draga pametna djeco: tko je vas dočekao kad ste doputovali? je li politička elita bila u japanu navijati za vas? jesu li radi vas vješali zastave po kućama i vozilima? jesu li vas koristili za reklamiranje piva? je li vam na trgu revao neki "estradnjak"? niš od toga? e, onda kao da se nije dogodilo. učite jezike i bježite što dalje.
Informatičari iz zagrebačke XV. gimnazije u Japanu
- poruka: 20
- |
- čitano: 5.775
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore

Svaka čast, i učenicima i mentorima koji idu protiv struje prosječnosti i postižu rezultate. Vidim neki su već i povukli paralelu sa nogometom no nažalost to je tako - nogomet jednostavno privlači nezamislivo veći novac što zbog goleme količine ljudi koji ga prate što zbog same globalnosti istog. No to jasno ne umanjuje uspjeh ni jednih ni drugih.
Nevjerovatno da uz tako malo ulaganja u njih i dalje imamo takve rezultate. Toliko talenta u tako maloj drzavi, a tako malo podrske i razumjevanja za njih...
A nista, kad vec mi ne znamo, budu Njemacka, Svicarska i sl. znali bolje iskoristit nase talente.
Mladi, dragi ljudi svaka čast na Vašem osobnom uspjehu.
Sreća pojedinca je ispred svakoga kolektiva, shodno tome ako želite svijet je Vaš.
U principu nikog. Rješavaš zadatke i zavisno koliko bodova osvojiš tu medalju dobiješ. Npr. od 100 bodova max oni koji imaju 90+ dobiju zlato, oni koji imaju 80-90 srebro i oni koji imaju 70-80 broncu. Ili se određuje zavisno od broja natjecatelj, tako da recimo od 100 natjecatelja prvih 10 dobije zlato, drugih 10 srebro i od 70-80 mjesta broncu. Ili neka kombinacija ovog dvoje.
Zar nije malo čudno da se dodijeli 167 odličja?
Mislim da je na svim ovim olimpijadama (jedino sam siguran za matematiku) pravilo da medalje osvoji cca polovica ucenika, Z:S:B je u omjeru 1:2:3, dakle 1/12 osvoji zlato.
To isto znaci da je sad lakse osvojit negoli prije 20-30g, jer se prosirilo na puno vise zemalja, a sve one bolje su tu bile i u pocetku.
Ono što je meni jedino čudno (i djelomično nepošteno, nelogično) da prvi ima rješenih 83.17% bodova i dobio je zlato. Isto to zlato dobio je i onaj sa 56% rješenosti. Razlika je 27%, više od jedne četvrtine cijelog testa. Posljednji koji je osvojio broncu ima 31.17% tj. razlika je 25% bodova do prvog zlata.
Znači veća je razlika između dva zlata nego zlata i onog koji se provuko s broncom.
Ljudi bi mislili da su prvi i posljednji koji su osvojili zlato tu negdje, a razlika je ustvari ogromna.
Ono što je meni jedino čudno (i djelomično nepošteno, nelogično) da prvi ima rješenih 83.17% bodova i dobio je zlato. Isto to zlato dobio je i onaj sa 56% rješenosti. Razlika je 27%, više od jedne četvrtine cijelog testa. Posljednji koji je osvojio broncu ima 31.17% tj. razlika je 25% bodova do prvog zlata.
Nije. Razlika je 27, odnosno 25 postotnih bodova.
Naravno... Uvijek je Zagrebačka gimnazija. Bar neko u šugavoj hr ima više/manje "ok" obrazovanje.
Split, Zadar, i okolica bolje da ne vidite. Prijatelj mi predaje osnove programiranja.... Svi imaju dvice, izuzetak 2 učenika od kojih jedan uči sve napamet, drugi samouk.
Toliko pohvala o zg-u, dok druge županije u rasulu.

Prijatelj mi predaje osnove programiranja.... Svi imaju dvice, izuzetak 2 učenika od kojih jedan uči sve napamet, drugi samouk.
Zvuči kao nastavnik iz pakla.
Prijatelj mi predaje osnove programiranja.... Svi imaju dvice, izuzetak 2 učenika od kojih jedan uči sve napamet, drugi samouk.
Zvuči kao nastavnik iz pakla.
Nije, ima 29 god... I fer prema svima. Kaže da pokušava da nauče nešto, ali radi se o gimnaziji u Benkovcu. Još im da iste zadatke u vježbama kao na ispitu samo neće uče. Nemaju naviku (radnu/općenito učenje). Kaže da radi sve kako bi ima 2 dao, jer ne znaju obični hello world napisati...

"Neće uče" samo njegov predmet ili su u pitanju univerzalne besperspektivne lijenčine koje idu u srednju školu jer je bolje sjediti na nastavi negoli raditi?
Ovo drugo...

Nije, ima 29 god... I fer prema svima. Kaže da pokušava da nauče nešto, ali radi se o gimnaziji u Benkovcu. Još im da iste zadatke u vježbama kao na ispitu samo neće uče. Nemaju naviku (radnu/općenito učenje). Kaže da radi sve kako bi ima 2 dao, jer ne znaju obični hello world napisati...
Zasto ih onda ne rusi? Pretpostavljam da u tako maloj sredini ne smijes rusit ako ne zelis probleme na sebe navuc?
Nije, ima 29 god... I fer prema svima. Kaže da pokušava da nauče nešto, ali radi se o gimnaziji u Benkovcu. Još im da iste zadatke u vježbama kao na ispitu samo neće uče. Nemaju naviku (radnu/općenito učenje). Kaže da radi sve kako bi ima 2 dao, jer ne znaju obični hello world napisati...
Zasto ih onda ne rusi? Pretpostavljam da u tako maloj sredini ne smijes rusit ako ne zelis probleme na sebe navuc?
Nema smisla rušit djecu, moraš ih gledat i sljedeće godine opet, a ništa bolji sigurno neće biti. 2 ti znači da nemaš blage veze i da si trebo pasti, ali barem nisi delikventni kreten pa te profesor pustio, a FER sigurno nećeš upisivat pa da je bitno nekome kasnije.
To nije zadnja stepenica u obrazovanju pa da je nećemu bitno da li imaš 2 ili si ponavljao. Problem je kad na faksu profesori puštaju ljude da prolaze, a nemaju blage veze i onda dobiješ čovjeka koji bi trebao počet raditi to što je studirao, a on pojma nema o ničemu.
Zasto ih onda ne rusi?
Postoji frazem dati dvojku ili dati dvicu, a znači 'riješiti se koga'. Dobro kaže BlackDog22.