Agilniji bolidi, aktivna aerodinamika i održivost:

poruka: 11
|
čitano: 10.856
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Agilniji bolidi, aktivna aerodinamika i održivost:".
9 godina
offline
Agilniji bolidi, aktivna aerodinamika i održivost:

Sve je to lijepo, ali fali onaj zvuk s početka dvijetisućitih.

A i dolijevanje goriva za vrijeme utrke. To bi vratilo uzbuđenje i taktiziranje. 

Nadam se samo da ove promjene neće opet učiniti jedan tim da bude superioran svima ostalima. Bilo bi dobro da se barem 3-4 tima bore za postolja redovito, a da i iz ostalih ponekad upadnu u igru.

Life is jazz. Play it cool.
Moj PC  
9 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Agilniji bolidi, aktivna aerodinamika i održiv
Formula 1 je postala smeće. Nekada mi se koža ježila od zvuka iz TVa. Danas pričaju o održivosti, uključivosti i sličnim sranjima. Slažem se sa predhodnim komentarom. Boks je igrao važnu ulogu. Taktika sa gorivom isto tako.
vicious
Moj PC  
13 0 hvala 2
12 godina
offline
Re: Agilniji bolidi, aktivna aerodinamika i održiv
Nema tu kruha dok ih još ne smanje i olakšaju i dalje su preveliki.
 
5 0 hvala 0
15 godina
offline
Agilniji bolidi, aktivna aerodinamika i održivost:

Fali zvuk, fali emocija i to se ne može nadomjestit nekakvim ''digitalnim'' promjenama.

Uz to, imao sam par puta prilike vidjeti f1 bolid izbliza i mislimda većina ljudi nije ni svjesna kolike su to grdosije od vozila..pogotovo u usporedbi s ''lijesom na kotačima'' u kakvima su prašili Senna i ekipa.

WHITE STONES VARAŽDIN
Moj PC  
3 0 hvala 1
6 godina
offline
Agilniji bolidi, aktivna aerodinamika i održivost:

Kažu da hoće dodatno olakšati pretjecanje tom novom "push to pass" funkcijom. Pa već danas takozvana pretjecanja sa DRS-om u F1 izgledaju skroz ležerno, kao kad recimo Citroen Jumper pretiče kamion s prikolicom na autoputu. Povećati broj pretjecanja ako postanu još dosadnija neće donijeti ništa. U GT3 su preticanja rjeđa, ali onda su to napeti manevri koji traju kroz nekoliko zavoja, vozi se vrata do vrata i ishod je neizvjestan za obojicu. Jedine prave borbe u F1 su u prvom krugu.

BTW, pored MotoGP frajera, F1 vozači ("piloti" kako im neki tepaju) djeluju kao kao razmažene dive. MotoGP utrkama se stvarno veselim, a F1 pogledam ako baš nemam ništa bolje za raditi. Znam da je to stvar osobnog ukusa, ali moja preporuka svakom tko voli utrke: svakako dati šansu MotoGP-ju.

 
4 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Agilniji bolidi, aktivna aerodinamika i održiv
Više uzbuđenja? Pa nadamo se s obzirom na današnje utrke koje izgledaju kao utrke safety cara bez pretjecanja, uništili su ovaj sport i ide sve gore s obzirom na smeće od staza sve više tih uličnih sranjarija
 
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Agilniji bolidi, aktivna aerodinamika i održiv
Zar vozačima na smeta ona zaštita na po nosa, dobro da uopće vide stazu pri 320 km/h.
Moglo se to drugačije izvesti.
 
0 2 hvala 0
6 godina
offline
Re: Agilniji bolidi, aktivna aerodinamika i održiv
ajimerej kaže...
Zar vozačima na smeta ona zaštita na po nosa, dobro da uopće vide stazu pri 320 km/h.
Moglo se to drugačije izvesti.

Kimi Raikkonen je na to odgovorio: pa smeta malo, ako hoćete promatrati ptice. Ako se dobro sjećam, Ferrari je predlagao vizir od nekog super-pleksiglasa, slicno kao na motorima. Ali halo mi se cini puno solidniji. Svi su dramili oko toga na početku, a nakon tjedan dana ga nitko više nije ni primjećivao. Pogotovo nakon što im je par puta spasio glavu. Jules Bianchi bi danas vjerojatno bio živ da je imao halo.

14 godina
offline
Re: Agilniji bolidi, aktivna aerodinamika i održiv
Space Cadet kaže...
ajimerej kaže...
Zar vozačima na smeta ona zaštita na po nosa, dobro da uopće vide stazu pri 320 km/h.
Moglo se to drugačije izvesti.

Kimi Raikkonen je na to odgovorio: pa smeta malo, ako hoćete promatrati ptice. Ako se dobro sjećam, Ferrari je predlagao vizir od nekog super-pleksiglasa, slicno kao na motorima. Ali halo mi se cini puno solidniji. Svi su dramili oko toga na početku, a nakon tjedan dana ga nitko više nije ni primjećivao. Pogotovo nakon što im je par puta spasio glavu. Jules Bianchi bi danas vjerojatno bio živ da je imao halo.

Jules Bianchi je morao poginuti da bi od 2018. imali halo.

Leclerc je u toj istoj 2018. na Spa doslovno prošao neokrznut zbog toga.

Hamilton u Monzi 2021. nakon kontakta s Maxom.

Grosjean Bahrain 2020. nakon što je proletio kroz ogradu i one vatrene stihije vrlo vjerojatno ne bi imao toliko sreće da nije imao halo.

I još xyz raznih primjera.

Batllelog: sudy_freak | Steam: sudy_freak | PUBG: slav_baba_yaga
13 godina
offline
Re: Agilniji bolidi, aktivna aerodinamika i održiv
Nemam ništa protiv haloa, al taj narativ da je odjednom u par sezona spasio od hrpa ozljeda je bullshit. Od Senne do Bianchija je bilo gomilu zastrašujućih sudara i nesreća, jedina ozbiljnija ozljeda je Massina kada je dobio oprugu u glavu u Mađarskoj 2008. Da li bi ga Halo spasio? Možda, al nisam baš uvjeren jer je opruga došla sa strane.
Po tom narativu je Webber pokojan od 2010. jer se okrenuo I klizao naopačke u ogradu. Da je bio Halo bilo bi kako ga je Halo spasio, a ništa mu nije bio. Jedino gdje je zbilja spasio život je Grosjeanova nesreća.
6 godina
offline
Re: Agilniji bolidi, aktivna aerodinamika i održiv
Uh južina danas 😅
Ponekad bacim oko na F1 i stalno si pokušavam vizualizirati kako voze s tim. Svaka čast što su se navikli ali vjerujem da gadno smeta taj halo.
 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice