Musk je muljator - vaš idući auto neće biti elektr

poruka: 859
|
čitano: 197.391
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Musk je muljator - vaš idući auto neće biti elektr".
17 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
MrBlc kaže...
Visak kaže...
Uporno pričaš o sadašnjem vremenu ('još nije zrela'). To je strawman i zato tako reagiram.

Nije zrela i nemamo trenutno nemamo realnu procjenu na temelju koje možemo pretpostaviti kad će biti zrela. Popis problema koje navodimo je realan i treba ga riješiti, a ako imaš 5 problema, te imaš za svaki od njih neku realnu šansu da ga nećeš uspjeti riješiti za 10 godina, koliko je očekivanje da ćeš riješiti svih 5?

 

 To što trenutno nije zrela je irelevantno za raspravu. Za budućnost procjene upućenih postoje, ali vi koji ste totalni autsajderi tvrdite da nisu točne.

 

Popis je nerealan, na linku koji ste sami stavili glasnogovornik elektroindustrijske kompanije kažu da oni mogu osigurati opskrbu. Takve kompanije zarađuju na tome da što više struje prodaju, a vi tvrdite da nemaju interesa ulagati u mrežu?!?

 

MrBlc kaže...

Svakako, ali takav scenarij u kojem ćemo imati naglu ekspanziju zahtjeva neki veliki preokret. S obzirom da je isti po pitanju baterija najavljivan barem dva puta godišnje zadnjih 5-6 godina i da se nije dogodio, nije ga realno očekivati (iako i dalje nije nemoguć, da ne bude zabune).

 Opet ti s tvojom naglom eksplozijom. Pogledaj slike, pa reci da nema polaganog, ali značajnog napretka u kapacitetu i cijeni. 

 
 

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
16 godina
odjavljen
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Visak kaže...

 To što trenutno nije zrela je irelevantno za raspravu.

Trenutno stanje irelevantno za procjenu bliske budućnosti (10 godina je otprilike prosječna starost vozila, negdje više, negdje manje, pa to spada u blisku budućnost)? Trenutno stanje nam govori puno o preprekama i poteškoćama koje moramo riješiti, a to ti može biti irelevantno samo ako gledaš kroz ružičaste naočale?

 

Visak kaže... 

Za budućnost procjene upućenih postoje, ali vi koji ste totalni autsajderi tvrdite da nisu točne.

Upućenih ili onih koji imaju interes, poput političara koji igraju na kartu ekologije, CEO-a kompanije koja pokušava privući investitore?

 

Visak kaže... 

Popis je nerealan, na linku koji ste sami stavili glasnogovornik elektroindustrijske kompanije kažu da oni mogu osigurati opskrbu. Takve kompanije zarađuju na tome da što više struje prodaju, a vi tvrdite da nemaju interesa ulagati u mrežu?!?

Ulaganje u mrežu je ovisno o vršnoj potrošnji, a zarada o prosječnoj. S obzirom da se dnevni ritam većine ljudi preklapa, to znači da će se punjenje odvijati na lokalnim klasterima istovremeno, što je jako nepovoljno za mrežu i takva potrošnja se u pravilu se ne može isplatiti klasičnom naplatom po kWh, već se može ići ili na dizanje cijene ili na subvencije (što opet građani plaćaju). To mogu ublažiti neke nove tehnologije i promjena životnih navika, ali to je opet jedan dodatni faktor o kojem uvođenje EV-a ovisi.

 

Visak kaže...

 Opet ti s tvojom naglom eksplozijom. Pogledaj slike, pa reci da nema polaganog, ali značajnog napretka u kapacitetu i cijeni. 

Nakon naglog rasta koji je uslijedio nakon razvoja komercijalno isplative i sigurne baterije, dalje imamo kontinuirani linearni rast koji, uz lokalne skokove i stagnacije, prati otprilike tempo od 5 Wh/kg/g. Nagradno pitanje: ako ne dođe do naglog većeg skoka, koliko možemo očekivati rast kapaciteta u sljedećih 10 godina?

 

Međutim, fulao si ceo fudbal. Citirani dio govori o prodaji, a ne o baterijama. Ako ih na cesti ima ukupno 20%, a proda ih se 50%, onda znači da je došlo do naglog skoka ili imaju znatno kraći vijek trajanja od ICE-a (a time i brže gube vrijednost, pa su opet neisplativi).

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
17 godina
online
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Visak kaže...
 

Popis je nerealan, na linku koji ste sami stavili glasnogovornik elektroindustrijske kompanije kažu da oni mogu osigurati opskrbu. Takve kompanije zarađuju na tome da što više struje prodaju, a vi tvrdite da nemaju interesa ulagati u mrežu?!?

...
Opet ti s tvojom naglom eksplozijom. Pogledaj slike, pa reci da nema polaganog, ali značajnog napretka u kapacitetu i cijeni.

Distributeri mogu, naravno da mogu.

Pitanje je po kojoj cijeni, u kojem roku, na čiji trošak i uz koje kompromise.

 

Što se tiče cijena - gdje su te uštede?

Ne vidim pad cijena EV u zadnjih desetak godina. Ako su baterije toliko "jeftine", što EV toliko čini skupim?

16 godina
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Old Iggy kaže...
..

Ne vidim pad cijena EV u zadnjih desetak godina. Ako su baterije toliko "jeftine", što EV toliko čini skupim?

- Visak je dao graf, cijene su padale do Tesle .. tad se krivulja ravna. Nakon tog je mantranje o pojeftinjenju kojeg već desetljeće nema, ali se predviđa u narednom .. :)

- krivulja potvrđuje, potražnja ograničava pad, biznis.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
17 godina
online
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
ihush kaže...
Old Iggy kaže...
..

Ne vidim pad cijena EV u zadnjih desetak godina. Ako su baterije toliko "jeftine", što EV toliko čini skupim?

- Visak je dao graf, cijene su padale do Tesle .. tad se krivulja ravna. Nakon tog je mantranje o pojeftinjenju kojeg već desetljeće nema, ali se predviđa u narednom .. :)

- krivulja potvrđuje, potražnja ograničava pad, biznis.

Ma sve jasno. Samo mi nije jasno gdje se to i što očekuje "novo" i "jeftinije" od EV, Tesle/Muska i slično.

Iliti, hoće li skoro neki ozbiljniji "breakthrough" bar u nekom ozbiljnom segmentu?

16 godina
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el

(znam da je tebi jasno.. nego Visku nije) :))

- naravno da neće nikakvo skorije pojeftinjenje, pogotovo ne ako se poveća potražnja, osnovni zakoni biza. Kvaka22, ako će EV brzo-skoro ozbiljnije uzeti udio tržišta, tad baterija neće pojeftiniti, ako neće, onda je nevažna. Opet, ne tebi nego Visku. (mada daje grafikone, ne čita ih dobro..) :)))

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
14 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Old Iggy kaže...

Ma sve jasno. Samo mi nije jasno gdje se to i što očekuje "novo" i "jeftinije" od EV, Tesle/Muska i slično.

Iliti, hoće li skoro neki ozbiljniji "breakthrough" bar u nekom ozbiljnom segmentu?

 Hoće, u segmentu prisile. Kada prisila stvori tržišno natjecanje pasti će i cijena vozila. Ionako tada automobil postaje proizvod s puno kraćim vijekom trajanja nego što je to danas. Tko će profitirati? Ekologija najmanje. Najviše zemlje s jakom autoindustrijom. Tko puši? Raja.

Ima malo pravde u tome da će najviše popušiti oni koji voljno a ne zbog prisile kupe EV.

17 godina
online
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
BlueMax kaže...
Old Iggy kaže...

Ma sve jasno. Samo mi nije jasno gdje se to i što očekuje "novo" i "jeftinije" od EV, Tesle/Muska i slično.

Iliti, hoće li skoro neki ozbiljniji "breakthrough" bar u nekom ozbiljnom segmentu?

 Hoće, u segmentu prisile. Kada prisila stvori tržišno natjecanje pasti će i cijena vozila. Ionako tada automobil postaje proizvod s puno kraćim vijekom trajanja nego što je to danas. Tko će profitirati? Ekologija najmanje. Najviše zemlje s jakom autoindustrijom. Tko puši? Raja.

Ima malo pravde u tome da će najviše popušiti oni koji voljno a ne zbog prisile kupe EV.

Ta prisila i je problem, kao u slučaju Pariza s 2020. ili brda EU zemalja oko 2030.

Tržišno natjecanje može postojati onda kad postoji ostvariva tehnološka izvedivost nečega. I danas države mogu definirati "snaga motora mora biti monimum 200 KS". Izvedivo? Jest. Postoji li? Postoji. Hoće li se kupovati ili će drastično pasti cijene? Jok.

Mora postojati kritična masa kupaca spremnih na tako što, a to još ne postoji. O infrastrukturi i svemu ostalom da ne govorim.

Što je nagore, jako puno priče se svodi na marketing (iliti, Tesla űber alles), iako je u biti stvar danas tehnološki "stara". Dok nema novog "nečeg" kao što bi mogle biti nove baterije ili neki drugi izum...

9 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Iggy: u vezi prisile...

Argumentacija ti naprosto ne stoji. Identičan primjer prisile je izveden prije 40-Tak godina uvođenjem katalizatora radi kontrole ispuha gdje su zahtjevi s vremenom postajali sve stroži. Tada je također bilo potrebno prilagoditi infrastrukturu radi uklanjanja olova, sumpora Itd. Svaki put kada su mjere postrozene javili su se upravo ovakvi doomsday prognozera koji su tvrdili da će cijene porasti, prodaja stati i sto sve ne.

A povijest nas ući sljedeće: galon šroteks benzina iz 1930. košta isto kao i galon superčistog, kvalitetnog benzina iz 2017. Također, golf zadnji košta manje od dvojke koja nije imala katalizator, ABS, zračni jastuk Itd Itd a bila je kraća pol metra od današnjeg golfa. Naravno, kad se uračuna inflacija, a mora se.

Tako da o prisili možemo razgovarati samo kroz prizmu ekonomskih teoretičara koji iz vjerskih razloga navijaju za jednu ili drugu stranu tržišnih sloboda a niti jedni ne mogu dokazati ništa. Mi možemo - U velikim zapadnim gradovima zrak je danas čišći xy puta u odnosu na razdoblje iz sedamdesetih.
Ja rekoh
14 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Old Iggy kaže...

Ta prisila i je problem, kao u slučaju Pariza s 2020. ili brda EU zemalja oko 2030.

Tržišno natjecanje može postojati onda kad postoji ostvariva tehnološka izvedivost nečega. I danas države mogu definirati "snaga motora mora biti monimum 200 KS". Izvedivo? Jest. Postoji li? Postoji. Hoće li se kupovati ili će drastično pasti cijene? Jok.

Mora postojati kritična masa kupaca spremnih na tako što, a to još ne postoji. O infrastrukturi i svemu ostalom da ne govorim.

Što je nagore, jako puno priče se svodi na marketing (iliti, Tesla űber alles), iako je u biti stvar danas tehnološki "stara". Dok nema novog "nečeg" kao što bi mogle biti nove baterije ili neki drugi izum...

 Postoji. Automobil je potreba i onaj tko danas može kupiti recimo BMW sejije 5, a to prosječan stanovnik Europe može, kupiti će EV klase Golfa. Zato jer neće imati alternativu.

16 godina
odjavljen
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Feudalac kaže...
Iggy: u vezi prisile...

Argumentacija ti naprosto ne stoji. Identičan primjer prisile je izveden prije 40-Tak godina uvođenjem katalizatora radi kontrole ispuha gdje su zahtjevi s vremenom postajali sve stroži. Tada je također bilo potrebno prilagoditi infrastrukturu radi uklanjanja olova, sumpora Itd. Svaki put kada su mjere postrozene javili su se upravo ovakvi doomsday prognozera koji su tvrdili da će cijene porasti, prodaja stati i sto sve ne.

Vidiš onaj crveni ferrari? E, pa ja imam identičnog stojadina, samo je plavi. Toliko je "identičan" tvoj primjer. Većina crpki je nudila već više različitih klasa benzine, tako da je infrastruktura postojala. Problem su bile male crpke u ruralnim područjima, a u takvima su nove aute kupovali većinom oni koji su putovali dalje, što je, uz doseg koji su takvi auti imali, značilo da će vlasnik bez problema tankati na malo udaljenijoj benzinskoj.

 

Čak i prije uvođenja katalizatora, vlasnici novijih auta su to već radili jer su spomenute benzinske u pravilu nudile benzin lošije kvalitete, bile su starije, dugo neobnavljane i često je gorivo bilo puno nečistoća. Zbog navedenih razloga bi bile obnovljene, neke prije, neke kasnije, i bez uvođenja bezolovnog.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
16 godina
offline
Musk je muljator - vaš idući auto neće biti elektr

možda.. za neku promjenu/napredak u raspravi, spomenuti tramvaj?

-tu je, vozi desetljećima, problemi su sporedni i nema bateriju. Odličan za javni gradski prijevoz. Suprotno od osobnog vozila, američanskog ideala slobode, vjetra u kosi i divlje snage.. ako dodamo u priču i npr ruski design automobila, jasno je zašto je američka auto ind pobijedila. Pri tome kad se govori o tehničkoj strani je zapravo design nevažan, pa vidimo da je to važnije u RL.

Koji god primjer-usporedbu uzmemo, što nam to govori o Tesli/bateriji i EV budućnosti, struji?

Možda, razvoj npr solarnih punjača koji bi bili dovoljni za neki novi-čudnovati agregat.. i tad eliminacija baterije i HEPa iz priče? Detroit to neće, jer u čemu bi to industrija zaradila ako je kupcu prijevoz free? itd..

Zašto se ne ide u tom smjeru, iskoristivost, alternativna punjenja? Baterije stagniraju, jer biz s njima je dobar, potražnja, nema potrebe za većim promjenama, odnosno, najveća promjena je EU direktiva koja je najterala sve mobitele na jedan usb.. (za razliku od bezbrojnih punjača, svaki za sebe).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
2 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
MrBlc kaže...

Vidiš onaj crveni ferrari? E, pa ja imam identičnog stojadina, samo je plavi. Toliko je "identičan" tvoj primjer. Većina crpki je nudila već više različitih klasa benzine, tako da je infrastruktura postojala. Problem su bile male crpke u ruralnim područjima, a u takvima su nove aute kupovali većinom oni koji su putovali dalje, što je, uz doseg koji su takvi auti imali, značilo da će vlasnik bez problema tankati na malo udaljenijoj benzinskoj.

 

Čak i prije uvođenja katalizatora, vlasnici novijih auta su to već radili jer su spomenute benzinske u pravilu nudile benzin lošije kvalitete, bile su starije, dugo neobnavljane i često je gorivo bilo puno nečistoća. Zbog navedenih razloga bi bile obnovljene, neke prije, neke kasnije, i bez uvođenja bezolovnog.

Ah da, kako simpatično. Dogovori se sam sa sobom - jel moj primjer pravi ili nije. Ako nije zašto ga minoriziraš? Jel ti u tvoj mali mozgić došlo da je na početku priče s benzinom rafinerija koja ga treba stvoriti; da su u pitanju užasno skupa postrojenja a modifikacije na njima još skuplje (cijeli SAD ima 10-tak komada)?

Ja rekoh
17 godina
online
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Feudalac kaže...
Iggy: u vezi prisile...

Argumentacija ti naprosto ne stoji. Identičan primjer prisile je izveden prije 40-Tak godina uvođenjem katalizatora radi kontrole ispuha gdje su zahtjevi s vremenom postajali sve stroži. Tada je također bilo potrebno prilagoditi infrastrukturu radi uklanjanja olova, sumpora Itd. Svaki put kada su mjere postrozene javili su se upravo ovakvi doomsday prognozera koji su tvrdili da će cijene porasti, prodaja stati i sto sve ne.

Uvođenje katalizatora je besmislen primjer: korisniku se ne mijenja baš ništa, trebala se prilagoditi industrija (što je bitno manje od traženog za EV), a i to je trajalo preko desetljeća (na stranu što se tražila samo izmjena aditiva, a i što se gorivo s TEO još i danas proizvodi).

BlueMax kaže...

 Postoji. Automobil je potreba i onaj tko danas može kupiti recimo BMW sejije 5, a to prosječan stanovnik Europe može, kupiti će EV klase Golfa. Zato jer neće imati alternativu.

Aha.

Prosječan stanovnik Europe je daleko od petice, kao što je i jako upitno spreman mijenjati vozilo za klasu slabije.

ihush kaže...

možda.. za neku promjenu/napredak u raspravi, spomenuti tramvaj?

Trolejbus?
Makar mi je teško zamisliti ceste pokrivene kao u luna parkovima...

Feudalac kaže...

Ah da, kako simpatično. Dogovori se sam sa sobom - jel moj primjer pravi ili nije. Ako nije zašto ga minoriziraš? Jel ti u tvoj mali mozgić došlo da je na početku priče s benzinom rafinerija koja ga treba stvoriti; da su u pitanju užasno skupa postrojenja a modifikacije na njima još skuplje (cijeli SAD ima 10-tak komada)?

Rafinerije su imale male prilagodbe (TEO olovo se dodaje, ne vadi, umjesto TEO idu drugi aditivi). Veći je problem bio lobiranje industrije.

BTW, SAD ima preko stotinu rafinerija i nije im bio veliki problem to napraviti. Cjenovno u odnosu na promjene za EV su smiješne.

9 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Old Iggy kaže...

Uvođenje katalizatora je besmislen primjer: korisniku se ne mijenja baš ništa, trebala se prilagoditi industrija (što je bitno manje od traženog za EV), a i to je trajalo preko desetljeća (na stranu što se tražila samo izmjena aditiva, a i što se gorivo s TEO još i danas proizvodi).

 Nije samo promjena aditiva jer je sumpor toksičan za katalizatore.

Ja rekoh
14 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Old Iggy kaže...
BlueMax kaže...

 Postoji. Automobil je potreba i onaj tko danas može kupiti recimo BMW sejije 5, a to prosječan stanovnik Europe može, kupiti će EV klase Golfa. Zato jer neće imati alternativu.

Aha.

Prosječan stanovnik Europe je daleko od petice, kao što je i jako upitno spreman mijenjati vozilo za klasu slabije.

 Dobro, onaj ko je mogao kupiti klasu BMW-a 5tice kupiti će EV klase Golfa, a onaj ko je mogao kupiti Golfa kupiti će klasu Pola. Uopče nije pitanje je li spreman nego treba li mu auto ili ne, a odgovor na to je isti kao danas. = prisila.

9 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
BlueMax kaže...

 Dobro, onaj ko je mogao kupiti klasu BMW-a 5tice kupiti će EV klase Golfa, a onaj ko je mogao kupiti Golfa kupiti će klasu Pola. Uopče nije pitanje je li spreman nego treba li mu auto ili ne, a odgovor na to je isti kao danas. = prisila.

 Prisila je isto tako što ne možemo kupiti oružje kako nam se hoće, što vodoprivreda ne smije isporučivati kućanstvima zagađenu vodu (recimo po manjoj cijeni).

 

Ovdje je stvar ista - u pitanju je zdravlje ljudi, zrak koji udišemo.

Ja rekoh
16 godina
odjavljen
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Feudalac kaže...

Ah da, kako simpatično. Dogovori se sam sa sobom - jel moj primjer pravi ili nije. Ako nije zašto ga minoriziraš? Jel ti u tvoj mali mozgić došlo da je na početku priče s benzinom rafinerija koja ga treba stvoriti; da su u pitanju užasno skupa postrojenja a modifikacije na njima još skuplje (cijeli SAD ima 10-tak komada)?

Možda prilagodba nije bila jeftina, ali je bila centralizirana - trebalo je modificirati rafinerije, i to u početku tek nekoliko, a kako se broj automobila s katalizatorima povećava, lagano i ostale. Dalje iste cisterne voze, iste crpke poslužuju, jednakom brzinom toče...

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Feudalac kaže...
BlueMax kaže...

 Dobro, onaj ko je mogao kupiti klasu BMW-a 5tice kupiti će EV klase Golfa, a onaj ko je mogao kupiti Golfa kupiti će klasu Pola. Uopče nije pitanje je li spreman nego treba li mu auto ili ne, a odgovor na to je isti kao danas. = prisila.

 Prisila je isto tako što ne možemo kupiti oružje kako nam se hoće, što vodoprivreda ne smije isporučivati kućanstvima zagađenu vodu (recimo po manjoj cijeni).

 

Ovdje je stvar ista - u pitanju je zdravlje ljudi, zrak koji udišemo.

EU je već jednom imala sličnu situaciju. Nas je to samo okrznulo. Riječ je o štednim žaruljama. Iz prodaje su, za uporabu u domaćinstvu, povučene klasične žarulje a morale su se koristiti štedne. Razlozi - ekonomija, ekologija, zdravlje. Od početka su neki stručnjaci upozoravali kako štedne žarulje nisu nimalo ekološke a još manje zdrave. Istina, u radu troše puno manje energije i samim tim su ekološkije no što je s procesom proizvodnje i što je s njihovim rashodovanjem. Znaš li koji je postupak deponiranja kad ti se pokvari štedna žarulja? A tek kada se razbije? U međuvremenu je dokazana i njihova štetnost za zdravlje i dok normalno rade. Zašto se nisu slušali ljudi koji su od početka govorili kako štedne žarulje nisu ekološke niti zdrave? Zato jer ekologija i zdravlje nisu ni bili razlog prisile, nego ekonomija.

Naravno, prvi koji su svoja domaćinstva opremili takvim žaruljama su bili oni koji su mislili kako će tako uštedjeti (deset puta veća cijena a vijek trajanja u stvarnosti pet puta manji od deklariranoga) i "ekološki svjesni". Oni su najviše i popušili i to baš po pitanju razloga iz kojih su ih kupovali.

Kod EV osim ekonomije u pitanju je i politika. EU kao najveći zagovornik, ovisan je o Američkoj nafti i Ruskom plinu. Jedini energent kojeg mogu nezavisno proizvoditi je struja. Mali dio iz obnovljivih izvora, a za potpunu elektrifikaciju prometa definitivno ogromnim povećanjem broja nuklearnih reaktora. Naravno, nuklearne elektrane su najekološkiji način dobivanja el. energije. Sve do jednom. 

 

Put do pakla popločan je dobrim namjerama. Ne bi me začudilo da upravo "ekološke" ideje dovedu do nepopravljive ekološke štete.

 

15 godina
odjavljen
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el

Pričaš gluposti, sa štednim žaruljama se stvarno štedilo i trajale su koliko su bile deklarirane, osim onih čang-šlang. O ovom dokazano lošem djelovanju dok rade bih volio vidjeti koji članak, hvala.

I da država nije zabranila prodaju običnih žarulja, ne biš danas kupovao led žarulje za džabe i imao par puta manji račun za struju.

http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
16 godina
odjavljen
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Jakovp kaže...

Pričaš gluposti, sa štednim žaruljama se stvarno štedilo i trajale su koliko su bile deklarirane, osim onih čang-šlang. O ovom dokazano lošem djelovanju dok rade bih volio vidjeti koji članak, hvala.

I da država nije zabranila prodaju običnih žarulja, ne biš danas kupovao led žarulje za džabe i imao par puta manji račun za struju.

Da, kvalitetne štedne žarulje traju, daju svijetlo koje nije štetno i općenito su kvalitetne. Međutim, umjesto njima, zakonsko forsiranje je otvorilo put upravo jeftinim kineskim od kojih su epileptičari dobijali napadaje, općenito, jedva primjetni do poprilično izražen flickering je umarao oči, a crkavale su ko blesave.

 

Tek pojavom jeftinijih LED-ica je kvalitetnijim štednim žaruljama počela padati cijena. LED-icama nije pala cijena zbog regulative, već opet zbog jeftinih kineskih, ali su tu barem kinezi znali napraviti korektan driver, pa je žarulja mogla konkurirati, ako ne kvalitetom izrade, onda kvalitetom svijetla.

 

Sad, bi li bilo dobro da tržište preplave nekvalitetni kineski EV-ovi ili ne? Ja glasam za ne.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
16 godina
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Jakovp kaže...

Pričaš gluposti, ..

 

- Može li poruka sasvim jednako funkcionirati bez tog dijela? Ako može, nije li to tad nepotrebno vrijeđanje?

 

 

 

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
14 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Jakovp kaže...

Pričaš gluposti, sa štednim žaruljama se stvarno štedilo i trajale su koliko su bile deklarirane, osim onih čang-šlang. O ovom dokazano lošem djelovanju dok rade bih volio vidjeti koji članak, hvala.

I da država nije zabranila prodaju običnih žarulja, ne biš danas kupovao led žarulje za džabe i imao par puta manji račun za struju.

 http://atma.hr/razbijena-stedna-zarulja-sto-uciniti/

 

 

Običnu žarulju imaš kupiti u svakom dućanu.

Poruka je uređivana zadnji put sri 1.11.2017 20:02 (BlueMax).
15 godina
offline
Musk je muljator - vaš idući auto neće biti elektr

Kad smo kod žarulja. IKEA ima jako dobru akciju za LED žarulje koje se najčešće koriste u kućanstvu (ekvivalent 40W žarulji).

Stručnjak za odmaganje...
Poruka je uređivana zadnji put sri 1.11.2017 20:28 (mario.L_hr).
 
1 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Si ti procitao taj clanak? Sve puno nekih upitnika i moglo bi, a ovi drugi kazu da nije... Uglavnom nista dokazano a kamo li znanstveno.

@mrblc meni nikad ne bi palo na pamet kupiti takvu zarulju, isto kao sto ne bih kupio nesto drugo sto moze biti i opasno po zivot kinesko i jeftino, tipa lijekove ili hranu.
Ja bas nisam primjetio da su se na veliko morale kupovati kineske stedne, bilo je tu i jos uvijek ima halogenih, a dobte i povoljne ledice su dosle vise manje odmah. Ali ne bi dosle jos neko vrijeme da se nije lupilob akom o stol.
http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
17 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Naftna industrija je 20 godina lagala i skupo plaćala lažne studije o toksičnosti olova da bi spriječila prelazak na bezolovni benzin, što im je kako vidimo minorni trošak, a sada kada dolazi tehnologija koja će im desetkovati biznis ne objavljuju 'istinu' o EV? Kako je moguće da tako bogati i utjecajni imaju istinu na svojoj strani, a ne uspjevaju zaustaviti ekološke hipike?

Pitanje je slično onome ako je slijetanje na Mjesec lažirano, kako to da Rusi nisu to primjetili?
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
6 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Citam na webu kak Tesla ima rekordno losi kvartal i kasne sa isporukama. Ako tak nastave jos budu i propali.
Sve u svemu vas sljedeci auto ne bude Tesla jer ih ne proizvode dovoljno brzo.
16 godina
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Visak kaže...
Naftna industrija je 20 godina lagala i skupo plaćala lažne studije o toksičnosti olova da bi spriječila prelazak na bezolovni benzin,..

.. da i? To je kontra argument čemu? Možda Musku-Tesli? :)) jer i to je kompanija, koja sudeći po naslovu, mulja.

-argument, ako je A, onda je B.. uvijetuje da postoji direktna veza A i B koja bi to osiguravala, inače nema veze s vezom.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
14 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
Jakovp kaže...
Si ti procitao taj clanak? Sve puno nekih upitnika i moglo bi, a ovi drugi kazu da nije... Uglavnom nista dokazano a kamo li znanstveno.

@mrblc meni nikad ne bi palo na pamet kupiti takvu zarulju, isto kao sto ne bih kupio nesto drugo sto moze biti i opasno po zivot kinesko i jeftino, tipa lijekove ili hranu.
Ja bas nisam primjetio da su se na veliko morale kupovati kineske stedne, bilo je tu i jos uvijek ima halogenih, a dobte i povoljne ledice su dosle vise manje odmah. Ali ne bi dosle jos neko vrijeme da se nije lupilob akom o stol.

 A jesi pogledao video i koje su institucije izašle s podacima o štetnosti? I to ne "kineskih" žarulja nego svih štednih žarulja.

Ti možeš biti tvrdoglav i čekati nekakav konsenzus o štetnosti da bi reagirao ili upotrijebiti zdrav razum. Ako jedna institucija nije uspjela dokazati štetnost a druga jeste to samo znači da jedna nije imala dobru metodologiju ispitivanja. Uvjeren sam da npr. Švicarsko ministarstvo zdravlja ne bi javno istupilo sa zaključcima donesenima na temelju nekakvih naklapanja (prilog u Provjerenom nastao je nakon/zbog objave tog ministarstva). 

 

Ne znam zašto misliš da su štedne žarulje ubrzale dolazak LED-a. Ja bih prije rekao da su ga usporile.

17 godina
neaktivan
offline
Re: Musk je muljator - vaš idući auto neće biti el
@ihush
To je argument da postoje ljudi koji su daleko bolje upućeni u pravo stanje stvari i životno im je važno da EV ne uspije, a nisu ni prilično glasni kao ekipa na ovom forumu, koja nema nikakve konkretne podatke, ali selektivnim izborom polutočnih informacija autoritativno izvlači zaključke.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice