Kina je kao neka instagramuša. Na fotki sve lijepo i glamurozno. Izvan okvira kamere jad i bijeda.
Kineski eksperimentalni maglev Hyperloop već vozi
- poruka: 16
- |
- čitano: 8.876
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
čekamo komentare zašto HŽ između Bedekovčine i Zaboka nema barem 250 km/h.
623 km/h u samo 2 km dugačkom tunelu?? Svaka ćas...
Mrzitelji svega kineskoga na (kineskim) aparatima
Kina je kao neka instagramuša. Na fotki sve lijepo i glamurozno. Izvan okvira kamere jad i bijeda.
Murica is that you?
čekamo komentare zašto HŽ između Bedekovčine i Zaboka nema barem 250 km/h.
Čini mi se da je tu najveća dopuštena 80km/h, a na nekim djelovima se potegne i do 40km/h.
Kina je kao neka instagramuša. Na fotki sve lijepo i glamurozno. Izvan okvira kamere jad i bijeda.
Apropos svega lijepoga na fotkama a izvan okvira jad i bijeda!
Moj sused je krenuo u otvaranje jednog svojeg bussinesa, a za realizaciju je trebao videowallove, pa je posjetio Južnu Koreju i Kinu! Dok je došao u Kinu, svoju službenu vodičicu je kasno svečere upitao za crveni Marlboro, na što je ona odgovorila da mu "sada" može dati samo kutiju zlatnog a sutra će mu nabaviti šteku crvenog. Dok se je probudio, na noćnom ormariću ga je čekala šteka crvenog Marlbora, toliko o kulturi i susretljivosti!
Tijekom turneje po kineskim tvornicama gospođa ga je diskretno upitala koliko je velik naš najveći Hrvatski grad i koliko nam je velika država, on je odgovorio ono što je mogao, dok mu je ona odgovorila pomalo zafrkantski i šaljivo kako je u Kini malo veće selo veće od naših brojki, što je sumorna i sušta istina!
Da ima bijede u Kini, više puno vjerojatno nego u recimo Singapuru, a tko može kazati da je nema u nekom relativno istom postotku kao i u Hrvatskoj?!
A opet, gdje bi bila Hrvatska u takvoj priči da ima toliko razvijenu industriju i gospodarstvo, unatoč tolikoj korupciji i uhljebljivanju?!?!
![poslano s mobilnog telefona](/forum/slike/frommobile.png)
čekamo komentare zašto HŽ između Bedekovčine i Zaboka nema barem 250 km/h.
U sljedeči Ponedjeljak putujem Hž-om iz Kutine do Pakraca. Nekih 40-ak km. Polazak u 07:00, predviđeni dolazak u 09:11. Ali vjerovatno će još kasniti.
Mrzitelji svega kineskoga na (kineskim) aparatima
Ma sve je Made in China danas. Dijete ti se rodi, i na njemu etiketa "Made by PRC."
čekamo komentare zašto HŽ između Bedekovčine i Zaboka nema barem 250 km/h.
Čini mi se da je tu najveća dopuštena 80km/h, a na nekim djelovima se potegne i do 40km/h.
Dap, u Kini vadaju zakoni fizike ali u slučaj Muska vrijedi fri spič doktrina pa je genocidalna nacija koja mu je dala 50ak milijardi dolara i nadzor nad komunikacijakim satelitima, omogućila da Hiperlooopom vozi sajmištare od Las Vegas Konferrncije do Aerodroma!
![poslano s mobilnog telefona](/forum/slike/frommobile.png)
Cijeli kanal mu je baziran na demoniziranju Kine.
Do sada najbrži kineski levitirajući (maglev) vlak koji vozi između međunarodne zračne luke Pudong u Šangaju i Longyang stanice na samo 30 km udaljenosti, proizvela im je njemačka firma Siemens i ThyssenKrupp i to još 2004 godine..
Maks. brzina mu je 431 km/h, ali je zbog "sigurnosti" limitirana na 300km/h.
Tako, što će od ovoga biti, brzine koje će biti zbog problema koji vuče sama maglev tehnologija, ne znamo.