Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena... izdvojena tema

poruka: 4.217
|
čitano: 1.432.289
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ministar kaže...

Samo da podijelim iskustvo o tome što trgovci mogu i "ne mogu". Reklamiran proizvod nakon godinu i pol dana. Trgovina je napravila djelomični storno računa.

 -djelomični? .. ne postoji :) tj vjerojatno na računu imaš i druge robe-artikle.. dok se reklamacija-jamstvo-storno odnosi na jednu robu-artikal..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
14 godina
online
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...
ministar kaže...

Samo da podijelim iskustvo o tome što trgovci mogu i "ne mogu". Reklamiran proizvod nakon godinu i pol dana. Trgovina je napravila djelomični storno računa.

 -djelomični? .. ne postoji :) tj vjerojatno na računu imaš i druge robe-artikle.. dok se reklamacija-jamstvo-storno odnosi na jednu robu-artikal..

Da, bilo je još toga na računu :)

9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Pa to je ok :)

 
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
WillyWonka kaže...
mesomeone kaže...
U Elipsu prije 2 tjedna narucio Philips OLED tv od 14,000kn. Platio ga karticom. Umjesto tog modela, poslali su drugi, LG 4K LED tv.
Model koji sam ja naručio, naravno, više nemaju raspoloživ, a na drugim je stranicama dosta skuplji (cca 4000 kn skuplji).
Tv koji su poslali dosao je sa racunom onog koji sam ja narucio. Sve sam to slikao i poslao na mail. Imam li pravo tražiti da mi pošalju tv koji sam naručio. Neka ga nabave odakle god žele ili pošalju sličan, a ne duplo jeftiniji model, manjih dimenzija.

 Koja prasad.

 Uskoro će mjesec dana od kada sam naručio tv. Odgovorili su na mail tražeći da ostavim sve kako sam i preuzeo iako sam im u mailu jasno napisao da pogrešno poslan televizor nisam preuzeo. Dostavljačka služba mi je potvrdila da im je povrat predan. Odgovor na prigovor je stigao 6 dana nakon što sam ih kontaktirao. Par dana nakon, nekim čudom sam ih uspio dobiti na telefon. Cura koja se javila je rekla da moj prigovor riješava druga kolegica koja nije u uredu, ali da će joj ona prenijeti da mi se javi. Od toga je prošlo 7 dana, ni traga im ni glasa. Dakle, ja ne znam hoću li ja taj televizor uopće dobiti. 

 

Zanima me sljedeće:

 

Ukoliko mi pošalju tv, imam li pravo tražiti bilo kakvu vrstu popusta? Moguće je da će mi isporučiti televizor koji je netko koristio. Čak sam naišao na oglas za baš taj model tv-a. Kada sam prodavača pitao za garanciju, rekao je da ju tv ima, ali da nema račun. Račun za taj tv sam ja dobio. Dan nakon, kaže da je odustao od prodaje tog modela, već da bi prodao manji, od 55 inča. To me navelo na razmišljanje da su ga možda uspjeli kontaktirati i da je moj model vratio, u zamjenu za manji model. Manji model tv-a je u cjenovnom rangu onog koji su oni meni poslali tj. koji je taj netko prvotno naručio.

 

Ukoliko nemaju raspoloživ, mogu li tražiti zamjenski artikal? Mogu li tražiti zamjenu po prvotnoj cijeni, jer ovaj tv je kupljen iz razloga što je sa 17000 kn, snižen na 14000. Ne želim da mi uvale nešto što ne vrijedi kao i ovo što sam ja platio. 

 

U svakom slučaju, obzirom na bezobrazluk, ne želim da mi vrate novce i da ne bude nikom ništa jer su me doslovno iz*ebali mjesec dana. 

9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Vec si otvorio slicno

https://forum.bug.hr/forum/topic/it-trgovine/elipso-pc-trgovina--tehnika/235436.aspx?page=1&jumpto=6575122&sort=asc&view=flat

 

al obzirom da si prilicno u sve upucen, tesko ti je ista savjetovati

mesomeone kaže...
Ukoliko mi pošalju tv, imam li pravo tražiti bilo kakvu vrstu popusta?

Mozes ti svasta traziti, nitko ti ne brani. Da li ces dobit, e to je pitanje.

mesomeone kaže...
Moguće je da će mi isporučiti televizor koji je netko koristio.

Moguce. Moguce da te i meteor sutra pogodi.

mesomeone kaže...
Čak sam naišao na oglas za baš taj model tv-a.

Sigurno ne samo 1, pretpostavljam da ima jako puno oglasa za takav tv.

mesomeone kaže...
Kada sam prodavača pitao za garanciju, rekao je da ju tv ima, ali da nema račun. Račun za taj tv sam ja dobio. Dan nakon, kaže da je odustao od prodaje tog modela, već da bi prodao manji, od 55 inča. To me navelo na razmišljanje da su ga možda uspjeli kontaktirati i da je moj model vratio, u zamjenu za manji model.

Znaci sve si solvo. Samo sto sad s tom informacijom napraviti?

mesomeone kaže...
Manji model tv-a je u cjenovnom rangu onog koji su oni meni poslali tj. koji je taj netko prvotno naručio.

Znaci lik je kupio tv u elipsa i onda ga prodaje na njusalu? Pretpostavljam za vecu cijenu nego u trgovini? Ili za manju pa mu je modus operandi da kupuje tvove i da ih prodaje na njuskalu s gubitkom?

mesomeone kaže...
Ukoliko nemaju raspoloživ, mogu li tražiti zamjenski artikal?

Svakako mozes i ovo.

mesomeone kaže...
Mogu li tražiti zamjenu po prvotnoj cijeni, jer ovaj tv je kupljen iz razloga što je sa 17000 kn, snižen na 14000.

Ajd, nesto ne znas. Pa da ti odgovorim. Mozes trazit samo za onoliko koliko si platio. Ako je pisalo da je prije bilo 50 miliona kuna, ali si ti platio 1000 kn, mozes trazit zamjenu samo za nesto od 1000kn nazalost. Al ako ti znas bolje mozda i mozes po toj vecoj cijeni.

mesomeone kaže...
Ne želim da mi uvale nešto što ne vrijedi kao i ovo što sam ja platio. 

Svakako ni ja ni itko to ne bi zelio. Potpuno se slazem.

mesomeone kaže...
U svakom slučaju, obzirom na bezobrazluk, ne želim da mi vrate novce i da ne bude nikom ništa jer su me doslovno iz*ebali mjesec dana. 

Znaci tuzis ih?

 
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Pozdrav, 

 

Posjedujem mobitel od Samusnga i poslan je na servis kod njih u ovlašteni servis, bio je poslan već jednom na servis i otišla je olovka, drugi put evo ponovo poslan na servis olovka zapela u uređaju i nejde van i sve okej poslan na servis i sad dok se vratio sa servisa odem tamo i gotov mobitel ali nažalost na mobitelu sam vidio da ima oštećenje (oštećeno dole ogrebana boja mobitela ispod lcd) očito su ga prilikom servisiranja oštetili(znam da nije bila ta crta ispod i sve), na papiru dok sam predao piše pod vidljiva oštećenja: vidiljivi tragovi korištenja, mikroogrebotine na lcdu i olovci... ja naravno nisam želio preuzeti taj uređaj jer nisam ga oštetio tako nego su ga oni, sad me zanima koja prava imam ako netko zna.

PSlamnik
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

-pravo? tvoje pravo je nešto tažiti, tužiti.. problem je samo kako nešto dokazati.

-ali i to je u pametnim servisima riješeno, kod zaprimanja se napravi slika-pict.. kao za parking-kaznu.. i to je to, ako je zaprimljeno bez takve ogrebotine-oštećenja tad imaš pravo i to takva slika dokaže, ili suprotno.. a bez papirnatog-slikovnog dokaza svako dokazivanje je problem.. no i tu tebi kao kupcu-potrošaču formalno 'zakon' (država-institucije) idu na ruku, 'vjeruju ti'.. jer logički, nemaš razloga izmišljati, tj tvoja riječ protiv njihove pri čemu tvoja vrijedi malo više.. no moraš ipak prijaviti, biti u pravu ili barem dovoljno uvjerljiv dok trgovac-servis jednako ima dobre šanse, ako ništa drugo iskusniji je i relativno lako 'dokaže' da si ti odgovoran.. odnosno u slučaju vještačenja i sl. on je taj, stučan i sl.

-teško, probaj-traži, bez tog neće ništa samo od sebe a često 'omekane' kad ih prijaviš na mingo..

 

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
6 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Pero1998 kaže...

Pozdrav, 

 

Posjedujem mobitel od Samusnga i poslan je na servis kod njih u ovlašteni servis, bio je poslan već jednom na servis i otišla je olovka, drugi put evo ponovo poslan na servis olovka zapela u uređaju i nejde van i sve okej poslan na servis i sad dok se vratio sa servisa odem tamo i gotov mobitel ali nažalost na mobitelu sam vidio da ima oštećenje (oštećeno dole ogrebana boja mobitela ispod lcd) očito su ga prilikom servisiranja oštetili(znam da nije bila ta crta ispod i sve), na papiru dok sam predao piše pod vidljiva oštećenja: vidiljivi tragovi korištenja, mikroogrebotine na lcdu i olovci... ja naravno nisam želio preuzeti taj uređaj jer nisam ga oštetio tako nego su ga oni, sad me zanima koja prava imam ako netko zna.

Je li taj papir na kojem pišu ta oštećenja isti papir koji si dobio kada si ga predao?

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Pero1998 kaže...

na papiru dok sam predao piše pod vidljiva oštećenja: vidiljivi tragovi korištenja, mikroogrebotine na lcdu i olovci... ja naravno nisam želio preuzeti taj uređaj jer nisam ga oštetio tako nego su ga oni, sad me zanima koja prava imam ako netko zna.

 Vecinu toga si napravio. Sad je vidjeti hoce li oni to uvaziti ili ne. Ako ne uvaze, saljes prijavu na mingo i on daje zadnju odluku.

12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
love2ml86 kaže...
Pero1998 kaže...

Pozdrav, 

 

Posjedujem mobitel od Samusnga i poslan je na servis kod njih u ovlašteni servis, bio je poslan već jednom na servis i otišla je olovka, drugi put evo ponovo poslan na servis olovka zapela u uređaju i nejde van i sve okej poslan na servis i sad dok se vratio sa servisa odem tamo i gotov mobitel ali nažalost na mobitelu sam vidio da ima oštećenje (oštećeno dole ogrebana boja mobitela ispod lcd) očito su ga prilikom servisiranja oštetili(znam da nije bila ta crta ispod i sve), na papiru dok sam predao piše pod vidljiva oštećenja: vidiljivi tragovi korištenja, mikroogrebotine na lcdu i olovci... ja naravno nisam želio preuzeti taj uređaj jer nisam ga oštetio tako nego su ga oni, sad me zanima koja prava imam ako netko zna.

Je li taj papir na kojem pišu ta oštećenja isti papir koji si dobio kada si ga predao?

Da to je papir koji sam dobio kad sam predao uređaj

PSlamnik
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Pero1998 kaže...
love2ml86 kaže...
Pero1998 kaže...

Pozdrav, 

 

Posjedujem mobitel od Samusnga i poslan je na servis kod njih u ovlašteni servis, bio je poslan već jednom na servis i otišla je olovka, drugi put evo ponovo poslan na servis olovka zapela u uređaju i nejde van i sve okej poslan na servis i sad dok se vratio sa servisa odem tamo i gotov mobitel ali nažalost na mobitelu sam vidio da ima oštećenje (oštećeno dole ogrebana boja mobitela ispod lcd) očito su ga prilikom servisiranja oštetili(znam da nije bila ta crta ispod i sve), na papiru dok sam predao piše pod vidljiva oštećenja: vidiljivi tragovi korištenja, mikroogrebotine na lcdu i olovci... ja naravno nisam želio preuzeti taj uređaj jer nisam ga oštetio tako nego su ga oni, sad me zanima koja prava imam ako netko zna.

Je li taj papir na kojem pišu ta oštećenja isti papir koji si dobio kada si ga predao?

Da to je papir koji sam dobio kad sam predao uređaj

 -oštećenja su postojala u vrijeme predaje uređaja na reklamaciju, tj ili su postojala ili nisu, ako nisu nisi trebao potpisati papir-reklamaciju, tome služi papir i potpis.

-odnosno takav textualni opis može biti 'rastezljiv' tj vidljiva oštećenja i ogrebotine nisu konkretna količina, mjerljivo, usporedivo (slika je konkretna).. i moguće je da posotji novo oštećenje nastalo u servisu ali je problem dokazati, tj papir koji si potpisao ti moraš osporiti ili 'interpretaciju' a to će ti bitli malo teže.. sretno. :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
3 godine
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Pozdrav, 

Imam pitanje pa ako netko zna odgovor. Naime pokvario mi se ekran na laptopu sa važećom garancijom. Kada sam ga odnio u servis rekli su da ima prašine unutar laptopa i da je moguće da je kvar uzrokovan time i da mi onda ne važi garancija te da ću morati platiti popravak. Ja nisam otvaram laptop baš iz razloga da ne izgubim garanciju prve dvije godine pa me zanima da li oni to smiju napraviti jer mi nema to baš logike ako je vazeca garancija?

Hvala :)

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

-traži da ti u jamstvenim uvjetima pokažu stavku-klauzulu o prašini, ako je tako navedeno tad su točno naveli, ako nije tad lupetaju gluposti. (naravno da jamstvo vrijedi, klasični stari servis trik..).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
13 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
lijeni kaže...

Pozdrav, 

Imam pitanje pa ako netko zna odgovor. Naime pokvario mi se ekran na laptopu sa važećom garancijom. Kada sam ga odnio u servis rekli su da ima prašine unutar laptopa i da je moguće da je kvar uzrokovan time i da mi onda ne važi garancija te da ću morati platiti popravak. Ja nisam otvaram laptop baš iz razloga da ne izgubim garanciju prve dvije godine pa me zanima da li oni to smiju napraviti jer mi nema to baš logike ako je vazeca garancija?

Hvala :)

Za*ebavaš? 

Ima prašine unutar laptopa? Pa najbolje da nema, jesu li oni normalni?

Ovakvo bubanje od strane servisa nisam odavno čuo. Budu li gurali po svome samo ti reci da ideš đir do tržišne inspekcije prenijeti im što su ti rekli pa da vidimo što onda misle o prašini. 

3 godine
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Ne zezam se :) još su rekli da ako je otišla grafička, pošto je na matičnoj da mi to praktički znači kupnja novog laptopa. Uglavnom rekli su mi kao da se nadam da se ne otvori radni nalog jer to onda kao znači plaćanje. Nešto u tom smislu. Hvala na pomoći :)

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
lijeni kaže...

Ne zezam se :) još su rekli da ako je otišla grafička, pošto je na matičnoj da mi to praktički znači kupnja novog laptopa. Uglavnom rekli su mi kao da se nadam da se ne otvori radni nalog jer to onda kao znači plaćanje. Nešto u tom smislu. Hvala na pomoći :)

 -lupetaju gluposti.. ne zamaraj se takvim razgovorima, reklamiraj kvar po jamstvu, ako odbiju papir-razlog i prijava na mingo, bez navlačenja-gluposti koje očigledno njima iz nekog razloga padaju na pamet, tj moguć razlog da ti nešto žele naplatiti.. što je logična želja, no imaš jamstvo i zakon. Jedino što (ovlašteni) servis može je prihvatiti reklamaciju po jamstvu ili odbiti uz obrazloženje.. a izvan jamstva je sve stvar dogovora-cjenika pa tad naplate i 'čišćenje prašine' kao rutinski trik-laž-način + plaše te velikim-skupim kvarovima dok ti imaš jamstvo.. što će reći, tko zna kako oni posluju, jesu li uopće dio legitimng trgovačkog lanca distributer-servis.. ili to rade kao na hreliću (polusivo).. pa ako kemijaju prijaviš na mingo i to je to..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
lijeni kaže...

Ne zezam se :) još su rekli da ako je otišla grafička, pošto je na matičnoj da mi to praktički znači kupnja novog laptopa. Uglavnom rekli su mi kao da se nadam da se ne otvori radni nalog jer to onda kao znači plaćanje. Nešto u tom smislu. Hvala na pomoći :)

 Koji pametni servis tako lupeta gluposti? Trgovina gdje si kupio laptop ili baš ovlašteni servis za taj laptop?

 

Takve servise treba kazniti bez da išta rade, već samo zbog tavkog lupanja gluposti...zbog prašine krepao ekran, ak je grafa krepala sam kupuješ novi laptop... strašno...

13 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
lijeni kaže...

Ne zezam se :) još su rekli da ako je otišla grafička, pošto je na matičnoj da mi to praktički znači kupnja novog laptopa. Uglavnom rekli su mi kao da se nadam da se ne otvori radni nalog jer to onda kao znači plaćanje. Nešto u tom smislu. Hvala na pomoći :)

hahaha, gle ako je zbog prašine bilo što krepalo znači da uređaj ima materijalni nedostatak i da nije pravilno dizajniran, u protivnom bi se kod pregrijavanja (koje može biti posljedica nekoliko kg prašine ) jednostavno ugasio. Baš bi volio malo popričati sa tim servisom. 

3 godine
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Laptop je odveden direkt u ovlašteni servis, a ne u ducan. Servis je Zel-cos. Sad mi je zao sto je supruga išla odvesti laptop, a ne ja jer možda ne bi takve gluposti onda pricali

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
lijeni kaže...

Laptop je odveden direkt u ovlašteni servis, a ne u ducan. Servis je Zel-cos. Sad mi je zao sto je supruga išla odvesti laptop, a ne ja jer možda ne bi takve gluposti onda pricali

 Nikad ne nosit stvari u servis vec u trgovinu. To ti je prva greska.

Ovo ostalo su tipicne budalastine sto servisi pricaju jer nemaju nikakvu odgovornost prema tebi. Kontaktiraj trgovinu i obavijesti ih o svojoj reklamaciji te o odgovoru servisa i vidi sto ce ti trgovina odgovorit (ne kontaktiraj vise s servisom nikako vec im samo zahvali i reci da ces to rjesiti s trgovinom da je supruga zabunom odnijela kod njih umjesto u trgovinu). Ako te trgovina odbije salji na mingo.

14 godina
online
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
lijeni kaže...

Laptop je odveden direkt u ovlašteni servis, a ne u ducan. Servis je Zel-cos. Sad mi je zao sto je supruga išla odvesti laptop, a ne ja jer možda ne bi takve gluposti onda pricali

Snimi laptop izvana u kakvom je stanju prije nego ga predaješ. I sretno!

4 godine
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Pozdrav, 

zanima me info za povrat od 14 dana pri kupovini preko web shopa da li isti vrijedi i u slučaju osobnog preuzimanja u trgovini. Naime po terenu budem pa mi je to najjednostavnije za izvest.

Hvala 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Strensky kaže...

Pozdrav, 

zanima me info za povrat od 14 dana pri kupovini preko web shopa da li isti vrijedi i u slučaju osobnog preuzimanja u trgovini. Naime po terenu budem pa mi je to najjednostavnije za izvest.

Hvala 

 -da.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
8 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Vec se raspravljalo o tome, ne sjecam se da se itko javio s povratnom informacijom,.no, vecina ljudi misli da je odgovor - da.
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Damir22 kaže...
Vec se raspravljalo o tome, ne sjecam se da se itko javio s povratnom informacijom,.no, vecina ljudi misli da je odgovor - da.

 -to što netko, manjina-većina misli je nevažno, važno je pravilo-zakon, ono što misli zakonodavac i kako tumači.

-a ako se netko pita 'zašto?' (tumačenje).. pa zato jer je način dostave-preuzimanja nevažan, sama kupnja je obavljena na daljinu, kupac nije fizički bio u doticaju s robom (u trgovini), dok ni način plaćanja nije važan za taj kriterij tj nije plaćanje uvjet kupnje na daljinu jer plaćanje može biti i npr pouzećem. Osobno preuzimanje naprosto ne mijenja činjenicu da je roba kupljena na daljinu i time se ta stavka zakona primjenjuje.

-odnosno, primjenjuje se zakon o zaštiti potrošača, pri čemu je potrošač (sama riječ-definicija) mali-kranji kupac, osoba, ne firma.. tj firma se ne može pozvati na isit zakon jer je pravna osoba koja nije uključena u definiciju riječi potrošač i time se čitav zakon na firme ne odnosi, kao i npr zakonsko jamstvo +2god .. itd.

-važno, ne tko što misli nego zakon :)

 

edit: ili važno-važnije-II .. :)

-nije važno što trgovac misli-kaže (kad osporava neko pravo), nego zakon, tj tad ga treba uputiti da se informira, da za nejasnoće pita zakonodavca-mingo i prijaviti, tad se nejasnoće brzo rasčiste.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 27.12.2022 11:06 (ihush).
8 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Nemoj sreco, nemoj danas....

Kako rekoh, sve smo to vec pisali, nebrojeno puta....
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
2 0 hvala 0
4 godine
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Ne znam kakve baš veze ima pjesma 😆😆 no svejedno hvala ihushu i tebi.

8 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Ma to ti je ono - necemo opet ispocetka, mi imamo naviku u nedogled raspravljati,a u biti govorimo isto..

;)
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Strensky kaže...

Pozdrav, 

zanima me info za povrat od 14 dana pri kupovini preko web shopa da li isti vrijedi i u slučaju osobnog preuzimanja u trgovini. Naime po terenu budem pa mi je to najjednostavnije za izvest.

Hvala 

 Da.

 

Gleda se kako si kupio, a ne kako si preuzeo robu.

14 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Sigurno ste upoznati s nedavnom situacijom di su Nike i About You krivo iskazali cijene pa su mnogi kupili proizvode dosta jeftinije. Nike je sad svima otkazao narudzbe. Ja nisam nista narucivao kad se ta pogreska dogodila al me zanima da li kupci imaju pravo svejedno trazit isporuku proizvoda umjesto povrata i da li je prodavac to duzan isporuciti?

 
0 0 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice