Izuzetno mi je drago da je objavljen ovakav tekst koji ima novi pristup problematici koja se pojavljuje ne samo kod tinejdžera, već i ostalih dobnih skupina. Nakon što se izvrtio COVID s izolacijama, potres, priče o ratu u Ukrajini i atomskim bombama, djeca su se dosta promijenila i nažalost kolektivno se po školama vidi to kao zločestoća kod djece i to je jedan loš i generalizirajući stav koji stvara krivi pristup problematici anksioznosti i ostalim problemima djece, od depresije do stresa, a da ne spominjem da su nažalost i nastavnici doživjeli razne promjene u svom ponašanju. Ovaj tekst daje novi pogled na cjelokupnu situaciju i zaključak koji se može, kako već spomenuh, primijeniti i na ostale dobne skupine.
Nažalost, situacija u Hrvatskoj nije bila i još uvijek nije ništa bolja nego u ostatku svijeta, a reakcija naših stručnih službi išla je u smjeru tajenja podataka o broju pokušaja suicida i samih suicida kako druga djeca ne bi dolazila na ideju da svoje probleme rješavaju i sama suicidom:
https://www.poliklinika-djeca.hr/aktualno/novosti/na-sjednici-saborskog-odbora-o-mentalnom-zdravlju-djece-i-mladih-tijekom-pandemije-i-potresa-30-vise-djece-u-psihijatrijskom-tretmanu-broj-pokusaja-samoubojstava-djece-u-godinu-dana-narasta/
https://zadarskilist.novilist.hr/novosti/timovi-za-psiholoske-krizne-intervencije-sve-cesce-u-skolama/
https://www.index.hr/vijesti/clanak/kekin-za-index-za-50000-djece-sa-psihickim-problemima-imamo-37-kreveta/2523208.aspx
https://www.index.hr/vijesti/clanak/kekin-mnogo-djece-ima-probleme-s-mentalnim-zdravljem-po-pomoc-moraju-u-zagreb/2609452.aspx
Kada će se otvoreno i kod nas progovoriti o ovoj problematici, možda će i rješavanje problema ići puno brže i efikasnije, a nastavnicima dati novu perspektivu na ponašanje djece.