Avowed

poruka: 6
|
čitano: 2.208
|
moderatori: DrNasty, Danny_HR, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 mjeseci
offline
Avowed

Nova igra Obsidian Entertainment-a je Fantasy RPG i smeštena je u svet Pillars of Eternity igre, međutim, osim lore-a ova igra ne deli više ništa sa PoE već je nešto sasvim novo, tj igra se iz prvog lica (otprilike kao TES ali ne postoji opcija za treće) i ima ogroman otvoren svet za koji kažu da će biti spektakularan, raznolik i veći od onoga u Skyrimu.

 

Važno je naglasiti da je igra "Next-Gen only" ali neće doći na PS5, tj bar ne day one, već dolazi na Xbox X/S i PC jer je Obsidian sada pod palicom Microsoft-a. Oni koji imaju pretplatu na Microsoft game pass dobiće igru free day one.

 

Igra je oko 3 godine u razvoju, preciznog datuma nema, ali se pominje kraj 2022.

 

Avowed - Reveal Trailer:

 

Jedna slika navodno iz igre

https://wallpaperscmscwm.azurewebsites.net/Power%20Your%20Dreams%20-%20North%20Sea%20/xboxone.png?download

 

Informacije koje znamo do sada:

  • Avowed will be "fully open world" and much larger than Skyrim, but not necessarily in total size. The world will be "denser" and "more contrasted"—which presumably means diverse.
  • The main setting will be The Living Lands region of Eora, which is a northern frontier not seen directly in either Pillars of Eternity game.
  • There will be a "big focus" on world reactivity, lighting, and next-gen AI systems.
  • There will be a real-time weather system.
  • Character creation is supposed to be very advanced and detailed.
  • Mod support is planned.
  • The world will have lots of factions, but they won't be similar to Skyrim's factions.
  • You will be able to enlist the help of companions, but it is supposedly very different to how it works in Obsidian's other recent RPG, The Outer Worlds.
  • The game will feature boss battles that happen on a very large scale.
  • Two large cities are being planned, with smaller settlements dotting the map and large areas of wilderness.
  • Creatures and wildlife will be based on Pillars of Eternity lore but will make new additions.
  • "Dynamic presentation of dialogue"—whatever that might mean.
  • Obsidian wants to make it possible to kill anyone in the game, similar to how Morrowind let players terminate the main plot by killing certain key characters.
  • Around 100 people are working on the game currently, and it's been in development for two years with seven months of pre-production.
  • The target release window is late 2022 or early 2023.

 

Moj komentar, prvo kao igrač, jeste da me je najava ove igre ekstremno obradovala jer je srednje-vekovna fantasy tema broj 1 za mene, no kako imam čudne kriterijume te ne volim izometrijske igre, ovakvih RPG igara ima jako malo. Drugo, takođe vidim da Obsidian na neki način imitira Bethesdu i definitivno želi taj deo kolača (love) zbog ludačke popularnosti Skyrima, a kad se samo setim kakav je Fallout New Vegas bio i kakvi su ga sjajni elementi krasili deluje mi da ova igra može sabiti a mi dobiti "TES pre TES-a", bar da kratimo vreme do orginala koji nažalost neće tako brzo.

 

Na ovom forumu me nije dugo bilo, odlučio sam se vratiti kao "nov", a kako volim da analiziram igre koje mi se sviđaju do najsitnijih detalja i ako bude volje od strane drugih članova naravno, spreman sam podeliti te informacije.

Imam nešto za Elder Scrolls 6 što može biti veoma zanimljivo, ali o tome u drugoj temi...

 

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 12.1.2021 20:16 (Dragonbane).
 
2 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Avowed

drago mi je da je ova tema otvorena, jako sam zainteresiran za igru. Obsidian dosad nije razočarao, jedino mi je glupo što nikako neće biti pogleda iz trećeg lica. Prvo jer je borba sa mačevima iz prvog lica gotovo uvijek loša i smotana, a drugo zašto će nam ta detaljna kustomizacija ako nikad ne vidimo svoga lika? 

 

Nisam znao da će biti u svijetu pillarsa, to mi je drago, bit će prilike da se produbi taj svijet i lore

10 mjeseci
offline
Re: Avowed
Cansee kaže...

drago mi je da je ova tema otvorena, jako sam zainteresiran za igru. Obsidian dosad nije razočarao, jedino mi je glupo što nikako neće biti pogleda iz trećeg lica. Prvo jer je borba sa mačevima iz prvog lica gotovo uvijek loša i smotana, a drugo zašto će nam ta detaljna kustomizacija ako nikad ne vidimo svoga lika? 

 

Nisam znao da će biti u svijetu pillarsa, to mi je drago, bit će prilike da se produbi taj svijet i lore

 I ja sam zainteresovan još kako, budući da je Obsidian svojom kreativnošću pokazao da kopija može biti bolja od orginala (Fallout NV u odnosu na 3), Avowed bi mogao biti isto to samo u odnosu na Skyrim što mi se čini kao ekstremno luda ideja jer bi konačno dobili, tj trebali dobiti, vrhunske questove, frakcijske reputacije, svet koji je dinamičan i živ i zapravo reaguje na igrača i njegove odluke.

 

Što se tiče pogleda iz prvog ili trećeg lica - ebiga, uslov je pao na prvo. To naravno nikako ne treba da znači lošu stvar, pogotovo ne jer neće koristiti dodatne resurse i vreme da sređuju i animacije u trećem licu kao što to radi Bethesda, te su im borbe u TES-u malo traljave upravo zbog toga, ali ja sam za to da Bethesda zadrži isti pristup u svojim igrama.

 

Svet Pillarsa se čini totalno kul i raznovrstan je, međutim kako ja ne volim izometriju, još ako je potezna, nikad igru nisam igrao, od čitanja Lore-a naravno ne bežim.

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 22.4.2021 14:10 (Dragonbane).
6 godina
offline
Avowed

aj neka meni netko objasni ovu logiku Microsofta, da najave outer worlds 2, a avowed koji radi isti studio i koji je već najavljen, o tome ni riječi???ž

 

edit: al ja sam isto glupan, pa najavili su TES6 2018., a nećemo ga vidjeti prije 2025, tak da se ne trebam ničemu čudit. Firma koja je nekad najavljivala igre 6 mjeseci prije izlaska, sada ih najavljuje 6 godina prije izlaska, uz visoku mogućnosti odgode

Poruka je uređivana zadnji put ned 13.6.2021 20:29 (Cansee).
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 mjeseci
offline
Avowed

Konačno se pojavio prvi članak o igri!

 

Ukratko, sve što je viđeno deluje obećavajuće i veoma uzbudljivo.

https://www.windowscentral.com/details-xbox-exclusive-avowed-obsidian-outer-worlds-meets-medieval-fantasy

 

Izdvajam:

"At least directly compared to the likes of Skyrim and Oblivion, Avowed seems to be a far more colorful game, reminding me far more of The Outer Worlds. Luminescent cave mushrooms, verdant forests awash with gigantic flora, and hulking sunlit temples complete with skeleton-infested depths and tombs are plentiful. It came as a bit of a surprise given the game's original trailer, which seemed like it was trying to strike a much darker tone, save for the neon spell effects."

 

Novi info:

 

  •  Uses the same engine as TOW, but more enhanced with action oriented combat and deep RPG elements.

  •  Will feature multiple class play styles (dual wielding knives etc).

  •  More loadout based than Skyrim where certain upgrades will be restricted to that class, I.E Caster will be given spells, while a warrior will be given more physical attacks.

  •  Avowed will feature multiple class playstyles and borrow from Skyrim's two-handed combat system.

     More colorful than expected.

  •  Weapon enchantments a “big feature”.
  •  The combat seems to be more loadout-based than The Elder Scrolls, which gives you mountains of spells in a gigantic list. Warriors will get access to more physical attacks like swordplay, powerful kicks, and shield bashes, while casters will be given a range of spellbook options to customize and tailor their combat style, with attacks bound to specific buttons.
  •  Has environmental interactivity like swimming, using spells to remove destroyed rubble that block pathways, etc.

  •  Reminds him of a more vibrant Skyrim, with a beautiful landscape.

  •  The spell seen at the end of the Avowed reveal trailer in 2020 was in the game exactly as in the trailer.

  •  First Person animations and spells overall are a big focus in Avowed.

  •  Deep RPG exploration and narrative systems.

  •  Good chance it’s shown off at E3 2022.
  •  If The Outer Worlds was Obsidian's take on a Fallout-style game, Avowed is undoubtedly Obsidian's take on The Elder Scrolls.

 

Znači hype mi je ogroman i stvarno imam ogromna očekivanja od ove igre. Bukvalno TES pre TES-a ebote! Još Next-gen što mi je vrlo bitno. Prema prvim informacijama sve mi se sviđa, jedino me plaši ovo da igra ne bude previše colorful u smislu da bude kao TOW jer mi onakva paleta boja nimalo ne odgovara vidu. Ipak, nadam se da će igra imati ozbiljan fantazijski ton, nešto poput fenomenalnog Witchera i da neće biti neki "crtani film".

Dakle, dobijamo Skyrim (ali samo u prvom licu) koji će konačno imati vrhunske dijaloge, dobru priču i questove, frakcijske reputacije... A ako je svet imalo nalik onom samo nabudžen, pa ljudi eto nam materijala za jednu vrhunsku igretinu!

 

Nisam igrao pilarse, nisam igrao ni TOW, tako da je većina vas možda više pozvana da da neko mišljenje, ali sam zato igrao fenomenalni Fallout New Vegas i mislim da to treba da bude vodilja ka tome šta Avowed treba biti.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 15.10.2021 15:22 (Dragonbane).
 
1 0 hvala 0
10 mjeseci
offline
Avowed

Jason Lewis, senior enviornment artist iz Obsidiana, kreirao je letos jednu veću open world mapu/level u Unreal Engine-u 4 koristeći već postojeće assete. Za ovu mapu koja je inače u tonu srednjovekovne fantastike trebalo mu je nekih dva-ipo meseca po par sati rada. Rezultati su zadivljujući i rad je navodno nastao kao vežba u slobodno vreme jer inače aktivno radi na igri Avowed.

Sada, mnogi se pitaju i na neki način možda priželjkuju da svet u igri bude sličan ovoj njegovoj kreaciji što je vrlo moguće, no budući da je Avowed ipak "prava" igra sa sopstevnim assetima treba očekivati neka odstupanja, a kako svaka igra ima svoj unique feel takav slučaj će biti i ovde.

Link njegove kreacije:

 
1 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice