Kreću tužbe protiv Applea zbog "greške 53"

poruka: 47
|
čitano: 4.733
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Kreću tužbe protiv Applea zbog "greške 53"".
16 godina
offline
Kreću tužbe protiv Applea zbog "greške 53"

kad se npr spominje EULA i sl. to su soft licence, korisnik je samo korisnik (nije vlasnik).

u slučaju materijalne robe, vlasnik je vlasnik, smije sve. Nitko drugi ne smije, pa ni uništiti.

da je npr kao oprema ISPa (modem) vlasništvo Applea/telekoma.. a korisnik samo korisnik tad bi ... ali nije.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Kreću tužbe protiv Applea zbog "greške 53"
Torent kaže...

Koliko sam ja citao to nigje nije pisalo da se kupci mogu upoznati sa time prije kupovine. Ispravi me ako grijesim. Tek na upit sta je ta greska apple je odgovorio o cemu se radi. To je utuzivo...Isto tako postoje mnoge druge metode zastite podataka. Niko drugi ne unistava uredjaj a nesto ne vidim da se masovno kradu podaci od drugi proizvodjaca tipa samsung htc i sl.

Evo gdje ja kao potencijalni kupac mogu naci da se ovo moze desiti i na osnovu toga mogu donijeti odluku da li cu kupiti ili ne. Neki link ili bilo sta drugo...

 Ovo jamstvo ne odnosi se na: (a) potrošne dijelove, poput baterijaili zaštitnih premaza koji su osmišljeni na način da se potroše s vremenom , osim u slučaju da je oštećenje uzrokovano nepravilnošću materijala ili izrade; (b) površno oštećenje, što uključuje, ali se ne ograničava na ogrebotine, udubljenja i razbijenu plastiku na priključcima, osim u slučaju da je oštećenje uzrokovano nepravilnošću materijala ili izrade; (c) oštećenje uzrokovano uporabom dijelova ili proizvoda treće strane koji ne zadovoljavaju standarde specifikacija Apple proizvoda (dostupne na www.apple.com/hr/pod tehničkim specifikacijama za svaki proizvod; dostupne i u trgovinama); (d) oštećenja uzrokovana nezgodom, zlouporabom, nepravilnom uporabom, vatrom, potresom ili drugim vanjskim uzrokom; (e) oštećenja nastala uslijed rukovanja Apple proizvodom na način drugačiji od onoga navedenog u korisničkom priručniku, tehničkim specifikacijama ili drugim objavljenim smjernicama o uporabi Apple proizvoda; (f) oštećenja nastala uslijed servisa koji nije obavio Appleov predstavnik ili ovlašteni servis za Apple proizvode ("AASP"); (g) Apple proizvod koji je bez Appleovog pisanog odobrenja prilagođen sa svrhom izmjene funkcionalnosti ili sposobnosti; (h) oštećenja nastala standardnim trošenjem materijala ili ijednim drugim načinom koji je povezan sa standardnim zastarijevanjem Apple proizvoda; (i) slučaj u kojem je određeni serijski broj Apple proizvoda uklonjen ili prekriven, ili (j) slučaj da nadležna tijela obavijeste Apple o krađi proizvoda ili u slučaju da niste u mogućnosti deaktivirati omogućenu lozinku ili poduzeti ostale sigurnosne mjere osmišljene u svrhu sprječavanja neovlaštenog pristupa Apple proizvodu i niste u mogućnosti dokazati vlasništvo nad proizvodom (npr. predočavanjem dokaza o kupnji).

 

Sve ti je u rečenicama:(c) oštećenje uzrokovano uporabom dijelova ili proizvoda treće strane koji ne zadovoljavaju standarde specifikacija Apple proizvoda

(i) slučaj u kojem je određeni serijski broj Apple proizvoda uklonjen ili prekriven, ili (j) slučaj da nadležna tijela obavijeste Apple o krađi proizvoda ili u slučaju da niste u mogućnosti deaktivirati omogućenu lozinku ili poduzeti ostale sigurnosne mjere osmišljene u svrhu sprječavanja neovlaštenog pristupa Apple proizvodu i niste u mogućnosti dokazati vlasništvo nad proizvodom (npr. predočavanjem dokaza o kupnji).

 

Znači ako imaš račun i registriran uređaj, platićeš novi dio i biti će ti odblokiran uređaj. 

12 godina
neaktivan
offline
Re: Kreću tužbe protiv Applea zbog "greške 53"
disk c kaže...
Torent kaže...

Koliko sam ja citao to nigje nije pisalo da se kupci mogu upoznati sa time prije kupovine. Ispravi me ako grijesim. Tek na upit sta je ta greska apple je odgovorio o cemu se radi. To je utuzivo...Isto tako postoje mnoge druge metode zastite podataka. Niko drugi ne unistava uredjaj a nesto ne vidim da se masovno kradu podaci od drugi proizvodjaca tipa samsung htc i sl.

Evo gdje ja kao potencijalni kupac mogu naci da se ovo moze desiti i na osnovu toga mogu donijeti odluku da li cu kupiti ili ne. Neki link ili bilo sta drugo...

 Ovo jamstvo ne odnosi se na: (a) potrošne dijelove, poput baterijaili zaštitnih premaza koji su osmišljeni na način da se potroše s vremenom , osim u slučaju da je oštećenje uzrokovano nepravilnošću materijala ili izrade; (b) površno oštećenje, što uključuje, ali se ne ograničava na ogrebotine, udubljenja i razbijenu plastiku na priključcima, osim u slučaju da je oštećenje uzrokovano nepravilnošću materijala ili izrade; (c) oštećenje uzrokovano uporabom dijelova ili proizvoda treće strane koji ne zadovoljavaju standarde specifikacija Apple proizvoda (dostupne na www.apple.com/hr/pod tehničkim specifikacijama za svaki proizvod; dostupne i u trgovinama); (d) oštećenja uzrokovana nezgodom, zlouporabom, nepravilnom uporabom, vatrom, potresom ili drugim vanjskim uzrokom; (e) oštećenja nastala uslijed rukovanja Apple proizvodom na način drugačiji od onoga navedenog u korisničkom priručniku, tehničkim specifikacijama ili drugim objavljenim smjernicama o uporabi Apple proizvoda; (f) oštećenja nastala uslijed servisa koji nije obavio Appleov predstavnik ili ovlašteni servis za Apple proizvode ("AASP"); (g) Apple proizvod koji je bez Appleovog pisanog odobrenja prilagođen sa svrhom izmjene funkcionalnosti ili sposobnosti; (h) oštećenja nastala standardnim trošenjem materijala ili ijednim drugim načinom koji je povezan sa standardnim zastarijevanjem Apple proizvoda; (i) slučaj u kojem je određeni serijski broj Apple proizvoda uklonjen ili prekriven, ili (j) slučaj da nadležna tijela obavijeste Apple o krađi proizvoda ili u slučaju da niste u mogućnosti deaktivirati omogućenu lozinku ili poduzeti ostale sigurnosne mjere osmišljene u svrhu sprječavanja neovlaštenog pristupa Apple proizvodu i niste u mogućnosti dokazati vlasništvo nad proizvodom (npr. predočavanjem dokaza o kupnji).

 

Sve ti je u rečenicama:(c) oštećenje uzrokovano uporabom dijelova ili proizvoda treće strane koji ne zadovoljavaju standarde specifikacija Apple proizvoda

(i) slučaj u kojem je određeni serijski broj Apple proizvoda uklonjen ili prekriven, ili (j) slučaj da nadležna tijela obavijeste Apple o krađi proizvoda ili u slučaju da niste u mogućnosti deaktivirati omogućenu lozinku ili poduzeti ostale sigurnosne mjere osmišljene u svrhu sprječavanja neovlaštenog pristupa Apple proizvodu i niste u mogućnosti dokazati vlasništvo nad proizvodom (npr. predočavanjem dokaza o kupnji).

 

Znači ako imaš račun i registriran uređaj, platićeš novi dio i biti će ti odblokiran uređaj. 

 http://www.apple.com/legal/warranty/products/emea-vad-universal-warranty-croatian.html

 

Evo i link.

17 godina
neaktivan
offline
Re: Kreću tužbe protiv Applea zbog "greške 53"
disk c kaže...

Nema veze da li je to Apple ili Samsung flagship model. Nije važno da li nešto radi ovlašteni servis ili sujed jer djelovi su isti. Problem je što se ugrađuju zamjenski djelovi. Ti djelovi komuniciraju sa BIOS-om koji ih onda odbija na temelju nekakve identifikacije. Staviti zamjensku bateriju ili screen neće najvjerojatnije neće izazvati problem, ali staviti sklop za identifikaciju najvreojatnije će brikati uređaj. To samo povećava sigurnost da se ne može doći do financijskih podataka korisnika. Inače ne samo Apple i druge kompanije to jasno iskazuju u svojim ugovorima s potrošačem ili u kutiji sa samim uređajem ili na službenim stranicama (to što nitko ne čita to je drugi problem). Ovo me podsjeća na slučaj "Franak" u Hrvatskoj gdje je glavno objašnjenje onih koji su digli kredit u francima da nisu bili u stanju razumjeti klauzule ugovora i samim time ne snose odgovornost. Apple nema negativan stav prema neslužbenim servisima dokle god za njih zna i dokle god ugrađuju orginalne djelove, za sve ostalo što je i normalno ne može snositi odgovornost. Ista stvar je i sa svim ostalim boljim proizvođačima smatphona.

Ovo apsolutno nije tocno. Procitaj clanak, a i ostale postove koje su kolege napisali.

 

Uredaj se blokira tek nakon nadogradnje na iOS 9, a ne odmah nakon zamjene tipke. U meduvremenu ti lopov pokrade sve sto moze pokrasti i jos ti blokira i unisti uredaj.

Znaci ta teorija o sigurnosti pada u vodu k'o drek dok pljusne u vodu u WC skoljki. Da se blokira odmah nakon zamjene, jos bi covjek to i mogao popusiti, ovako, valjda samo iOfce.

Perhaps today IS a good day to die. PREPARE FOR RAMMING SPEED!
17 godina
neaktivan
offline
Re: Kreću tužbe protiv Applea zbog "greške 53"
disk c kaže...

 1. To samo povećava sigurnost da se ne može doći do financijskih podataka korisnika.

 2. Ovo me podsjeća na slučaj "Franak" u Hrvatskoj gdje je glavno objašnjenje onih koji su digli kredit u francima da nisu bili u stanju razumjeti klauzule ugovora i samim time ne snose odgovornost.

 3. Apple nema negativan stav prema neslužbenim servisima dokle god za njih zna i dokle god ugrađuju orginalne djelove, za sve ostalo što je i normalno ne može snositi odgovornost. Ista stvar je i sa svim ostalim boljim proizvođačima smatphona.

 1. Totalno si u krivu, naime iphone postane neupotrebljiv tek nakon updejtanja. Do tada ako ga je netko ukrao i zamjenio tipku ima pristup svim financiskim i ostalim podatcima. Dakle apple je izdao, recimo, nesiguran uredaj i tek naknadno su se sjetili to popraviti kroz update.

Zbog toga ce u ovom slucaju najvjerovatnije izgubiti na sudu.

2. Bolje da ne pricas o necemu sto nerazumijes. 

3. Bas naprotiv, imaju izrazito negativan stav prema svim nesluzbenim servisima. Nemoguce je dobiti specifican alat za njihove proizvode, o bilo kakvim nacrtima i upustvima da ne govorim. Cak su i tu u nekoj parnici u Americi, ali ce se izvuci jer su se obavezali do 2017 promijeniti politiku prema nesluzbenim servisima.

 

Nebi nista rekao da se iphone onesposobi cim se zamjeni home tipka, jer to bi bilo sasvim u redu. Sprijecilo bi se upotrebljavati ukradeni ili izgubljeni telefon. Svatko normalan ce ionako, cim vidi da mu je telefon nestao, deaktivirati kartice vezane uz telefon i promijeniti lozinke od servisa koje koristi na njemu.

kolega domagoj me preduhitrio.

Life is a sexually transmitted disease and there is a 100% mortality rate.
Poruka je uređivana zadnji put pon 15.2.2016 16:16 (desh).
9 godina
odjavljen
offline
Re: Kreću tužbe protiv Applea zbog "greške 53"
disk c kaže...
Torent kaže...

Koliko sam ja citao to nigje nije pisalo da se kupci mogu upoznati sa time prije kupovine. Ispravi me ako grijesim. Tek na upit sta je ta greska apple je odgovorio o cemu se radi. To je utuzivo...Isto tako postoje mnoge druge metode zastite podataka. Niko drugi ne unistava uredjaj a nesto ne vidim da se masovno kradu podaci od drugi proizvodjaca tipa samsung htc i sl.

Evo gdje ja kao potencijalni kupac mogu naci da se ovo moze desiti i na osnovu toga mogu donijeti odluku da li cu kupiti ili ne. Neki link ili bilo sta drugo...

 Ovo jamstvo ne odnosi se na: ....

 

Sve ti je u rečenicama:(c) oštećenje uzrokovano uporabom dijelova ili proizvoda treće strane koji ne zadovoljavaju standarde specifikacija Apple proizvoda

(i) slučaj u kojem je određeni serijski broj Apple proizvoda uklonjen ili prekriven, ili (j) slučaj da nadležna tijela obavijeste Apple o krađi proizvoda ili u slučaju da niste u mogućnosti deaktivirati omogućenu lozinku ili poduzeti ostale sigurnosne mjere osmišljene u svrhu sprječavanja neovlaštenog pristupa Apple proizvodu i niste u mogućnosti dokazati vlasništvo nad proizvodom (npr. predočavanjem dokaza o kupnji).

 

Znači ako imaš račun i registriran uređaj, platićeš novi dio i biti će ti odblokiran uređaj. 

 I sta to govori o dozvoli da ti uniste uredjaj? Gubis garanciju sto nije sporno nikad ni bilo niti ce biti ali gdje ti pise da ce ti potpuno samostalno i kad im se sprdne brickati uredjaj????? Ja cijelo vrijeme govorim da ti mogu i trebaju ponistiti garanciju ali ti ne smiju unistiti uredjaj....

16 godina
odjavljen
offline
Re: Kreću tužbe protiv Applea zbog "greške 53"
frunc kaže...

logicno je da mora postojat neka hardwareska zastita koja ce blokirat da netko stavi drugi senzor za otisak prsta pomocu kojega ce moc registrirat svoj otisak prsta kao pravi i izvršiti kupnju

Ako je tako, onda uređaj ima design flaw. Senzor očitava podatke i šalje ih dalje na obradu inače se takav sklop ne zove senzor.

 

Moguća su dva scenarija: 

a.) U tipci je uređaj koji pohranjuje biometrijske podatke, validira ih i javlja mobitelu da li je validacija proša (što je malo vjerojatno i sa sigurnosnog aspekta GLUPO)

U takvom slučaju bi mobitel kod svake validacije morao provjeravati identitet senzora i ukoliko ne može pouzdano utvrditi da je ispravan, trebao bi blokirati senzor i tražiti backup pin

 

b.) Senzor šalje biometrijske podatke procesoru, koji dalje obrađuje podatke (vjerojatniji scenarij)

Promjenom senzora je u teoriji moguće ubaciti sklop koji će pohraniti biometrijske podatke korisnika i poslati ih umjesto skeniranog otiska kad zlonamjena osoba to aktivira (recimo, serviser naknadno ukrade mobitel). U ovom slučaju bi zaštita bila minimalno provjera pri svakom paljenju i blokiranje svih otisaka, te traženje pin-a ubuduće.

 

U praksi je ovakav hijack senzora jako teško izvediv, a onaj tko ima sredstava za izvesti ga, može pohraniti podatke o otisku prisluškujući komunikaciju s originalnim senzorom, jedina je razlika što bi napadač morao na osnovu tih podataka izraditi fizički "lažni prst" s tim otiskom. Da ne govorim o jednom puno banalnijem primjeru: skine otisak s bilo koje staklene površine mobitela.

 

Tako da čitava ta priča o sigurnosti pada u vodu.

 

 

 

disk c kaže...

 ... (c) oštećenje uzrokovano uporabom dijelova ili proizvoda treće strane koji ne zadovoljavaju standarde specifikacija Apple proizvoda (dostupne na www.apple.com/hr/pod tehničkim specifikacijama za svaki proizvod; dostupne i u trgovinama);

To su uvjeti jamstva. Isto tako, ako koristiš zamjenski punjač koji prevelikim naponom spali uređaj, jamstvo ti ne vrijedi. Ali, ako proizvođač napravi uređaj koji će se namjerno pokvariti ako detektira zamjenski punjač, onda će popušiti gadnu tužbu.

 

Isto tako, važno je napomenuti da je zakon iznad bilo kakvih uvjeta jamstva, EULA-e, pa čak i stavki navedenih u ovjerenom ugovoru.

 

 

Big wheel keep on turning, Proud Mary keep on burning, Trolling, trolling, trolling on the river.
12 godina
neaktivan
offline
Re: Kreću tužbe protiv Applea zbog "greške 53"
desh kaže...
disk c kaže...

 1. To samo povećava sigurnost da se ne može doći do financijskih podataka korisnika.

 2. Ovo me podsjeća na slučaj "Franak" u Hrvatskoj gdje je glavno objašnjenje onih koji su digli kredit u francima da nisu bili u stanju razumjeti klauzule ugovora i samim time ne snose odgovornost.

 3. Apple nema negativan stav prema neslužbenim servisima dokle god za njih zna i dokle god ugrađuju orginalne djelove, za sve ostalo što je i normalno ne može snositi odgovornost. Ista stvar je i sa svim ostalim boljim proizvođačima smatphona.

 1. Totalno si u krivu, naime iphone postane neupotrebljiv tek nakon updejtanja. Do tada ako ga je netko ukrao i zamjenio tipku ima pristup svim financiskim i ostalim podatcima. Dakle apple je izdao, recimo, nesiguran uredaj i tek naknadno su se sjetili to popraviti kroz update.

Zbog toga ce u ovom slucaju najvjerovatnije izgubiti na sudu.

2. Bolje da ne pricas o necemu sto nerazumijes. 

3. Bas naprotiv, imaju izrazito negativan stav prema svim nesluzbenim servisima. Nemoguce je dobiti specifican alat za njihove proizvode, o bilo kakvim nacrtima i upustvima da ne govorim. Cak su i tu u nekoj parnici u Americi, ali ce se izvuci jer su se obavezali do 2017 promijeniti politiku prema nesluzbenim servisima.

 

Nebi nista rekao da se iphone onesposobi cim se zamjeni home tipka, jer to bi bilo sasvim u redu. Sprijecilo bi se upotrebljavati ukradeni ili izgubljeni telefon. Svatko normalan ce ionako, cim vidi da mu je telefon nestao, deaktivirati kartice vezane uz telefon i promijeniti lozinke od servisa koje koristi na njemu.

kolega domagoj me preduhitrio.

 1. "error 53" se javljao na uređajima i bez zamjene tipke. Zamjenom tipke ne možeš doći do tuđih podataka osim ako imaš elektronski labaratorij u podrumu. Ako ti netko ukrade uređaj možeš sam preko iClouda obrisati uređaj i javiti Applu da ga prema IMEI broju deaktivira tako da imaš ciglu.

 

2. Ovo što si napiso je na nivou prepucavanja u osnovnoj školi pa neću ni odgovoriti.

 

3. Od kuda misliš da neslužbeni servisi nabavljaju dijelove? Svi alati se mogu kupiti, službeni ga dobivaju. Svi proizvođači mrze vlastite servise jer su im čisti gubitak novaca, ali ih zakonski moraju imati, barem na zapadu. Zato im je jeftinije davati nove uređaje nego ih popravljati. Od Samsunga sam dobio noviju generaciju Galaxy Taba jer im se više isplatilo zamjeniti nego plaćati popravak serviseru. Apple uglavnom daje nove uređaje za stare uz veliki popust jer na zapadu lakše kompenziraju gubitak preko kupovina na Itunes ili slično nego da plate serviseru popravak. Nacrte nećeš dobiti od nikoga osim ako nemaš regionalni servis, koji bi ih trebali distribuirati lokalnim, znamo kako to ide, opet fučka se proizvođačima za servisere.

9 godina
odjavljen
offline
Kreću tužbe protiv Applea zbog "greške 53"

I to nikakve veze nema sa temom da ti apple ne smije brickati uredjaj bez obzira na bilo sta. Uredjaj je tvoj a privatna imovina je svetinja...

 
2 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Kreću tužbe protiv Applea zbog "greške 53"
disk c kaže...
Torent kaže...

Koliko sam ja citao to nigje nije pisalo da se kupci mogu upoznati sa time prije kupovine. Ispravi me ako grijesim. Tek na upit sta je ta greska apple je odgovorio o cemu se radi. To je utuzivo...Isto tako postoje mnoge druge metode zastite podataka. Niko drugi ne unistava uredjaj a nesto ne vidim da se masovno kradu podaci od drugi proizvodjaca tipa samsung htc i sl.

Evo gdje ja kao potencijalni kupac mogu naci da se ovo moze desiti i na osnovu toga mogu donijeti odluku da li cu kupiti ili ne. Neki link ili bilo sta drugo...

 Ovo jamstvo ne odnosi se na: (a) potrošne dijelove, poput baterijaili zaštitnih premaza koji su osmišljeni na način da se potroše s vremenom , osim u slučaju da je oštećenje uzrokovano nepravilnošću materijala ili izrade; (b) površno oštećenje, što uključuje, ali se ne ograničava na ogrebotine, udubljenja i razbijenu plastiku na priključcima, osim u slučaju da je oštećenje uzrokovano nepravilnošću materijala ili izrade; (c) oštećenje uzrokovano uporabom dijelova ili proizvoda treće strane koji ne zadovoljavaju standarde specifikacija Apple proizvoda (dostupne na www.apple.com/hr/pod tehničkim specifikacijama za svaki proizvod; dostupne i u trgovinama); (d) oštećenja uzrokovana nezgodom, zlouporabom, nepravilnom uporabom, vatrom, potresom ili drugim vanjskim uzrokom; (e) oštećenja nastala uslijed rukovanja Apple proizvodom na način drugačiji od onoga navedenog u korisničkom priručniku, tehničkim specifikacijama ili drugim objavljenim smjernicama o uporabi Apple proizvoda; (f) oštećenja nastala uslijed servisa koji nije obavio Appleov predstavnik ili ovlašteni servis za Apple proizvode ("AASP"); (g) Apple proizvod koji je bez Appleovog pisanog odobrenja prilagođen sa svrhom izmjene funkcionalnosti ili sposobnosti; (h) oštećenja nastala standardnim trošenjem materijala ili ijednim drugim načinom koji je povezan sa standardnim zastarijevanjem Apple proizvoda; (i) slučaj u kojem je određeni serijski broj Apple proizvoda uklonjen ili prekriven, ili (j) slučaj da nadležna tijela obavijeste Apple o krađi proizvoda ili u slučaju da niste u mogućnosti deaktivirati omogućenu lozinku ili poduzeti ostale sigurnosne mjere osmišljene u svrhu sprječavanja neovlaštenog pristupa Apple proizvodu i niste u mogućnosti dokazati vlasništvo nad proizvodom (npr. predočavanjem dokaza o kupnji).

 

Sve ti je u rečenicama:(c) oštećenje uzrokovano uporabom dijelova ili proizvoda treće strane koji ne zadovoljavaju standarde specifikacija Apple proizvoda

(i) slučaj u kojem je određeni serijski broj Apple proizvoda uklonjen ili prekriven, ili (j) slučaj da nadležna tijela obavijeste Apple o krađi proizvoda ili u slučaju da niste u mogućnosti deaktivirati omogućenu lozinku ili poduzeti ostale sigurnosne mjere osmišljene u svrhu sprječavanja neovlaštenog pristupa Apple proizvodu i niste u mogućnosti dokazati vlasništvo nad proizvodom (npr. predočavanjem dokaza o kupnji).

 

Znači ako imaš račun i registriran uređaj, platićeš novi dio i biti će ti odblokiran uređaj.

 

Ne znam čemu bespotrebna rasprava,pod slovom c je sve objašnjeno,zamjenski čitać ne radi od trenutka ugradnje,brickovanje se isto tako moglo desiti mjesec-dva nakon ugradnje bez obzira na update. Onda bi opet tražili razlog da tuže apple.A što se tiče brickanja,nakon updatea,jednostavno mogu reći da novija verzija ios-a ne podržava zamjenske dijelove koji su ugrađeni u uređaj.

Poruka je uređivana zadnji put sri 17.2.2016 1:06 (vecamo).
16 godina
odjavljen
offline
Re: Kreću tužbe protiv Applea zbog "greške 53"

Mogu oni reći, ali se u slučaju tužbe radi vještačenje, pogotovo kad postoji opravdana sumnja da je Apple to napravio namjerno kako bi korisnike prisilio da koriste ovlašteni servis. Apple bi čak mogao biti suočen sa zahtjevom da u parnici vještacima dostavi sporni dio koda.

Big wheel keep on turning, Proud Mary keep on burning, Trolling, trolling, trolling on the river.
17 godina
offline
Re: Kreću tužbe protiv Applea zbog "greške 53"
aMrBlc kaže...

Tako da čitava ta priča o sigurnosti pada u vodu.

 

 

 

 

Apple kaze da je to iz sigurnosnih razloga, tko smo mi da sumnjamo u to.

 

"A spokeswoman for Apple told Money (get ready for a jargon overload): “We protect fingerprint data using a secure enclave, which is uniquely paired to the touch ID sensor. When iPhone is serviced by an authorised Apple service provider or Apple retail store for changes that affect the touch ID sensor, the pairing is re-validated. This check ensures the device and the iOS features related to touch ID remain secure. Without this unique pairing, a malicious touch ID sensor could be substituted, thereby gaining access to the secure enclave. When iOS detects that the pairing fails, touch ID, including Apple Pay, is disabled so the device remains secure.”

 

http://www.theguardian.com/money/2016/feb/05/error-53-apple-iphone-software-update-handset-worthless-third-party-repair

 

Torent kaže...

I to nikakve veze nema sa temom da ti apple ne smije brickati uredjaj bez obzira na bilo sta. Uredjaj je tvoj a privatna imovina je svetinja...

Uredjaj nije unisten, samo mu je onemogucena usluga, pristup OSu. :D

 

 

Those damn scientist people have been promising global warming for years now. But when I go outside it's still very cold. I want the global warming like they promised NOW! I hate being col
Poruka je uređivana zadnji put sri 17.2.2016 8:48 (SupremeCommander).
16 godina
neaktivan
offline
Kreću tužbe protiv Applea zbog "greške 53"

Ja mislim da je Apple djelimicno u pravu.

 

Dok je uredjaj u garanciji normalno je da telefon u slucaju kvara nosis u ovlasteni servis. Poslije garancije bi trebalo da mozes da radis sta hoces sa svojim telefonom a ne da ti ga oni upokoje. Po meni bi bilo logicno da poslije isteka garancije a u slucaju kvara citaca otiska i zamjene u neovlastenom servisu onemoguce apple pay a da i dalje mozes dugme koristiti za otkljucavanje telefona.

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
odjavljen
offline
Re: Kreću tužbe protiv Applea zbog "greške 53"

Ali apple nije to uradio vec unistio uredjaj...

9 godina
odjavljen
offline
Re: Kreću tužbe protiv Applea zbog "greške 53"
MrBlc kaže...

Mogu oni reći, ali se u slučaju tužbe radi vještačenje, pogotovo kad postoji opravdana sumnja da je Apple to napravio namjerno kako bi korisnike prisilio da koriste ovlašteni servis. Apple bi čak mogao biti suočen sa zahtjevom da u parnici vještacima dostavi sporni dio koda.

 Apple jeizjavio da je to uradio namjerno.. Unistavanje privatne imovine je kaznjivo bez obzira na razlog...

16 godina
offline
Re: Kreću tužbe protiv Applea zbog "greške 53"
malina22 kaže...

Ja mislim da je Apple djelimicno u pravu.

 

Dok je uredjaj u garanciji normalno je da telefon u slucaju kvara nosis u ovlasteni servis. Poslije garancije bi trebalo da mozes da radis sta hoces sa svojim telefonom a ne da ti ga oni upokoje. Po meni bi bilo logicno da poslije isteka garancije a u slucaju kvara citaca otiska i zamjene u neovlastenom servisu onemoguce apple pay a da i dalje mozes dugme koristiti za otkljucavanje telefona.

 

 

 -ne.

- prvo, nema veze s garancijom (unutar garantnog roka, besplatan popravak, kao i nestručno jer neovlašten servis je i dalje stručan, ili slučaj (fizičkog) oštećenja nestručnim rukovanjem kao razlog odbijanja popravka pod garancijom (besplatno).. to nema veze s pitanjem. Možeš i sam popraviti, samo je pitanje dali ćeš izgubiti garanciju.

- vlasnik je vlasnik. Može on zatražiti npr blokiranje (uništavanje) uređaja u slučaju krađe (kroz IMEI se to već i radi). Svatko drugi bez dozvole vlansika je kriv za nastalu štetu (i nema veze s garancijom). Karikiran primjer je tužba za štetu na automobilu, čovjek spašavao dijete.. a nakon toga dobio račun.

- zaštita, ključ.. to može biti stvar određenog servisa, ali nisu s time upoznali korisnika prije kupnje, krivi. Opet karikirano, sad na svakoj šalici u driveinnu piše.. ..

 

Proizvođač ne smije ograničavati npr servis, potrošni materijal.. to je kažjivo, tying, slobodno tržište. U suprotnom npr zamjenske boje-toneri ne bi postojali.. To nema veze s garancijom koja tad može biti osporena ali može i dalje vrijediti (pa i sudski utjerati). Osnova zakona je zaštita vlasništva (i nešto malo sloboda-demokracija i sl.). Tko je vlasnik? Obrnuto, nek operater/proizvođač renta uređaj na pretplatu.. tad bi imao takvo pravo.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sri 17.2.2016 12:55 (ihush).
9 godina
odjavljen
offline
Re: Kreću tužbe protiv Applea zbog "greške 53"

Ko rentanja korisnik nije vlasnik nego operater i on sa svojm imovinom moze raditi sta hoce ako ne krsi ugovor. I u tom slucaju to radi vlasnik. Apple nije vlasnik nakon prodaje ni u kojem slucaju.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice