi servisiranja Vašeg mobilnog uređaja, no, slobodni smo i naglasiti kako HT d.d. nije u mogućnosti utjecati na rad ovlaštenih servisa. Stoga, slobodni smo zamoliti Vas, ukoliko je Vaš mobilni uređaj i dalje neispravan, da se obratite u najbliže prodajno mjesto T-Mobile usluga (T-Centar), kako bismo isti proslijedili na servisiranje. Naime, tako se detaljnije može provjeriti ispravnost mobilnog uređaja. Ukoliko se ustanovi da poteškoće nije moguće otkloniti na servisu, tada se može izvršiti zamjena postojećeg uređaja za novi."
O čemu se tu radi? Može li sama popraviti uređaj? Ili da nešto drugo radi sa T-HTom?