Neki dan sam kupio Opel Astru G 2018 1.6 diesel. Od Zg do Zd prosjek 3,6l/100km.
Diesel auti su u padu samo zahvaljujući diskriminiranju od strane politike.

Neki dan sam kupio Opel Astru G 2018 1.6 diesel. Od Zg do Zd prosjek 3,6l/100km.
Diesel auti su u padu samo zahvaljujući diskriminiranju od strane politike.
Pa cekaj, nije li to zbog toga sto se hibridi namecu kao opcija da ne kazem forsiraju. Kako sam upratio, jako malo je cistih benzinaca i dizela danas, svi su na neki nacin pogurani sa baterijom.
Neki dan sam kupio Opel Astru G 2018 1.6 diesel. Od Zg do Zd prosjek 3,6l/100km.
Diesel auti su u padu samo zahvaljujući diskriminiranju od strane politike.
Vjerovatno mislis na Astru K
Pa cekaj, nije li to zbog toga sto se hibridi namecu kao opcija da ne kazem forsiraju. Kako sam upratio, jako malo je cistih benzinaca i dizela danas, svi su na neki nacin pogurani sa baterijom.
Manje je hibrida nego benzinaca
Od 2021 većina novih dizelaša su mild hybrid, zato je graf na strani hibrida
Dizeli su u padu zato što nisu u ponudi, a ne zato što nema kupaca.
Recimo, u Škodi je najmanji automobil na dizel Octavia. I dok, koliko-toliko, shvaćam za Fabiju da nema dizel, ali zašto nema Skala ili neki od onih manjih SUV-ova?
Mali akumulator u hibridu? Sa cijenom ko dizelski/benzinski motor?
What?
Neki dan sam kupio Opel Astru G 2018 1.6 diesel. Od Zg do Zd prosjek 3,6l/100km.
Diesel auti su u padu samo zahvaljujući diskriminiranju od strane politike.
Najviše su sjebali sami proizvođači laganjem na testovima, da toga nije bilo i da su barem koliko toliko pokušali ispuniti norme, dizeli bi se i danas prodavali kod svih proizvođača, u svim segmentima.