Ali neki valjda vole živjeti u prošlosti...
Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo elek
- poruka: 299
- |
- čitano: 77.633
- |
- moderatori:
vincimus
Ali neki valjda vole živjeti u prošlosti...
Znaci ajmo ne pricati o ekonomiji uopce - tko jebe novce sada - ako zelis da pricamo o ekologiji i zdravlju - koji su parametri?
Nekima treba crtati ko maloj djeci, jer misle da se baterija pravi od zraka i da se puni sam od sebe. Industrija koja stoji iz tvz. OIE je jedna od najštetnijihm ako ne i najštetnija za ljude i okoliš. Jbga to vas danas valjda ne uče u školi.
Pogledaj sliku - UBER iz Dubai - 5+ godina star auto - nikada na servisu bio - kocnice prve (gume i brisace su mjenjali).
Za te novce kupiš novi ICE i ostane ti dvaestijada eurića za servis, gorivo, djelove, kavice, izlaske, itd.
Najbolji su ovi koji guraju glavu u pijesak, a najveće ekološke katastrofe su povezane sa fasilnim gorivima i produkti gorenja fosilnih goriva pridonose oko 4M smrtnih slučajeva godišnje.
A "negorenje" bi uzrokovalo smrt od oko 40M??
A kako znas da bi bilo 40 miliona? Broj si izvukao iz guzice.
Doslovno mi pokazi istrazivanje koje pokazuje da ljudi od EV BATERIJA umiru od koje kakvih zdrastvenih problema
Znaci ako zivis u gradu - danas si 100% disao svojim plucima i stavio u sebe sranje koje ce ti jebati zdravlje.
Koliko su te BATERIJE danas sjebale? od 1 do 100% recimo?
Imas pravo izvukao sam iz guzice. Pravi broj bi bio vjerojanto blize kojoj vellikoj m kao miljarda .
p.s. prijavi se na nekom ucilistu za tecaj iz statistike. Koristilo bi ti.
Ali neki valjda vole živjeti u prošlosti...
da, fosilna goriva se za nista vise ne koriste, samo za benzin i dizel za aute.. dobro vam je covjek objasnio
A kako znas da bi bilo 40 miliona? Broj si izvukao iz guzice.
Vidim u školi te nisu učili da bi npr. vjerovatno umro od gladi bez fosilnih goriva, organska kemija ne bi postojala bez njih, itd. Zadnja dva stoljeće intenzivnog napretka i razvoja moderne civilizacije počiva isključivo na fosilnim gorivima. Bez njih bi nas bilo 8 puta manje na ovom planetu, a živjeli bi u prosjeku duplo manje godina od danas.
Ugrubo ta brojka je točna, jer kad podjeliš 8 milijardi stanovnika sa 200 godina dobiješ 40 milijuna stanovnika godišnje.
Doslovno mi pokazi istrazivanje koje pokazuje da ljudi od EV BATERIJA umiru od koje kakvih zdrastvenih problema
https://enveurope.springeropen.com/articles/10.1186/s12302-020-00333-6
https://greenly.earth/en-us/blog/ecology-news/the-harmful-effects-of-our-lithium-batteries
https://news.climate.columbia.edu/2023/01/18/the-paradox-of-lithium/
Effects of lithium resource exploitation on surface water at Jiajika mine, China
https://federalmetals.ca/how-does-copper-mining-affect-the-environment/
itd.
Cekaj ti zbilja si ozbiljan ili kaj? Ne kuzim te uopce.
"Vidim u školi te nisu učili da bi npr. vjerovatno umro od gladi bez fosilnih goriva, organska kemija ne bi postojala bez njih, itd. Zadnja dva stoljeće intenzivnog napretka i razvoja moderne civilizacije počiva isključivo na fosilnim gorivima. Bez njih bi nas bilo 8 puta manje na ovom planetu, a živjeli bi u prosjeku duplo manje godina od danas."
Znaci da li ti mislis da jedno iskljucuje drugo? Zasto bi prestali koristiti fosilna goriva za stvari koje imaju smisla? Koja je to glupost?
Mislim prestali smo koristiti Konje za transport - koriste se za neke druge stvari. Zasto uopce pricamo o 0% ili 100% - zakaj imas takvu perspektivu? radi cega? Koja je to debilana?
Isto tako tvoja zagadenje - evo samo jedan link koji si stavio:
https://greenly.earth/en-us/blog/ecology-news/the-harmful-effects-of-our-lithium-batteries
"Any type of resource extraction is harmful to the environment. Removing raw materials results in soil degradation, water shortages, biodiversity loss, damage to ecosystems, and the release of carbon emissions."
Da li razumijes "ANY TYPE OF RESOURCES EXTRACTION IS HARMFUL TO THE ENVIRONMENT" - znaci da li se to odnosi i na naftu, plis, ugljen isto? ili ne?
Sve sto radimo za EV baterije materijal mora doci od nekuda, to nije sporno, ali ljudi kao ti (i svi vi koji drkate da su baterija ubijica ljudske civilizacije) ne zelite uopce pricati o tome "KOLIKO" je stetnije od NAFTA / UGLJEN etc
O kojim brojkama pricamo? Znaci full konkretno mi napisi sljedece:
"1 milion automobila na EV baterije ce unistiti toliko i toliko cega vec"
a
"1 miliona automobila na ICE motore ce unistiti toliko i toliko cega vec"
Sto znaci da su automobili na ICE motore bolje jer ce unisiti X amount manje od automobila na EV baterije
Jel kuzis sva ta sranja koje ti i tvoji slicni pisete tu
Definirate koliko je DELTA razlika u zagadivanju i onda cemo pricati konkretno + moramo to isto tako staviti u kontekst zdravlja ljudi u gradovima gdje ICE motori i najvise zagaduju, tj DIREKT utjecu na ljudsko zdravlje.
Cak i da EV automobili budu na 100% struje koja dolazi od elektrane na UGLJEN - to ce opet manje zagadjivati jer UGLJEN elektrana najcesce ili gotovo pa nikada nije u centru grada + ima vecu iskoristivost + ima puno bolje filtere i mogucnosti ciscenja sranja prije nego izadje u atmosferu (ne pricam o CO2 nego o svemu drugome sto se nalazi u smogu).
Btw ovo kaj si napisao isto:
"
Bez njih bi nas bilo 8 puta manje na ovom planetu, a živjeli bi u prosjeku duplo manje godina od danas.
Ugrubo ta brojka je točna, jer kad podjeliš 8 milijardi stanovnika sa 200 godina dobiješ 40 milijuna stanovnika godišnje."
Like who gives a fuck - to ne znaci da moramo ignorirati sto su fosilna goriva napravila za nas, ali moramo gledati gdje smo sada i kako dalje, pa nisu "fosilna goriva" neka "fizicka osoba" pa da im moramo biti zahvalni i graditi spomenik jer ono ako odemo u buducnost bez njih "nafta" ce nas sto - napasti ili napraviti tuzbu na sudu jer je ignoriramo?
Ja ne kuzim uopce ljude kao ti koji pisete takve gluposti kao da smo svi debili bez i malo razuma i logike. Mozda od smoga smo svi glupi ili ne znam mozda od EV baterija koje su svuda okolo nas i "napadaju nas" ?
Ništa novo. I to o čemu on govori isto se danas može napraviti većinom bez upotrebe nafte.
Ništa novo. I to o čemu on govori isto se danas može napraviti većinom bez upotrebe nafte.
kljucna rijec: moze
Zato ih tako malo i ima.
Tako star taksi u Dubaiju ima preko milijun km, kad bi bio neki tako star.
Kada si ti zadnji put bio u Dubai i vozio se sa taxi ili uber?
živio i radio tamo. I koristio taksi bukvalno svaki dan.
A ako išta znaš o Dubaiju znaš da se Uber tamo ne koristi, samo onda kad ne možeš naći normalan taksi.
Gotovo pa skoro uvijek koristim UBER jer kada koristim Taxi (kojih ima svuda) je sto imam osjecaj kao da se uvijek vozim u GTA style + uvijek se zure, pa kada prodju brzinu stalno "bipa" pa mi to ide na zivce (siguran sam da znas sto pricam) + miris u normalnim taxijima je jelte, to sto je.
Plus UBER ima puno bolje automobile sto se tice udobnosti i svega.
My point is, EV automobili su odlicni za TAXI usluge + ako si bio u Dubai nedavno, vidjet ces da EV auti ima jako puno, pogotovo TESLA auti.
živio i radio tamo. I koristio taksi bukvalno svaki dan.
A ako išta znaš o Dubaiju znaš da se Uber tamo ne koristi, samo onda kad ne možeš naći normalan taksi.
Gotovo pa skoro uvijek koristim UBER jer kada koristim Taxi (kojih ima svuda) je sto imam osjecaj kao da se uvijek vozim u GTA style + uvijek se zure, pa kada prodju brzinu stalno "bipa" pa mi to ide na zivce (siguran sam da znas sto pricam) + miris u normalnim taxijima je jelte, to sto je.
Plus UBER ima puno bolje automobile sto se tice udobnosti i svega.
My point is, EV automobili su odlicni za TAXI usluge + ako si bio u Dubai nedavno, vidjet ces da EV auti ima jako puno, pogotovo TESLA auti.
DTC uopće nije tako loš. Dapače.
Uber je i skuplji i duže se čeka (u normalnim dijelovima dana), to što je obično Lexus mi ništa posebno ne znači.
Koliko si tamo vidio EV taksija, da ne govorim ostalim EV vozilima? Ja ga nikad nisam ni naručio, realno ga vidiš samo na DXB, a niti će mi pasti na pamet dok ne stabiliziraju i cijene i ponudu.
Zato te Tesle i imaju tako malo kilometara kao taksi. A te Camryje sam ja gledao dovesti u RH koliko su dobri, Tesla se može sakriti i po pitanju (posebno) komfora i dostupnosti.
Ništa novo. I to o čemu on govori isto se danas može napraviti većinom bez upotrebe nafte.
kljucna rijec: moze
Pa da - stvar je samo odluke i političke volje, nije da se bez nafte (uglavnom) ne može.
My point is, EV automobili su odlicni za TAXI usluge + ...
Bulaznis...
Vidim u školi te nisu učili da bi npr. vjerovatno umro od gladi bez fosilnih goriva, organska kemija ne bi postojala bez njih, itd. Zadnja dva stoljeće intenzivnog napretka i razvoja moderne civilizacije počiva isključivo na fosilnim gorivima. Bez njih bi nas bilo 8 puta manje na ovom planetu, a živjeli bi u prosjeku duplo manje godina od danas.
Ugrubo ta brojka je točna, jer kad podjeliš 8 milijardi stanovnika sa 200 godina dobiješ 40 milijuna stanovnika godišnje.
To uopće nije sporno.
Međutim, broj ljudi na planetu puta želja svakog čovjeka da uživa moderan život u obilju je dovela do preopterećenja planetarnih sustava; nema kvadrata zemlje koji nismo na neki način izmjenili. Čak i da kažemo da su klimatske promjene norma i bez ljudskog utjecaja, ostaje da nam je zrak zatrovan, vode zagađene, mnoge vrste istrijebljene a još više na granici nestanka.
Život bi nam u prosjeku bio dulji dvije godine kada bi maknuli fine čestice koje nastaju izgaranjem fosilnih goriva i ogrjevnog drva
-
Ja ne kuzim uopce ...
Jbga puno ti toga ne kužiš. ŠTo se mene tiče ... EOD.
Međutim, broj ljudi na planetu puta želja svakog čovjeka da uživa moderan život u obilju je dovela do preopterećenja planetarnih sustava; nema kvadrata zemlje koji nismo na neki način izmjenili. Čak i da kažemo da su klimatske promjene norma i bez ljudskog utjecaja, ostaje da nam je zrak zatrovan, vode zagađene, mnoge vrste istrijebljene a još više na granici nestanka.
Ja ne vidim nikakvo preopterećenje na globalnoj razini, osim u praznovjerjima ovih pseudoznanstvenika iz sekte Crkva Presvetlog Zatoplenja. Jedino o čemu možemo ozbiljno govoriti je šteta na lokalnoj razini, jer je tu zagađenje i ljudski utjecaj na okoliš najveći (gradovi i industrija). Tu se moramo i možemo izboriti za bolje stanje. Mislim da bi bilo dovoljno sve ove štetočine skinuti sa vlasti, te zabraniti sektu i njihova praznovjerja. Time bi presumjerili puste trilijarde novčića za pametnije/korisnije svrhe. Npr. prvo ukinuti porez na zrak i indulgenciju.
Usput nisu mnoge vrste, već imaš popis sa jedno 100tinjak izumrlih vrsta flore/faune na cijelom planetu. Kod nas je samo jedna vrsta biljke nestala. To je za period od cca dva stoljeća otkad vodimo kakti' neke površne bilješke o tome. Na svaku tu izumrlu ti dolazi (čini mi se) 10tak novopronađenih u istom periodu. Kad čuješ one idiote iz sekte da pričaju o nekakvom masovnom izumiranju, onda ih slobodno pošalji u 3pm neuke.
Život bi nam u prosjeku bio dulji dvije godine kada bi maknuli fine čestice koje nastaju izgaranjem fosilnih goriva i ogrjevnog drva
Npr. EV vozila ti isto ispuštaju te čestice. Jbga to ti nije bilo na televiziji, pa se ne računa.
Kakve veze uopće ima to što pronađemo neku novu vrstu na stopu izumiranja.
Možemo onda slobodno uzeti da su neke vrste koje nismo niti pronašli izumrle.
Kako god okreneš - EVi emitiraju 30ak % manje pm2.5/10
Npr. EV vozila ti isto ispuštaju te čestice. Jbga to ti nije bilo na televiziji, pa se ne računa.
Udio čestica manjih od 2.5 iz guma je vrlo mali, nije bilo na TV pa neznaš.
EV auta su teža i ispuštaju nešto više čestica iz guma i kočnica. Možeš malo smanjiti te emisije sa posebnim gumama i kočnicama, ali to poskupljuje ionako skupa vozila. Inače kod proizvodnje EV autića je glavni problem što trebaš nekoliko puta više resursa od ICE. Dakle imaš višestruko više zagađenja, ali jbga to ti kao krajnji kupac ne vidiš. Gradovi će ti biti kao čisti, ali okolo ćeš imati ogromno uništavanje okoliša i kad na kraju zbrojiš dva i dva imat ćeš još veće probleme/zagađenje, nego prije. Na to sve dodaj i puno veće troškove, pa ćemo sve češće viđati ovakva odustajanja od EV fatamorgane.
Nafta potrebna za gorivo povećava resurse potrebne za ICE i kumulativno nadilazi EV.
EV auta su teža i ispuštaju nešto više čestica iz guma i kočnica. Možeš malo smanjiti te emisije sa posebnim gumama i kočnicama, ali to poskupljuje ionako skupa vozila. Inače kod proizvodnje EV autića je glavni problem što trebaš nekoliko puta više resursa od ICE. Dakle imaš višestruko više zagađenja, ali jbga to ti kao krajnji kupac ne vidiš. Gradovi će ti biti kao čisti, ali okolo ćeš imati ogromno uništavanje okoliša i kad na kraju zbrojiš dva i dva imat ćeš još veće probleme/zagađenje, nego prije. Na to sve dodaj i puno veće troškove, pa ćemo sve češće viđati ovakva odustajanja od EV fatamorgane.
EV-ovi znatno manje troše kočnice. Što se tiče resursa, ne znam šta znači nekoliko puta više. CO2 je 5-6 tona ekstra kaj se nadoknadi u prvih 50.000 km, a i to s vremenom ide dolje.
A da jednostavno prihvatite da se natezete oko toga koje je zlo manje? Mislim da je to veoma "neproduktivno".
Jednostavna cinjenica je da su i ice i ev neodrzivi, a jedino odrzivo bi bilo da se prestane toliko koristiti "osobno vozilo" za "osobne potrebe". Naravno radije ce se narod natezat oko gluposti i rasturit cijeli planet nego prihvatiti da treba promjeniti svoje navike, koje su jako lose. Sretno sa daljnjom beskorisnom raspravom....
Međutim, broj ljudi na planetu puta želja svakog čovjeka da uživa moderan život u obilju je dovela do preopterećenja planetarnih sustava; nema kvadrata zemlje koji nismo na neki način izmjenili. Čak i da kažemo da su klimatske promjene norma i bez ljudskog utjecaja, ostaje da nam je zrak zatrovan, vode zagađene, mnoge vrste istrijebljene a još više na granici nestanka.
Ja ne vidim nikakvo preopterećenje na globalnoj razini, osim u praznovjerjima ovih pseudoznanstvenika iz sekte Crkva Presvetlog Zatoplenja. Jedino o čemu možemo ozbiljno govoriti je šteta na lokalnoj razini, jer je tu zagađenje i ljudski utjecaj na okoliš najveći (gradovi i industrija). Tu se moramo i možemo izboriti za bolje stanje. Mislim da bi bilo dovoljno sve ove štetočine skinuti sa vlasti, te zabraniti sektu i njihova praznovjerja. Time bi presumjerili puste trilijarde novčića za pametnije/korisnije svrhe. Npr. prvo ukinuti porez na zrak i indulgenciju.
Usput nisu mnoge vrste, već imaš popis sa jedno 100tinjak izumrlih vrsta flore/faune na cijelom planetu. Kod nas je samo jedna vrsta biljke nestala. To je za period od cca dva stoljeća otkad vodimo kakti' neke površne bilješke o tome. Na svaku tu izumrlu ti dolazi (čini mi se) 10tak novopronađenih u istom periodu. Kad čuješ one idiote iz sekte da pričaju o nekakvom masovnom izumiranju, onda ih slobodno pošalji u 3pm neuke.
Život bi nam u prosjeku bio dulji dvije godine kada bi maknuli fine čestice koje nastaju izgaranjem fosilnih goriva i ogrjevnog drva
Npr. EV vozila ti isto ispuštaju te čestice. Jbga to ti nije bilo na televiziji, pa se ne računa.
Znaci ti mislis da globalno zatopljenje ne postoji i da su sve to "pseudo znanstvenici" ali ti znas bolje i moramo slusati tebe jer ti si faktor i referenca za znanost a svih 99% koji uopce ne spore globalno zatopljenje nisu?
Jel to?
EV auta su teža i ispuštaju nešto više čestica iz guma i kočnica. Možeš malo smanjiti te emisije sa posebnim gumama i kočnicama, ali to poskupljuje ionako skupa vozila. Inače kod proizvodnje EV autića je glavni problem što trebaš nekoliko puta više resursa od ICE. Dakle imaš višestruko više zagađenja, ali jbga to ti kao krajnji kupac ne vidiš. Gradovi će ti biti kao čisti, ali okolo ćeš imati ogromno uništavanje okoliša i kad na kraju zbrojiš dva i dva imat ćeš još veće probleme/zagađenje, nego prije. Na to sve dodaj i puno veće troškove, pa ćemo sve češće viđati ovakva odustajanja od EV fatamorgane.
"nekoliko puta više resursa od ICE."
Gdje je dokaz za to? Ti razumijes rijec "nekoliko puta" to je faktor od x2-x3-x5 koliko tocno?
Koliko su EV auti tezi od recimo ICE auti?
Da li znas koliko je TESLA 3 teska? a koliko BMW 3-5-7 Mercedesi i slicno i sve ostalo sto ide po cesti?
Naravno imas i BMW i4 koji je tezi od recimo normalno BMW-a ali uzimam TESLA kao referencu jer su najbolji kaj se tice tezine i karakteristika.
Pogledaj si malo i napisi argumente za "nekoliko puta"
https://insideevs.com/news/491330/electric-cars-less-raw-materials-ice-vehicles/
https://qz.com/electric-vehicles-cleaner-battery-mining-1850129845
(Imas u ovim linkovima daljnje linkove vezano za podatke).
Ima puno online research vezano za ovu temu, vecina stvari koje ljudi kao ti pisu su sranja and bullshit.
Btw - ajmo i tvojom logikom isto - ako su problem teska vozila na cesti daj zamisli koliko ce sve biti bolje kada vise necemo imati cisterne koje voze kao blesave gorivo svaki dan / 365 dana u godinu / a teske su koliko? U tonama brijem?
Koliko cisterna ima EU uopce? Koliko cemo samo na tome ustediti ako te brinu zagadenja od guma, kocnica i sve ostalo?
Problem je (ponavljam) - sto ljudi kao ti ne uzimaju citav supply chain u obzir nego sam dio a nekada i taj dio koji uzmete je izmisljen ili lazan.
Meni je sve to nebitno, samnom i bez mene svijet bu išao kam bu išao, možda nikam a možda nekam.
meni je jedino bitno da mogu tankati praktički besplatno u vlastitoj garaži, uključit ga i prek noći imati pun auto. želim električni zbog toga i ništa više i ništa manje....ali ne po ovim cijenama po kojima se prodaju. nema šanse.
Meni je sve to nebitno, samnom i bez mene svijet bu išao kam bu išao, možda nikam a možda nekam.
meni je jedino bitno da mogu tankati praktički besplatno u vlastitoj garaži, uključit ga i prek noći imati pun auto. želim električni zbog toga i ništa više i ništa manje....ali ne po ovim cijenama po kojima se prodaju. nema šanse.
A vidi
. E sad zasto sheeple guraju teslu kao nesto "eko friendly" neznam...Jako mi je fascinantno sto ev ekipa prica o ekologiji, odrzivost itd. a onda gura modele koji su odraz presera, neodrzivosti, i sl. Koji k?? Ah da jer vecina kupaca su takvi a proizvodaci ciljaju na takve jer najvise love ce dati. Pa stoga ispada da su EV SUV buducnost...
Isto tako ice ekipa prica o ice odrzivosti pa se spominju audiji mercedesi i sl umjesto twingica?
Pa samo da ekipa smanji velicinu vozila u kojem se i tako minimalno 90% vremena voze sami napravili bi vece ustede nego sto ikakva nova tehnologija ce do daljnjega omoguciti...
Dakle pedalirajte, koristite javni prijevoz, setajte a ne se okolo vozat u cudovistima od 2500kg+ i pametovat jeli odrziviji ev ili ice....
To smo već raspravljali da na kineske dobre cijene lupaju ogromne carine...treba biti strpljiv pa zamjeniti benzinca sa punjivim kad sazrije vrijeme.
To smo već raspravljali da na kineske dobre cijene lupaju ogromne carine...treba biti strpljiv pa zamjeniti benzinca sa punjivim kad sazrije vrijeme.
Pa i da bude 50% opet to je u konkurenciji sa ice vozilima te velicine. Tako da moez se.
A jos kada bi valstodrsci stvarno htjeli uvesti neku regulativu koja ce smanjiti utjeca prometa na okolis pa stavili ogranicenje na tezinu vozila npr. na 1t pa gdje bi nam bio kraj. Ali tako nebi bilo auta od 1000 ks velikih kao kamion o kojima bi se raspravljali koliko su odrzivi finim guzama bi ogranicili kolicinu presera a proizvodaci bi bili zakinuti za dobar dio zarade. E to je neodrzivo
Boli me briga koliko je teško. Meni je bitno da ga punim u svojoj garaži, da nije preveliko tak da ga normalno mogu parkirati po ZG i da ne košta previše para, tj. da je jeftino. Težina, ekologija, di se i kako proizvodi...nije moj problem.
Meni je sve to nebitno, samnom i bez mene svijet bu išao kam bu išao, možda nikam a možda nekam.
meni je jedino bitno da mogu tankati praktički besplatno u vlastitoj garaži, uključit ga i prek noći imati pun auto. želim električni zbog toga i ništa više i ništa manje....ali ne po ovim cijenama po kojima se prodaju. nema šanse.
A vidi
. E sad zasto sheeple guraju teslu kao nesto "eko friendly" neznam...Jako mi je fascinantno sto ev ekipa prica o ekologiji, odrzivost itd. a onda gura modele koji su odraz presera, neodrzivosti, i sl. Koji k?? Ah da jer vecina kupaca su takvi a proizvodaci ciljaju na takve jer najvise love ce dati. Pa stoga ispada da su EV SUV buducnost...
Isto tako ice ekipa prica o ice odrzivosti pa se spominju audiji mercedesi i sl umjesto twingica?
Pa samo da ekipa smanji velicinu vozila u kojem se i tako minimalno 90% vremena voze sami napravili bi vece ustede nego sto ikakva nova tehnologija ce do daljnjega omoguciti...
Dakle pedalirajte, koristite javni prijevoz, setajte a ne se okolo vozat u cudovistima od 2500kg+ i pametovat jeli odrziviji ev ili ice....
Jesi ti pogledao taj video?
Kao prvo taj auto je NOVI (Znaci par mjeseci stari), nije postojao prije, dok si TESLA mogao kupiti i prije 5-6-8 godina.
Kao drugo, brijem da je tek nedavno uopce najavljeno da ce biti u EU - tako da kako mozes nesto uposrediti sa necime a da nije postojalo?
U EU ce doci puno EV auti iz Kine - i to je fantasticna stvar!
https://www.forbes.com/sites/neilwinton/2023/12/06/chinas-electric-car-assault-on-europe-hits-unexpected-ship-snag/?sh=3688e4524639
Mozes vidjeti hrpu modela i ja jedva cekam. Problem je sto do sada nije bilo izbora. Nije nista takvo postojalo na trzistu.
Isto tako TESLA 3 (uzimam kao primjer) mozes bez ikakvih problema doci iz Zagreb do Vienna od jednom, bez da stanes bilo gdje (i ne vozis sporo) + Tesla punionice su na putu gdje ides pa nemas nikakvog stresa.
Usporedba je kao da usporedujes PC desktop sa tabletom. Da i jedno i drugo mozes web surfing - medjutim PC te moze kostati 700-1000 eura a tablet vec 200-250 eura.
Kuzis?
I btw za kraj - "cudovistima od 2500kg"
Daj mi iskreno reci da li zbilja mislis da su TESLA 3 auti tezi od vecina BMW, Mercedesa i svih ostalih SUV-a na cesti koji "imucniji" ljudi voze u Hrvatskoj?
Koliko je bmw x5 tezak? (Google search kaze 2200+ KG)
Koliko je TESLA 3 teska???
"Weight Unladen (EU)1835 kg"
daj mi sada pokazi svoje postove na internet gdje napadas sve teske automobile i objasnjavas im da voze cudovista.
https://ev-database.org/car/1555/Tesla-Model-3
Meni je sve to nebitno, samnom i bez mene svijet bu išao kam bu išao, možda nikam a možda nekam.
meni je jedino bitno da mogu tankati praktički besplatno u vlastitoj garaži, uključit ga i prek noći imati pun auto. želim električni zbog toga i ništa više i ništa manje....ali ne po ovim cijenama po kojima se prodaju. nema šanse.
A vidi
. E sad zasto sheeple guraju teslu kao nesto "eko friendly" neznam...Jako mi je fascinantno sto ev ekipa prica o ekologiji, odrzivost itd. a onda gura modele koji su odraz presera, neodrzivosti, i sl. Koji k?? Ah da jer vecina kupaca su takvi a proizvodaci ciljaju na takve jer najvise love ce dati. Pa stoga ispada da su EV SUV buducnost...
Isto tako ice ekipa prica o ice odrzivosti pa se spominju audiji mercedesi i sl umjesto twingica?
Pa samo da ekipa smanji velicinu vozila u kojem se i tako minimalno 90% vremena voze sami napravili bi vece ustede nego sto ikakva nova tehnologija ce do daljnjega omoguciti...
Dakle pedalirajte, koristite javni prijevoz, setajte a ne se okolo vozat u cudovistima od 2500kg+ i pametovat jeli odrziviji ev ili ice....
Jesi ti pogledao taj video?
Kao prvo taj auto je NOVI (Znaci par mjeseci stari), nije postojao prije, dok si TESLA mogao kupiti i prije 5-6-8 godina.
Kao drugo, brijem da je tek nedavno uopce najavljeno da ce biti u EU - tako da kako mozes nesto uposrediti sa necime a da nije postojalo?
U EU ce doci puno EV auti iz Kine - i to je fantasticna stvar!
https://www.forbes.com/sites/neilwinton/2023/12/06/chinas-electric-car-assault-on-europe-hits-unexpected-ship-snag/?sh=3688e4524639
Mozes vidjeti hrpu modela i ja jedva cekam. Problem je sto do sada nije bilo izbora. Nije nista takvo postojalo na trzistu.
Isto tako TESLA 3 (uzimam kao primjer) mozes bez ikakvih problema doci iz Zagreb do Vienna od jednom, bez da stanes bilo gdje (i ne vozis sporo) + Tesla punionice su na putu gdje ides pa nemas nikakvog stresa.
Usporedba je kao da usporedujes PC desktop sa tabletom. Da i jedno i drugo mozes web surfing - medjutim PC te moze kostati 700-1000 eura a tablet vec 200-250 eura.
Kuzis?
I btw za kraj - "cudovistima od 2500kg"
Daj mi iskreno reci da li zbilja mislis da su TESLA 3 auti tezi od vecina BMW, Mercedesa i svih ostalih SUV-a na cesti koji "imucniji" ljudi voze u Hrvatskoj?
Koliko je bmw x5 tezak? (Google search kaze 2200+ KG)
Koliko je TESLA 3 teska???
"Weight Unladen (EU)1835 kg"
daj mi sada pokazi svoje postove na internet gdje napadas sve teske automobile i objasnjavas im da voze cudovista.
https://ev-database.org/car/1555/Tesla-Model-3
I opet bulaznis bez cilja i razloga...
p.s. pitanje "a koliko je bmw x5 tezak?" je samo odraz mentalnog sklopa nekoga tko ce unistit cijeli planet da bi guzi bilo ugodnije a to opravdavat tako glupim pitanjima...
p.p.s. vidi malo elektricno i postoji odavno i cak je iz eu....
p.p.p.s. neznam kako vise tesla frikovima nije doslo do svijesti da elektricni auti postoje odavno, ali stvarno jako davno....
Meni je sve to nebitno, samnom i bez mene svijet bu išao kam bu išao, možda nikam a možda nekam.
meni je jedino bitno da mogu tankati praktički besplatno u vlastitoj garaži, uključit ga i prek noći imati pun auto. želim električni zbog toga i ništa više i ništa manje....ali ne po ovim cijenama po kojima se prodaju. nema šanse.
A vidi
. E sad zasto sheeple guraju teslu kao nesto "eko friendly" neznam...Jako mi je fascinantno sto ev ekipa prica o ekologiji, odrzivost itd. a onda gura modele koji su odraz presera, neodrzivosti, i sl. Koji k?? Ah da jer vecina kupaca su takvi a proizvodaci ciljaju na takve jer najvise love ce dati. Pa stoga ispada da su EV SUV buducnost...
Isto tako ice ekipa prica o ice odrzivosti pa se spominju audiji mercedesi i sl umjesto twingica?
Pa samo da ekipa smanji velicinu vozila u kojem se i tako minimalno 90% vremena voze sami napravili bi vece ustede nego sto ikakva nova tehnologija ce do daljnjega omoguciti...
Dakle pedalirajte, koristite javni prijevoz, setajte a ne se okolo vozat u cudovistima od 2500kg+ i pametovat jeli odrziviji ev ili ice....
Jesi ti pogledao taj video?
Kao prvo taj auto je NOVI (Znaci par mjeseci stari), nije postojao prije, dok si TESLA mogao kupiti i prije 5-6-8 godina.
Kao drugo, brijem da je tek nedavno uopce najavljeno da ce biti u EU - tako da kako mozes nesto uposrediti sa necime a da nije postojalo?
U EU ce doci puno EV auti iz Kine - i to je fantasticna stvar!
https://www.forbes.com/sites/neilwinton/2023/12/06/chinas-electric-car-assault-on-europe-hits-unexpected-ship-snag/?sh=3688e4524639
Mozes vidjeti hrpu modela i ja jedva cekam. Problem je sto do sada nije bilo izbora. Nije nista takvo postojalo na trzistu.
Isto tako TESLA 3 (uzimam kao primjer) mozes bez ikakvih problema doci iz Zagreb do Vienna od jednom, bez da stanes bilo gdje (i ne vozis sporo) + Tesla punionice su na putu gdje ides pa nemas nikakvog stresa.
Usporedba je kao da usporedujes PC desktop sa tabletom. Da i jedno i drugo mozes web surfing - medjutim PC te moze kostati 700-1000 eura a tablet vec 200-250 eura.
Kuzis?
I btw za kraj - "cudovistima od 2500kg"
Daj mi iskreno reci da li zbilja mislis da su TESLA 3 auti tezi od vecina BMW, Mercedesa i svih ostalih SUV-a na cesti koji "imucniji" ljudi voze u Hrvatskoj?
Koliko je bmw x5 tezak? (Google search kaze 2200+ KG)
Koliko je TESLA 3 teska???
"Weight Unladen (EU)1835 kg"
daj mi sada pokazi svoje postove na internet gdje napadas sve teske automobile i objasnjavas im da voze cudovista.
https://ev-database.org/car/1555/Tesla-Model-3
I opet bulaznis bez cilja i razloga...
p.s. pitanje "a koliko je bmw x5 tezak?" je samo odraz mentalnog sklopa nekoga tko ce unistit cijeli planet da bi guzi bilo ugodnije a to opravdavat tako glupim pitanjima...
p.p.s. vidi malo elektricno i postoji odavno i cak je iz eu....
p.p.p.s. neznam kako vise tesla frikovima nije doslo do svijesti da elektricni auti postoje odavno, ali stvarno jako davno....
Daj me nemoj jebat. Ti usporedujes Twizy sa sa normalnim sedan autom? Zakaj nisti stavio link od nekog romobila onda? Ne kuzim?
Koliko taj Twizy ima range 80KM or so?
Isto tako kakve je ovo sranje "p.p.p.s. neznam kako vise tesla frikovima nije doslo do svijesti da elektricni auti postoje odavno, ali stvarno jako davno.... "
Kakve ovo ima veze sa bilo cime? Da mobiteli su postojali i prije sada 30 godina, ali kakvi su danas a kakvi su onda bili?
Sto cemo sa raketama? Mislim ono zasto radimo nove rakete kada su bile i prije 50 godina?
Kakve veze ima TESLA ima sa bilo cime? Ja bi vrlo rado kupio BMW EV - ali da nije skup i da imam rage, a toga jos za sada nema. Prodam sutra teslu - cim dodje nekaj bolje. Boli me ona stvar, pa nije to kucni ljubimac.
Za sada je TESLA odlican izbor jer ima najbolju kvalitetu + cijena.
Zasto je to tako tesko skuziti / razumijeti?
Evo ti video pa ces skuziti (Njemacki video - full dobro napravljeno + mozes vidjeti i koliko su auti teski).
Isto tako bitno je skuziti da su auti isli samo do 5% baterije, tako da bi TESLA 3 mogla jos ici 20-30KM (mozda i vise).