Eu warehouse = bonded warehouse
Mislim da je sada sve cisto jasno,legalno i potpuno zakonski.Nas problem je nedovoljna informiranost

Problem je što GearBest nije ljudima dao do znanja da su njihova skladišta u EU u bescarinskoj zoni, a ljudi su naučeni da ako nešto naruče iz EU, da na to ne moraju platiti nikakva dodatna davanja. Ak nešto skuplje preko eBaya naručiš iz EU, iz VB, iz Njemačke - to će ti u pravilu doći bez ikakvih komplikacija. A ako to isto naručiš preko GearBesta, imat ćeš posla s carinom.
GearBest se pravi grbav - kao da ne znaju zbog čega ljudi naručuju robu iz EU skladišta. Ne naručuju je radi brzine dostave (uz neke iznimke, naravno, ili da ljudi to doživljavaju kao dodatni plus), nego je glavni motiv to da im carina ne carini robu. A onda kad im dođe poziv za carinjenje, onda su iznenađeni. S pravom su iznenađeni i s pravom se bune.
Nastavljeno.. Malo mi je nejasan ovaj dio "send us of custom fee you have paid to US?"
Kakogod, poslao sam im sken računa..
Razgovor:
But were they legally imported into EU, and taxes for them payed in the country of import (the country of your EU warehouse)? If not, from the legal/customs standpoint it is the same as it had been sent from outside the EU. It does not matter if the item is physically located in the EU country, as it does not mean it exited international space and entered EU.
Thank you very much for your reply.
According to your situation, please kindly send us puicture of custom fee you have paid to us.
We could provide more help for you.
We look forward to hearing from you and will do our very best to assist you.
Thank you for your patience and kind support.
Hello Xenia,
Thank you for your kind message.
I have attached the Scan of customs fee I have paid.
I paid 116.54 Croatian Kuna which equals to 17.46 US Dollar.
Looking forward to your answer.
I ja sam se nakon par dana dopisivanja nagodio jučer s GB da mi vrate 10$ i ponešto bodova te da ću onda platiti PDV i preuzeti paket.
EDIT: Vidim da mi je već sjelo 10$ u Wallet te oko 1.5$ u bodovima što mi je OK s obzirom na okolnosti...
jel sigurno naruciti sa gearbesta ali kao unregistered air mail ?? preko koje kompanije ide onda? Jer imam samo izbor unregistered i netherlands post 7 eura + ako izaberem tu opciju
Sigurno u kom smislu? Na terer trgovca je obavez da ti isporuci robu. Ako ne isporuci ide lova nazad tebi. Zasto bi doplatio 7EUR?
Sigurno u kom smislu? Na terer trgovca je obavez da ti isporuci robu. Ako ne isporuci ide lova nazad tebi. Zasto bi doplatio 7EUR?
u smislu preko koje kompanije ide jer ne pise jel HK post, china i sl.. shipping 7 eura dodatno ako izaberem registered air mail
Obrati se supportu s računom od carine pa im objasni kako nije trebalo završit na carini.
Meni je vraćeno 8$ što je opet nešto..
Aha, sorry, bio sam na mobitelu pa nisam pažljivo pročitao tvoju poruku. A gle - to ti je sad situacija u kojoj nema pobjednika. Ako odbiš primiti, a mobitel im ne pošalju natrag i oni ti vrate lovu, onda si ih oštetila za iznos mobitela. S tim da ne vjerujem da će ti vratiti lovu prije nego natrag dobe poslani mobitel, što znači da bi morala tražiti povrat love putem PayPala.
Ako im ga vrate, a tebi vrate cjelokupni iznos, onda si ih oštetila za cijenu dostave. Ako im ga ne vrate, što onda? Najkorektnije bi bilo da preuzmeš mobitel, da ga prodaš ili pokloniš, pa si naručiš drugi.
To je jako nekorektno sa tvoje strane. I onda se cudite sto nece da salju u HR. Kako znas kad su poslali?
To je super razmisljanje.... Ubuduce neces moci poruciti ni sa kakvog skladista....
Znaci skoro 24 sata je prošlo nakon narudžbe prije nego si otkazala mobitel jer si se predomislila i onda se buniš zasto im toliko treba da procesuiraju tvoj mail.. U međuvremenu je tvoj paket krenuo u proceduru slanja, i logično nemaju sigurno zaposlenog jednog Cnung Lija koji sjedi uz komp i ceka kad ce netko poslati mail da trci na "proizvodnu" liniju javiti stopirajte sve, izvadite paket od e-zare, ona se eto predomislila.
Ovdje nije stvar u "lažnom" oglašavanju niti bi to trenutno trebala biti tema. Nego korisnica navodi kako je naručila pa se predomislila.. U daljnju dubiozu zašto se predomislila neću ulaziti, nego je osoba naručila, platila, pa se predomislila.. Bez uvrede ikome, ali tipično žensko, e sad neću ni kako ja hoću..
Ona nije nigdje napisala da je naručila sa eu skladišta. Ali bezobrazno, iskreno se nadam da joj ni paypal neće vratit pare. Ono naručila je mobitel, oni poslali i sad se ona predomislila. I kad im se vrati u kinu, otvorit će case na paypalu i kaj će reći, koji je razlog da traži pare natrag?
Meni je samo jedan paket išao preko mjesec dana i to belgijskom poštom, pretpostavljam da se zagubio jer mi je s njim došlo još par paketa koji su naručeni dosta kasnije. Inače mi sve dolazi u roku 10 dana, par paketa je bilo koji su stigli za 15, 20 dana. Inače nizozemskom poštom ide sve sporije nego belgijskom, a i tracking nije dobar ko preko belgijske.
A sad ovih tjedan dana čekanja, događa se, probaj naručit nešto sa abrakadabre pa ćeš isto čekat 5-6 dana da idioti pošalju