Mirovanje između pražnjenja i punjenja povećava is

poruka: 34
|
čitano: 8.145
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Mirovanje između pražnjenja i punjenja povećava is".
14 godina
offline
Re: Mirovanje između pražnjenja i punjenja povećav
HCMAA kaže...

znači dvostruko veći kapacitet ne znači ništa...jer moraš imati dvije baterije u autu...dok jednu koristiš druga se odmara

 

P.S "di si radosti"

 

 

 Pa ako je kapacitet 800-1.200 km, onda nebi trebao biti problem da je baterija podjeljena na pol i da se jedna isprazni do kraja i "odmara" dok druga vozi pol te kilometraze, 400-500 km... samo neka on8 kemijaju i istrazuju... i nek pojeftine baterije i aute.
Jer da auto na baterije kosta vise od klasike, to nema nikakve racunice

8 godina
offline
Mirovanje između pražnjenja i punjenja povećava is

Zaboravljate da auto rijetko kad radi punom snagom. To znači za elekrični auto da rijetko kad koristi sve baterije. Uzmimo tipičnu vožnju. Prvo se prazne baterije 1-100, a u slučaju potebe za većom snagom prazne se baterije 101 -500, kad se sasvim isprazne baterije 1-100, stalno se prazne baterije 101-200, a u slučaju potrebe za većom snagom, prazne se baterije 201-600, itd. (To najbolje možete vidjeti ako imate brojač okretaja motora u automobilu. On vam otprilike kazuje s kolikom snagom motor radi. Tako je i u električnom autu.) Jedini problem bi bio da u trenutku potrebe ne možete postići autom punu snagu, no samo do prve punionice. No opet, pri normalnoj vožnji, rijetko se kada ukazuje potreba za punom snagom.  

 
2 0 hvala 1
8 godina
offline
Re: Mirovanje između pražnjenja i punjenja povećav
danen kaže...

Zaboravljate da auto rijetko kad radi punom snagom. To znači za elekrični auto da rijetko kad koristi sve baterije. Uzmimo tipičnu vožnju. Prvo se prazne baterije 1-100, a u slučaju potebe za većom snagom prazne se baterije 101 -500, kad se sasvim isprazne baterije 1-100, stalno se prazne baterije 101-200, a u slučaju potrebe za većom snagom, prazne se baterije 201-600, itd. (To najbolje možete vidjeti ako imate brojač okretaja motora u automobilu. On vam otprilike kazuje s kolikom snagom motor radi. Tako je i u električnom autu.) Jedini problem bi bio da u trenutku potrebe ne možete postići autom punu snagu, no samo do prve punionice. No opet, pri normalnoj vožnji, rijetko se kada ukazuje potreba za punom snagom.  

 To bi mogla biti, doduše prilično skupa opcija, ali današnje baterije u najprodavanijim mobelima se sastoje od velikih ćelija od kojih svaka ima skoro pola kWh tako da su spojene u seriju u konfiguraciji od 130S1P kako bi dobili radni napon od 350-400V ili 800V. Ukratko, to nije realna opcija sada a još manje će biti u budućnosti jer je za očekivati pojednostavljivanje konstrukcije kako bi se smanjili troškovi i kvarovi.

Ja rekoh
16 godina
offline
Re: Mirovanje između pražnjenja i punjenja povećav
danen kaže...

Zaboravljate da auto rijetko kad radi punom snagom. To znači za elekrični auto da rijetko kad koristi sve baterije. Uzmimo tipičnu vožnju. Prvo se prazne baterije 1-100, a u slučaju potebe za većom snagom prazne se baterije 101 -500, kad se sasvim isprazne baterije 1-100, stalno se prazne baterije 101-200, a u slučaju potrebe za većom snagom, prazne se baterije 201-600, itd. (To najbolje možete vidjeti ako imate brojač okretaja motora u automobilu. On vam otprilike kazuje s kolikom snagom motor radi. Tako je i u električnom autu.) Jedini problem bi bio da u trenutku potrebe ne možete postići autom punu snagu, no samo do prve punionice. No opet, pri normalnoj vožnji, rijetko se kada ukazuje potreba za punom snagom.  

 Niš od toga... Treba ti uvijek isti napon baterije... Jedino je moguće da imaš kružni rad, tipa pack je podijeljen na petine, a treba ti 4 dijela za rad automobila, i onda se 1 pack uvijek odmara...


Još jednom napominjem, ovdje piše da su baterije jako kratkotrajne i da bi im ovo samo produžilo vijek trajanja, ne piše za koliko... Možda za duplo, a ako su kratkotrajne već same po sebi možda ni 5x veći rok trajanja ne bi ništa značio... Skačete pred rudo, ništa ne znamo o temi.. Eno je i MG objavio sa su našli batariju koja ne degradira i s kojom bi automobil mogao proći milijun kilometara... Čist sumnjam u to...

Poruka je uređivana zadnji put pon 12.2.2024 12:35 (lllnuclearlll).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice