Reklamacija u HG Spotu

poruka: 321
|
čitano: 58.881
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
mbaksa kaže...
..

Bit će sad zanimljivo vidjeti kako će se razvijati situacija sa SSD-ovima, koji su poskupjeli za 10-ak posto. Ako trgovac nema isti proizvod za reklamaciju, kupac traži pare natrag pa onda s njima ne može kupiti ekvivalentni proizvod, nego mora doplatiti. Hoće li neki trgovac izaći kupcima u susred pa im ponuditi ekvivalentni proizvod za reklamaciju i bez nadoplate? Sumnjam, ali ostaje za vidjeti...

..

 

 -već se dešavalo.. (ram/hdd..) tad nisu ni nudili izbor nego novac po računu.. :) zgodno?

 

mbaksa kaže...
Mrgud Veliki kaže...

Mislim da je ova tema otisla u krivom, ali zanimljivom smjeru. Bilo bi zanimljivo kada bi sve zavrsilo na sudu i da o svemu odlucuju oni koje je zakon predvidio kao strucnjake za to podrucje...

Naravno nikome se ne ide na sud i ne razvlaci zbog 'relativnog' iznosa, ali bas bi volio vidjeti eventualnu presudu. Objektivno bi bilo da dobijes nesto slicnih performansi sto si i platio.

Ne bi se cudio da to uskoro postane praksa.... Kako je sve u svijetu krenulo...

U zakonu se ne spominju slične performanse. To može biti stvar dogovora kupca i trgovca. Tako da su tu stvari jasne - trgovac koji bi prisilio kupca na to bi izgubio na sudu. Ali nije zabranjeno da se kupac i trgovac dogovore. A korisnost dogovora može ići na jednu ili drugu stranu - nekad će trgovac izaći kupcu u susret kako bi ga zadržao i povećao svoj ugled. Nekad će kupac prihvatiti ponudu trgovca koja možda njemu ne ide u korist jer procijeni da je ponuda ipak OK, ili mu se možda više ne da gubiti vrijeme ili živce. Ljudi se mogu dogovoriti. Ako ne uspiju - tu je sud.

 -nema se trgovac što dogovarati oko garancije.. to je stvar proizvođača. Nema konkretne komponente (isti brand-marka-model.. ili popravak), tad se vraća isznos s računa. (točka) i trgovac baš ništa ne može drugačije, pa ni ponuditi, jer npr drugi brand nema veze s tom garancijom. Trgovac je tad samo posrednik, nikako neće biti oštećen.. ovisi kakav ugovor ima s distributerom-proizvođačem ali to je njegova poslovna stvar. Ne miješati s reklamacijom mimo/bez garancije, kad trgovca teretimo za ispravnost robe. Tad on može ponuditi bilo što, vešmašinu.. no to je opet ponuda, dok je jedino bitno iznos s računa. Karikirano, može li ponuditi ništa ili jednu kunu, ako je svaka ponuda 'legitimna'? Iznos s računa je jedini zakonom predviđen ekvivalent svih roba i usluga, tj novac. U suprotnom, kupac može inzistirati da mu se npr spomenuta vešmašina isporuči s paketićem jagoda s fuji planine ... ako je stvar dogovora. Može se sve, pa i dogovoriti, ali garancija s tim nema neke veze.

+ nova garancija u slučaju zamijene. Ako je novac, tad kupac može kupiti željeno i opet ima novu garanciju. Trgovac je tad profitirao dva puta.. kupac nikako odnosno zadovoljan je izborom branda, trgovine i izborom. U suprotnim slučajevima je prevaren (ne samo osjećaj)..

 

npr kao kad su vraćali umanjeno za PDV.. uzmi ili ostavi, i što tad? Ili što ako ospore garanciju? Sudski dokazivati? Vještačiti a isti trgovac je uvoznik-distributer i ovlašteni servis?...

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put čet 8.12.2016 7:35 (ihush).
10 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
mbaksa kaže...

Zar odbijaju vratiti novac ako ti ne paše njihov prijedlog?

Ne, koja je poanta kad smo ustanovili da prevara proizlazi onda i samo onda kad nude proizvod "slicnih performansi". Meni je potpuno isto nudili oni meni iste performanse i paket zvaka, u oba slucaja je prevara s profitom s njihove strane samo je u prvom kamuflirana za ljude koji ne razumiju gdje se profit krije (ie tebe).

mbaksa kaže...
Na koji način si oštećen i prevaren? Ako si tu oštećen i prevaren, onda si oštećen i prevaren i kad trgovac ima tvoj model grafičke kartice, jer ni tada ne možeš izvući van svojih 1000 kuna pa kupiti novi, brži, bolji model. U čem je razlika? 

Ne, tebi osnove razumjevanja ne idu. Nisam ostecen jer imam tocno ono sto sam htio, i to, sad ponovno s duzom garancijom. Uporno odlucujes zasto netko nesto kupuje umjesto njega.

mbaksa kaže...
I za tih 1000 kuna sad možeš kupiti karticu koja ima bolje performanse i/ili karakteristike nego ona koja ti se pokvarila - dakle, imao si korist od te reklamacije.

 Ne nisam. Vrtimo se u krug jer ti ne razumijes profit niti ugovore. Ovo sam vec objasnio.

mbaksa kaže...
Ja sam tebi prvi postavio pitanja, i još k tome tvoja pitanja su vezana u pogrešnu interpretaciju onoga što sam napisao. Ja nemam namjeru braniti stavove koje si si ti umislio da imam, ja imam namjeru braniti isključivo svoje stavove. A da odgovoriš na koje postavljeno pitanje vidio kad nelogično argumentiraš (kad ne čitaš što sam napisao, nego što bi ti htio da sam napisao), možda bi ti bilo jasnije. Bezveze se pjeniš, vičeš prevara tamo gdje je nema - da odgovoriš na koje pitanje to bi i sam uvidio. Ali nećeš. Radije ćeš uporno i uporno izvrtati ono što sam napisao.

Ajde citiraj neko pitanje na koje ti nisam odgovorio, posto si jako stur u pisanju prije ovog imas svega par recenica nece ti bit tesko nac gdje si odgovorio na ove stvari. Ja cu citirat sto ti izbjegavas odgovorit, ti slobodno napisi sto ja nisam odgovorio (a sve jesam vec samo pises tako da se moram 2 puta citirat kao recimo tu citiranje). Slazem se s ovim da, da odgovoris na koje postavljeno pitanje vidio bi koliko nelogicno argumentiras, stoga, evo pitanja (koja ces naravno izignorirat opet).

1. Da li razumijes sto je ugovor koji nastaje kad se proizvodjac obveze na neku garanciju i ti tu garanciju kupis pri kupnji proizvoda. Koje obveze iz ovoga ugovora proizlaze za tebe i proizvodjaca? Te samim time, sto proizlazi kad se netko ne pridrzava stavki tog ugovora?

2. Da li razumijes kako radi garancija proizvodjaca i kakve veze ima s trgovcem?

3. Da li razumijes TKO daje garanciju i TKO je odgovoran za nju (ne pricamo o garancijama koje se nadoplacuju i koje na sebe preuzima servis direktno)?

4. Da li razumijes da pri nudjenju "ekvivalentnih performansi" lanac od proizvodjaca do tebe ima direktan profit? Znaci ne pricam o tvom izvrtanju "koristi" vec direktan profit. Znaci, trgovac i svi do proizvodjaca imaju DIREKTAN PROFIT pri ekvivalentnom proizvodu koji se novcima moze izmjerit?

5. Da li prihvacas da ja za svojih 1000kn mogu uzet sto god ja hocu, radi kojeg god razloga ja hocu bez da se moram objasnjavat tebi ili bilo kome drugome?

6. Jesmo li ustanovili da profita za mene NEMA? (ne "koristi").

7. Par puta si pricao o ekvivalentnom proizvodu, molim jedan primjer istog ako prihvacas stavku 5.

 

Pocnimo fino od tih osnovnih stvari koje uporno ignoriras a ne razumijes pa cemo doc do tog gdje je problem. Nemoj mi odgovorit s "da/ne". Al pretpostavljam da ces nakon ovog opet odgovorit s 1 recenicom.

mbaksa kaže...
Bit će sad zanimljivo vidjeti kako će se razvijati situacija sa SSD-ovima, koji su poskupjeli za 10-ak posto. Ako trgovac nema isti proizvod za reklamaciju, kupac traži pare natrag pa onda s njima ne može kupiti ekvivalentni proizvod, nego mora doplatiti. Hoće li neki trgovac izaći kupcima u susred pa im ponuditi ekvivalentni proizvod za reklamaciju i bez nadoplate? Sumnjam, ali ostaje za vidjeti..

 Vec je bilo slucajeva i tad su se davali novci natrag.

Poruka je uređivana zadnji put čet 8.12.2016 12:38 (sandokan111).
9 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
nicky.sl kaže...

 

Ne zanima me što je fer a što ne a pod tim mislim na proizvod iste snage il neznam čega, u ovom slučaju je grafa u pitanju a što da sad meni crkne moja Asus P8Z77 kojih više nema ni za lijek, da li bi ja po tom konceptu triba prihvatiti ploču novijeg soketa ili tražiti nazad 1500-tinjak kuna koliko sam izbrojio za nju ???

Novac je jedino što mora biti mjerodavno u ovakvim slučajevima a ne nikakva zamjena za proizvod sličnih performansi il neznam što, novac ili isti proizvod i ništa drugo. Sve druge opcije smatram prevarama ili malverzacijama.

Imamo isti socket i "malo" drukčiju ploču (Asus P8Z68-V PRO)

 

Ja sam moju kupio 2011 godine i istekla je garancija prije dvije godine.

Kad si ti kupio tvoju ?

 

Ako imaš garanciju tvoja konstatacija je logična.

Ne treba ti monitor, trebaš ploču, vraćaj pare, jer ti se ne isplati jeftino prodati CPU da bi kupio novi za novu ploču s novijim socketom 1150.

Eto, da je meni riknula nakon dvije godine moja ploča i da su mi ponudili s istim socketom Deluxe ili Maximus modele koji su bolji, kvalitetniji, i u vrijeme kad sam kupio moju ploču bili od 500/700 kn skuplji ja bih bio presretan jer ne da je ekvivalentna mojoj nego dobijem ploču kojoj ponovno teče 3 godine garancije a bolja je od moje !

Još bih počastio dečke u trgovini i ne bi mi palo na pamet tražiti novac jer trebam ispravnu matičnu a ne novac.

 

Takav sam i što mogu.

Možda su moje moralne vrijednosti nešto drukčije nego kod nekog drugog.

Ne znači da su ispravnije, takve su kakve jesu.

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 8.12.2016 15:30 (Tony Marconi).
12 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

Imam ja i tu P8Z68-V Pro i sad čući u ladici i glumi rezervu za onu P8Z77-V koja je u kompu mojih sinova tako da sam ja zamjenu u slučaju potrebe osigurao nedavnim prelaskom na novu zvijer x99 čipseta. 

Nadam se da neće tribat al nek se nađe 

neda mi se
16 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

-evo primjera 'za moraliste&profitere' .. :)

-što u takvom slučaju?

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
ihush kaže...

-evo primjera 'za moraliste&profitere' .. :)

-što u takvom slučaju?

 Isto ko i u svakom drugom. Prosljedit a o tom nek brinu oni koji su zaduzeni za garanciju. Tu se sumnja da je on sam skurio, al samo jer se izlanuo, al prilicno sam siguran da takvih slucajeva ima puno vise nego se spominje, a ovi i dalje daju garancije, software za OC itd itd. Prilicno sam siguran da su oni upoznati s ovim stvarima i ako njih ne brinu, nema nikog ostalog sta brinut. :)

16 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

-da ali ako odbiju garanciju, razlog, dokaz... ili mišljeneje nekog forumaša-servisera, jedino relevantno je ovlašteni servis i poznato stanje -bug proizvoda. Trgovac je posrednik, mora zaprimiti .. i pošto je poznat bug, ne može se odbiti garancija...

pošto se ugl nakon godine dana više ne drže iste serije na lageru, mora dobiti povrat novca itd.

U ovom slučaju zbog brbljanja na forumu posotoji mogućnost da je juzer sam kriv, ali i dalje ostaje bug, da juzer nije forumaš, nikako ne bi znali niti imali pravo osporiti garanciju (samo izraziti moguću sumnju, ali to nema veze s pravom-zakonom, pravilima igre).

svaki kupac komponente s poznatom tvorničkom greškom (svejedno soft-hard, sve je soft) ima pravo na garanciju, bez ikakvog natezanja-objašnjavanja, čak i kad se greška na njegovom proizvodu možda ne vidi (PC smrzavanje-rušenje, kao kad radi stabilno u igri a ruši se u wordu), ako takve (poznate-BUG) greške nema, tad servis utvrđuje stanje, procjenjuje ispravno, neispravno i ostvaruje li se garantno pravo.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
10 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Mogu oni izrazavat sumnji koliko god hoce ako nemogu dokazat, ide povrat, pisao user po forumu ili ne. Kad bi sumnja bila dokaz, to bi bila pandorina kutija odbijanja garancija.

Kao sto rekoh, s svim ovim je proizvodjac itekako upoznat, i ako njega ne brine, nema sto brinut posrednike.

 
0 0 hvala 0
17 godina
moderator
online
Re: Reklamacija u HG Spotu
ihush kaže...
-nema se trgovac što dogovarati oko garancije.. to je stvar proizvođača. Nema konkretne komponente (isti brand-marka-model.. ili popravak), tad se vraća isznos s računa. (točka) i trgovac baš ništa ne može drugačije, pa ni ponuditi, jer npr drugi brand nema veze s tom garancijom. Trgovac je tad samo posrednik, nikako neće biti oštećen.. ovisi kakav ugovor ima s distributerom-proizvođačem ali to je njegova poslovna stvar.

Smućkao si odnose trgovca i kupca i trgovca i distributera. Kupca se ne tiče što i kako trgovac ima uređene reklamacije s distributerom - kupac nema nikakav poslovni ugovor s distributerom, nego s trgovcem.

 

Što se tiče tvog tumačenja zakona... Ako se dobro sjećam, u zakonu ne piše što se mora dogoditi ako trgovac nema isti proizod. A stav ministarstva gospodarstva je:

Ako trgovac ne može predati isti takav novi proizvod (nema ga više u ponudi ili tome slično) može vam ponuditi proizvod sličnih karakteristika ili ako vam to ne odgovara , tada  vam je dužan izvršiti povrat plaćene cijene proizvoda.

Mislim, o čem onda pričamo? Nemaš uporište u svom tumačenju zakona.

17 godina
moderator
online
Re: Reklamacija u HG Spotu
sandokan111 kaže...
Ne, tebi osnove razumjevanja ne idu. Nisam ostecen jer imam tocno ono sto sam htio, i to, sad ponovno s duzom garancijom. Uporno odlucujes zasto netko nesto kupuje umjesto njega.

Ne, tebi osnove razumijevanja ne idu, a apstraktno razmišljanje ti je stran pojam. Kolega nicky.sl je iz ove moje poruke lako shvatio o čemu pričam. Ti ili fakat nisi sposoban razumjeti o čemu pričam ili ne želiš razumjeti o čemu pričam. Rekao sam ti već da (se) ja ne mislim braniti od stavova koje nemam, a koje mi ti imputiraš. Pet puta sam objašnjavao što/gdje/kakva korist, a ti uporno i uporno pričaš o nečem drugom. Imaš u tom mom komentaru kolegi nicky.sl ponovljena pitanja (iako malo jasnije, preciznije postavljena) na koje nisi odgovorio. Iskrenim odgovaranjem na ta pitanja trebao bi shvatiti zašto se tu ne radi o prijevari i o kakvoj koristi pričam (suzdržavat ću se od daljnjeg pisanja riječi "profitirati" jer vidim da ti je koncept prenesenog značenja posve stran).

 

Isti stav ima ima i ministarstvo gospodarstvo:

Ako trgovac ne može predati isti takav novi proizvod (nema ga više u ponudi ili tome slično) može vam ponuditi proizvod sličnih karakteristika ili ako vam to ne odgovara , tada  vam je dužan izvršiti povrat plaćene cijene proizvoda.

Dakle, u zakonu ni pravnom mišljenju nemaš uporište u svom tumačenju zakona. Što će reći da je to tvoje vikanje "prevara" samo tvoj pravno gledano bezvrijedan stav. A s etičke strane ti vičeš "prevara" zato jer ti trgovac nije sam ponudio da se upravo ti (a ne on) okoristiš tim "sreća u nesreći" spletom okolnosti.

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 9.12.2016 21:11 (mbaksa).
17 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
Ako trgovac ne može predati isti takav novi proizvod (nema ga više u ponudi ili tome slično) može vam ponuditi proizvod sličnih karakteristika ili ako vam to ne odgovara , tada vam je dužan izvršiti povrat plaćene cijene proizvoda.

Po ovome je sve jasno, ti kao kupac imaš pravo odbiti zamjenski proizvod i tražiti povrat novca i sa tim novcima kupiš sta tebi odgovara. Može tebi prodavač ponuditi sličan proizvod , vjerojatno i jači nego si imao, ali meni kao kupcu ako ne odgovara( proizvod košta manje nego sam ga ja platio prije, makar je jači) i kažem da bih nešto u rangu cijene koju sam onda platio, a trgovac kaže ne može, na to ja uzmem svoju lovu i kupim sta ja hoću tako da se vrtimo stalno u krug.
Danas je tesko biti glup jer je konkurencija prevelika!!!
17 godina
moderator
online
Re: Reklamacija u HG Spotu
Patrick_cro kaže...
Ako trgovac ne može predati isti takav novi proizvod (nema ga više u ponudi ili tome slično) može vam ponuditi proizvod sličnih karakteristika ili ako vam to ne odgovara , tada vam je dužan izvršiti povrat plaćene cijene proizvoda.

Po ovome je sve jasno, ti kao kupac imaš pravo odbiti zamjenski proizvod i tražiti povrat novca i sa tim novcima kupiš sta tebi odgovara. Može tebi prodavač ponuditi sličan proizvod , vjerojatno i jači nego si imao, ali meni kao kupcu ako ne odgovara( proizvod košta manje nego sam ga ja platio prije, makar je jači) i kažem da bih nešto u rangu cijene koju sam onda platio, a trgovac kaže ne može, na to ja uzmem svoju lovu i kupim sta ja hoću tako da se vrtimo stalno u krug.

Pa da, sve je jasno. Samo što si eto neki forumaši laički dozvoljavaju tumačiti zakon i inzistirati na onome što u zakonu ne piše i onda ako se ne postupi tako kako su si oni zamislili (a ne onako kako u zakon piše), to proglašavaju prevarom. Čak ne ni pokušajem prevare, nego prevarom. 

17 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
Već je bilo rasprava na tu temu na forumu više puta, problem je sta se ide dublje u raspravu a u stvari nije potrebno. Treba kratko i jasno reći sta stoji u zakonu i ako to netko ne razumije objasniti mu, ali mislim da bi ovo trebalo svima biti jasno.
Danas je tesko biti glup jer je konkurencija prevelika!!!
17 godina
moderator
online
Re: Reklamacija u HG Spotu
Patrick_cro kaže...
Već je bilo rasprava na tu temu na forumu više puta, problem je sta se ide dublje u raspravu a u stvari nije potrebno. Treba kratko i jasno reći sta stoji u zakonu i ako to netko ne razumije objasniti mu, ali mislim da bi ovo trebalo svima biti jasno.

Trebalo... Trebalo je magična riječ. Međutim, vidiš da nekima jednostavno nije moguće objasniti i u obrani svojih (pogrešnih!) stavova postaju neugodni i na rubu vrijeđanja.

16 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
mbaksa kaže...
ihush kaže...
-nema se trgovac što dogovarati oko garancije.. to je stvar proizvođača. Nema konkretne komponente (isti brand-marka-model.. ili popravak), tad se vraća isznos s računa. (točka) i trgovac baš ništa ne može drugačije, pa ni ponuditi, jer npr drugi brand nema veze s tom garancijom. Trgovac je tad samo posrednik, nikako neće biti oštećen.. ovisi kakav ugovor ima s distributerom-proizvođačem ali to je njegova poslovna stvar.

Smućkao si odnose trgovca i kupca i trgovca i distributera. Kupca se ne tiče što i kako trgovac ima uređene reklamacije s distributerom - kupac nema nikakav poslovni ugovor s distributerom, nego s trgovcem.

 

Što se tiče tvog tumačenja zakona... Ako se dobro sjećam, u zakonu ne piše što se mora dogoditi ako trgovac nema isti proizod. A stav ministarstva gospodarstva je:

Ako trgovac ne može predati isti takav novi proizvod (nema ga više u ponudi ili tome slično) može vam ponuditi proizvod sličnih karakteristika ili ako vam to ne odgovara , tada  vam je dužan izvršiti povrat plaćene cijene proizvoda.

Mislim, o čem onda pričamo? Nemaš uporište u svom tumačenju zakona.

 -upravo ti sve mućkaš. Garancija. Trgovac s garancijom nema ništa, niti trgovac može nuditi ikakvu zamjenu, sve odlučuje proizvođač-distributer.. tj ako nema popravka ili zamijene, novac.

Sve ostale zamijene su pod garancijom nemoguće, jer je to knjigovodstveno poslovanje tako odredilo, artikal. Nema 'kemijanja'.

Ako mimo garancije reklamiraš robu, tad je sve stvar trgovca, ako je garancija, tad je stvar garancije (ne trgovca) i tad je on samo posrednik. (i naravno kupac s njim ima ugovorni odnos, kao da navodiš činjenicu koju netko spori? .. pogubio si se..) :))

 

edit: ponovo, kvar možemo reklamirati npr pod garancijom. Nešto sasvim drugo (nikakve veze s garancijom) je odgovornost trgovca za ispravnost robe i zakon nam daje pravo da ga do 2 godine maltretiramo za bilo koji nedostatak čak i po isteku garancije ili kad garancija ne postoji. Tad on nudi nešto .. ili novac (iznos s računa) bira kupac, nema treće opcije ili arbitraže. Jednako kao pravo kupca da npr vrati robu bez razloga (ne reklamacija) npr unutar 14 dana.. to baš nikakve veze s garancijom ili nedostatkom nema. Što god da trgovac tad ponudi, jedino je iznos s računa relevantan i mora se poštivati, tj vratiti novac. Garancija s time nema veze i sasvim druga pravila tj tad nema zamijene za nešto drugo osim istog artikala kojeg nakon recimo 1-2 godine 99% više nema na lageru.

 

kao što je na kraju vidljivo iz primjera hgspota. Uzmi to kao referencu.

drugo pitanje kad trgovac (ovlašteni servis..) ospori garanciju.. što tad? Što ako kupac ima pravo i kvar je pod garancijom a trgovac koji izigrava svemogućeg suca kaže da ne prihvaća? Prijava.. i natezanje no idu sistemom app. Ili trgovci-serviseri imaju CSI lab koji neosporno dokazuje krivnju kupca i gubljenje garancije? Imaju samo mišljenje nekog djelatnika koji je možda mali ivica sa šarfcigerom i misli da zna.. :))

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pet 9.12.2016 22:06 (ihush).
17 godina
moderator
online
Re: Reklamacija u HG Spotu
ihush kaže...
-upravo ti sve mućkaš. Garancija. Trgovac s garancijom nema ništa, niti trgovac može nuditi ikakvu zamjenu, sve odlučuje proizvođač-distributer.. tj ako nema popravka ili zamijene, novac.

Sve ostale zamijene su pod garancijom nemoguće, jer je to knjigovodstveno poslovanje tako odredilo, artikal. Nema 'kemijanja'.

Kako miriš to što si sad napisao s tumačenjem ministarstva gospodarstva?

16 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

zakon ne predviđa konkretan slučaj, npr brand, garancijom (ako nijie otklonjen kvar ili nema identične komponente za zamijenu.. trgovac će ponuditi, ili novac, bira kupac!).. ali pod garancijom, ne može kupac uzeti npr peglu philipsa ili vešmašinu gorenja.. pogodi zašto? Jer je garancija od npr ASUSa za vga.. a to je drugi artikal, bran-proizvođač i ne može se knjigovodstveno kompenzirati tj provuči kao garancija. Zbog carine, povrata neispravne robe preko granice (+servisni selotejp kojim se to garantira jednako kao plomba carine na kontejnerima).. zato pod garancijom možeš dobiti proizvod samo tog proizvođača.. i samo taj artikl. Sve ostalo je nova roba, koja zbog knjigovodstva, poreza.. mora biti kao novi artikl, uveden, carina+porezi itd. .. povratom novca, kupac kupi peglu, problema nema, ako istu peglu trgovac tako proknjiži problema ima, stavke konta, artikli... jasnije?

To što je zapravo ista stvar, knjigovodstveno i zakonski (porezi) nije isto, sve je roba, ali nije svaka roba iz iste države, iste garancije itd..

Odnosno, ako proizvođač recimo nakon pola godine trgovcu (distributeru) dostavi možda istu VGA-artikl, ili doznači novac, što tad s knjiženjem artikla koji se pojavio kao višak-manjak.. to inspektori kažnjavaju kao klasično miljanje. To se eliminira povratom novca, kupac kupi drugu (ili istu) robu i problema nema baš nikakvog.

Kad nije pod garancijom, tad je stvar dogovora s trgovcem ili novac, tad ni trgovac nema povrat po garanciji od distributera (zamijenskog artikala ili nivca..) može biti i čisti minus trgovca .. koji se ne smije nakon par mjeseci pojaviti kao plus-ulaz... imaš otpis-gubitak kao dio troška poslovanja. Knjigovodstvo i muljanje, dok zakon daje okvire.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
17 godina
moderator
online
Re: Reklamacija u HG Spotu

Nisam te shvatio što si želio reći sa svim ovim.

 

Ako trgovac nema isti proizvod za dati kupcu koji mu je donio pokvarenih proizvod za vrijeme trajanja garancije, smije li mu trgovac ponuditi proizvod sličnih karakteristika?

16 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

-ne ako kvar pokriva garancijom, tj samo od istog proizvođača, jer je samo tako moguće dobiti naknadu sredstava po garanciji.. (lančano). Sličan proizvod je npr vga MSI, možda čak 'identična' kao npr asus.. ail tad trgovac mora kemijati s artiklom. To što je zakonski, vrijednosno, novčano, funkcionalno isto... -je knjigovodstveno-garancijski problem. U tome nije isto, neispravni artikli se vraćaju preko granice, papirologija, nakon nekoliko mjeseci dođe kontejner zamjene, bez carine.. i ne smije biti muljaže, mada je 'isto'.

 

garanciju treba gledati odvojeno od trgovca, mada kupac sve s njim riješava.

ono za što se može maltretirati trgovca do 2godine, neovisno o postojanju garancije je sasvim druga obaveza i mehanizam.. tad trgovac nema npr grah pod garancijom, hoće li on dobiti grah od distributera i hoće li biti uveden kao trešnjevac ili bijeli.. :) ili trula jabuka? Zakon obuhvaća sve robe .. ne samo IT-teh. robe i zato postoji razlika kad uopće govorimo o garanciji.

Toshibina nomather what.. sama reklama s korom banane.. padni i slomi, toshiba garantira. Asus, davao dodatni lap u slučaju kvara unutar prve godine (uz popravak).. to baš ništa s trgovcem nema veze, tj ne može ništa drugo ponuditi (jer bi bilo knjigovodsveno pogrešno). Npr dobiješ torbu i miša uz lap, kao paket.. ne možeš (ne smiješ) to razdvojiti, jednako kao što se cocacloa 6-pak mora upravo tako prodavati (i prekršaj je kad to trgovac raspari).. jednostavno, proizvod i garancija su stvar proizvođača, sve ostalo može biti 'isto' ali nema veze s garancijom. Kad uzmeš peglu, trgovac iskemija, može jer posluje i dalje.. ali to je kemijanje za koje može pokupiti kaznu kao što u kasi mora imati točan iznos na kunu.. (i odgovarajuće stavke, stanje u knjigovodstvenoj app, stanje koje i brojčano odgovara artiklima na polici).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
17 godina
moderator
online
Re: Reklamacija u HG Spotu
ihush kaže...

-ne ako kvar pokriva garancijom, tj samo od istog proizvođača

Zašto je od tebe nemoguće na da-ne pitanje dobiti odgovor da-ne? Zašto mutiš vodu?

 

Piše li ministarstvo gospodarstva neistinu ovim tekstom?

1. Kupili ste  proizvod (televizor, računalo, glačalo ili neki drugi tehnički uređaj) na kojem  ste nakon nekog vremena uočio kvar (ne funkcionira onako kako bi trebao ili uopće ne radi). Prilikom kupovine predan vam je  jamstveni list (garancija) za ispravnost prodanog proizvoda. Što možete učiniti, koja su vaša prava?

...

Ako trgovac ne može predati isti takav novi proizvod (nema ga više u ponudi ili tome slično) može vam ponuditi proizvod sličnih karakteristika ili ako vam to ne odgovara , tada  vam je dužan izvršiti povrat plaćene cijene proizvoda.

 

Ne zanimaju me nikakva ekstra tumačenja, zanima me samo piše li ministvarstno neistinu ovim tekstom. Odgovor na moje pitanje je "da" ili "ne".

 

10 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
mbaksa kaže...

A s etičke strane ti vičeš "prevara" zato jer ti trgovac nije sam ponudio da se upravo ti (a ne on) okoristiš tim "sreća u nesreći" spletom okolnosti.

 Kao sto sam rekao, i dalje nista ne razumijes, a da bi ti se objasnilo ne zelis. Pitanja sam ti postavio, fino si ih izignorirao, a sam si napisao vec zbog cega. Jer da odgovoris na njih bi bio primorat priznat sam sebi da si u krivu. Branis kriva stajalista jer ne razumijes materiju. Za mene je ovo vise manje zavrseno posto je ocito da ne zelis argumentirano pricat vec ko malo dijete zacepis usi i vices u zrak "njanja ne slusam te".

mbaksa kaže...

Pa da, sve je jasno. Samo što si eto neki forumaši laički dozvoljavaju tumačiti zakon i inzistirati na onome što u zakonu ne piše i onda ako se ne postupi tako kako su si oni zamislili (a ne onako kako u zakon piše), to proglašavaju prevarom. Čak ne ni pokušajem prevare, nego prevarom. 

 ROFL. Sad si jos poceo i direktno izvrcat napisane stvari. Fino to tebi ide.

mbaksa kaže...

Zašto je od tebe nemoguće na da-ne pitanje dobiti odgovor da-ne? Zašto mutiš vodu?

Ne zanimaju me nikakva ekstra tumačenja, zanima me samo piše li ministvarstno neistinu ovim tekstom. Odgovor na moje pitanje je "da" ili "ne".

 Zanimljivo obzirom da ti neznas odgovarat na pitanja.

 

Samo da se citiram

sandokan111 kaže...
Slazem se s ovim da, da odgovoris na koje postavljeno pitanje vidio bi koliko nelogicno argumentiras, stoga, evo pitanja (koja ces naravno izignorirat opet).

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 9.12.2016 23:49 (sandokan111).
17 godina
moderator
online
Re: Reklamacija u HG Spotu
sandokan111 kaže...
mbaksa kaže...

A s etičke strane ti vičeš "prevara" zato jer ti trgovac nije sam ponudio da se upravo ti (a ne on) okoristiš tim "sreća u nesreći" spletom okolnosti.

 Kao sto sam rekao, i dalje nista ne razumijes, a da bi ti se objasnilo ne zelis.

Ti meni pokušavaš "objasniti" nešto što znam i nešto protiv čega nisam ništa napisao. I stalno iznova ti "objašnjavaš" nešto što nije sporno. WTF?

 

Ja te pitam za ono što je sporno. Kolega nicky.sl je shvatio što i zašto pitam. U čem je problem da ti ne možeš to shvatiti?

 

sandokan111 kaže...
Pitanja sam ti postavio, fino si ih izignorirao, a sam si napisao vec zbog cega. Jer da odgovoris na njih bi bio primorat priznat sam sebi da si u krivu. Branis kriva stajalista jer ne razumijes materiju. Za mene je ovo vise manje zavrseno posto je ocito da ne zelis argumentirano pricat vec ko malo dijete zacepis usi i vices u zrak "njanja ne slusam te".

Govoriš o samome sebi.  Iznio si tvrdnju o prevari/oštećenju, postavio sam ti pitanja koja ti ruše koncepciju pa uporno na njih izbjegavaš odgovoriti, pa si umjesto toga neugodan, na rubu vrijeđanja (pa neki bi to čak opisali kao vrijeđanje) i ti meni postavljaš protupitanja koja se ne tiču onoga što ja tebe pitam!

 

Shvati da si ti iznio tvrdnju da te prodavač samim tim što ti je ponudio ekvivalentni hardver oštećuje, vara. Ti tu tvrdnju nisi dokazao. Ministarstvo financija kaže da te ne vara niti oštećuje. Dakle, pravno gledano je sve OK.

10 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
mbaksa kaže...

Ti meni pokušavaš "objasniti" nešto što znam i nešto protiv čega nisam ništa napisao. I stalno iznova ti "objašnjavaš" nešto što nije sporno. WTF?

 Ocito neznas. Evo i ihush ti pokusava objasnit na svoj nacin. Ti jednostavno ne razumijes nesto i uporno tupis da razumijes, ja pokusavam doprijet do tebe, al ne ide.

mbaksa kaže...
Govoriš o samome sebi.  Iznio si tvrdnju o prevari/oštećenju, postavio sam ti pitanja koja ti ruše koncepciju pa uporno na njih izbjegavaš odgovoriti,

 Ja i dalje cekam ta pitanja. Na sve sam odgovorio. Ja sam svoja fino u formi postavio al odgovora vidjet necu.

mbaksa kaže...
pa si umjesto toga neugodan, na rubu vrijeđanja (pa neki bi to čak opisali kao vrijeđanje)

 Lol? Gdje te vrijedjam wtf? Pa koliko ti godina imas ako te konverzacija vrijedja? Vrijedja te sto ti kazem da nesto ne razumijes? Oprosti molim te ako te to vrijedja, ali je to istina. Ako sam te gdje uvrijedio ti me citiraj aj cu se ispricat ako sam izasao van granica manira, al ako nesto ne razumijes, i ja ti kazem da ne razumijes, to nije vrijedjanje vec cinjenica. Da si kojim slucajem crn, i ja te nazovem crncem i to bi te vrijedjalo?

mbaksa kaže...
i ti meni postavljaš protupitanja koja se ne tiču onoga što ja tebe pitam!

Lol. Ticu se itekako, a samim time sto ti mislis da se ne ticu pokazuje koliko ne razumijes.

Al pravo stanje je naravno, ono sto si i sam rekao, da odgovoris na njih, brzo bi dosli do toga sto ne razumijes, i to je tebi jasno jer pretpostaljam da sad donekle i razumijes zasto sam to nazvao prevarom, al branis stajalista radi nekog forumskog ega ili nesto slicno pojma nemam.

Ja cu rado odgovorit na svoja pitanja (i tvoja ako ih ikad postavis iako sam vec odgovorio na njih) ako mislis da su neka "trik" pitanja il nesto.

mbaksa kaže...
Shvati da si ti iznio tvrdnju da te prodavač samim tim što ti je ponudio ekvivalentni hardver oštećuje, vara. Ti tu tvrdnju nisi dokazao. Ministarstvo financija kaže da te ne vara niti oštećuje. Dakle, pravno gledano je sve OK.

Itekako sam dokazao jer sam ti dokazao direktan profit koji ostvaruje pri nudjenju "ekvivalentnog hardwarea" (sto jos neznamo sta je), a ti si moj osjecaj prevare definirao (dal te moram citirat?) time sto umjesto da se on okoristi ja se zelim okoristit (a nisi dokazao vec je to tvoje vidjenje koristi). To je naravno jos jedno krivo tumacenje koje sam barem 2 puta razlozio jer se ja nigdje nisam okoristio, te me uopce ne smeta aspekt hocu li se ja okoristit ili ne (jer necu) vec to sto se trgovina 2 put "okoriscava" ali direktnim mjerljivim profitom.

 

 

Ministarstvo je napisalo misljenje za opceniti zakon i kao sto ne razumijes pojam garancije i sto predstavlja, tako ni zakone ne tumacis kako spada, pa ni njihovu interpretaciju od ministarstva. Zakon je pisan opcenito, samim time, ako postoji sansa da se reklamacija rijesi time da ti trgovina ponudi neki drugi proizvod/zvake/usluge u naturi za ono sto si ti kupio, te se time rijesi problem, zasto ne? Na kupcu je dal ga to smeta ili ne. Ako misli da je to prevara (kao ja recimo u ovom opisanom slucaju) jednostavno nece na to pristat i uzet ce povrat novaca koji trgovina MORA odradit. Da vise ljudi razumije razloge zasto trgovine nude "ekvivalentni proizvod" koji kosta manje od onog sto su platili, vise bi se osjecalo prevarenim, al evo, ja ti vec 2 stranice pokusavam objasnit a ti ne razumijes. Kako je tek nekome tko se prvi put susrece s ovim. Zasto ljudi pristanu na proizvod "ekvivalentih performansi" je jer su jadni naivni i vjeruju ljudima koji rade u servisima/trgovini da ono sto kazu je istina i da se brinu za njihovo dobro, sto je sve samo ne istina. Ostali koji su mozda upoznati s tim jednostavno se ne zele natezat i ne znaci im to dovoljno da bi svoje vrijeme na to trosili.

17 godina
moderator
online
Re: Reklamacija u HG Spotu
sandokan111 kaže...
Ja i dalje cekam ta pitanja. Na sve sam odgovorio. Ja sam svoja fino u formi postavio al odgovora vidjet necu.

 

Ako trgovac ima identični model kartice i da ti nju umjesto pokvarene, nisi izvukao nikakvu korist. Došao si natrag na identično i isto.

 

Ako trgovac nema identični model kartice, ali ti ponudi ekvivalentnu (ima iste performanse, iste karakteristike), nisi izvukao nikakvu korist, ali nisi ni oštećen, nisi prevaren.

 

Ako trgovac nema identični model, a da ti novi model kartice koja košta isto i koja ima bolje performanse i/ili karakteristike, onda si ti na toj reklamaciji profitirao - onda si ti iz te reklamacije izvukao korist u odnosu na onu karticu koju si kupio.

 

Zar nisi u trećem slučaju profitirao u odnosu na prvi slučaj? Dakle, završio s boljim uređajem nego da ti je trgovac pokvarenu robu zamijenio identičnim modelom? Sa starom karticom si imao, ne znam, 40 fps u svojoj omiljenoj igri, s novim modelom bi imao 60 fps. Nisi onda profitirao time? Nisi dobio neku korist reklamacijom u odnosu na situaciju kad reklamiraš robu koju trgovac još uvijek ima na lageru? Ne kužim kako itko može reći da tom reklamacijom nema neku korist u odnosu na reklamaciju kad trgovac ima identični proizvod.

17 godina
protjeran
offline
Reklamacija u HG Spotu

Ljudi moji pa doklen ćete više?

život je sladoled, liži ga, pazi da ti ne kapne na gaće, ako kapne, ne brini prat će oni deterdžent koji skida sve maće
Moj PC  
4 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
mbaksa kaže...
ihush kaže...

-ne ako kvar pokriva garancijom, tj samo od istog proizvođača

Zašto je od tebe nemoguće na da-ne pitanje dobiti odgovor da-ne? Zašto mutiš vodu?

 

Piše li ministarstvo gospodarstva neistinu ovim tekstom?

1. Kupili ste  proizvod (televizor, računalo, glačalo ili neki drugi tehnički uređaj) na kojem  ste nakon nekog vremena uočio kvar (ne funkcionira onako kako bi trebao ili uopće ne radi). Prilikom kupovine predan vam je  jamstveni list (garancija) za ispravnost prodanog proizvoda. Što možete učiniti, koja su vaša prava?

...

Ako trgovac ne može predati isti takav novi proizvod (nema ga više u ponudi ili tome slično) može vam ponuditi proizvod sličnih karakteristika ili ako vam to ne odgovara , tada  vam je dužan izvršiti povrat plaćene cijene proizvoda.

 

Ne zanimaju me nikakva ekstra tumačenja, zanima me samo piše li ministvarstno neistinu ovim tekstom. Odgovor na moje pitanje je "da" ili "ne".

 

- za odgovor da/ne, mora biti i odgovarajuće pitanje.

- miješaš materijalni nedostatak i garanciju (proizvođača).

- kupac u jednom slučaju dogovara s trgovcem, u drugom ne, jer je garancija stvar proizvođača, distributorske mreže i ovlaštenog servisa. Trgovac je 'samo' zakonom prisiljen biti posrednikom. Konkretan slučaj, hgspot, crknuta VGA, vraćen iznos s računa bez kemijanja, to je jedino čisto, sve ostalo je kemijanje. Taj iznos će trgovac dobiti od onog s kim ima ugovor (distributer-proizvođač).

 

Kupac može svaki problem-kvar prebaciti na trgovca, ali može jednako u ovlaštenom servisu pod garancijom. Bez garancije nema veze s ovlaštenim servisom, ako je kvar pokriven garancijom, (samo) ovlašteni servis ga otkloni .. ili izda nalog za povrat/zamijenu. Trgovac je pod garancijom, samo posrednik i ne može baš ništa nuditi, samo posreduje. Trgovac ne može ni npr odbiti garanciju-kvar, jer nije ovlašteni servis.

 

Što je od toga da-ne, odnosno, što je recimo (ne)točno da bi odgovor 'da/ne' negirao/potvrdio gornje navode?

Što ti nije jasno u slučaju garancije? Trgovac 'samo' prodaje robu. Zbog knjigovodstva, stanja (stvarnog) na zalihama, ne smije kemijati, ne smije prebacivati artikal 1-na-2.. jer će imati netočno stanje. Ako da 'istu' (sličnu, pa i jaču) VGA npr MSIa, umjesto ASUS, tad će imati pogrešno stanje, -nedostajući komad MSIa i ako dobije zamjenu, višak ASUSa. Te dvije robe se ne miješaju, ni njihove garancije se ne kompenziraju. Svaka roba je artikl za sebe.

Upravo zbog praćenja stanja, barkoda, kupac je u ovom slučaju preko distributera dobio sve potrebne podatke o mjestu kupnje, došao u trgovinu i dobio račun. Jer je sve povezano, knjigovodstveno stanje, artikal. Da nije, tad nitko ne bi znao gdje je konkretna VGA kupljena i kupac bi išao od jednog do drguog trgovca tražeći račun i svaki bi ga mogao odbiti .. nevažno u toj priči što guraš moral, profit, ignoriraš knjigovodstveno knjiženje, drugi artikal, garanciju, ulogu svakog subjekta u lancu (proizvođač-distribucija/servis-trgvac-kupac). Npr distributer se brine za deklaracije, papire za robu, trgovac će pak platiti kaznu ako nema deklaraciju na robi, ali on niti radi robu niti radi deklaraciju.. trgovac je samo konkretna karika u lancu koju zakon obvezuje ali to ne znači da trgovac takve stvari odlučuje. Trgovac odlučuje hoće li ili ne imati neku robu, detalje (uvijete) dogovara s proizvođačem-distributerom) npr vidi vitrinice vip-tcom.. i pokušaj se sjetiti može li se u toj vitrinici pronači proizvod onog drugog? Ili crkne ti vip, trgovac ti da tcom.. ne, nikad, čak ni istu policu ne dozvoljava proizvođač. Može li se to dogovoriti, zamijeniti, može li čak to biti želja kupca, ili ono što zoveš profit.. može se sve, no to nije ono što predviđa zakon i npr garancija.

 

Trgovac pod garancijom ne odlučuje baš ništa. Ni na koji način neće biti oštećen. ... osim za troškove npr transporta, a upravo to je zakon prebcio na trgovca kao zaštitu kupca. Trgovac pak ima ugovor s distributerom koji to riješava. Kao što je vidljivo, čistav slučaj je vrlo jednostavno riješen. Kupac je ostvario pravo (mada nije pravi kupac i po tvom tumačenju je ostvario profit.. ja bi rekao imao je sreće, jednako je mogao pronaći bačenu srećku, posjedovanje mu daje pravo jer ne postoji nikakva drugačija registracija kao npr kod vozila). Ni sam račun nije problem, jer postoji u arhivi. Kupac samo mora znati koji trgovac-trgovina. Čitav primjer je školski precizan-jednostavan, kao i happyend, povrat iznosa bez kemijanja ili nekih uvjetovanja nepostojećim uvijetima (izvrdavanje). To je ostvarno garancijom (o kojoj ne odlučuje trgovac). Da se kupac pozivao na odgovornost trgovca (ne garanciju) tad bi sve bilo stvar njihovog dogovora. To je 2 godišnja obaveza trgovca neovisno o postojanju garancije. Pošto je garancija za teh.vrijedniju robu od 2g naviše (3-5), jasno da se npr u trećoj godini jedino tako može ostvariti pravo kupca tj nakon 2 godine neki artikli imaju 5, neki 10 (kao RAM) garancije. Što će se desiti u npr devetoj godini..? Hoće li trgovac nešto osporavati, smije li osporavati? itd. .. odgovori nešto s da ne ako misliš da je moguće :)

 

uz 'molbu' ostavi se riječi profit, trgovac može profitirati, dvostruko. Ako kupac (zadovoljan) kupi novu komponentu. Prvi put je profitirao prodajom (sad crknute) komponente, drugi put ako kupac (zadovoljan) kupi novu. Svaki extra trošak on ugovorom prebacuje na ostale u lancu (proizvođač/distr.) i profit koji je ostvario nije ničime umanjen. Zakonski-knjigovodsveno ni ne smije biti, pogotovo za zaključene popslovne knjige unazad x-godina na koje je već obračunat porez itd.. .. povrat novca i kupnja nove komponente je jedino čisto-zakonsko riješenje.. velike trgovine ne žele kemijati prebacivanjem a-na-b jer možda više ne posluju s tim distributerom/brandom (ali će naplatiti po ugovoru trošak ili je već otpisano kao gubitak). Ista komponenta ili računalo, tv.. može biti kupljena npr u konzumu.. što tad dogovarati s 'blagajnicom'? Nema dogovaranja, zamijena (istim artiklom) ili novac nazad. Svi troškovi koji su nastali npr bankarska provizija su stvar svakog pojedinog sudionika, njegovog ugovora (pa i s bankom) kao što i meni banka naplati svaku transakciju. To sa zakonom ili iznosom koji se vraća nema veze (za neke slučajeve kad vraćaju bez pdva ili marža ii dostava ili..) mada baš zakon kaže da sve to ide na trošak trgovca (koji mora biti pokriven ugovorima, pa će se namiriti), ne kupca.

 

edit: pošto (rekao bi namjerno, miješaš mat.nedostatke i garanciju), vidi točka 1. i točka 2. Jedino što je zakon garanciju natovario trgovcu kao obavezu (posredovanje).

 

edit-2: +podsjetnik na konkretan slučaj kao primjer, za razliku od nagađanja-teoretiziranja, ovo je konkretan primjer kako se sve treba po pravilima odraditi. To je garancija.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sub 10.12.2016 12:35 (ihush).
10 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
mbaksa kaže...
Ako trgovac ima identični model kartice i da ti nju umjesto pokvarene, nisi izvukao nikakvu korist. Došao si natrag na identično i isto.
Ako trgovac nema identični model kartice, ali ti ponudi ekvivalentnu (ima iste performanse, iste karakteristike), nisi izvukao nikakvu korist, ali nisi ni oštećen, nisi prevaren.
Ako trgovac nema identični model, a da ti novi model kartice koja košta isto i koja ima bolje performanse i/ili karakteristike, onda si ti na toj reklamaciji profitirao - onda si ti iz te reklamacije izvukao korist u odnosu na onu karticu koju si kupio.

 Pa pobogu tu ti je odgovor . Ta pitanja si postavio nickiju, ne meni i svejedno sam ti odgovorio.

1. Imam tocno sto sam htio, sve 5.

2. Prevaren si, objasnio sam ti zasto, jer trgovac ima direktni profit od reklamacije gdje ga ne bi smio imat. Ja s druge strane nemam ono sto sam htio za pare koje sam to kupio i jos s umanjenom vrijednosti. Znaci ti si ovime za mene odlucio sto cu ja kupit s svojih 1000kn, te si isto tako odlucio da tih 1000kn ne vrijedi vise 1000kn vec 500kn. Ako te ne smeta, sve 5, al to ne smanjuje prevaru. I opet, po 100ti put odlucujes zasto netko nesto kupuje. Davno nisam sreo ovakvu samodopadnost. I dalje nisam vidio 1 primjer "ekvivalentnog" proizvoda.

3. Nisam nista profitirao jer sam dao 1000 i sad kupio nesto za 1000. Imao 1000, dobio 1000 nakon sto je originalni ugovor (garancija) razvrgnut (za ovo moras razumijet garanciju i ugovore).  To sto se sad za 1000kn moze kupit "bolja" kartica je totalno nebitno za cijeli slucaj jer ja isto tako mogu kupit mikser umjesto kartice jer mi se eto, bas sad mojih 1000kn trosi na mikser ne vise na karticu. Gdje je tu korist? Usto, opet ignoriras da sam ja onu prvotnu stvar platio 1000kn mozda upravo radi te garancije, jer je garancija itekako uracunata u cijenu proizvoda (sto i dalje odbijas razumjet).

 

Dal cemo docekat odgovore na pitanja koja sam ja tebi postavio, evo 5ti pokusaj.

mbaksa kaže...

 Ne kužim kako itko može reći da tom reklamacijom nema neku korist u odnosu na reklamaciju kad trgovac ima identični proizvod.

Ne kuzis zato sto odbijas odgovorit na gornja pitanja te opet, po 100ti put prejudiciras zasto je netko nesto kupio.

Poruka je uređivana zadnji put sub 10.12.2016 17:11 (sandokan111).
8 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
sandokan111 kaže...
mbaksa kaže...
Ako trgovac ima identični model kartice i da ti nju umjesto pokvarene, nisi izvukao nikakvu korist. Došao si natrag na identično i isto.
Ako trgovac nema identični model kartice, ali ti ponudi ekvivalentnu (ima iste performanse, iste karakteristike), nisi izvukao nikakvu korist, ali nisi ni oštećen, nisi prevaren.
Ako trgovac nema identični model, a da ti novi model kartice koja košta isto i koja ima bolje performanse i/ili karakteristike, onda si ti na toj reklamaciji profitirao - onda si ti iz te reklamacije izvukao korist u odnosu na onu karticu koju si kupio.

 Pa pobogu tu ti je odgovor . Ta pitanja si postavio nickiju, ne meni i svejedno sam ti odgovorio.

1. Imam tocno sto sam htio, sve 5.

2. Prevaren si, objasnio sam ti zasto, jer trgovac ima direktni profit od reklamacije gdje ga ne bi smio imat. Ja s druge strane nemam ono sto sam htio za pare koje sam to kupio i jos s umanjenom vrijednosti. Znaci ti si ovime za mene odlucio sto cu ja kupit s svojih 1000kn, te si isto tako odlucio da tih 1000kn ne vrijedi vise 1000kn vec 500kn. Ako te ne smeta, sve 5, al to ne smanjuje prevaru. I opet, po 100ti put odlucujes zasto netko nesto kupuje. Davno nisam sreo ovakvu samodopadnost. I dalje nisam vidio 1 primjer "ekvivalentnog" proizvoda.

3. Nisam nista profitirao jer sam dao 1000 i sad kupio nesto za 1000. Imao 1000, dobio 1000 nakon sto je originalni ugovor (garancija) razvrgnut (za ovo moras razumijet garanciju i ugovore).  To sto se sad za 1000kn moze kupit "bolja" kartica je totalno nebitno za cijeli slucaj jer ja isto tako mogu kupit mikser umjesto kartice jer mi se eto, bas sad mojih 1000kn trosi na mikser ne vise na karticu. Gdje je tu korist? Usto, opet ignoriras da sam ja onu prvotnu stvar platio 1000kn mozda upravo radi te garancije, jer je garancija itekako uracunata u cijenu proizvoda (sto i dalje odbijas razumjet).

 

Dal cemo docekat odgovore na pitanja koja sam ja tebi postavio, evo 5ti pokusaj.

mbaksa kaže...

 Ne kužim kako itko može reći da tom reklamacijom nema neku korist u odnosu na reklamaciju kad trgovac ima identični proizvod.

Ne kuzis zato sto odbijas odgovorit na gornja pitanja te opet, po 100ti put prejudiciras zasto je netko nesto kupio.

Što ako pod brojem dva trgovac ponudi ekvivalentnu karticu po performansama ali skuplju?

Npr. kupio si karticu xxa za 1000 kn. Pokvari se, tog modela više nema i trgovina ti ponudi xxz karticu koja košta u maloprodaji 1600 kn?

Na njuškalu ta ista kartica (nekorištena stara par dana) košta 1400 kn?

Poruka je uređivana zadnji put pet 6.1.2017 20:19 (AMD_IT).
12 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

Neće ti takvo nešto ponudit osim uz nadoplatu

neda mi se
8 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
nicky.sl kaže...

Neće ti takvo nešto ponudit osim uz nadoplatu

To sam uzeo kao hipotetski primjer.

Ako je to što imaju jedino da je sprecifikacijama isto onda ti ne mogu ponuditi slabije/jeftinije?

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice