eo, čim dobijem eurojackpot - kupujem. časna sestra.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Kako se ova vrata otvaraju u garaži? Napravili su vrata s otvaranjem u dvije faze samo zato da bi bila drugačija (i skuplja, kompliciranija, teža). Glupost.
Kako se ova vrata otvaraju u garaži? Napravili su vrata s otvaranjem u dvije faze samo zato da bi bila drugačija (i skuplja, kompliciranija, teža). Glupost.
ne samo u garaži, kako procijeniti na malo užem parkirlištu (a svako je skoro takvo, pogotovo u trgovačkim centrima) hoćeš li odrapiti susjedni auto ili ne
tim više jer, pretpostavljam, ima neki sustav za lakše dizanje tih vrata, pa ona vjerojatno i sama odu gore kad ih otvoriš
Rvatne svuda oko mene. Zašto ljudi komentiraju prije nego pročitaju/pogledaju članak/video? Na prijašnja dva posta je odgovoreno u videu. Al treba pogledat
Da serem novce i ocu monovolumen za milijun kuna onda bi uzeo R klasu od Mercedesa.
Cuj ekipu kak se veseli autu ko da su pobjedili rak i dobili na lotu.
Ok, svi znamo o velikom okretnom momentu i općenito snazi koju razvijaju elektromotori i možda je ovo sve većini normalno, ali ja se stvarno ne mogu prestat ovome divit: "...ubrzanje 0-100 km/h za 3,2 sekunde, i to sve noseći sedam putnika (uključujući vozača)." Mislim ono... pogledajte na što izgledaju današnji automobili sa unutarnjem sagorijevanjem koji rade ovakva vremena, pa to su automobili za stazu koja su dorađena tek toliko da bi mogli biti homologirana za cestovnu uporabu, uz nešto bolju zvučnu izolaciju. I onda imamo ovo...
Kako se ova vrata otvaraju u garaži? Napravili su vrata s otvaranjem u dvije faze samo zato da bi bila drugačija (i skuplja, kompliciranija, teža). Glupost.
ne samo u garaži, kako procijeniti na malo užem parkirlištu (a svako je skoro takvo, pogotovo u trgovačkim centrima) hoćeš li odrapiti susjedni auto ili ne
tim više jer, pretpostavljam, ima neki sustav za lakše dizanje tih vrata, pa ona vjerojatno i sama odu gore kad ih otvoriš
Sama se otvaraju, i ima senzor tako da neće nikad lupiti nikoga i ništa, čak i mjenja kolko sam svatio kut i način otvaranja ovisno ako su u blizini neke prepreke ili malo mjesta, pogledaj si malo video ili info..
Da serem novce i ocu monovolumen za milijun kuna onda bi uzeo R klasu od Mercedesa.
Cuj ekipu kak se veseli autu ko da su pobjedili rak i dobili na lotu.
Crossover - CUV (odignuta podnica) da budemo precizniji, nije MPV.
Konkurencija (ako je i uopće ima) je:
Mercedes GLS (SUV)
Audi Q7 (SUV) ili budući Q6 e-tron (CUV)
BMW X6 (CUV)
Npr. novi Renault Espace više nije MPV ceć Crossover
da, znam da se otvaraju električno i da imaju senzore (tako nešto sam prvi put vidio na BMW 750iL7 negdje tamo sredinom 90-tih), no to je sasvim nebitno. Problem je što se ta vrata i dalje ne mogu otvoriti u mnogim javnim garažama (zbog visine od minimalno 2236mm), a teža su i skuplja od kliznih vrata (zbog sigurnosnih zahtjeva i komplicirane konstrukcije).
Da serem novce i ocu monovolumen za milijun kuna onda bi uzeo R klasu od Mercedesa.
Cuj ekipu kak se veseli autu ko da su pobjedili rak i dobili na lotu.
Crossover - CUV (odignuta podnica) da budemo precizniji, nije MPV.
Konkurencija (ako je i uopće ima) je:
Mercedes GLS (SUV)
Audi Q7 (SUV) ili budući Q6 e-tron (CUV)
BMW X6 (CUV)
Npr. novi Renault Espace više nije MPV ceć Crossover
Digli su ga od poda mozda za centimetar. Pogledaj ga auto opce nije podignut. Auto je visok i sjedi se visoko ali od poda ga nisu bas nist podigli. Imas video gdi pored njega stoje drugi auti i tocno se vidi da nije nist podignut.
Espace je vidljivo podignut, sjedil sam u njemu i sljedece godine kupujem jedan jer mi je obitelj porasla do te mjere da nam u alfu ne stanu dvoja kolica.
Digli su ga od poda mozda za centimetar. Pogledaj ga auto opce nije podignut. Auto je visok i sjedi se visoko ali od poda ga nisu bas nist podigli. Imas video gdi pored njega stoje drugi auti i tocno se vidi da nije nist podignut.
Espace je vidljivo podignut, sjedil sam u njemu i sljedece godine kupujem jedan jer mi je obitelj porasla do te mjere da nam u alfu ne stanu dvoja kolica.
Valjda ti je jasno da se rastojanje od tla može podešavati. A i malo upućenijem oku je vidljivo da je ovo CUV/SUV po izgledu karoserije, naravno tu je i neizostavan 4x4 sa dva motora.
Želim vam puno ugodnih kilometara u novom Espace-u... :)
Meni je ta nova CUV/SUV furka zakon. Nema boljega od sjedenja poviseno a iza veliki prtljazni prostor. Inace se ne lozim na aute ali se npr. jako veselim ovom novom Espace.
Tesla je i dalje najbolji elektricni auto, makar mi je dizajn iz nutra krajnje sterilan te takav obiteljski auto treba imat bezbroj pretinaca i prostora za sitnice. Sjedala sa zadnje strane su od plastike bez da mozes negdi stavit nekaj. Svako ko ima djecu zna kaj znaci imat pretince i negdi stavit svasta nesto. Ne kuzim cemu tolika snaga u obiteljski auto, to ono da kad bude nesreca da pogine cijela obitelj?
Sve u svemu najskuplji CUV/SUV na svijetu koji meni ima nekak previse genericki dizajn.
da, znam da se otvaraju električno i da imaju senzore (tako nešto sam prvi put vidio na BMW 750iL7 negdje tamo sredinom 90-tih), no to je sasvim nebitno. Problem je što se ta vrata i dalje ne mogu otvoriti u mnogim javnim garažama (zbog visine od minimalno 2236mm), a teža su i skuplja od kliznih vrata (zbog sigurnosnih zahtjeva i komplicirane konstrukcije).
Pa pogledaj video, lijepo ti kaže da se kut mijenja ovisno o visini stropa, i vidi se. -.-
Nije to nikakav gimmick, užasno su funkcionalna, bolja od klasičnih i kliznih vratiju.
Parkirali su dva auta i pokazali kak se moze iz auta gdi nema mjesta za otvorit vrata. Je super za one iza, a onaj kaj napred sjedi bude ostal u autu ili kaj? Isto tak imas rupu na krovu i ako pada kisa a puse vjetar onda imas auto pun vode.
Super mi je kak pomakne sjedala da moze sjesti iza i ljudi pljescu, fuckaju i idu wow. Zamisli ti to mozes sjesti u treci red nakon kaj se pomakne sjediste!! Ludnica isto na elektromotor jer bi ti se ruke posusile da pomaknes sam sa svojim rukama, plus ide sporo ko puz. Dok se ta klupa pomakne ja sam u nekom drugom autu vec nutra i vozimo se.
Skupa igracka za bogatase.
Parkirali su dva auta i pokazali kak se moze iz auta gdi nema mjesta za otvorit vrata. Je super za one iza, a onaj kaj napred sjedi bude ostal u autu ili kaj? Isto tak imas rupu na krovu i ako pada kisa a puse vjetar onda imas auto pun vode.
Super mi je kak pomakne sjedala da moze sjesti iza i ljudi pljescu, fuckaju i idu wow. Zamisli ti to mozes sjesti u treci red nakon kaj se pomakne sjediste!! Ludnica isto na elektromotor jer bi ti se ruke posusile da pomaknes sam sa svojim rukama, plus ide sporo ko puz. Dok se ta klupa pomakne ja sam u nekom drugom autu vec nutra i vozimo se.
Skupa igracka za bogatase.
Ak puse vjetar, padat ce ti i kroz otvorena obicna vrata. Ovako barem, ako pada bez vjetra, imas krov, za razliku od obicnih vrata, gdje ga nikad nemas. Plus, rijetko koja vrata se otvaraju pod 90 stupnjeva ili vise, a ovdje nemas nikakve prepreke, i mozes ulaziti i stavljati stvari (djecu) i iz smjera prednje strane auta, onako kako bi bilo prirodno.
Onaj kaj sjedi napred bu se izvukel van. Kao i na svakom drugom autu. Sto ne mozes napraviti ako trebas izvaditi dijete iz sjedalice na straznjim sjedalima. Klizna su tu nesto bolja, ali opet, smanjujes si prostor za njihovu debljinu. S ovim vratima ne smanjujes nista.
Nije poanta da se pomakne sjedalo, nego da se pomice bez preklapanja, sto je korisno ako imas vec postavljene sjedalice. Nikako unikat rjesenje, ali nije bas cesto, pogotovo na par godina starim modelima.
Ako pogledas sliku iako jest rupa na krovu ali čini se da nije tako strasno.
Dakle pada kiša i uz to puše vjetar sa bočne strane, jednako ce pokisnuti i auto sa klasičnim vratima.
Pogledaj sliku ako nema vjetra, pada kišica i vrata su otvore i ti stojis voda neče ipak unutra, premda priznajem mogla bi se polako slijevati ali po rubovima do poda jer obrati pozornost da je vanski dio lima širi a unutrašnji dio okvira uži ,Ako se se bude voda slijevala onda ce ici po rubovima i nakon toga van auta.
Siguran sam da bi za vrijeme kišice jednako pustupio kao i sa klasičnim vratima, nebi otvarao do kraja, tj otvorio bi tek toliko da mozes brzo zatvoriti vrata nakon izlaska ili ulaska)
Meni se sviđaju vrata, samo mislim da ovaj auto neče moci umoju garažu koja je niska, iznad moje glave udaljeno nekih 10 cm su garažna vrata. Da sam znao da će Tesla izbaciti model x sredio bi da garaža bude veća :D
Vrata imaju senzore i prilagođavaju se bilo kojem "stropu", ako je nizak promijenit će kut savijanja.