Tržišna vrijednost Tesle pala ispod bilijun dolara

poruka: 36
|
čitano: 12.428
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Tržišna vrijednost Tesle pala ispod bilijun dolara".
17 godina
offline
Re: Tržišna vrijednost Tesle pala ispod bilijun do
konjRR kaže...
NEW_MAN kaže...
Po meni je Enyaq jedini auto koji nije Tesla i dolazi u obzir

 Sta se dogodilo sa kinezima?? 

 Nikak da stignu na trziste. BYD Sealion 7 koji sam testiral je 51k i malo mi je prekicasti auto. Xpeng, Zeekr jos nisu dosli. Za prvu silu bude Tesla ok a za pet godina onda kud koji mili moji. Do sredine godine uzimamo Y ako se Kinezi ne pozure, a onda nakon pet godina leasinga budemo vidli kaj ima.

Trazimo neki obiteljski auto da prodam ovo kaj imam ili neki mali auto koji bude drugi auto ali onda ovo kaj imam ostaje. Leapmotor C10 je stigao prosli tjedan i to je Kinez made by Stellantis. 14.03. bude dostupan pa ako nije smece mozda to uzmemo. Problem je kaj taj C10 nema Android auto povezivanje i ako auto nije super duper onda ostajemo kod Y. Veliki veliki plus kod C10 je da full full spimpan kosta 40k. Taj C10 je veci od Enyaqa (ima manji, jako mali prtljaznik u odnosu na Enyaq) nije kicasti i to bude best buy EV u EU za 2025.

 

 

Moj izbor je Zeekr 7X, Zeekr Mix ili Xpeng G6 (G7 jos nisu ni predstavili i izgleda obecavajuce). Problem je kaj jos nisu dosli na austrijsko trziste i ne mislim cekat duze od sestog mjeseca da uzmem novi auto.

https://www.zeekrlife.com/global/vehicles/7x

https://www.zeekrlife.com/global/posts/imagining-beyond-the-zeekr-mix-arrives

ili

https://www.xpeng.com/de/g6

eventualno

https://www.leapmotor.net/at/c10

16 godina
offline
Re: Tržišna vrijednost Tesle pala ispod bilijun do
NEW_MAN kaže...
konjRR kaže...
NEW_MAN kaže...
Po meni je Enyaq jedini auto koji nije Tesla i dolazi u obzir

 Sta se dogodilo sa kinezima?? 

 Nikak da stignu na trziste. BYD Sealion 7 koji sam testiral je 51k i malo mi je prekicasti auto. Xpeng, Zeekr jos nisu dosli. Za prvu silu bude Tesla ok a za pet godina onda kud koji mili moji. Do sredine godine uzimamo Y ako se Kinezi ne pozure, a onda nakon pet godina leasinga budemo vidli kaj ima.

Trazimo neki obiteljski auto da prodam ovo kaj imam ili neki mali auto koji bude drugi auto ali onda ovo kaj imam ostaje. Leapmotor C10 je stigao prosli tjedan i to je Kinez made by Stellantis. 14.03. bude dostupan pa ako nije smece mozda to uzmemo. Problem je kaj taj C10 nema Android auto povezivanje i ako auto nije super duper onda ostajemo kod Y. Veliki veliki plus kod C10 je da full full spimpan kosta 40k. Taj C10 je veci od Enyaqa (ima manji, jako mali prtljaznik u odnosu na Enyaq) nije kicasti i to bude best buy EV u EU za 2025.

 

 

Moj izbor je Zeekr 7X, Zeekr Mix ili Xpeng G6 (G7 jos nisu ni predstavili i izgleda obecavajuce). Problem je kaj jos nisu dosli na austrijsko trziste i ne mislim cekat duze od sestog mjeseca da uzmem novi auto.

https://www.zeekrlife.com/global/vehicles/7x

https://www.zeekrlife.com/global/posts/imagining-beyond-the-zeekr-mix-arrives

ili

https://www.xpeng.com/de/g6

eventualno

https://www.leapmotor.net/at/c10

 mix izgleda zanimljivo. 

Samo nije mi jasno tko uzima SUV na struju? Zar nije poanta i svrha SUVa da sto vise zagaduje i uzima prostora bez veze, da bude sto nefukncinalniji poroizvod na 4 kola. Pa cemu onda struja u SUVu?

17 godina
offline
Re: Tržišna vrijednost Tesle pala ispod bilijun do
konjRR kaže...
NEW_MAN kaže...
konjRR kaže...
NEW_MAN kaže...
Po meni je Enyaq jedini auto koji nije Tesla i dolazi u obzir

 Sta se dogodilo sa kinezima?? 

 Nikak da stignu na trziste. BYD Sealion 7 koji sam testiral je 51k i malo mi je prekicasti auto. Xpeng, Zeekr jos nisu dosli. Za prvu silu bude Tesla ok a za pet godina onda kud koji mili moji. Do sredine godine uzimamo Y ako se Kinezi ne pozure, a onda nakon pet godina leasinga budemo vidli kaj ima.

Trazimo neki obiteljski auto da prodam ovo kaj imam ili neki mali auto koji bude drugi auto ali onda ovo kaj imam ostaje. Leapmotor C10 je stigao prosli tjedan i to je Kinez made by Stellantis. 14.03. bude dostupan pa ako nije smece mozda to uzmemo. Problem je kaj taj C10 nema Android auto povezivanje i ako auto nije super duper onda ostajemo kod Y. Veliki veliki plus kod C10 je da full full spimpan kosta 40k. Taj C10 je veci od Enyaqa (ima manji, jako mali prtljaznik u odnosu na Enyaq) nije kicasti i to bude best buy EV u EU za 2025.

 

 

Moj izbor je Zeekr 7X, Zeekr Mix ili Xpeng G6 (G7 jos nisu ni predstavili i izgleda obecavajuce). Problem je kaj jos nisu dosli na austrijsko trziste i ne mislim cekat duze od sestog mjeseca da uzmem novi auto.

https://www.zeekrlife.com/global/vehicles/7x

https://www.zeekrlife.com/global/posts/imagining-beyond-the-zeekr-mix-arrives

ili

https://www.xpeng.com/de/g6

eventualno

https://www.leapmotor.net/at/c10

 mix izgleda zanimljivo. 

Samo nije mi jasno tko uzima SUV na struju? Zar nije poanta i svrha SUVa da sto vise zagaduje i uzima prostora bez veze, da bude sto nefukncinalniji poroizvod na 4 kola. Pa cemu onda struja u SUVu?

 Jebe se meni za poantu. Ja kupujem ono kaj mi se kupuje. SUV mi je lijep i ako ne SUV onda neki kombi. Meni je bitno da sjedim na povisenom i da imam veliki prtljazni prostor. Glumu oko toga da mi je stalo za okolis i tako to ostavljam za druge. Odvajam smece i auto bude najveci moguci koji si mogu priustiti. BTW moj liferant struje je 100% iz obnovljivih izvora tak da ono kuzis ne? 

 

Pogledaj neki video o tom Mix modelu, ono vrata se otvaraju ko na busu i kombi je bas fora.

17 godina
offline
Re: Tržišna vrijednost Tesle pala ispod bilijun do
NEW_MAN kaže...
konjRR kaže...
NEW_MAN kaže...
konjRR kaže...
NEW_MAN kaže...
Po meni je Enyaq jedini auto koji nije Tesla i dolazi u obzir

 Sta se dogodilo sa kinezima?? 

 Nikak da stignu na trziste. BYD Sealion 7 koji sam testiral je 51k i malo mi je prekicasti auto. Xpeng, Zeekr jos nisu dosli. Za prvu silu bude Tesla ok a za pet godina onda kud koji mili moji. Do sredine godine uzimamo Y ako se Kinezi ne pozure, a onda nakon pet godina leasinga budemo vidli kaj ima.

Trazimo neki obiteljski auto da prodam ovo kaj imam ili neki mali auto koji bude drugi auto ali onda ovo kaj imam ostaje. Leapmotor C10 je stigao prosli tjedan i to je Kinez made by Stellantis. 14.03. bude dostupan pa ako nije smece mozda to uzmemo. Problem je kaj taj C10 nema Android auto povezivanje i ako auto nije super duper onda ostajemo kod Y. Veliki veliki plus kod C10 je da full full spimpan kosta 40k. Taj C10 je veci od Enyaqa (ima manji, jako mali prtljaznik u odnosu na Enyaq) nije kicasti i to bude best buy EV u EU za 2025.

 

 

Moj izbor je Zeekr 7X, Zeekr Mix ili Xpeng G6 (G7 jos nisu ni predstavili i izgleda obecavajuce). Problem je kaj jos nisu dosli na austrijsko trziste i ne mislim cekat duze od sestog mjeseca da uzmem novi auto.

https://www.zeekrlife.com/global/vehicles/7x

https://www.zeekrlife.com/global/posts/imagining-beyond-the-zeekr-mix-arrives

ili

https://www.xpeng.com/de/g6

eventualno

https://www.leapmotor.net/at/c10

 mix izgleda zanimljivo. 

Samo nije mi jasno tko uzima SUV na struju? Zar nije poanta i svrha SUVa da sto vise zagaduje i uzima prostora bez veze, da bude sto nefukncinalniji poroizvod na 4 kola. Pa cemu onda struja u SUVu?

 Jebe se meni za poantu. Ja kupujem ono kaj mi se kupuje. SUV mi je lijep i ako ne SUV onda neki kombi. Meni je bitno da sjedim na povisenom i da imam veliki prtljazni prostor. Glumu oko toga da mi je stalo za okolis i tako to ostavljam za druge. Odvajam smece i auto bude najveci moguci koji si mogu priustiti. BTW moj liferant struje je 100% iz obnovljivih izvora tak da ono kuzis ne? 

 

Pogledaj neki video o tom Mix modelu, ono vrata se otvaraju ko na busu i kombi je bas fora.

 Samo prije nabave obavezno zovi jedno 5 - 10 različitih osiguranja radi kaska. Dat će ti cijenu da ćeš se rasplakat. 

16 godina
offline
Re: Tržišna vrijednost Tesle pala ispod bilijun do
NEW_MAN kaže...
konjRR kaže...
NEW_MAN kaže...
konjRR kaže...
NEW_MAN kaže...
Po meni je Enyaq jedini auto koji nije Tesla i dolazi u obzir

 Sta se dogodilo sa kinezima?? 

 Nikak da stignu na trziste. BYD Sealion 7 koji sam testiral je 51k i malo mi je prekicasti auto. Xpeng, Zeekr jos nisu dosli. Za prvu silu bude Tesla ok a za pet godina onda kud koji mili moji. Do sredine godine uzimamo Y ako se Kinezi ne pozure, a onda nakon pet godina leasinga budemo vidli kaj ima.

Trazimo neki obiteljski auto da prodam ovo kaj imam ili neki mali auto koji bude drugi auto ali onda ovo kaj imam ostaje. Leapmotor C10 je stigao prosli tjedan i to je Kinez made by Stellantis. 14.03. bude dostupan pa ako nije smece mozda to uzmemo. Problem je kaj taj C10 nema Android auto povezivanje i ako auto nije super duper onda ostajemo kod Y. Veliki veliki plus kod C10 je da full full spimpan kosta 40k. Taj C10 je veci od Enyaqa (ima manji, jako mali prtljaznik u odnosu na Enyaq) nije kicasti i to bude best buy EV u EU za 2025.

 

 

Moj izbor je Zeekr 7X, Zeekr Mix ili Xpeng G6 (G7 jos nisu ni predstavili i izgleda obecavajuce). Problem je kaj jos nisu dosli na austrijsko trziste i ne mislim cekat duze od sestog mjeseca da uzmem novi auto.

https://www.zeekrlife.com/global/vehicles/7x

https://www.zeekrlife.com/global/posts/imagining-beyond-the-zeekr-mix-arrives

ili

https://www.xpeng.com/de/g6

eventualno

https://www.leapmotor.net/at/c10

 mix izgleda zanimljivo. 

Samo nije mi jasno tko uzima SUV na struju? Zar nije poanta i svrha SUVa da sto vise zagaduje i uzima prostora bez veze, da bude sto nefukncinalniji poroizvod na 4 kola. Pa cemu onda struja u SUVu?

 Jebe se meni za poantu. Ja kupujem ono kaj mi se kupuje. SUV mi je lijep i ako ne SUV onda neki kombi. Meni je bitno da sjedim na povisenom i da imam veliki prtljazni prostor. Glumu oko toga da mi je stalo za okolis i tako to ostavljam za druge. Odvajam smece i auto bude najveci moguci koji si mogu priustiti. BTW moj liferant struje je 100% iz obnovljivih izvora tak da ono kuzis ne? 

 

Pogledaj neki video o tom Mix modelu, ono vrata se otvaraju ko na busu i kombi je bas fora.

 Pogledao sam i zato mi je zanimljiv.

Zasto se zajebavas sa strujom iz obnovljivih izvora? Zasto voziti veci auto koji nudi manje prostora nego manji auto? Zasto odvajas smece?...

14 godina
offline
Re: Tržišna vrijednost Tesle pala ispod bilijun do
Gajotres kaže...
NEW_MAN kaže...
konjRR kaže...
NEW_MAN kaže...
konjRR kaže...
NEW_MAN kaže...
Po meni je Enyaq jedini auto koji nije Tesla i dolazi u obzir

 Sta se dogodilo sa kinezima?? 

 Nikak da stignu na trziste. BYD Sealion 7 koji sam testiral je 51k i malo mi je prekicasti auto. Xpeng, Zeekr jos nisu dosli. Za prvu silu bude Tesla ok a za pet godina onda kud koji mili moji. Do sredine godine uzimamo Y ako se Kinezi ne pozure, a onda nakon pet godina leasinga budemo vidli kaj ima.

Trazimo neki obiteljski auto da prodam ovo kaj imam ili neki mali auto koji bude drugi auto ali onda ovo kaj imam ostaje. Leapmotor C10 je stigao prosli tjedan i to je Kinez made by Stellantis. 14.03. bude dostupan pa ako nije smece mozda to uzmemo. Problem je kaj taj C10 nema Android auto povezivanje i ako auto nije super duper onda ostajemo kod Y. Veliki veliki plus kod C10 je da full full spimpan kosta 40k. Taj C10 je veci od Enyaqa (ima manji, jako mali prtljaznik u odnosu na Enyaq) nije kicasti i to bude best buy EV u EU za 2025.

 

 

Moj izbor je Zeekr 7X, Zeekr Mix ili Xpeng G6 (G7 jos nisu ni predstavili i izgleda obecavajuce). Problem je kaj jos nisu dosli na austrijsko trziste i ne mislim cekat duze od sestog mjeseca da uzmem novi auto.

https://www.zeekrlife.com/global/vehicles/7x

https://www.zeekrlife.com/global/posts/imagining-beyond-the-zeekr-mix-arrives

ili

https://www.xpeng.com/de/g6

eventualno

https://www.leapmotor.net/at/c10

 mix izgleda zanimljivo. 

Samo nije mi jasno tko uzima SUV na struju? Zar nije poanta i svrha SUVa da sto vise zagaduje i uzima prostora bez veze, da bude sto nefukncinalniji poroizvod na 4 kola. Pa cemu onda struja u SUVu?

 Jebe se meni za poantu. Ja kupujem ono kaj mi se kupuje. SUV mi je lijep i ako ne SUV onda neki kombi. Meni je bitno da sjedim na povisenom i da imam veliki prtljazni prostor. Glumu oko toga da mi je stalo za okolis i tako to ostavljam za druge. Odvajam smece i auto bude najveci moguci koji si mogu priustiti. BTW moj liferant struje je 100% iz obnovljivih izvora tak da ono kuzis ne? 

 

Pogledaj neki video o tom Mix modelu, ono vrata se otvaraju ko na busu i kombi je bas fora.

 Samo prije nabave obavezno zovi jedno 5 - 10 različitih osiguranja radi kaska. Dat će ti cijenu da ćeš se rasplakat. 

 Boli njega "kiki" on je u Austriji.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice