"...prema Chiphellovim informacijama..."
aka bit ce sta bude
"...prema Chiphellovim informacijama..."
aka bit ce sta bude
kad su dodavali novu vrstu sabirnice za graficke, a ljudi piz* jer moraju kupovati nove maticne
pravdali su se da ce se smanjit potreba za kolicinom memorije na grafuljama jer
je nova sabirnica brza i dvosmjerna,
od onda je mem na grafulji skocila sa 0,5 na 6 GB
kad su dodavali novu vrstu sabirnice za graficke, a ljudi piz* jer moraju kupovati nove maticne
pravdali su se da ce se smanjit potreba za kolicinom memorije na grafuljama jer
je nova sabirnica brza i dvosmjerna,
od onda je mem na grafulji skocila sa 0,5 na 6 GB
kakve veze sabirnica ima s kolicinom rama?
kad su dodavali novu vrstu sabirnice za graficke, a ljudi piz* jer moraju kupovati nove maticne
pravdali su se da ce se smanjit potreba za kolicinom memorije na grafuljama jer
je nova sabirnica brza i dvosmjerna,
od onda je mem na grafulji skocila sa 0,5 na 6 GB
kakve veze sabirnica ima s kolicinom rama?
usko grlo... realno mislim da je između 1 i 2 gb vrama dovoljno za današnje full hd naslove. a zašto stavljaju 6 gb nemam pojma, to nek stave u profi proizvode za rad, ovdje to samo diže cijenu.
high end graficke se cesto koriste sa vise monitora, a jedan eyefinity sa 5 monitora itekako iskoristi 6gb vrama
high end graficke se cesto koriste sa vise monitora, a jedan eyefinity sa 5 monitora itekako iskoristi 6gb vrama
to stoji, ali opet je sabirnica ista... bolje je složit 3 grafe sa recimo 256 bitnom sabirnicom po 2 gb , nego 1 grafu sa 384 bitnom sabirnicom i 6 gb memorije...
to stoji, ali opet je sabirnica ista... bolje je složit 3 grafe sa recimo 256 bitnom sabirnicom po 2 gb , nego 1 grafu sa 384 bitnom sabirnicom i 6 gb memorije...
Što daje efektivnih 2GB VRAM-a, a svaka kartica mora sve podatke učitati i opet dolazi do problema na velikim rezolucijama...
to stoji, ali opet je sabirnica ista... bolje je složit 3 grafe sa recimo 256 bitnom sabirnicom po 2 gb , nego 1 grafu sa 384 bitnom sabirnicom i 6 gb memorije...
Što daje efektivnih 2GB VRAM-a, a svaka kartica mora sve podatke učitati i opet dolazi do problema na velikim rezolucijama...
pa kolike su to velike rezolucije da ima problema sa 2gb za framebuffer?
Thumbs up ako znate gdje je Curacao jer ste igrali Pirates od Sida Meiera
to stoji, ali opet je sabirnica ista... bolje je složit 3 grafe sa recimo 256 bitnom sabirnicom po 2 gb , nego 1 grafu sa 384 bitnom sabirnicom i 6 gb memorije...
Što daje efektivnih 2GB VRAM-a, a svaka kartica mora sve podatke učitati i opet dolazi do problema na velikim rezolucijama...
pa kolike su to velike rezolucije da ima problema sa 2gb za framebuffer?
PS4 ce imati 8GB memorije i vecina toga ce otici na grafiku. Tako da bi uskoro moglo postati malo imati i 4GB memorije na grafickoj :(
Heh..ma samo neka oni trpare mem.,od uvijek sam govorio da od viška glava ne boli pa tako i za ovaj dio hardvera..npr. meni na 1440p. rezi ko iz sale pojede 2-3gige mem. u metro LL.
svega su to svjesni programeri igara pa ne guraju na scenu 5GB nekomprimiranih textura,
za podrsku vise monitora dosta je 1GB kartica, a ako hoces igrati na 3 monitora, bitna je naravno i snaga GPU, a ne samo kolicina memorije