Tesla – patenti na besplatno korištenje

poruka: 95
|
čitano: 11.915
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Tesla – patenti na besplatno korištenje".
14 godina
odjavljen
offline
Tesla – patenti na besplatno korištenje

Samo što će se neki europski auto u prosjeku pokvariti 5 puta više nego japanac. 

 
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
skilly kaže...
Ili je trebalo godina i godina da japanci shvate sto je to nama lijep auto...
Danas kad je cijena servisa japanca tu negdje sa europskim autima, dok postoji mreza, sve je u redu.
Kad Tesla napravi isto to, prosiri podrsku, onda ce ljudi gledati na el aute kao na nesto normalno, a ne kao na egzotiku

Največi problem je punjenje, jer ti se auti dugo pune, za takav tip automobila trebalo bi na svako parkirno mjesti staviti punjač, tako da dok auto stoji parkiran 2-3 sata onda se puni. A to je skupo i to si gradovi ne mogu prijuštiti, a i zašto bi kada je nafta u tom slučaju daleko jeftinija, jedna pumpa i tamo se puni dnevno ogroman broj automobila.

http://informacijsketehnologije.blogspot.com/
13 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Deawood kaže...

Samo što će se neki europski auto u prosjeku pokvariti 5 puta više nego japanac. 

Momak, posjedujem passata iz 2007 (novi narucen iz VW-a s par dodataka) i polo iz 2010 (kupljen s 25000 km i 8mj starosti).

Passatu je dakle vec 7 punih godina a polu 4. Kvarovi na tim autima ...

 

Passat - pretprosle godine riknulo dugme koje aktivira rucnu kocnicu (nema rucke nego dugme na armaturi koje stisnes) - zamjena: 240 kuna

Polo - nista

 

 

Passat ima 140 000 Km a polo 82 000. Dakle ne lupetaj u vezi kvarova na europskim i japanskim autima. Da jos ne kazem kako su moji VW-ovi limarijski u izvrsnom stanju, a svi znamo koje muke japanci muce s limom ...

77ari kaže...

Največi problem je punjenje, jer ti se auti dugo pune, za takav tip automobila trebalo bi na svako parkirno mjesti staviti punjač, tako da dok auto stoji parkiran 2-3 sata onda se puni. A to je skupo i to si gradovi ne mogu prijuštiti, a i zašto bi kada je nafta u tom slučaju daleko jeftinija, jedna pumpa i tamo se puni dnevno ogroman broj automobila.

Da, ali ako se punjaci rasprostrane unaokolo, ne bi bli bilo lakse? 480km je domet punjenja ... punjac doma, punjac na poslu, punjac u shopping centru ... Ako se ide na struju kao zamjenu za fosilna goriva, onda bi se polako trebalo i raditi na infrastrukturi ... jer je neminovno da ce do toga doci.

battlelog: b4stardo_CRO
Poruka je uređivana zadnji put uto 17.6.2014 10:56 (Bastardo).
14 godina
odjavljen
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Bastardo kaže...
Deawood kaže...

Samo što će se neki europski auto u prosjeku pokvariti 5 puta više nego japanac. 

Momak, posjedujem passata iz 2007 (novi narucen iz VW-a s par dodataka) i polo iz 2010 (kupljen s 25000 km i 8mj starosti).

Passatu je dakle vec 7 punih godina a polu 4. Kvarovi na tim autima ...

 

Passat - pretprosle godine riknulo dugme koje aktivira rucnu kocnicu (nema rucke nego dugme na armaturi koje stisnes) - zamjena: 240 kuna

Polo - nista

 

 

Passat ima 140 000 Km a polo 82 000. Dakle ne lupetaj u vezi kvarova na europskim i japanskim autima. Da jos ne kazem kako su moji VW-ovi limarijski u izvrsnom stanju, a svi znamo koje muke japanci muce s limom ...

 

Stara je imala Toyotu Yaris prije par godina i ulje nije bilo mjenjači 5 godina (od kupnje pa 5 godina nakon toga) i na auto nije bilo niti jednog kvara. Prije par godina se zapucala u kanal s njim i kupio ga je neki automehaničar i nakon mjesec dana je bio u voznom stanju. 

 

I kakvi problemi s limom? O ćemo ti pričaš? 

I moram priznati da ga baš i ne voziš jako puno, pa znam da je stari u roku od 2 godine napravio sa ganc novom Škodom 120.000km.

 

I nemoj mi se tu preseravati sa nekakvim glupim (momak) riječima, pa vidi se da si tipični VW (seljačina) vozač. 

Poruka je uređivana zadnji put uto 17.6.2014 11:08 (Deawood).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Deawood kaže...
Bastardo kaže...
Deawood kaže...

Samo što će se neki europski auto u prosjeku pokvariti 5 puta više nego japanac. 

Momak, posjedujem passata iz 2007 (novi narucen iz VW-a s par dodataka) i polo iz 2010 (kupljen s 25000 km i 8mj starosti).

Passatu je dakle vec 7 punih godina a polu 4. Kvarovi na tim autima ...

 

Passat - pretprosle godine riknulo dugme koje aktivira rucnu kocnicu (nema rucke nego dugme na armaturi koje stisnes) - zamjena: 240 kuna

Polo - nista

 

 

Passat ima 140 000 Km a polo 82 000. Dakle ne lupetaj u vezi kvarova na europskim i japanskim autima. Da jos ne kazem kako su moji VW-ovi limarijski u izvrsnom stanju, a svi znamo koje muke japanci muce s limom ...

 

Stara je imala Toyotu Yaris prije par godina i ulje nije bilo mjenjači 5 godina (od kupnje pa 5 godina nakon toga) i na auto nije bilo niti jednog kvara. Prije par godina se zapucala u kanal s njim i kupio ga je neki automehaničar i nakon mjesec dana je bio u voznom stanju. 

 

I kakvi problemi s limom? O ćemo ti pričaš? 

I moram priznati da ga baš i ne voziš jako puno, pa znam da je stari u roku od 2 godine napravio sa ganc novom Škodom 120.000km.

 

I nemoj mi se tu preseravati sa nekakvim glupim (momak) riječima, pa vidi se da si tipični VW (seljačina) vozač. 

Moji doma imaju mazdu 2 i taj auto je prvi vikend napravio 1000km od Zagreba do Dubrovnika i nazad. Auto je u pogonu več 5 godina i samo jedan kvar nedavno, cijena popravka 3000kn. 

 

El auti su kvalitetni, imaju preformanse kao i obični auti, cijena ima nije tako velika, punjenje je jeftinije. Napuniš auto jednom i za normalnu gradsku vožnju to je dosta za 3-4 dana.

http://informacijsketehnologije.blogspot.com/
13 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Deawood kaže...

 

Stara je imala Toyotu Yaris prije par godina

 

I nemoj mi se tu preseravati sa nekakvim glupim (momak) riječima, pa vidi se da si tipični VW (seljačina) vozač. 

 

1. Znaci dobro sam pretpostavio da si momak. Samo sto se momci dijele na 2 kategorije - vozaci i kibiceri. Ocito je da nisi vozac nego svoja misljenja zasnivas na voznom parku tvoje mame, koji ne moze bas biti velik, osim ako ti mama nije multimilijunas ... Dakle prvi fai.

 

2. Koristenje vulgarnih izraza na ovom forumu nije dozvoljeno. Prozivanje nekoga tko si je priustio 2 auta seljacinom, dok ti cekas 18-ti rodjendan za priliku da kresnes nekog u maminom autu nije bas korektno. Kolege preko granice bi rekli "nit lepo nit drugarski". Ali sto ocekivati? Takiv poput tebe znaju napamet statistike o nisanu GTR a zicaju staru za djir oko kvarta nedjeljom popodne.

battlelog: b4stardo_CRO
14 godina
odjavljen
offline
Tesla – patenti na besplatno korištenje

Zanimljivo, moja stara ima 39 godina, a ja imam 21. Trenutno imamo 3 auta, jedan od njih je RR, ali ja ne koristim niti jednog od njih (za privatne svrhe, ali imamo svoju tvrtku pa ponekad moram uzeti neki auto da otiđem u Križevce po neke dijelove za traktor/priključke ili u Austriju ako nešto na farmi od elektronike rikne), a za privatne svrhe imam 125ccm Yamahin motor. 

Još nešto iz mojeg po PRIVATNOG života? Ako da, javi mi se na PM. 

 
1 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Kvarovi se desavaju neovisno u proizvodacu i modelu tak da vas dva niste referentni. Jedan pajdo je imal Polo i nikad kvara a novi golf mu je bil vise na servisu nago na cesti. Drugi pajdo je imal Corolu i pol auta su mu u prvih pola godine mijenjali!
13 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Deawood kaže...

Zanimljivo, moja stara ima 39 godina, a ja imam 21. Trenutno imamo 3 auta, jedan od njih je RR, ali ja ne koristim niti jednog od njih (za privatne svrhe, ali imamo svoju tvrtku pa ponekad moram uzeti neki auto da otiđem u Križevce po neke dijelove za traktor/priključke ili u Austriju ako nešto na farmi od elektronike rikne), a za privatne svrhe imam 125ccm Yamahin motor. 

Još nešto iz mojeg po PRIVATNOG života? Ako da, javi mi se na PM. 

Nemam se sta javljati na PM, nisam ovdje da bih s tobom prijatelj bio, a i ne zelim druzenje s nekim tko je tako rjecit i brz na uvredama kao ti. Ti imas 21g, ja skoro 15 vise. Osim privatnih auta, kroz ruke mi je proslo vise nego par sluzbenih i mogu tvrditi da imam najmanje 750 000 odvozenih kilometara. Vecinu toga odvozeno (kako ti kazes - kao seljacina) na vw vozilima, od passata, golfova, tourana pa cak i caddy. Na svim vozilima su servisni intervali bili postovani, filteri i ulje mijenjano svakih 20k kilometara i osim problema s rucnom na passatu, nista znacajno se nije desilo ili krepucnilo.

Kolega mi ima veliki auto servis (limarija, lakiranje,mehanika) i toyote su kod njega cesti gosti. Ne toliko radi mehanike koliko radi limarije. Yarisi, land cruiseri i aygo - svi nakon par godina pocinju hrdjati.

 

Na tvoj sam post reagirao jer si pljuvao po europskim vozilima, koja nisu nuzno losa (na zalost opel i ford jesu) i dizes u nebesa japance koji nipocemu nisu bolji od europskih auta. Cak bih ja rekao da su manje kvalitetni radi one skripave plastike od kojih prave konzole i dijelove unutrasnjosti.

battlelog: b4stardo_CRO
16 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
77ari kaže...
skilly kaže...
Ili je trebalo godina i godina da japanci shvate sto je to nama lijep auto...
Danas kad je cijena servisa japanca tu negdje sa europskim autima, dok postoji mreza, sve je u redu.
Kad Tesla napravi isto to, prosiri podrsku, onda ce ljudi gledati na el aute kao na nesto normalno, a ne kao na egzotiku

Največi problem je punjenje, jer ti se auti dugo pune, za takav tip automobila trebalo bi na svako parkirno mjesti staviti punjač, tako da dok auto stoji parkiran 2-3 sata onda se puni. A to je skupo i to si gradovi ne mogu prijuštiti, a i zašto bi kada je nafta u tom slučaju daleko jeftinija, jedna pumpa i tamo se puni dnevno ogroman broj automobila.

Zakaj se nebi onda parking naplačival po količini struje koju potegneš?

 

@modovi, Sunce se okreće oko Zemlje,ne?
Poruka je uređivana zadnji put uto 17.6.2014 12:32 (zerocool12).
14 godina
odjavljen
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Bastardo kaže...

Nemam se sta javljati na PM, nisam ovdje da bih s tobom prijatelj bio, a i ne zelim druzenje s nekim tko je tako rjecit i brz na uvredama kao ti. Ti imas 21g, ja skoro 15 vise. Osim privatnih auta, kroz ruke mi je proslo vise nego par sluzbenih i mogu tvrditi da imam najmanje 750 000 odvozenih kilometara. Vecinu toga odvozeno (kako ti kazes - kao seljacina) na vw vozilima, od passata, golfova, tourana pa cak i caddy. Na svim vozilima su servisni intervali bili postovani, filteri i ulje mijenjano svakih 20k kilometara i osim problema s rucnom na passatu, nista znacajno se nije desilo ili krepucnilo.

Kolega mi ima veliki auto servis (limarija, lakiranje,mehanika) i toyote su kod njega cesti gosti. Ne toliko radi mehanike koliko radi limarije. Yarisi, land cruiseri i aygo - svi nakon par godina pocinju hrdjati.

 

Na tvoj sam post reagirao jer si pljuvao po europskim vozilima, koja nisu nuzno losa (na zalost opel i ford jesu) i dizes u nebesa japance koji nipocemu nisu bolji od europskih auta. Cak bih ja rekao da su manje kvalitetni radi one skripave plastike od kojih prave konzole i dijelove unutrasnjosti.

 

Dobro, stvarno nemam volje vremena na sve to odgovarati.

Koliko je tu toga istino me stvarno ne zanima.

 

Čisto da se osvrnem na zadnji dio posta, nebih rekao da sam "pljuvao" po europskim vozilima, samo kažem da su Japanci kvalitetniji (Toyote i viša klasa Nissana), što i jesu, možeš ti tvrditi što hoćeš, ali sam sebi nemožeš priznati istinu. Sličan slučaj je bio i kad je Sony Xperia Z izašla, vlasnici su govorili da to što su kutovi vidljivosti loši, da je to dobro zbog privatnosti.

FYI, Ford je Američki (SAD) koncern, a ne Europski, iako imaju odvojene modele za Europu i SAD, malo se bolje informiraj o AUTOMOBILIMA.

14 godina
neaktivan
offline
Tesla – patenti na besplatno korištenje

pa nije jedino do drzave da ce ona razviti infrastrukturu punjača, kao što je slućaj sa benzinskim crpkama tako će sigurni biti i sa el. punjačima , recimo tesla supercharger za 20-30 min ili zamjena baterije koja je brža od punjenja goriva(po tom testu), naravno to je samo tesla proizvođać el auto za svoje. i jako je tesko i sporo postaviti i prosiriti te punjače i zamjene baterija zato je dao patente. a ostale privatne (neautomobilske) tvrtke čekaju potražnju za punjačima pa će ih poćeti otvarati, treba usporediti povijest širenja benzinskih crpki i ovog, mislim da će se naći neke usporedbe,brzina prihvaćanja ljudi, kada su privatnici poćeli otvarati i to, iako će ovo po meni se brže proširiti

 
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Tesla – patenti na besplatno korištenje
Svi smo mi Mentalist.
 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Deawood kaže...

Dobro, stvarno nemam volje vremena na sve to odgovarati.

Koliko je tu toga istino me stvarno ne zanima.

 

Čisto da se osvrnem na zadnji dio posta, nebih rekao da sam "pljuvao" po europskim vozilima, samo kažem da su Japanci kvalitetniji (Toyote i viša klasa Nissana), što i jesu, možeš ti tvrditi što hoćeš, ali sam sebi nemožeš priznati istinu. Sličan slučaj je bio i kad je Sony Xperia Z izašla, vlasnici su govorili da to što su kutovi vidljivosti loši, da je to dobro zbog privatnosti.

FYI, Ford je Američki (SAD) koncern, a ne Europski, iako imaju odvojene modele za Europu i SAD, malo se bolje informiraj o AUTOMOBILIMA.

Govorio sam o fordu koji se projektira i sastavlja u njemackoj. Ajde me ti molim te educiraj o automobilima. Sigurno imas puno znanja s vozanjem traktorom do Krizevaca i nazad.

 

I kakve veze ima xperia sa tvojim pljuvanjem po autima i tvojim razmetanjem i bahacenjem?

 

battlelog: b4stardo_CRO
14 godina
odjavljen
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Bastardo kaže...

Govorio sam o fordu koji se projektira i sastavlja u njemackoj. Ajde me ti molim te educiraj o automobilima. Sigurno imas puno znanja s vozanjem traktorom do Krizevaca i nazad.

 

I kakve veze ima xperia sa tvojim pljuvanjem po autima i tvojim razmetanjem i bahacenjem?

 

 

Vidjet ću ja tebe sljedeća 3 mjeseca jako puno na Bugu, a onda baš i ne, zar ne?

 

Stvarno nemam volje raspravljati sa maloumnim seljačinama kao ti.

Neću se više osvrtati na tvoje postove u ovoj temi, nastavi dalje.

11 godina
protjeran
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Rekao bi da si iskompleksirani klinac da nam nisi rekao koliko imas godina.
Ovako neka ti netko strucan postavi dijagnozu.
Sta ti smeta sto covjek vozi traktor?
13 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
skilly kaže...
Rekao bi da si iskompleksirani klinac da nam nisi rekao koliko imas godina.
Ovako neka ti netko strucan postavi dijagnozu.
Sta ti smeta sto covjek vozi traktor?

Ne smeta mi, ali mi smeta sto u temu uplice nebitne stvari, sto se busa u svoje vozacko iskustvo od 3 godine na lokalnoj cesti do Krizevaca i sto uporno vrijedja i naziva me seljacinom a mogu mu otac bit. Gle, ako se potezemo vrijedjanja mogao bih i ja reci da ga je mater otelila kad je imala 18 godina pa je valjda bila nervozna radi pritiska okoline kao mlada majka pa se to na njega odrazilo.

 

U prijasnjem postu sam rekao da imam 15g vise od njega.

 

Jedno je stalozeno argumentiranje, potkrijeljeno nekim dokazima, iskustvima ili bilocime drugim, a drugo je prozivanje nekoga seljacinom, necije argumentiranje prozivati preseravanjem i to sve iz usta nekoga tko vozi auto po blatnim lokalnim cesticama i puteljcima toliko dugo koliko sam ja u zivotu na klonji proveo.

battlelog: b4stardo_CRO
14 godina
odjavljen
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Bastardo kaže...

Ne smeta mi, ali mi smeta sto u temu uplice nebitne stvari, sto se busa u svoje vozacko iskustvo od 3 godine na lokalnoj cesti do Krizevaca i sto uporno vrijedja i naziva me seljacinom a mogu mu otac bit.

 

U prijasnjem postu sam rekao da imam 15g vise od njega.

 

Jedno je stalozeno argumentiranje, potkrijeljeno nekim dokazima, iskustvima ili bilocime drugim, a drugo je prozivanje nekoga seljacinom, necije argumentiranje prozivati preseravanjem i to sve iz usta nekoga tko vozi auto po blatnim lokalnim cesticama i puteljcima toliko dugo koliko sam ja u zivotu na klonji proveo.

 

Rekao sam da se neću više javljati, ali kad ti postaš, postam i ja.

 

Moje vozačko iskustvo nije 3 godine nego, 9 godina, a vozačku imam od 16. godine (A1), no nebitno.

Ja neznam gdje sam ja spomenuo da dalje od Križevaca nisam bio, do Križevca idem često, ali neznam od kuda si povukao da idem traktorom do Križevca.

 

Opet, kakve veze ima što sam ja "seljak", odnosno poljoprivrednik, odnosno Agronom. Mene osobno to što ti vrijeđaš poljoprivrednike ne pere pol posto, pogotovo ne mene (kao poljoprivrednika) zato jer to nije nešto sramotno, a i prihodi su daleko veći nego bilo što drugo u Hrvatskoj (ne iz same poljoprivrede, nego i iz farme, možeš reći što želiš, ali naša firma ima mjesečne prihode od 200.000kn i drago mi je da radim to što radim).

13 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Deawood kaže...

 

Rekao sam da se neću više javljati, ali kad ti postaš, postam i ja.

 

Moje vozačko iskustvo nije 3 godine nego, 9 godina, a vozačku imam od 16. godine (A1), no nebitno.

Ja neznam gdje sam ja spomenuo da dalje od Križevaca nisam bio, do Križevca idem često, ali neznam od kuda si povukao da idem traktorom do Križevca.

 

Opet, kakve veze ima što sam ja "seljak", odnosno poljoprivrednik, odnosno Agronom. Mene osobno to što ti vrijeđaš poljoprivrednike ne pere pol posto, pogotovo ne mene (kao poljoprivrednika) zato jer to nije nešto sramotno, a i prihodi su daleko veći nego bilo što drugo u Hrvatskoj (ne iz same poljoprivrede, nego i iz farme, možeš reći što želiš, ali naša firma ima mjesečne prihode od 200.000kn i drago mi je da radim to što radim).

Moram odustati od rasprave. Jednom sam pijan bolje raspravljao sa tusem u wc-u. A gdje ti vidis da ja vrijedjam poljoprivrednike? Vrijedni ljudi koji krvavo zaradjuju za zivot. Ne vrijedjam cak ni tebe kao sto si ti mene. No dobro ... Drago mi je da obrces silnu lovu mjesecno.

battlelog: b4stardo_CRO
11 godina
protjeran
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Koliko para - toliko muzike. Od punta za 10k eura lud je onaj koji ocekuje puno.
Mene je mazda izasla cini mi se 37k eura, i bilo bi zalosno da se auto kvari a toliko kosta. Ista prica je i sa svabama, skupi su i zbog tog recimo da vrijede
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje

Naravno. Za trenutne visoke cijene zaslužna je nestabilnost u Iraku i Libiji i (ponajviše) veliko kinesko gomilanje zaliha nafte.

It doesnt matter how beautiful your theory is, it doesnt matter how smart you are. If it doesnt agree with experiment, its wrong. - Richard P. Feynman
14 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
zerocool12 kaže...
77ari kaže...
skilly kaže...
Ili je trebalo godina i godina da japanci shvate sto je to nama lijep auto...
Danas kad je cijena servisa japanca tu negdje sa europskim autima, dok postoji mreza, sve je u redu.
Kad Tesla napravi isto to, prosiri podrsku, onda ce ljudi gledati na el aute kao na nesto normalno, a ne kao na egzotiku

Največi problem je punjenje, jer ti se auti dugo pune, za takav tip automobila trebalo bi na svako parkirno mjesti staviti punjač, tako da dok auto stoji parkiran 2-3 sata onda se puni. A to je skupo i to si gradovi ne mogu prijuštiti, a i zašto bi kada je nafta u tom slučaju daleko jeftinija, jedna pumpa i tamo se puni dnevno ogroman broj automobila.

Zakaj se nebi onda parking naplačival po količini struje koju potegneš?

 

Struja sama po sebi nije skupa, nego skupa je infrakstruktura, koliko uopče košta jedan punjač za auto? 

http://informacijsketehnologije.blogspot.com/
15 godina
odjavljen
offline
Tesla – patenti na besplatno korištenje

Ovisi o snazi, oni koji idu u aute 1000 do 5000 dolara, a one vanjske punionice mogu i po 20000 dolara, ali to su jaki dc izvori struje, za normalne aute i sporo punjenje je dovoljno instalirati ormarić s utičnicom 220 ili 380 V koja ne košta ništa. Ono što košta je omogućiti infrastrukturu za to, tj postaviti trafostanice, možda nove dalekovode i sl. U HR je problem što nam je mreža ionako preslaba.

Svi smo mi Mentalist.
 
1 1 hvala 0
17 godina
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
skilly kaže...
Koliko para - toliko muzike. Od punta za 10k eura lud je onaj koji ocekuje puno.
Mene je mazda izasla cini mi se 37k eura, i bilo bi zalosno da se auto kvari a toliko kosta. Ista prica je i sa svabama, skupi su i zbog tog recimo da vrijede

A što to malo treba očekivati sad od punta? Imao sam punto od 1995. do 2008, savršen mali štedljiv gradski auto.
Kad električni bude toliko koštao, i bio toliko trajan i jednostavan, kupujem.
Da se vratim na temu. Musk nije baš neki hippy. Nudi patente iz nekoliko razloga.
Ovdje su navedeni.
http://www.theverge.com/2014/6/12/5804668/tesla-plan-to-share-its-tech-is-bold-exciting-and-a-sign-of-weakness

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
15 godina
odjavljen
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
overhaul kaže...

A što to malo treba očekivati sad od punta? Imao sam punto od 1995. do 2008, savršen mali štedljiv gradski auto.
Kad električni bude toliko koštao, i bio toliko trajan i jednostavan, kupujem.
Da se vratim na temu. Musk nije baš neki hippy. Nudi patente iz nekoliko razloga.
Ovdje su navedeni.
http://www.theverge.com/2014/6/12/5804668/tesla-plan-to-share-its-tech-is-bold-exciting-and-a-sign-of-weakness

 

Ne možeš uspoređivati samo početnu cijenu auta, moraš uzeti u obzir i cijenu benzina, i redovnih i neredovnih servisa.

 

 

Svi smo mi Mentalist.
17 godina
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Struja nije za badava i kad kupite auto na struju se ne vozite for free! Najveci problem kod elektricnih auta je da nakon par godina taj auto ne vrijedi ni pola koliko vrijedi auto na fosilna goriva jer baterije iz auta vise ne valjaju i morate ih kupit nove. Te baterije vrijede ko jedan normalan auto.

Tesla je pred bankrotom i Musk pokusava profurat svoje patente pod standard tako da ih "poklanja" cijeloj auto industriji. Istrazivanja su skupa i on nema novaca za to a cijela infrastruktura je nepostojeca te se nada da bi je drugi mogli izgradit za njega te mu omogucit bolju prodaju.
15 godina
odjavljen
offline
Tesla – patenti na besplatno korištenje

Struja ispadne oko 10 puta jeftinija od benzina, pa skoro da možemo reći da je za badava, još oduzmi redovno održavanje, ulje, filtre, ne znam što sve ne.

 

Ovo za baterije nije točno, ne koštaju toliko. 2 kwh se mogu kupiti za 800 dolara, a baterije će trajati puno duže nego što ti smatraš{#}

Svi smo mi Mentalist.
 
1 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje

Tesla ima 60 ili 85 kWh kaj onda ispada 24000 ili 34000 dolara. To bas nije jeftino :(

Kad dojde do EU onda se to pretvori u €. Za te novce se kupi dovoljno dizela za napravit 435897 km.

Poruka je uređivana zadnji put uto 17.6.2014 21:09 (NEW_MAN).
15 godina
odjavljen
offline
Tesla – patenti na besplatno korištenje

Šta misliš da tesla plaća istu cijenu za baterija kao npr ja ili ti?

 

Oni plaćaju puno manje, tako da njihov zamijenski paket košta oko 15000 dolara,  a oni kažu da bi trebao trajati bar 10 godina.

 

Tesla nije neki primjer, jer ima puno baterija i velik je auto, dakle više troši. Za neki manji auto je dovoljno 8 do 20 kwh, tako da nisu strašne cifre, a baterije su svakim danom sve jeftinije. Ako ih danas kupiš, kad ih potrošiš će isti paket koštati bar duplo manje.

Svi smo mi Mentalist.
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla – patenti na besplatno korištenje
Jakovp kaže...

Šta misliš da tesla plaća istu cijenu za baterija kao npr ja ili ti?

 

Oni plaćaju puno manje, tako da njihov zamijenski paket košta oko 15000 dolara,  a oni kažu da bi trebao trajati bar 10 godina.

 

Tesla nije neki primjer, jer ima puno baterija i velik je auto, dakle više troši. Za neki manji auto je dovoljno 8 do 20 kwh, tako da nisu strašne cifre, a baterije su svakim danom sve jeftinije. Ako ih danas kupiš, kad ih potrošiš će isti paket koštati bar duplo manje.

Još je stvar u tome da baterije imaju sve veči kapacitet a da im ne povečavate volumen. Baterija od tesle traje oko 10 godina kada prođu 10 godina vjerojatno če puno njih kupiti i novi auto, isto nakon toliko godina ljudi mjenjau obične aute. 

 

Netko je rekao da je tesla pred bankrotom, Elon Musk ima dovoljno novca na svome privatnom računu da opremi par gradova s el punjačima. I to je napravio samo ne s privatnim novcem. Gledao sam dokumentarac di su rekli da Tesla gradi infrakstrukture u nekim gradovima u široj okolici (Misli se na mjesto gdje je firma).

 

Nije on bio glup kada je radio firmu, ta idea mi nije pala samo tako na pamet. Sigurno je imao poslovan plan i bio je svjestan problema koji ga čekaju. Trebali bi ljudi podržati taj projekt, ja bi osobno volio da ima više takvih auti na ulicama. Zamislite samo čisti zrak dok hodate ulicama grada. Nema buke motora.

 

Neki misle da kada bi svi imali el aute da onda nebi bilo dovoljno struje za sve, gledao sam emisiju "kozmos odiseja u prostoru i vremenu " i rekli su da sunce u jednom satu da više energije nego što mi potrošimo u jednoj godini.

Svi kažu da su ti auti skupi, ali kada bi se radile veče količine tih auti cjena bi bila niža, kada proizvodiš samo 20 000 auti cjena je niža nego kada proizvodiš 50 000 komada. Kada palite strojeve koji rade te aute cijena puno potroše, a kada je proizvodnja veča jednostavno pada trošak po proizvodnji jednoga komada.

http://informacijsketehnologije.blogspot.com/
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice