Treba ustrijelit ovu ekipu iz marketinga - siluju tu sedmicu gdje god stignu. Zašto nisu nazvali Windows automobile Vista, ili mobile OS Windows Phone Vista.
Kladim se da Vista talibani imaju odgovor. Ili barem misle da ga imaju.
Treba ustrijelit ovu ekipu iz marketinga - siluju tu sedmicu gdje god stignu. Zašto nisu nazvali Windows automobile Vista, ili mobile OS Windows Phone Vista.
Kladim se da Vista talibani imaju odgovor. Ili barem misle da ga imaju.
Glavno da je i KIA tu. KIA rulz!!!!
Nije m jasno što želiš reći. Ukoliko će ovo biti nova Windows CE platforma vjerujem da će naći jako dobru primjenu u automobilima i smatram to kao iznimno dobru stvar. Zašto da autoproizvođači daju ogromne novce za razvoj softwarea ako im to nije osnovna djelatnost. Ovako dobiju kvalitetnu bazu od Mircosofta, koju modificiraju po želji i dobiju izvrstan gotovi proizvod.
BSOD pri brzini od 130 km/h mi prvi pada na pamet, ma koliko se trudio da ne. :)
Ne znam koliko vas ovdje ima neka prava iskustva s MS embedded sustavima, ali to uopće nije loš koncept. Dapače. I dajte ljudi molim vas zaboravite analogiju s punokrvnim desktop sustavima - nisu to iste stvari.
@Danny_HR:
Sigurno se neće nikad koristiti za bilo što što je nužno za osnovno funkcioniranje primarnih sustava u automobilu, ali kao OS za npr. bilo koji tip budućih carputer sustava (audio/video posustavi, navigacija, telefoniranje, ...) definitivno ima prođu.
Znam.
Ali duboko sam uvjeren da bi se našlo dosta persona koje bi te mogle ozbiljno shvatili, pa sam imao potrebu te trollove srezati odmah u startu.
Kao što je danas normalno programirati aplikacije za mobitele, tako će za par godina biti normalno programirati aplikacije za automobile.
Vjerojatno nećemo moći puno prčkati po kontroli auta zbog sigurnosnih razloga, ali sigurno ćemo imati pristup senzorima.
Jedva čekam :)
Glavno da je i KIA tu. KIA rulz!!!!
Već se ugrađuje u novi KIA Sorento (4 incha touch screen), istina da je stara verzija(kolko se to može nazvati starom verzijom) i mali ekran, ali bar nešto :))
BSOD pri brzini od 130 km/h mi prvi pada na pamet, ma koliko se trudio da ne. :)
I to je bolje od onoga sto se desavalo prije par godina mercedesovoj S (mislim da je bila S) klasi - jednom liku se na njemackoj autocesti pri 200+ km/h ugasila SVA elektronika, ukljucujuci i svjetla, a vozio je nocu.
Windows nije za 'Mission critical' zadatke u automobilu, za to je zaduzen softver i hardver u ECU jedinici.
Kao što je danas normalno programirati aplikacije za mobitele, tako će za par godina biti normalno programirati aplikacije za automobile.
Vjerojatno nećemo moći puno prčkati po kontroli auta zbog sigurnosnih razloga, ali sigurno ćemo imati pristup senzorima.
Jedva čekam :)
Misliš da nećemo moći prčkat po kontrolama? Čekaj jailbreak verzije od kojekakvih dev timova... Pa kad vidiš modanih automobila čudo jedno...Stojiš na semaforu, a pored tebe tip u makini ne drži volan nego joystick, a lik iza tebe šizi jer ne može iskoristit punu snagu nitro pogona koji je kupio zajedno s odgovarajućim appom na nekom sivom app storeu...
Ah velike vijesti kao da nitko nikada nije ugradivao racunalo u atuo :))
Konacno su se i prozivodaci toga sijetili malo serijski gurnuti.... cisto me zanima koliko ce nadoplata biti?
Zagrebacki tramvaj "vozi" na XP-u.
Zagrebacki tramvaj "vozi" na XP-u.
Bolje i to nego windows ME
Nije KIA nego NISSAN...
Nije KIA nego NISSAN...
Vjerovatno je mislio na sliku iza gdje su nabrojani proizvođači koji će koristiti sustav. Ford, Kia, Nissan ...
j**esh to... kad mi se smrzne komp tj windowsi, opsujem, restartam i gonjam dalje...
ajd zamisli da se voziš 170km/h po autoputu, stisneš kočnicu lagano... i odjednom pop-up
"Internal Error 2908. Could not register component
STOP 0x0000000A (0xBFD14AAC, 0x000000FF, 0x00000000, 0x8000F67C)
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL"
:D