Update za moj slucaj, najgori ishod, servis je nakon 13 dana vratio uredaj trdeci da kvar nisu nasli. Sad idem dalje u borbi s vjetrenjacama, pisem prigovor trzisnoj inspekciji i t-comu. Imam osjecaj da uredaj nisu ni pogledali jer njihov savjet je bio da formatiram memorijsku i pokusam koristiti mob bez aplikacija kako bi utvrdili da nije mozda do toga. Da je itko od njih procitao samu prijavu, lijepo sam napisala da sam to i ucinila, dapace, vratila sam mob na tvornicke postavke koristila ga bez memorijske i problemi su bili postojani... Isto tako uvjerena sam da je to uobicajna poslovna praksa na relaciji t-com -> servis samo kako bi izbjegli ostvarivanje potrosackih prava.
Da nisam procitala par pozitivnih iskustava sa slicnim tijekom reklamacijskog postupka na ovom forumu vjerojatno bih i odustala, ali ovako idem dalje... Najsmjesnije mi je sto cu vjerojatno platiti tzv "lezarinu" u iznosu 10kn /dan jer mobitel naravno nisam preuzela, tako da im je politika pritiska na potrosaca vjerojatno dosta uspjesna, jer veliki broj ljudi zasigurno odustane na ovom koraku nakon mjesec dana hodanja servis prodavatelj bez ucinka.
Hvala Vam na odgovorima na moj upit!