Tesla – patenti na besplatno korištenje

poruka: 95
|
čitano: 11.919
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Tesla – patenti na besplatno korištenje".
15 godina
odjavljen
offline
Tesla – patenti na besplatno korištenje

Tako je, još treba dodati da se na proizvodnju naftnih derivata troše goleme količine struje.

Svi smo mi Mentalist.
 
1 0 hvala 0
17 godina
moderator
offline
Tesla – patenti na besplatno korištenje

Držite se teme!

 

Molim - bez spama i vrijeđanja!

 

{#}

...
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Jakovp kaže...

Tako je, još treba dodati da se na proizvodnju naftnih derivata troše goleme količine struje.

- naftna ind. i naftni derivati nisu samo benzini.. to je čitava kem.ind, plastika itd od koje je benzin samo jedan od 'nuzprodukata'. Naftni lobi je jak, neće u dogledno vrijeme oslabiti pa se ne treba previše nadati u tom smjeru. Ne treba gledati samo energiju (naftu-struju) nego i sve povezano. Oboje je potrebno.

-inače je el.energija savršena, osim problema skladištenja (baterije). Možda grafen (grafit). Moža nije stvar u bateriji nego u free-obnovljivim mobilnim izvorima kao solarne ćelije i sl. tad bi se utjecaj baterije (autonomija) anulirao.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
11 godina
protjeran
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Ne, ne placaju oni istu cijenu za baterije kao i mi, nego duplo manje, ali kad nama prodaju bude duplo vise. Upravo u tome i leze teikovi sa patentima, jer se vecina njih odnosi na standardizacije, a malo sto je korisno. Nisu obi izmislili baterije, vilicari ih imaju godinama, i vrijede vise nego sam vilicar ( moj vrijedi 1,60/kg ako izvadim baterije).
Dalje, koliko kosta baterija kad ti je "proizvodjac" prodaje najbolje je vidjeti na primjeru Makite. 3Ah 18v 900 kn skoro, dok zamjenska kosta niti 200 kn. Zasto da ti vjerujem da Tesla ne dere na baterijama.
I ne zivi se od prodaje autiju, nego rezervnih, tako da mozemo sanjati da nce udarati po usima sa cijenama.
I recimo da kupim sutra Teslu, gdje da je servisiram? Ako 30% servisa na autu ima veze sa motorom, ostalo je ovjes i ostale stvari. Mazda koja ima skupe servise trazi 450 kn/ amortizer, da cujem koliko je za teslu, dam glavu 10x od toga...
13 godina
neaktivan
offline
Tesla – patenti na besplatno korištenje

Nitko ne spominje samu izradu baterija i koliko to šteti okolišu tj. koliko je sami materijal za izradu te količine baterija koje bi zamjenile benzinske motore ograničen.

@Silly El. auti su zapravo puno lakši za popravak jer osim motora i baterija tu i nema nešto puno dijelova u vezi pogonskog dijela

 

 
2 0 hvala 0
11 godina
protjeran
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Ti mora da se salis?
15 godina
odjavljen
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
skilly kaže...
Ne, ne placaju oni istu cijenu za baterije kao i mi, nego duplo manje, ali kad nama prodaju bude duplo vise. Upravo u tome i leze teikovi sa patentima, jer se vecina njih odnosi na standardizacije, a malo sto je korisno. Nisu obi izmislili baterije, vilicari ih imaju godinama, i vrijede vise nego sam vilicar ( moj vrijedi 1,60/kg ako izvadim baterije).
Dalje, koliko kosta baterija kad ti je "proizvodjac" prodaje najbolje je vidjeti na primjeru Makite. 3Ah 18v 900 kn skoro, dok zamjenska kosta niti 200 kn. Zasto da ti vjerujem da Tesla ne dere na baterijama.
I ne zivi se od prodaje autiju, nego rezervnih, tako da mozemo sanjati da nce udarati po usima sa cijenama.
I recimo da kupim sutra Teslu, gdje da je servisiram? Ako 30% servisa na autu ima veze sa motorom, ostalo je ovjes i ostale stvari. Mazda koja ima skupe servise trazi 450 kn/ amortizer, da cujem koliko je za teslu, dam glavu 10x od toga...

 

Viličari imaju olovne baterije, nemoj ni pokušat uspoređivati.

 

Nemoj ni uspoređivati baterije za alate, ogromna razlika u količinama baterije.

 

Tesla nije neka firma koja će te oderati na svakom koraku, da je ne bi poslovala. Cijene zamjenskih baterija su objavljene, nitko ne bi kupovao taj auto da baterija košta kao auto. Da tesla plaća baterije koliko ti misliš, auto bi bio duplo skuplji.

 

I iskreno, ako platiš toliko bateriju 18v 3ah, koja se sastoji od 10 ćelija, si moron. Jedna takva ćelija košta između 3 i 8 dolara. 

 

 

I da, ezacro je u pravu, na električnom autu se nema šta popravaljti, ako npr crkne jedan dio se samo zamijeni istim, to je ništa posla, ali obično takve komponente crknu odmah, tj u garantnom roku.

Svi smo mi Mentalist.
11 godina
protjeran
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
A na "obicnom" autu kad crkne neki dio, molis boga da se popravi ili isto "zamjenis istim, to je nista posla".
Bas bi te volio vidjeti kako servisiras Teslu, stvarno ste naivni ako mislite da su jeftini za odrzavanje. Pa daj se raspitaj cijenu elektronike na francuskim autima, a onda se zapitaj koliko bi slican dio kostao kod Tesle. Vidjet cemo kako vrijeme prolazi, svaki nov auto je dobar, i ne kvari se.
Vilicar je star, tesla je nov auto, zato baterije ne vrijede vise od auta, no nakon 3 godine ce vrijediti.
Makita baterije sam spomenuo u kontekstu postenja proizvodjaca i baterija, i da - moron sam, kupio sam ih 6 komada sve skupa jer valjaju.
Service planovi su im 600 dolara godisnje, zanimljivo je ono sto je pokriveno time..."brake pads and windshield wipers" :)
14 godina
odjavljen
offline
Tesla – patenti na besplatno korištenje

Cijena baterije za 'Model S' je 30.000$, ali postoji neka druga mogućnost koja košta 12.000$, mislim da se radi o preorderu pa dok krepa onda dobijete. Baterija u 'Model S' bi trebala trajati 10 godina. Informacije su sa Tesla foruma. 

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Tesla duguje 2.2 milijarde dolara koje moraju otplatit u sljedecih sedam godina. Prema trenutnoj prodaji i dobiti oni to ne mogu.

Rado bi imal Teslu i nabacil odjeb naftnom lobiju koji nas sve skupa ima za budale, ali stvarnost je takva da se to ne bude desilo jos minimalno desetak godina. Vec me par put neki lik na autoputu opral s Teslom i auto izgleda predobro!
15 godina
odjavljen
offline
Tesla – patenti na besplatno korištenje

Budeš si ju lako priuštio kad bude povoljnih rabljenih za par godina {#}

Svi smo mi Mentalist.
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje

Svi govore da su ti auti skuplji i kažu ovako "ako nešto crkna popravak košta više", možda i košta ali kada vidiš da imaš manje djelova za popravljati onda je to druga stvar. Kupite za 100 kn auto na daljinsko upravljanje i otvorite ga, i pogledajte koliko djelova ima unutra. Tesla nema puno više. 

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f3/Tesla_Motors_Model_S_base.JPG

 

Recite mi što ovdije treba popravljati? El motori su kvalitetni, i nije ih lako pokvariti jedino da ih pregrijete, a to je stvarno teško.

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a9/Rotterdam_Ahoy_Europort_2011_(14).JPG

 

El motori u sebi nemaju previše djelova, naj više ima bakra unutra a kada bi vi mjenjali samo ono što je pregorilo vjerojatno bi promijenili bakrene žice i još neke stvari. To je doslovno kao jedan kalup koji izgleda poput bojlera i unutra su komponente. Vanjski dio motora se može oštetiti samo tokom udarca, a kao što vidite na slici to je debeli metal pa nije lako to uništiti. 

 

Stavite na 3:20 i pogledajte kako el motor ima malo djelova, ovo ispod je magnet i kada kroz bakrene žice pustite struju motor radi, kada podižete napon broj okretaja raste.

 

Kada imate karoseriju od auta, treba vam baterija, el motor, matična ploča i računalo. To što se tiče podizanja napona je ista stvar kako vi preko računala podižete napon na vašoj grafičkoj kartici ili ventilatoru za hlađenje. Samo što na računalu stisnete gumb za ventilator ili mišem u softveru podignete brzinu. U auti stisnete papućicu gasa koja radi isto kao i gumb koji imate na kučištu računala za ventilator.

 

http://informacijsketehnologije.blogspot.com/
11 godina
protjeran
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Molim te, ali mooolim te napisi svoje godine i struku. Tek toliko da se smirim ako imas 13, ili da shvatim da sam budala sto sam se upustao u raspravu sa covjekom koji misli da autic na baterije i tesla su slicni.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
skilly kaže...
Molim te, ali mooolim te napisi svoje godine i struku. Tek toliko da se smirim ako imas 13, ili da shvatim da sam budala sto sam se upustao u raspravu sa covjekom koji misli da autic na baterije i tesla su slicni.

Imam 4 i moja struka je mala skola.

http://informacijsketehnologije.blogspot.com/
11 godina
protjeran
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
77ari kaže...
skilly kaže...
Molim te, ali mooolim te napisi svoje godine i struku. Tek toliko da se smirim ako imas 13, ili da shvatim da sam budala sto sam se upustao u raspravu sa covjekom koji misli da autic na baterije i tesla su slicni.

Imam 4 i moja struka je mala skola.

I dalje si prilicno zaostao za svoje godine, jer djeca sa 4 godine su svjesna da pojma nemaju, ti si naprotiv uvjeren da nesto znas - a realno nemas veze s vezom.

 

Kad ce iza tebe biti 10 godina rada sa elektromotorima, reparacije istih, na stotine promjenjenih rotora, glava, cetkica i ilometri namatanja onda mozes reci da nesto znas o el motorima.

Al nije samo to problem, problem je i sto mislis kako npr jedan otto motor je nauka, a zapravo je jos jednostavniji od el motora.

15 godina
odjavljen
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
skilly kaže...

I dalje si prilicno zaostao za svoje godine, jer djeca sa 4 godine su svjesna da pojma nemaju, ti si naprotiv uvjeren da nesto znas - a realno nemas veze s vezom.

 

Kad ce iza tebe biti 10 godina rada sa elektromotorima, reparacije istih, na stotine promjenjenih rotora, glava, cetkica i ilometri namatanja onda mozes reci da nesto znas o el motorima.

Al nije samo to problem, problem je i sto mislis kako npr jedan otto motor je nauka, a zapravo je jos jednostavniji od el motora.

 

 

how yes no {#}

 

Tesla osim dc/dc konvertera i nekog mozga ima iste dijelove kao el. autić, vjerovao ili ne. Ako smatraš da ne, nabroji koji su to ostali dijelovi. Složio sam par električnih vozila, samo da znaš.

Svi smo mi Mentalist.
17 godina
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
skilly kaže...
77ari kaže...
skilly kaže...
Molim te, ali mooolim te napisi svoje godine i struku. Tek toliko da se smirim ako imas 13, ili da shvatim da sam budala sto sam se upustao u raspravu sa covjekom koji misli da autic na baterije i tesla su slicni.

Imam 4 i moja struka je mala skola.

I dalje si prilicno zaostao za svoje godine, jer djeca sa 4 godine su svjesna da pojma nemaju, ti si naprotiv uvjeren da nesto znas - a realno nemas veze s vezom.

 

Kad ce iza tebe biti 10 godina rada sa elektromotorima, reparacije istih, na stotine promjenjenih rotora, glava, cetkica i ilometri namatanja onda mozes reci da nesto znas o el motorima.

Al nije samo to problem, problem je i sto mislis kako npr jedan otto motor je nauka, a zapravo je jos jednostavniji od el motora.

da, i mene nekadašnjeg polaznika "Tesle" (ne auta nego srednje škole) je malo zbunilo skaliranje igračke, pa si mislim ako je
to tako lako, gdje su kinezi da nam ne prodaju imitacije modela s u konzumu? Osobno sam nekako još uvijek za mehaničko kontroliranje
parametara auta. Nek poblesavi kontrolno računalo, pa nemam ni frikin ručnu na sajlu da pokušam zaustaviti podivljalu mrcinu:)

Jakovp kaže...
skilly kaže...

I dalje si prilicno zaostao za svoje godine, jer djeca sa 4 godine su svjesna da pojma nemaju, ti si naprotiv uvjeren da nesto znas - a realno nemas veze s vezom.

 

Kad ce iza tebe biti 10 godina rada sa elektromotorima, reparacije istih, na stotine promjenjenih rotora, glava, cetkica i ilometri namatanja onda mozes reci da nesto znas o el motorima.

Al nije samo to problem, problem je i sto mislis kako npr jedan otto motor je nauka, a zapravo je jos jednostavniji od el motora.

 

 

how yes no {#}

 

Tesla osim dc/dc konvertera i nekog mozga ima iste dijelove kao el. autić, vjerovao ili ne. Ako smatraš da ne, nabroji koji su to ostali dijelovi. Složio sam par električnih vozila, samo da znaš.

nitko ne tvrdi da ne rade na istom principu. Ali ajd priznaj jel skaliranje samo tako šljaka? Zašto tramvaji, koji
su jednostavniji od automobila zbog sistema upravljanja, amortizacije (tračnice) i nepostojanja baterija i kontrole njihovog pražnjenja
i hlađenja toliko koštaju? Naši u zagrebu koštaju između milijun i 650 000 i milijun 850 000 EURA po vozilu.
http://www.poslovni.hr/hrvatska/narudzba-70-tramvaja-12-milijuna-eura-skuplja-nego-2002-32545

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Poruka je uređivana zadnji put sri 18.6.2014 18:30 (overhaul).
11 godina
protjeran
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje

Eto, i ja sam isao u Teslu, i sa 17 godina sam na cnc masini napravio sam 2taktni otto motor, jedini kupljen bio je bila svjecica. Za to mi je trebalo 20 sati rada. Motor poklonjen za pogon makete glisera, inace bi ga slikao sad.

Toliko o kompliciranosti.

 

Cijena 1.6 diesel motora od VW je 2300 eura NOV. Hoces cijene koncarevih el motora iste snage sa katalogom ili ce biti dovoljno da ti kazem da je cijena 3:1 na strani diesela? Ako su tako jednostavni, zasto nisu jeftini?

Ja sam prvi koji bi zelio da imamo aute na struju, ali sa danasnjom infrastruktorom (u ZG trenutno ne postoji hala za najam koja ima 350 kW struje) to je nemoguce. A Tesla ce propasti prije nego mislite.

17 godina
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
skilly kaže...

Eto, i ja sam isao u Teslu, i sa 17 godina sam na cnc masini napravio sam 2taktni otto motor, jedini kupljen bio je bila svjecica. Za to mi je trebalo 20 sati rada. Motor poklonjen za pogon makete glisera, inace bi ga slikao sad.

Toliko o kompliciranosti.

 

Cijena 1.6 diesel motora od VW je 2300 eura NOV. Hoces cijene koncarevih el motora iste snage sa katalogom ili ce biti dovoljno da ti kazem da je cijena 3:1 na strani diesela? Ako su tako jednostavni, zasto nisu jeftini?

Ja sam prvi koji bi zelio da imamo aute na struju, ali sa danasnjom infrastruktorom (u ZG trenutno ne postoji hala za najam koja ima 350 kW struje) to je nemoguce. A Tesla ce propasti prije nego mislite.

Pa i ja sam navinklao elektromotor, dapače i generator, i to i dalje nema veze sa ukupnim vozilom.
Razvoj jednog osobnog automobila košta i milijarde, i to u firmi gdje itekako znaju napraviti
otto motor i ne prave vozilo iz nule nego nadograđuju.
http://www.24sata.hr/auto/od-ideje-pa-do-kupca-razvoj-jednog-auta-stoji-milijarde-kuna-346882

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
15 godina
odjavljen
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
skilly kaže...

Eto, i ja sam isao u Teslu, i sa 17 godina sam na cnc masini napravio sam 2taktni otto motor, jedini kupljen bio je bila svjecica. Za to mi je trebalo 20 sati rada. Motor poklonjen za pogon makete glisera, inace bi ga slikao sad.

Toliko o kompliciranosti.

 

Cijena 1.6 diesel motora od VW je 2300 eura NOV. Hoces cijene koncarevih el motora iste snage sa katalogom ili ce biti dovoljno da ti kazem da je cijena 3:1 na strani diesela? Ako su tako jednostavni, zasto nisu jeftini?

Ja sam prvi koji bi zelio da imamo aute na struju, ali sa danasnjom infrastruktorom (u ZG trenutno ne postoji hala za najam koja ima 350 kW struje) to je nemoguce. A Tesla ce propasti prije nego mislite.

 

 

Ne laži, taj motor košta bar 60000 kn. U autoklubu su radili maraton test golfa 5 2.0 tdi, crko im je motor i zamjena je koštala 86000 kn. Za razliku od otto motora, električni neće crknuti.

 

Končar ne radi elektromotore za aute, pa evo ti malo cijena namjenskih motora:

 

http://kostov-motors.com/tractionmotors/kostovevmotors%28ac-dc%29/seriesdcmotorsforelectricvehicles/

 

Ovaj K9, najmanji, je dovoljan za auto veličine golfa.

 

Nemoj molim te uspoređivati industrijske motore.

 

 

Overhaul, nemoj uspoređivati motore od 20 kw i motore od 200 kw (ili više, ne znam koliko je u tramvaju), i preplaćene stvari koje se rade u puno manjoj seriji.

 

Svi smo mi Mentalist.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
skilly kaže...

Eto, i ja sam isao u Teslu, i sa 17 godina sam na cnc masini napravio sam 2taktni otto motor, jedini kupljen bio je bila svjecica. Za to mi je trebalo 20 sati rada. Motor poklonjen za pogon makete glisera, inace bi ga slikao sad.

Toliko o kompliciranosti.

 

Cijena 1.6 diesel motora od VW je 2300 eura NOV. Hoces cijene koncarevih el motora iste snage sa katalogom ili ce biti dovoljno da ti kazem da je cijena 3:1 na strani diesela? Ako su tako jednostavni, zasto nisu jeftini?

Ja sam prvi koji bi zelio da imamo aute na struju, ali sa danasnjom infrastruktorom (u ZG trenutno ne postoji hala za najam koja ima 350 kW struje) to je nemoguce. A Tesla ce propasti prije nego mislite.

Iskreno ne vjerujem da propada, rade 20 000 automobila godišnje. To nije puno ali za relativno novu firmu nije loše. Samo trebaju smisliti kako srediti infrastrukturu u gradovima za punjenje, i prodaja bi narasla. Naj veči problem je punjenje u gradu, što s njime ako u gradu ostane bez baterije?

 

Bilo bi fora kada bi na krob stavili solarne čelije, tako da se tokom dana puni, ali problem je u tome što bi izgledao jako loše onda. A i kada bi se stavila jedan ili dvije ploče ne vjerujem da bi mogle napuniti auti, mogle bi samo malo produžiti trajanje baterija.

Po meni ovo nije loše. http://www.vecernji.hr/media/cache/99/bc/99bcbea774b12dd65b9b6271859814e8.jpg

 

Samo ne vjerujem da to može napuniti aute kada bi se popunilo cijelo parkiralište. Recimo da neka tvrtka osigura struju za aute i kda bi se stavilo to na parkiralište auti bi se mogli puniti jeftinije, jer bi cijena padala kada bi ovo dalo solarnu energiju.

Ima puno načina za srediti infrastrukturu samo je problem što se ne prodaje dovoljno automobila. Automobili se ne prodaju jer nema infrastrukture, a infrastrukture nema jer nema dovoljno automobila. Netko treba riskirati da bi se nešto pokrenulo, a tesla to radi.

 

EDIT:

Cijena el motora za aute je manja ond običnih. A i zamjena je lakša. I cijena bi pala kada bi se proizvodilo više. Kada se više proizvodi cijena proizvodnje je niža. Pogledaj aute kojih se napravi jedno 10ak godišenje i aute iste snage kojih se proizvede 50 000godišnje. Kojemu je cijena veča? Pogledajte pagani, vlasnik je sam rekao da ima auti istih preformansi koji se prodaju za 100 000€ a njegov je 1 000 000€+. Košta tako puno jer nije serijska proizvodnja, ručni rad je, i luksuzni materijali su tu.

 

 

http://informacijsketehnologije.blogspot.com/
Poruka je uređivana zadnji put sri 18.6.2014 19:01 (77ari).
11 godina
protjeran
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Pa pricas o sasvim drugom motoru sa zasebnim pumpama, a ja o provjerenom atm. dieselu, 2300 eura VW, 4900 yanmar, 6000 perkins, rado bi i ponude poslao, sad su stare tek 7 mjeseci.
Btw, imate tour po Rimac tvornici, pa odite malo pogledati kako je lako sastaviti auto, i kako ima 4-5 komponenata samo i ne proizvodi ih se vise jer je tu naftni lobi.
Pa od Rimca modul za upravljanje baterijama kosta kao nov punto...
11 godina
protjeran
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Drzava treba uloziti u infrastrukturu, zato i postoji.
I nije buducnost u divljim el sportskim autima nego u malim gradskim, jer bitno ih je popularizirati. Inace, struje nema dovoljno ni ovako, bit ce i po tom pitanju problema, jer nisu to male kolicine.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
skilly kaže...
Pa pricas o sasvim drugom motoru sa zasebnim pumpama, a ja o provjerenom atm. dieselu, 2300 eura VW, 4900 yanmar, 6000 perkins, rado bi i ponude poslao, sad su stare tek 7 mjeseci.
Btw, imate tour po Rimac tvornici, pa odite malo pogledati kako je lako sastaviti auto, i kako ima 4-5 komponenata samo i ne proizvodi ih se vise jer je tu naftni lobi.
Pa od Rimca modul za upravljanje baterijama kosta kao nov punto...

Rimac automobili nisu seriska proizvodnja, i to je ručni rad i koriste se luksuzni materijali. I kao prvo taj auto košta 750 000€ i naravno da modul košta kao i novi punto. A Tesla košta 60 000 dolara jeftinija verzija auta. Pa je modul jeftiniji nego u Rimca.

http://informacijsketehnologije.blogspot.com/
11 godina
protjeran
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Lijepo si to zakljucio. Zacuđujuce je da si cak i dobro zakljucio. Koliko kontroler kosta na auticu na baterije?
15 godina
odjavljen
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
77ari kaže...

Iskreno ne vjerujem da propada, rade 20 000 automobila godišnje. To nije puno ali za relativno novu firmu nije loše. Samo trebaju smisliti kako srediti infrastrukturu u gradovima za punjenje, i prodaja bi narasla. Naj veči problem je punjenje u gradu, što s njime ako u gradu ostane bez baterije?

 

Bilo bi fora kada bi na krob stavili solarne čelije, tako da se tokom dana puni, ali problem je u tome što bi izgledao jako loše onda. A i kada bi se stavila jedan ili dvije ploče ne vjerujem da bi mogle napuniti auti, mogle bi samo malo produžiti trajanje baterija.

Po meni ovo nije loše. http://www.vecernji.hr/media/cache/99/bc/99bcbea774b12dd65b9b6271859814e8.jpg

 

Samo ne vjerujem da to može napuniti aute kada bi se popunilo cijelo parkiralište. Recimo da neka tvrtka osigura struju za aute i kda bi se stavilo to na parkiralište auti bi se mogli puniti jeftinije, jer bi cijena padala kada bi ovo dalo solarnu energiju.

Ima puno načina za srediti infrastrukturu samo je problem što se ne prodaje dovoljno automobila. Automobili se ne prodaju jer nema infrastrukture, a infrastrukture nema jer nema dovoljno automobila. Netko treba riskirati da bi se nešto pokrenulo, a tesla to radi.

 

EDIT:

Cijena el motora za aute je manja ond običnih. A i zamjena je lakša. I cijena bi pala kada bi se proizvodilo više. Kada se više proizvodi cijena proizvodnje je niža. Pogledaj aute kojih se napravi jedno 10ak godišenje i aute iste snage kojih se proizvede 50 000godišnje. Kojemu je cijena veča? Pogledajte pagani, vlasnik je sam rekao da ima auti istih preformansi koji se prodaju za 100 000€ a njegov je 1 000 000€+. Košta tako puno jer nije serijska proizvodnja, ručni rad je, i luksuzni materijali su tu.

 

 

 

Ovo je glupost u koju ljudi nažalost vjeruju. Da popuniš cijeli gornji dio tesle panelima, trebalo bi ti 200 h da ga napuniš.

 

skilly kaže...
Pa pricas o sasvim drugom motoru sa zasebnim pumpama, a ja o provjerenom atm. dieselu, 2300 eura VW, 4900 yanmar, 6000 perkins, rado bi i ponude poslao, sad su stare tek 7 mjeseci.
Btw, imate tour po Rimac tvornici, pa odite malo pogledati kako je lako sastaviti auto, i kako ima 4-5 komponenata samo i ne proizvodi ih se vise jer je tu naftni lobi.
Pa od Rimca modul za upravljanje baterijama kosta kao nov punto...

 

 

Nemoj uspoređivati Rimca, on je najskuplje što može postojati u svijetu el. autmobila. Evo koliko košta jedan od najskupljih modula za upravljanje baterijom:

 

http://www.ecat.si/smartbms/?lang=en

Svi smo mi Mentalist.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje

Nisam n rekao da možeš napuniti auto tim panelima, nego da bi mogao malo produžiti vijek baterije.

http://informacijsketehnologije.blogspot.com/
15 godina
odjavljen
offline
Tesla – patenti na besplatno korištenje

Moglo bi jedino spasiti baterije od prepražnjenja, što se nekim ljudima dogodilo s teslom roadster.

Svi smo mi Mentalist.
 
0 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
DragonShit kaže...

Nešto nije u redu. Gdje je tu korporativna pohlepa?!

 

mateo kaže...

Ni meni nije jasno u cemu je kvaka... mozda nema kvake? Cudno...

Kako god bilo, za svaku pohvalu

 

Jel pogreska u prihevodu s engleskog ili stvarno svi lose citaju. Patenti su na besplatno koristenje. Nitko nije rekao da su se odrekli patentnih prava!! sto sve danas prodje pod vijest. Jednom kad ljudi dorade nesto sto su trolovi patentrali onda ce se sjetit to im i naplatiti. I biznis cvate. Ko da ce Janko iz Male Mlake i Zvonko iz Raspustoveca sad svaki sam za sebe delati aute na baterije.

17 godina
protjeran
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
hrx kaže...

Naravno. Za trenutne visoke cijene zaslužna je nestabilnost u Iraku i Libiji i (ponajviše) veliko kinesko gomilanje zaliha nafte.

da znas ispravno citati grafikone od iza zrcala znao bi da je cijena visoka zato kaj sverceri pardon spekulanti zele da bude visoka. i fala andjelki sto se lozi na ruski plin dok nama skupu naftu podmazuje. rak i bljak su ionak sam pozornice za malu decu i sve one koji se tak osjecaju, a pravi gunslingeri su logisticari u laundanumu.

 

 

Jakovp kaže...

Ovisi o snazi, oni koji idu u aute 1000 do 5000 dolara, a one vanjske punionice mogu i po 20000 dolara, ali to su jaki dc izvori struje, za normalne aute i sporo punjenje je dovoljno instalirati ormarić s utičnicom 220 ili 380 V koja ne košta ništa. Ono što košta je omogućiti infrastrukturu za to, tj postaviti trafostanice, možda nove dalekovode i sl. U HR je problem što nam je mreža ionako preslaba.

eto posla za bechtlo da nam popravi potpuno funkcionalnu mrezu za jos jedan kredit kod nashe stare andje. sto ljudi fakat fumaju te fore kak su baterije jako ekoloske? a da se ipak prebacimo na istrijanski lignit, ha?

 

Jakovp kaže...

 

 

Tesla nije neka firma koja će te oderati na svakom koraku, da je ne bi poslovala. Cijene zamjenskih baterija su objavljene, nitko ne bi kupovao taj auto da baterija košta kao auto. Da tesla plaća baterije koliko ti misliš, auto bi bio duplo skuplji.

 

I iskreno, ako platiš toliko bateriju 18v 3ah, koja se sastoji od 10 ćelija, si moron. Jedna takva ćelija košta između 3 i 8 dolara. 

 

 

Jesi siguran. Nisi cuo za famoznu poplavu koja je otplavila diskove. Tocan uzrok poplave nepoznat. A kise padaju tam svak godine. A tvornice u th na brdima i dosla poplava. Uglavnom tko kaze da se osjetljive i zapaljive baterije nece zapaliti na brodu koji ih doprema putem iz kine. Kazu lako kvarljiva i osjetljiva je to roba, a ni vatrogasci nisu uvjezbani za egoticne pozare.

Poruka je uređivana zadnji put čet 19.6.2014 4:30 (gljinoliga).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice