Protis.hr - dojmovi

poruka: 465
|
čitano: 301.039
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
2 godine
online
Re: Protis.hr - dojmovi
Synthium kaže...

Čitajući ovo, moram se pitati jel ima neki poseban razlog zašto je PC sastavljan u Protisu a ne recimo Linksu? Kad sam si prije mjesec dana sastavljao komp uspoređivao sam cijene ključnih komponenata i sve su doslovno u rasponu +/- 2%, s tim da Links ima besplatno sastavljanje i garanciju na taj PC kao da je pre-built (znam jer sam za prošli koji sam sastavljao kod njih reklamirao SSD 2 puta i prošlo je normalno). Links ima 20 godina tradicije, vlastiti servis, riješava sve u 2-3 dana i to čak nekom iz Osijeka kao ja, s obzirom da je servis u ZG. Čak i da je Protis ispadao 5% jeftiniji (što iskreno sumnjam jer sam im u vrijeme 30-ica scrollao po webshopu i imali su daleko najskuplje grafičke u Hrvatskoj), i dalje se ne isplati cijeli ovaj ordeal prolaziti s njima ako mogu s nekom firmom koja je ogromna i ima ogroman rep.

 meni osobno je Protis imao toliko povoljnije cijene od Linksa i drugih da sam na 5 kupljenih računala dobio skoro pa šesto besplatno... evo sad gledam sat u rangu 200 eura, drugdje 180-190 kod Protisa 140... valjda kupac najbolje zna zašto je odabrao Protis.

4 godine
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Synthium kaže...

Čitajući ovo, moram se pitati jel ima neki poseban razlog zašto je PC sastavljan u Protisu a ne recimo Linksu? Kad sam si prije mjesec dana sastavljao komp uspoređivao sam cijene ključnih komponenata i sve su doslovno u rasponu +/- 2%, s tim da Links ima besplatno sastavljanje i garanciju na taj PC kao da je pre-built (znam jer sam za prošli koji sam sastavljao kod njih reklamirao SSD 2 puta i prošlo je normalno). Links ima 20 godina tradicije, vlastiti servis, riješava sve u 2-3 dana i to čak nekom iz Osijeka kao ja, s obzirom da je servis u ZG. Čak i da je Protis ispadao 5% jeftiniji (što iskreno sumnjam jer sam im u vrijeme 30-ica scrollao po webshopu i imali su daleko najskuplje grafičke u Hrvatskoj), i dalje se ne isplati cijeli ovaj ordeal prolaziti s njima ako mogu s nekom firmom koja je ogromna i ima ogroman rep.

 Super da je tebi tako kratko trajao servis, ali Links je poznat po tome da odugovlače sa zakonskim rokom servisa (koji god bio kroz godine).

Ima svoj servis, super da, ali do sada mi je uvijek sluzbeni servis od proizvodjaca bio duplo brzi u rjesavanju reklamacije nego razvikani Links.

A bome nisam jedini.

 

U Linksu jedino kupujem ako mi nešto hitno treba, iako su najskuplji, ostalo banana. 

 

To sa vlastitim servisom kod Linksa kao prednost je najveće prodavanje magle koji postoji.

 

A ja se pitam zašto još postoji ekipe koja ne kupuje na Amazonu koji ima customer service 3 galaksije naspram HRa i još su jeftiniji( u većini slučajeva) ? 

5 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
BioZZG kaže...
Synthium kaže...

Čitajući ovo, moram se pitati jel ima neki poseban razlog zašto je PC sastavljan u Protisu a ne recimo Linksu? Kad sam si prije mjesec dana sastavljao komp uspoređivao sam cijene ključnih komponenata i sve su doslovno u rasponu +/- 2%, s tim da Links ima besplatno sastavljanje i garanciju na taj PC kao da je pre-built (znam jer sam za prošli koji sam sastavljao kod njih reklamirao SSD 2 puta i prošlo je normalno). Links ima 20 godina tradicije, vlastiti servis, riješava sve u 2-3 dana i to čak nekom iz Osijeka kao ja, s obzirom da je servis u ZG. Čak i da je Protis ispadao 5% jeftiniji (što iskreno sumnjam jer sam im u vrijeme 30-ica scrollao po webshopu i imali su daleko najskuplje grafičke u Hrvatskoj), i dalje se ne isplati cijeli ovaj ordeal prolaziti s njima ako mogu s nekom firmom koja je ogromna i ima ogroman rep.

 Super da je tebi tako kratko trajao servis, ali Links je poznat po tome da odugovlače sa zakonskim rokom servisa (koji god bio kroz godine).

Ima svoj servis, super da, ali do sada mi je uvijek sluzbeni servis od proizvodjaca bio duplo brzi u rjesavanju reklamacije nego razvikani Links.

A bome nisam jedini.

 

U Linksu jedino kupujem ako mi nešto hitno treba, iako su najskuplji, ostalo banana. 

 

To sa vlastitim servisom kod Linksa kao prednost je najveće prodavanje magle koji postoji.

 

A ja se pitam zašto još postoji ekipe koja ne kupuje na Amazonu koji ima customer service 3 galaksije naspram HRa i još su jeftiniji( u većini slučajeva) ? 

 

Ma dobro ali uspoređujemo s Protisom. Ok ako vi nađete hardver za puuuno manje nego u Linksu, fala bogu da cete kupiti tamo, samo kazem da kad god gledam nisu nista povoljniji a u nekim stvarima su cak skuplji. Konkretno, 30 serije grafickih kartica su scalpali na najzesce i bili uzasno bezobrazni. Sto se tice ovako neceg osjetljivog kao sto je sastavljanje custom PC-a, tu se ne bi oslanjao na manji webshop nego bi ipak isao s Linksom, pogotovo jer sam siguran da ne bi naplatili znatno vise. 

9 godina
offline
Protis.hr - dojmovi

Kupio sam online RM850x napajanje prije 7 dana. Napajanje ima užasan coil whine dok nije pod opterećenjem (znači desktop i kad se komp ne koristi). Zvao sam telefonom servis i rekli su mi da ne mogu dati povrat novca jer sam napajanje koristio. Imate li kakav savjet što da radim?

Poruka je uređivana zadnji put čet 25.9.2025 9:56 (It'sMe932).
 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi

Ako si ga kupio online imaš pravo vratiti unutar 14 dana

...guglaj povrat elektroničke robe unutar 14 dana

Poruka je uređivana zadnji put čet 25.9.2025 10:57 (ZGamer).
9 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Znam da imam pravo ali mi nedaju.
17 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Sta ne daju. Spakiraj ga, ispuni obrazac koji skines s njihovih stranica za povrat, ne navodi razlog i posalji ga postom.
Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
9 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Budem tako, preko telefona su me odjebali da im politika firme nalaže da ne rade povrate.
Poruka je uređivana zadnji put čet 25.9.2025 12:00 (It'sMe932).
 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi

Ti koristi svoje zakonsko pravo, a oni nek pjevaju borbene.

itomic009
8 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
It'sMe932 kaže...
Budem tako, preko telefona su me odjebali da im politika firme nalaže da ne rade povrate.

Zato što pravilo povrata ne obvezuje izravno proizvođača, nego trgovca. 

4 godine
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
It'sMe932 kaže...

Kupio sam online RM850x napajanje prije 7 dana. Napajanje ima užasan coil whine dok nije pod opterećenjem (znači desktop i kad se komp ne koristi). Zvao sam telefonom servis i rekli su mi da ne mogu dati povrat novca jer sam napajanje koristio. Imate li kakav savjet što da radim?

Realno su u pravu.

Ti si odmah zvao servis ?!

 

Dakle, trebao si s njima dogovoriti kada ćeš im poslati napajanje na popravak, jer je to smetnja koja se može otkloniti.

 

Servis ni ne odlučuje o povratku novca.

Krivi odjel si nazvao.

 

 

Znam da je ovo nepopularan odgovor, no ni oni ne mogu znati što si ti radio s napajnjem, jesi li ga možda slučajno oštetio.

Svakako napajanje mora ići k njima na servis, tek ako problem ne mogu riješiti, imaš pravo na novo napajanje.

 

-Tako je moj kolega reklamirao u Linsku matičnu ploču jer mu ram ne radi u dual channel modu.

Ploča otpeljana na servis, a oni utvrdili da su savijena dva pina na matičnoj ploči.

 

On je lijepo pretegao cooler, savio pinove (Intel) i sad je htio njima uvaliti ploču jer ima rok 14 dana povrata.

 

Dakle, nema baš uvijek.

 

Ispravili su mu pinove (srećom uspjeli su), vratili mu istu ploču i upozorili ga u čemu je problem i da više ne steže cooler kao budala ..

 

合気道 五段 Me, myself and I ...Radosław Tomasz Sikorski TOP 1 politike EU..
Poruka je uređivana zadnji put čet 25.9.2025 13:28 (Zaporožac).
9 godina
offline
Protis.hr - dojmovi

Moje radnje su bile sljedeće:

 

1. Otvorio sam RMA obrazac na webu, vidio sam da piše sljedeće: * povrati moraju biti unaprijed dogovoreni i odobreni

2. Stao sam sa ispunjavanjem i zvao poslovnicu (da vidim kako to trebam dogovoriti povrat), rekli su mi da se obratim servisu

3. Zvao sam servis, rekli su mi da politika firme nalaže da ne mogu dobiti povrat nego mogu reklamirati proizvod ako smatram da je neispravan.

 

Jedini razlog zašto sam uopće i zvao je taj "* povrati moraju biti unaprijed dogovoreni i odobreni". Nisam htio slati mail jer kad sam prošli puta slao trebalo im je 3 dana da odgovore na jednostavan upit.

 

Bio ja u krivu ili ne, nije me briga, napajanje je staro tjedan dana i želim povrat svojih sredstava.

Poruka je uređivana zadnji put čet 25.9.2025 14:33 (It'sMe932).
 
0 0 hvala 0
4 godine
offline
Protis.hr - dojmovi

Ne kontaš.

 

Dobit ćeš povrat svojih "sredstava" kad servis utvrdi je li to tako kako ti kažeš.

Da napajanje nije korišteno, da nije ambalaža otvarana možeš bez problema vratiti robu u roku 14 dana.

 

Stavi se u njihovu kožu i što bi ti napravio da si šef bilo koje informatičke prodavaonice hardvera.

 

合気道 五段 Me, myself and I ...Radosław Tomasz Sikorski TOP 1 politike EU..
Poruka je uređivana zadnji put čet 25.9.2025 13:33 (Zaporožac).
Moj PC  
0 6 hvala 0
9 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Zaporožac kaže...

Ne kontaš.

 

Dobit ćeš povrat svojih "sredstava" kad servis utvrdi je li to tako kako ti kažeš.

Da napajanje nije korišteno, da nije ambalaža otvarana možeš bez problema vratiti robu u roku 14 dana.

 

Stavi se u njihovu kožu i što bi ti napravio da si šef bilo koje informatičke prodavaonice hardvera.

 

 

Nakon što se ispravno pozvao na pravo na povrat u roku od 14. dana kod kupnje na daljinu,

servis nema šta provjeravati šta kupac tvrdi - nego mora provjeriti da li je oštećena roba sa njegove strane. Ako ne radi, mogu samo provjeriti da li je kupac to uzrokovao (fizička oštećenja itd..)

 

Tome ne spadaju normalni tragovi korištenja jer:

 

(6) Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

 

Dakle ako je recimo, ogrebao kućište napajanja - mogu mu umanjiti vrijednost. Roba ne mora biti neotvorena niti nekorištena za puni povrat novaca.

 

 

16 godina
online
Re: Protis.hr - dojmovi
It'sMe932 kaže...

..

2. Stao sam sa ispunjavanjem i zvao poslovnicu (da vidim kako to trebam dogovoriti povrat), rekli su mi da se obratim servisu

..

 -jedno od pravila, pogotovo kad pitaš-tražiš, moraju ti dati potpunu i točnu informaciju.. ovo je ih klase 'pogreška-nesporazum' (kako oni mogu opravdavati, no realno znaju što rade i zašto.. dok država-inspektorat ne postoji pa mogu..) .. tj servis s tim nema ništa, naprosto pravo povrata je zakonsko pravo.

-sasivm nešto drugo je procedura, zaprimanje-provjera, tj ti moraš vratiti isrpavnu robu, u stanju kako si dobio-kupio.. pri tome se provjerava sadržaj, tj da vratiš sve.. i da to je nezgodno za trgovca, biz, no to je tako, uzmi-ili-ostavi eu kriterij za prodaju na daljinu i zaštitu potrošača jer su trgovci jači-bahati.. upravo zato jer tako i rade a pogotovo sad kad već par godina nema inspektorata.. rade što mogu.

-npr oni su mogli reći gdje da im pošalješ ako šalješ dostavom, adresu, mogli su reći kad da osobno doneseš ako se to obavlja u servisu radno vrijeme kao i što sve trebaš vratiti.. odnosno uputiti te na mjesto gdje možeš pročitati i skinuti formular, kako ga ispuniti ako ti nešto nije jasno (konkretno stavka) i to je to.. to bi bilo ono što oni moraju, dok oni rade slučajno malo drugačije.. a ako ih se pritisne imaju dovoljo 'ljudskog' opravdanja kao nesporazum i sl. kao metode izbjegavanja kazni, mada ih to više ni ne zabrinjava.. 

-trgovac mora naučiti da nije on taj koji određuje uvjete nego da mora poštivati zakon.. tj ako postoji problem tumačenja, zna se tko tad daje mjerodavno tumačenje.. no opet, nema inspektora, nema ljudi.. i zato to rade, dok je prije nešto godina stanje bilo skoro idealno i na bolje.. sad samo lošije..

 ** npr  da mora biti unaprijed dogovoreno-odobreno.. je glupost, tj zakon daje pravo.. nema trgovac što dogovarati-odobravati, tj to je stvar primopredaje robe, povrata u kojem se utvrdi da si sve uredno vratio ili nisi.. i to je to.. ako si sve uredno vratio, trgovac vraća iznos... a ako ide kroz servis, tad im servis javlja-odobrava, no to je stvar logistike, kao i mjesto-način reklamacije .. možeš dostavom, možeš kako god želiš.. itd.

 

Zaporožac kaže...

Ne kontaš.

 

..

Stavi se u njihovu kožu ..

 

 -nema stavljanja u nečiju kožu.. ili radiš sukladno zakonu ili ne. -ne kontaš.. :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put čet 25.9.2025 23:13 (ihush).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice