Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli

poruka: 89
|
čitano: 12.423
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli".
17 godina
neaktivan
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
Robert_84 kaže...

u tome i jest problem,

 

za sad vidim namjenu tim autima kao zamjenu za masu malih gradskih vozila.... kao sto ih vidam i sad.... gdje zivim...

 

no ja kad krenem u HR iz DE.... neznam bas gdje cu na pola puta stat preko noci da napunim auto... jer 1000 km nemoze niti jedan prijeci sa jednim punjenjem...

 

no ovo je svakako korak u pozitivnom smijeru...

Ako pričamo o Tesli, imaš superchargere po cijeloj europi. Pogledaj malo kartu.. I za 30 min si na 80% (ne treba ti više).

Ostali električni auti možda i jesu za sad više za po gradu i možda međugradski ako je dovoljno blizu, ali Tesla nema taj problem.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
NEW_MAN kaže...
Torent kaže...

Pa svi gledaju da bude sto jeftiniji naravno.... Nisam ni ja nesto impresioniran dizajnom ali ok ukusi su razliciti.....

 Kad bi bil ko pravi auto sa brzinomjerom ili hud, da ne izgleda prazno nikud nikam i da nije vise od 40k spimpani do kraja onda bi mozda kupil jedan ali ovak ne vidim smisao kupnje. Njemacki premium auti tipa BMW3, C klasa ili A4 su 10x bolji izbor od serije tri a ako uzmes spimpanu seriju tri onda mozes kupit i BMW 5, E klasu ili A6 kaj je klasa vise.

 Može koštat koliko hoće jer je klasa za sebe. Prvi relativno pristupačan auto na struju koji nije prerađeni dizelaš ili benzinac. Spimpani audi A4 ili čak A3 će koštat podjednako so ne vidim problem, onaj koji želi teslu platit će još neki premium za struju i autonomiju, a dio će mu se i vratitit kroz jeftinije održavanje i gorivo.

 

što se dizajna tiče jedino što mu fali je hud, sve ostalo je sasvim na mjestu i dobro. Isto tako prvi reviewi su jako jako dobri.

17 godina
offline
Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli

Nije mi jasno kako netko može govoriti protiv Tesle 3.

Evo čiste matematike:

 

Tesla 3 sama sebe uspoređuje sa BMW 3 i Audi A4.

Audi A4 sa "socijalnim" paketom opreme bez ičega i motorom od 150 KS košta 300.000 kn. Na to ide porez na vrijednost vozila i CO2 šta je na kraju 330.000 kn. Svi znamo koliko koštaju filteri za zrak, ulje, izmjena ulja itd. kod Audi-a.

Tesla3 sa baterijom koja drži do 500 km, košta preračunato 333.000, nema trošarine i poreza na CO2 i u vrijeme dolaska kod nas, krajem 2018.g., možda i onaj poticaj od 70.000 kn. To je 263.000 kn za auto koje možeš puniti doma

na utičnici preko noći i puni "rezervar" struje dođe cca 30 kn naprema 350-400 kn kod Audi-a. Nadalje, nema iživljavanja na servisima sa silnim filterima, uljima, Bosch pumpom i ostalim glupostima. Da ne govorim da Tesla ima šut do 100 u 5 sekundi a ovaj 8 šta je ogromna razlika.

 

Meni jedino smeta šta je jedina Supercharger punionica u Senju (?) ali sa 4-5 njih na autoputima, meni sasvim dovoljno jer mi je 90% najdaljih relacija Krk-Zagreb-Krk.

 

 

Pametnom dosta.

 

 

 

 
8 0 hvala 1
15 godina
odjavljen
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
Nije jedina u senju, jos dvije su otvorene.
http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
 
4 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli

nece to jos zazivit kod nas, gotov si za 30 minuta ako nema nikoga, no ja ponavljam... kod nas josuvijek nema dovoljno tih punionica...

i ja gdje stanujem ima samo jedna uticnica pred zgradom....., znaci po tome bi svi trebali imat produzne po 100m

jos je gore u mjestima gdje je problem za parking.... gdje se parkira i po 300 m od stana.....

to za moj rodni grad Slavonski Brod nije problem, ali recimo Zagreb ili gradove vani vec je..... sve to zahtjeva jednu drugu infrastrukturu u globalu...

no opet kazem, to je sve super i ide u pravom smijeru.... a o servisima.... remenju... lancima da ne pricam...

jedino sto moze doci do problema elektronike i generalno popravka tih auta kod na....

ljepo je u EU gdje svi kupe auto i vozaju 2 godine.... pa ga vrate.. al kod nas gdje se kupuje auto i mora vozat 10 godina.... nakon sto je 10 godina star...

gdje ce se naci dijelovi za takve stvari... osim kupit novi dio...

dobro poznati sindrom Golfa, mozes nac dio kakav hoces na njuskalu.... ali za ta elektricna auta.... trebat ce dobrih 10-15 godina dok se takve stvari ne ostvare.

 

Alienware m17x R4
16 godina
offline
Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli

Nego da li je netko s foruma možda naručio Model 3 ili pozna nekoga tko je?

Baš me zanima koliko ga na kraju bude sve zajedno koštalo.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli

Treba hitno "demokratizirati" Kongo inače će faliti Kobalta za baterije.

Give a man a mask and he will show you his true face
Moj PC  
1 0 hvala 1
15 godina
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
Robert_84 kaže...

nece to jos zazivit kod nas, gotov si za 30 minuta ako nema nikoga, no ja ponavljam... kod nas josuvijek nema dovoljno tih punionica...

i ja gdje stanujem ima samo jedna uticnica pred zgradom....., znaci po tome bi svi trebali imat produzne po 100m

jos je gore u mjestima gdje je problem za parking.... gdje se parkira i po 300 m od stana.....

to za moj rodni grad Slavonski Brod nije problem, ali recimo Zagreb ili gradove vani vec je..... sve to zahtjeva jednu drugu infrastrukturu u globalu...

 Vezano za punjenje u gradovima kao veliku prepreku - nakon google pretrage vidim da već postoji firma sa punjačima koji se nadovezuju na postojeću infrastrukturu (javnu rasvjetu). Imaju pokriveno sve... od punjača malih dimenzija do mobilne aplikacije, autorizacije, za privatne i poslovne korisnike, više vozila za jednog korisnika i npr. automatsko fakturiranje firmi ako je korisnik punio službeno vozilo umjesto slanja računa samom korisniku itd. Dakle, to je već gotov proizvod... to je već odmaklo od faze koncepta, idejnih projekata isl.

 

To je sporo punjenje. Ne napuni se puna baterija u pola sata kao kod brzih punjača, ali statistički gradsko vozilo 95% vremena stoji parkirano, tako da sporo punjenje nije problem, a uz to stručnjaci kažu da sporo punjenje ne napreže toliko energetsku mrežu kao brzo punjnje i da brzo punjenje nije idealno rješenje za urbane sredine.

 

Sad, kad je već sve to razrađeno, mogu zamislit i instalaciju kompletno nove infrastrukture, u obliku nekakvog stupića, na kojeg se spaja više vozila sa svojim kablovima, autorizira za punjenje mobilnom aplikacijom...

Poruka je uređivana zadnji put sub 5.8.2017 1:54 (KIKI3ooo).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli

Elektricni auto je za ljude s manjkom ukusa,kaze osoba koja voli mercedes,bmw i audi? Jasta jasta...nema do crnog mrcedesa...

17 godina
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
JozoBozo121 kaže...
PaleRider kaže...

Uzmeš struju iz 2 odvojena kruga i imaš i 32A, samo još limitator "upgrade"-aš :-)

 Bolje da ti sam ne diraš ništa kad vidim kakve ideje imaš. 

 

Svašta, pa ja bih to napravio da imam el. auto i da mi HEP dopusti izmjenu limitatora, naravno pod uvjetom da kabel do kuće može podnijeti opterećenje, za ova dva od 16 nema problema.

Btw, projektirao sam svojevremeno i el. instalacije.. ovo je mačji kašalj

 

17 godina
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
PaleRider kaže...

Što se tiče auta, koliko vidim svi koji su ga vozili su oduševljeni i kažu da auto praktički nema konkurencije.

 

Seru samo ovi uobičajeni seratori koji auto nisu ni vidjeli:

1. Oni koji intimno doživljavaju benzince i kojima je ICE auto stroj sa "dušom" premda ne znam zašto su dopustili da se akumulator stavi u auto, što ga ne izvade i kurblaju za još više "duše"??

2. Slični ovima gore kojima je instrumentalna ploča "sveta" stvar iz nekog razloga

3. Dežurni pljuvatori po Musku

 A tko si ti da sudiš!? Meni se čini da si ti upravo vrlo ograničenog razmišljanja, s obzirom na komentare koje si iznio. Inače instrumentna ploča postoji s razlogom, ali za glupe plavuše ona i nije bitna, uopće.

14 godina
offline
Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli

Nitko ne spominje jednu sitnicu. Dok puniš strujića na otvorenom i šetaš trgovinom, dođe ti bivša ili bilo tko s kim si na "Vi" i jednostavno ti ga odspoji...

Nisam ja ništa prčko.
Moj PC  
1 2 hvala 0
17 godina
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
dd.inc kaže...

 A tko si ti da sudiš!? Meni se čini da si ti upravo vrlo ograničenog razmišljanja, s obzirom na komentare koje si iznio. Inače instrumentna ploča postoji s razlogom, ali za glupe plavuše ona i nije bitna, uopće.

 

Da, sve što si imao na toj ploči imaš i dalje na tom touchscreen-u.

I upravo si sve plavuše nazvao glupima - osim što si nezasluženo uvrijedio sve plavuše, po toj teoriji sam ja pametan jer nisam plavuša pa ne mogu ni biti onda ograničenog razmišljanja.

 

A ako ćemo iskreno - koje to krucijalne informacije ti daje ploča pred tobom a da to ima toliku prednost nad istim informacijama serviranim malo desno od volana??

Kao što je rečeno, koncept postoji i od prije - Toyota npr. koju sam i sam vozio i uopće se nisam osjećao zakinut što te informacije nisu preda mnom nego sa strane,

čak je i bolje jer ih ne zaklanja volan - inače sam se masu puta uhvatio da se podižem ne bi li vidio što piše iza volana.

 

Rekao bih čak da ploča postavljena naprijed odvraća pozornost od vožnje koja je ipak najbitnija ovdje!

 

Smatram da je svaki negativan komentar na vrlo subjektivnoj bazi, a što je najgore većina njih nije ni probala auto bez ploče iza volana!

16 godina
offline
Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli

Prije svega tko ovdje priča o Njemačkoj svetom trojstvu i električnim automobila neka odmah izbaci iz jednačine novac i neka voziilipriča o Škodi Fabiu, Renault Meganu ili sličnim autićima.

 

Nisam vozio ali jesam se vozio u Tesli S ili koja već jeste. Problem buke nije i niti će ikada biti riješen jer 80% buke generišu gume. Na manjim brzinama je ok, ali ako govorimo o razvijenim evropskim autoputevima čim kročite na isti već preko 110 km/h auto je itekako bučno.

 

Ono što mi je posebno drago oko expanzije električnih automobila jeste priča koji su ovdje mnogi pričali a to je da to nikada neće dozvoliti naftni lobitaši.

 

Da ne dužim dalje, dobro opremljena serija 5 BMW-a (ja se držim BMW-a, a vjerujem da niti sa ostalim premium segmentu nečete pogriješiti bio on Njemački, Japanski ili Italijanski) je apsolutno iz druge galaksije naspram bilo koje Tesle. Enterijer je svemirski brod kod nove G30-tke pa i starije F10-tke. Čak i oni koji ga nisu vozili dovoljno je da uđu u bilo koji salon i sjednu u novu 5-ticu u najmanju ruku će se osjećati kao da sjedite u nečemu vanzemaljskom.

Moj PC  
3 4 hvala 0
11 godina
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
Envy kaže...

 

Ono što mi je posebno drago oko expanzije električnih automobila jeste priča koji su ovdje mnogi pričali a to je da to nikada neće dozvoliti naftni lobitaši.

 

 

 Di je problem naftnog lobija prebacit investicije (preuzimanje) biznisa oko el. automobila i opet nastavit politiku kao i kod nafte?

Battlenet - TheProdigy#2234
16 godina
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
grzzi kaže...
* * *

Može koštat koliko hoće jer je klasa za sebe. Prvi relativno pristupačan auto na struju koji nije prerađeni dizelaš ili benzinac. Spimpani audi A4 ili čak A3 će koštat podjednako so ne vidim problem, onaj koji želi teslu platit će još neki premium za struju i autonomiju, a dio će mu se i vratitit kroz jeftinije održavanje i gorivo.

 

što se dizajna tiče jedino što mu fali je hud, sve ostalo je sasvim na mjestu i dobro. Isto tako prvi reviewi su jako jako dobri.

Ne može košati koliko hoće jer mu je glavna svrha ušteda novca. Koji je smisao platiti auto basnoslovno skupo da bi čekali pola desetljeća da bude profitabilan u omjeru uloženog / dobivenog pa onda zapneš u barijeru zvanu baterije.

 

Centralna izvedba (barem kod S modela ako se ne varam) u vidu ogromnog tableta je možda dobro osmišljena ideja ali meni u praksi jednostavno ne funkcioniše. Fale obična dugmića za grijanje sjdišta, namještanje volana po visini i dubini, sve ono što je logično i na što sam ja navikao gubi svoju svrhu ako moram u tiejku vožnje buljiti u tablet.

 

Reviewi automobila su meni teško sra**e. Isminjem se kada u auto magazinima gledam usporedbu automobila pa onda gledam da je neki pobjedio jer je dobio bod na račun većeg prtljažnika. Automobili se ne kupuju po recenzijama nego po dugoročnim iskustvima korisnika. I ne sumnjaj da i u Tesle neće otići amortizer, letva volana i sl.  

16 godina
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
Zemljanin kaže...
Envy kaže...

 

Ono što mi je posebno drago oko expanzije električnih automobila jeste priča koji su ovdje mnogi pričali a to je da to nikada neće dozvoliti naftni lobitaši.

 

 

 Di je problem naftnog lobija prebacit investicije (preuzimanje) biznisa oko el. automobila i opet nastavit politiku kao i kod nafte?

Pa jesu li prebacili investicije u el. automobilima? Koliko BP ili Shell imaju udjela u Tesli? 

Ja samo kažem da je ovdje bila priča o tome da električne aute neće dozvoliti naftni lobiji tj. tko god da je tako pričao - debelo je fulao. Iskreno želim brzu i ogromnu expanziju el. automobila ali da ja lično kupim jedan od istih za sada stoji jedno veliko NE.

11 godina
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
Envy kaže...

 

Centralna izvedba (barem kod S modela ako se ne varam) u vidu ogromnog tableta je možda dobro osmišljena ideja ali meni u praksi jednostavno ne funkcioniše. Fale obična dugmića za grijanje sjdišta, namještanje volana po visini i dubini, sve ono što je logično i na što sam ja navikao gubi svoju svrhu ako moram u tiejku vožnje buljiti u tablet.

 

l.  

 Navike se mijenjaju i tako cemo se kroz mozda desetak godina cuditi kak smo morali sarafiti nekakve gumbice i sl. da bi postelali temp, visinu sjedala i sl. jer mislim da ce automobili

biti sve pametniji pa ce postat smart automobili kao sada mobiteli.

Naravno ove prve verzije ce se morat puno nadogradivat a nadogradnje ce bit softverske i sigurno ce sam korisnik moci odabrat temu, polozaj odredenih gumbica i sl. dok kod "dumb" automobila ne mozes nista

osim naviknut se na polozaj koji je dizajner automobila osmislio. 

Battlenet - TheProdigy#2234
11 godina
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
Envy kaže...

Pa jesu li prebacili investicije u el. automobilima? Koliko BP ili Shell imaju udjela u Tesli? 

Ja samo kažem da je ovdje bila priča o tome da električne aute neće dozvoliti naftni lobiji tj. tko god da je tako pričao - debelo je fulao. Iskreno želim brzu i ogromnu expanziju el. automobila ali da ja lično kupim jedan od istih za sada stoji jedno veliko NE.

 Kuzim, ali jedanput su uspjeli eliminirat el. vozila (EV-1) u SAD-u dok je sada situacija drugacija 

 i morat ce se prilagodit ili jednostavno pokupovat kompanije u biznisu s el. automobilima.

El. automobili su buducnost i to je neminovno.

Battlenet - TheProdigy#2234
Poruka je uređivana zadnji put ned 6.8.2017 11:45 (Zemljanin).
16 godina
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
Zemljanin kaže...
* * * i tako cemo se kroz mozda desetak godina * * *

 

Zemljanin kaže...
* * *

U svemu se slažem sa rečenim ali ključnu stavku sam ostavio.. Možda za 10-tak godina. Čovjeka kojeg znam da vozi Teslu znam kao osobu koja apsolutno pojma nema o automobilima. Profesor jezika je u CH i prije Tesle imao je BMW-a X1 i lik (80-to godište) doslovce nije znao koliko cilindara mu ima X1 a o kubikaži da i ne govorim. Drugog kojeg znam da vozi Teslu znam kao lošeg vozača i osobu koja je samo očarana Teslom.

10 godina
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
Ne razumijem kako se malo pomalo prihvata stav da je sasvim u redu cekati 30 minuta da se baterija napuni na, koliko, 80 %? Koliko je to km na autoputu uz uključenu klimu?
 
2 4 hvala 0
15 godina
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
LunKraljPonoci kaže...
Ne razumijem kako se malo pomalo prihvata stav da je sasvim u redu cekati 30 minuta da se baterija napuni na, koliko, 80 %? Koliko je to km na autoputu uz uključenu klimu?

 Koliko ljudi staje na stajalistima po 30min? Pogledaj sad na autocestama stajalista, krcata... Ako moram stat 30min svakih sat i pol - dva, to je prihvatljivo, osim toga auto ne mora bit za medugradska putovanja, vec u gradu moze pobit svu konkurenciju, sa zasebnim parkingom za punit bateriju i nikakvom potrosnjom.

Di2 & EPS FTW!
15 godina
odjavljen
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
LunKraljPonoci kaže...
Ne razumijem kako se malo pomalo prihvata stav da je sasvim u redu cekati 30 minuta da se baterija napuni na, koliko, 80 %? Koliko je to km na autoputu uz uključenu klimu?

Ne razumijem kako je prihvaćen stav da je ok plaćati vožnju 1kn/km umjesto 0.1kn/km, i time poticati rat, naftni lobi i povećano zagađenje.

Ali ajde, nekome je draže to nego se odmoriti 15 min duže na putu, ima na svakakvih.

http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
Poruka je uređivana zadnji put čet 10.8.2017 17:39 (Jakovp).
14 godina
neaktivan
offline
Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli

Jedva cekam dan da se maknu konacno  smrdljivi dizeli sa ceste.

xfact
Moj PC  
2 1 hvala 0
9 godina
odjavljen
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
Envy kaže...

...Enterijer je svemirski brod kod nove G30-tke pa i starije F10-tke. Čak i oni koji ga nisu vozili dovoljno je da uđu u bilo koji salon i sjednu u novu 5-ticu u najmanju ruku će se osjećati kao da sjedite u nečemu vanzemaljskom.

 I bas nadje BMW spominjati kad pricas o enterijeru ;) Ubjedljivo najgori sto se tice enterijera u premium klasi ;)

Poruka je uređivana zadnji put ned 6.8.2017 17:35 (Torent).
10 godina
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
@jakovp, zasto mene citiraš kada ja nisam rekao to što pises. Naravno da je bolje plaćati manje, ko tvrdi suprotno? Ali nisam vidio da neko kaze da se isplati cekati pola sata za x novcanih jedinica, nego se samo kaze da to nije nikakav problem cekati ili popiti kafu dok se baterija napuni.
15 godina
odjavljen
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli

A sorry onda krivo sam te skužio :)

http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
17 godina
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
Izgled interijera se da promijeniti ili u startu izabrati drugaciji, makar ni default nije los.
15 godina
online
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
Envy kaže...

Pa jesu li prebacili investicije u el. automobilima? Koliko BP ili Shell imaju udjela u Tesli? 

Ja samo kažem da je ovdje bila priča o tome da električne aute neće dozvoliti naftni lobiji tj. tko god da je tako pričao - debelo je fulao. Iskreno želim brzu i ogromnu expanziju el. automobila ali da ja lično kupim jedan od istih za sada stoji jedno veliko NE.

 Ako se ne varam Shell je najveći svjetski investitor u "zelenu energiju".

9 godina
neaktivan
offline
Re: Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
Robert_84 kaže...

mene zanima gdje se ovaj auto moze punit u HR,

 

 Ima ih već dosta, bar po ZG, Spar i slični shopping centri

evo karta http://www.e-auto.guru/karta-punionica/

 

Za sad su skoro uvijek prazne, tu i tam naleti nekakav sam svoj majstor prerada koja se puni na tome, ali vrlo rijetko. Električnih autekof trenutno ima vrlo malo.

Ja to često pratim jer pokušavam naći računicu za kupnju EV.  U mom slučaju je jednostavno nema, samo prtljancija i to žešća.

 

Biti će jako jako jako jako zanimljivo vidjeti što će se desiti kada i ako ikada dođemo u situaciju da 90% vozila budu na baterije, valjda bu parkirno mjesto automatizmom značilo i stanicu za punjenje. Sa druge strane prilično me zanima kako će u navodno tržišnoj ekonomiji u kojoj živimo izgledati cijena struje. Da li će postojati posebna cijena struje sa posebnih štekera aka "struja za elektro vozila" i struja za "domaćinstva" :))) pa onda lupanje poreza na struju za "elektro vozila" te obavezna pametna brojila u kućama da se detektira krade li netko struju iz domaćinstva za auto :)... Moglo bi biti veselo.

 

 

 

 

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice