A što ako netko nema problema s time da mu šef, klijent ili netko treći pošalje poslovni mail?
Ništa dokle god ne očekuje da ga radnik pročita u svoje slobodno vrijeme kada se bavi svojim privatnim životom i problemima ili za vrijeme godišnjeg odmora-bolovanja.
A ne sutra ujutro dođeš u firmu, pa očekuje da si npr nešto napravio dok si u stvari bio izvan radnog vremena i prostora zaposlenja, dok je on naravno svoje vrijeme-odmor uredno iskoristio i tebi kao zaposleniku vjerovatno prebacio lopticu da uradiš nešto što je on trebao. Nek on šalje 2000 mailova, ali po zakonima di je to u efektu tipa njemačka, prvo ilegalno je da ti kao poslodavac njega uznemiravaš pozivima i mailovima izvan radnog vremena.
Na duge staze to je odlično jer su ljudi manje pod stresom , opušteniji su i kao izravna posljedica toga su puno efikasniji i bolji radnici dok su zapravo na poslu i rade.
Ovi što se bune za nekonkurentnost u članku sigurno su rukovodeći kadar ili tipa Human Resources department, sigurno neće biti jednih od onih koji će biti uznemiravani čitanjem mailova svojih nadređenih (čitaj u prevodu-do sutra da si napravio što sam ti zacrtao, to što trenutno nisi na poslu firmu ne zanima) kao npr. oni što su niže u poslovnom hranidbenom lancu.