BYD Dolphin Surf Comfort: Dokaz da mali EV-i mogu

poruka: 42
|
čitano: 10.985
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "BYD Dolphin Surf Comfort: Dokaz da mali EV-i mogu ".
16 godina
offline
Re: BYD Dolphin Surf Comfort: Dokaz da mali EV-i m
filip_medo kaže...
Ferritin kaže...
filip_medo kaže...

 Koliko znam punionice el vozila pogone agregati na dizel, toliko o zelenoj i neprljavoj energiji. Prvi auto troši 20l da trebaš ovakvu tandrkalicu za do 200km ? Za po gradu postoje drugi oblici komjutanja, ali onda opet nebi bili najdeblja nacija u europi da Rvati znaju išta obaviti bez sjedanja u auto. :D

 Koliko gluposti izrečeno u jednom postu, lol

 

Gdje dobivaš takve informacije? Kamenjar.info? 

 Kod tvoje mame.hr doktore znanosti. 
 Pa mi reci onda gospodine odrastao van pećine ? kako se točno napajaju punionice za ova pederska vozila, fotosintezom ? u korona ludilo smo ušli kao 2. najdeblja nacija u EU, a to da su Rvatine debele, masne, pretile ljenguze, trebaš samo malo izaći iz pećine u neki grad. :)

 Ti iimas nekih gadnih problema ovamo izvrijedati sve zive ? Pederska vozila ? 
Nije tebi lako u zivotu izgleda

11 mjeseci
protjeran
offline
Re: BYD Dolphin Surf Comfort: Dokaz da mali EV-i m
Pixel kaže...
filip_medo kaže...
Ferritin kaže...
filip_medo kaže...

 Koliko znam punionice el vozila pogone agregati na dizel, toliko o zelenoj i neprljavoj energiji. Prvi auto troši 20l da trebaš ovakvu tandrkalicu za do 200km ? Za po gradu postoje drugi oblici komjutanja, ali onda opet nebi bili najdeblja nacija u europi da Rvati znaju išta obaviti bez sjedanja u auto. :D

 Koliko gluposti izrečeno u jednom postu, lol

 

Gdje dobivaš takve informacije? Kamenjar.info? 

 Kod tvoje mame.hr doktore znanosti. 
 Pa mi reci onda gospodine odrastao van pećine ? kako se točno napajaju punionice za ova pederska vozila, fotosintezom ? u korona ludilo smo ušli kao 2. najdeblja nacija u EU, a to da su Rvatine debele, masne, pretile ljenguze, trebaš samo malo izaći iz pećine u neki grad. :)

 Ti iimas nekih gadnih problema ovamo izvrijedati sve zive ? Pederska vozila ? 
Nije tebi lako u zivotu izgleda

 A koga sam to izvrijeđao ? Dok drugi proizvođači ( osim kineza ) odustaju ili odgađaju EV vozila, ja ću samo ovdje na bugu čitati o njihovoj "superiornosti". Budućnosti, Tesli dobro ide u zadnje vrijeme. 

Poruka je uređivana zadnji put pon 28.7.2025 15:37 (filip_medo).
17 godina
offline
Re: BYD Dolphin Surf Comfort: Dokaz da mali EV-i m
Widowmaker kaže...

Zaboravljaš najbitniju stvar, a to je baterija.

10 godina stara baterija iz BMW i3 vs nova, modernija baterija iz BYD.

Tu prestaju sve usporedbe.

 Postojala su 2 refresha baterija, tako da se poslije 2018-e moze nac baterija od oko 42kWh bruto, sto je nesto manje od BYD-evih 46 u visoj opremi.

16 godina
offline
BYD Dolphin Surf Comfort: Dokaz da mali EV-i mogu

Mislim da nema potrebe za takvim rijecnikom, ali to vise govori o tebi.

Nemam se namjeru dalje radpravljati tim tonom, sve mi je jasno

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: BYD Dolphin Surf Comfort: Dokaz da mali EV-i m
Renesis kaže...
Widowmaker kaže...

Zaboravljaš najbitniju stvar, a to je baterija.

10 godina stara baterija iz BMW i3 vs nova, modernija baterija iz BYD.

Tu prestaju sve usporedbe.

 Postojala su 2 refresha baterija, tako da se poslije 2018-e moze nac baterija od oko 42kWh bruto, sto je nesto manje od BYD-evih 46 u visoj opremi.

 Koliko me sjecanje sluzi, moguce da sam u krivu, i3 ima katastrofalno los domet, realno dosta manje od 200km, tako da preporuka za takav ev mi nema smisla. Bio je to bmwov prvi pokusaj, danas ima daleko boljih ev

17 godina
offline
Re: BYD Dolphin Surf Comfort: Dokaz da mali EV-i m
Pixel kaže...
Renesis kaže...
Widowmaker kaže...

Zaboravljaš najbitniju stvar, a to je baterija.

10 godina stara baterija iz BMW i3 vs nova, modernija baterija iz BYD.

Tu prestaju sve usporedbe.

 Postojala su 2 refresha baterija, tako da se poslije 2018-e moze nac baterija od oko 42kWh bruto, sto je nesto manje od BYD-evih 46 u visoj opremi.

 Koliko me sjecanje sluzi, moguce da sam u krivu, i3 ima katastrofalno los domet, realno dosta manje od 200km, tako da preporuka za takav ev mi nema smisla. Bio je to bmwov prvi pokusaj, danas ima daleko boljih ev

 To je bila prva generacija koja je imala 22kWh bateriju, zato kazem, kasnije su dosle 33 i 42, koje su uspredive s BYD-em, nizi i visi paket.

BYD je doslovno kopirao 90% filozofije i3, mali, lagani, prostrani gradski auto.

To je razlog zasto sam ga i spomenuo u usporedbi.

No za razliku od BYD-a koji se treba tek dokazat, i3 je iznimno pouzdan auto, a novije baterije i dalje imaju iznimno dobar SOH, zbog jako velikog bruto-neto buffera.

17 godina
offline
Re: BYD Dolphin Surf Comfort: Dokaz da mali EV-i m
filip_medo kaže...
Pixel kaže...
filip_medo kaže...
Ferritin kaže...
filip_medo kaže...

 Koliko znam punionice el vozila pogone agregati na dizel, toliko o zelenoj i neprljavoj energiji. Prvi auto troši 20l da trebaš ovakvu tandrkalicu za do 200km ? Za po gradu postoje drugi oblici komjutanja, ali onda opet nebi bili najdeblja nacija u europi da Rvati znaju išta obaviti bez sjedanja u auto. :D

 Koliko gluposti izrečeno u jednom postu, lol

 

Gdje dobivaš takve informacije? Kamenjar.info? 

 Kod tvoje mame.hr doktore znanosti. 
 Pa mi reci onda gospodine odrastao van pećine ? kako se točno napajaju punionice za ova pederska vozila, fotosintezom ? u korona ludilo smo ušli kao 2. najdeblja nacija u EU, a to da su Rvatine debele, masne, pretile ljenguze, trebaš samo malo izaći iz pećine u neki grad. :)

 Ti iimas nekih gadnih problema ovamo izvrijedati sve zive ? Pederska vozila ? 
Nije tebi lako u zivotu izgleda

 A koga sam to izvrijeđao ? Dok drugi proizvođači ( osim kineza ) odustaju ili odgađaju EV vozila, ja ću samo ovdje na bugu čitati o njihovoj "superiornosti". Budućnosti, Tesli dobro ide u zadnje vrijeme. 

 Oni koji odgadaju budu propali ili propadaju. Svi zivi koji imaju EV modele na trzistu imaju rekordnu prodaju istih i pad prodaje automobila sa unutarnjim sagorijevanjem. 

Ove godine se bude prodalo 20 milijuna EVa u svijetu i raste prodaja za 30% u odnosu na proslu godinu.

 

Ne znam koje ti medije pratis i od kud crpis informacije ali sve i sve kaj si do sad napisal je krivo pocevsi od agregata na naftu koji pune baterije pa sve do odustajanja ili odgadanja EV vozila.

 

14 godina
offline
Re: BYD Dolphin Surf Comfort: Dokaz da mali EV-i m
gkelekov kaže...
Boris grozni kaže...
Gallu kaže...
Servisnih centara isto koliko i Tesla...
S time da je najjeftinija Tesla duplo skuplja...

 Pa servis nebi trebao biti neki problem, kaj nemoze to popravljati svaki autoelektricar??

Nadam se da nije trollanje u pitanju i da se u tvojoj glavi električni auto ne sastoji od elektromotora i baterije...
A ostail 25000 dijelova je tu bezveze.

Potrgat će se (a 1000% hoće) elektromoror koji otvara poklopac za punjenje, i gdje ćeš kupiti novi? Naručivati iz Kine, pa čekati 1-2 mjeseca da dođe, dok ti za to vrijeme taj auto sa praznim baterijama služi kao što?
Susjedu se na Tesli S desilo i čekao preko 4 tjedna, dakle čak i oni su u k*** sa servisnom mrežom

Isto tako zašto autor na napiše što misli zašto je taj auto duplo skuplji u EU. Tarife i veći PDV-ovi su 35-40% veće cijene, a gdje je ostatak? Zašto ne istraži jel je istina da su cijene u Kini ispod proizvodnih cijena (a istina je jer već drugu godinu proizvođači tamo vode rat sa cijenama), i da te minuse misle nadoknadit prodavajući "glupim" europljanima skuplje?

 

 

Poznanik je kvrcnuo prednji far na Kadjaru. Prek mjesec dana je čekao zamjenu na službenom servisu. *shrug* 

BYD ima prodajno servisni centar na Samoborskoj. https://maps.app.goo.gl/L13LEZgGXSWYhej87

 

Koliko znam Tesla je tek pred dvije-tri godine otvorila servis u Hrvatskoj, prije toga su ljudi morali ići u Graz na servis. BYD se praktički tek pojavio pa već gradi servise u većim gradovima. 

15 godina
offline
BYD Dolphin Surf Comfort: Dokaz da mali EV-i mogu

Imam Kia eSoul. Ima dosta brzo punjenje, ali opet barem 1h i 20min od 0-100%. Kada bi napravili baterije da se pune za 10 min, EV bi bili budućnost. Ovako ja se ne vidim dugo u ovom autu. Čak ni domet nebi bio problem kada bi se jako brzo punio. 

Moj PC  
0 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: BYD Dolphin Surf Comfort: Dokaz da mali EV-i m
filip_medo kaže...
Pixel kaže...
filip_medo kaže...
Ferritin kaže...
filip_medo kaže...

 Koliko znam punionice el vozila pogone agregati na dizel, toliko o zelenoj i neprljavoj energiji. Prvi auto troši 20l da trebaš ovakvu tandrkalicu za do 200km ? Za po gradu postoje drugi oblici komjutanja, ali onda opet nebi bili najdeblja nacija u europi da Rvati znaju išta obaviti bez sjedanja u auto. :D

 Koliko gluposti izrečeno u jednom postu, lol

 

Gdje dobivaš takve informacije? Kamenjar.info? 

 Kod tvoje mame.hr doktore znanosti. 
 Pa mi reci onda gospodine odrastao van pećine ? kako se točno napajaju punionice za ova pederska vozila, fotosintezom ? u korona ludilo smo ušli kao 2. najdeblja nacija u EU, a to da su Rvatine debele, masne, pretile ljenguze, trebaš samo malo izaći iz pećine u neki grad. :)

 Ti iimas nekih gadnih problema ovamo izvrijedati sve zive ? Pederska vozila ? 
Nije tebi lako u zivotu izgleda

 A koga sam to izvrijeđao ? Dok drugi proizvođači ( osim kineza ) odustaju ili odgađaju EV vozila, ja ću samo ovdje na bugu čitati o njihovoj "superiornosti". Budućnosti, Tesli dobro ide u zadnje vrijeme. 

 

Tesli ide kako ide zbog apsolutno fulane politike. Drugima stvarno ide sve bolje.

13 mjeseci
offline
BYD Dolphin Surf Comfort: Dokaz da mali EV-i mogu

Prvi primjerci modela Citigoe iV u domaće prodajne salone pristižu tijekom siječanja 2020., no već sada postoji mogućnost narudžbi. Dodatna pogodnost za sve one koji rezerviraju svoj novi Citigoe iV do kraja 2019. godine je 14.400 kuna povoljnija cijena. Citigoe iV uz osnovni Ambition paket opreme starta sa 137.614 kn, dok je za bogatije opremljeni Style paket potrebno izdvojiti 145.752 kn. Na te cijene odobrava se popust od 14.400 kn pa početni model tako do kraja prosinca košta 123.214 kn, a bogatiji paket 131.352 kn

Već ovakvom cijenom, bez da uručunamo i eventualni državni poticaj koji je do sada iznosio 80.000 kuna na električne modele, ovo je svakako najpovoljniji električni automobil na hrvatskom tržištu.

 

https://autonet.bug.hr/premijere/citigoe-iv-prvi-je-skodin-elektricni-automobil-a-nudi-se-po-izvrsnoj-cijeni-38238

 
0 0 hvala 0
13 mjeseci
offline
Re: BYD Dolphin Surf Comfort: Dokaz da mali EV-i m
Pixel kaže...

Koliko me sjecanje sluzi, moguce da sam u krivu, i3 ima katastrofalno los domet, realno dosta manje od 200km, tako da preporuka za takav ev mi nema smisla. Bio je to bmwov prvi pokusaj, danas ima daleko boljih ev

 

Prvi električni BMW je iz 1972., dok se i3 proizvodio od 2013. do 2022. Postoji više modela s različitim kapacitetom baterija, najveći kapacitet je 42,2 kWh bruto, 37,9 kWh neto, s time da postoje i REX (range extender) verzije koje imaju benzinski 647 ccm motor s 38 KS (28 kW).

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice