Protis.hr - dojmovi

poruka: 372
|
čitano: 190.850
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
4 godine
neaktivan
offline
Re: Protis.hr - dojmovi

Svi imaju to, tako se ograde od stvari koje ne mogu rijesiti. A vecinom za ostalo pogledaju kroz prste.

Poruka je uređivana zadnji put sri 27.7.2022 9:24 (StalkerGman).
4 godine
neaktivan
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
ibme74 kaže...

....od 12.500kn i onda ti još naplate pakiranje u kutiju 30kn, pa dostava 56kn pa ti još uzmu 6kn jer plaćaš pouzećem 

 

Ne kužim, di si ti to kupio. Koliko znam Protis i dalje nema pouzeće?

11 godina
online
Re: Protis.hr - dojmovi
StalkerGman kaže...
ibme74 kaže...

....od 12.500kn i onda ti još naplate pakiranje u kutiju 30kn, pa dostava 56kn pa ti još uzmu 6kn jer plaćaš pouzećem 

 

Ne kužim, di si ti to kupio. Koliko znam Protis i dalje nema pouzeće?

 

Nisam naručivao nego sam pročitao na njihovoj stranici sve troškove u slučaju da naručujuš robu online klik

 

12 godina
neaktivan
offline
Protis.hr - dojmovi

Meni usluga pakiranja nikad nije bila naplaćena dok sam kupovao, to mi prvi glas sad, nikad čuo za to da im negdje piše

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi

Uslugu pakiranja naplacuju samo ako im javis da ces poslati sam dostavnu sluzbu po to. Vise puta je po moju robu isao GLS pa to naplate, sto mi je ok pogotovo ako narucujes brdo sitne robe ili vece ali koju treba zastititi, za kucista i monitore koji dodu u kutiji mi to nisu naplacivali. Zbog korone je cak bila poveca nestasica kartonskih kutija i materijala za pakiranje i cijene materijala su bile otisle u nebo. Ovo placanje pouzecem im je novo, to nisu prije imali. Ima ducana koji naplacuju dostavu do ducana, dakle ne do tebe doma. Ima ducana koji nemaju nikad free dostavu, ima ducana koji imaju free dostavu nakon nekog iznosa. Generalno su sve cijene dostava otisle gore, sto je normalno, i za ocekivati obzirom na inflaciju. Btw dostava nikad nije besplatna, placas ju kroz cijenu artikla. To je sve samo marketing.

 

Nije mi samo jasno, zasto pises napamet, a ocito ne narucujes, i imas neke pretpostavke koje ocito nisu istinite. Ako tako i za druge stvari u zivotu onda mora da ti je jako tesko jer zivis u nekom svom laznom svijetu. 

15 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
StalkerGman kaže...

Ne znam gdje je njima taj dokaz da su mu ponudili, naplatili ili da naplacuju te neke naknade. Kod mene isto u uvjetima pise svasta pa pola toga nitko ne sprovodi. Realno ovakvi show programi nikome ne treba. I sva energija i vrjeme utroseno na to je izgubljen novac. Moze se na druge nacine zaraditi.

 Super mi je ovaj dio. Imamo nešto definirano u uvjetima, ali Bože moj, ti pravni dokumenti su samo smjernice. A na kaj da se onda ja ko klijent uhvatim? Na dobru volju i "Dečki, evo vam za gablec"?

You can patch technical vulnerabilities as they evolve, but there is no patch for stupidity, or rather gullibility. - Kevin Mitnick
11 godina
online
Re: Protis.hr - dojmovi
24HIGRICE kaže...

Uslugu pakiranja naplacuju samo ako im javis da ces poslati sam dostavnu sluzbu po to. Vise puta je po moju robu isao GLS pa to naplate, sto mi je ok pogotovo ako narucujes brdo sitne robe ili vece ali koju treba zastititi, za kucista i monitore koji dodu u kutiji mi to nisu naplacivali. Zbog korone je cak bila poveca nestasica kartonskih kutija i materijala za pakiranje i cijene materijala su bile otisle u nebo. Ovo placanje pouzecem im je novo, to nisu prije imali. Ima ducana koji naplacuju dostavu do ducana, dakle ne do tebe doma. Ima ducana koji nemaju nikad free dostavu, ima ducana koji imaju free dostavu nakon nekog iznosa. Generalno su sve cijene dostava otisle gore, sto je normalno, i za ocekivati obzirom na inflaciju. Btw dostava nikad nije besplatna, placas ju kroz cijenu artikla. To je sve samo marketing.

 

Nije mi samo jasno, zasto pises napamet, a ocito ne narucujes, i imas neke pretpostavke koje ocito nisu istinite. Ako tako i za druge stvari u zivotu onda mora da ti je jako tesko jer zivis u nekom svom laznom svijetu. 

 

A ti ga isto lupetaš. Kao i uvijek kada idem naručivati nešto iz neke trgovine sa koje prije nisam ili dugo nisam ništa naručivao odem pročitati uvjete dostave. AKo recimo kupujem nešto za 1.950kn a piše da je dostava besplatna za 2.000+ kuna normalno da ću kupiti još nešto za pedesetak kuna što mi treba ili će trebati umjesto da dam 50kn za dostavu, isto vrijedi i za protis.

Kod njih je fino navedeno gore spomenuto, nigdje ne piše da je to u slučaju ako kupac sam bira dostavnu službu, dakle ne živim ja u nikakvom svom lažnom svijetu nego nego oni ne znaju napisati uvjete dostave kako spada ili ih nije briga da piše kako spada.

Klik hajde ti meni nađi gdje je napisano ovo što ti tvrdiš da su to usluge koje se plaćaju ako kupac sam šalje dostavnu službu po izboru?

Znači po tvome bi ja trebao naručiti nešto da znam kako to točno ide umjesto da je točno napisano u uvjetima dostave kada se što i koliko plaća? Tragikomedija 

4 godine
neaktivan
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
ibme74 kaže...
24HIGRICE kaže...

Uslugu pakiranja naplacuju samo ako im javis da ces poslati sam dostavnu sluzbu po to. Vise puta je po moju robu isao GLS pa to naplate, sto mi je ok pogotovo ako narucujes brdo sitne robe ili vece ali 

koju treba zastititi, za kucista i monitore koji dodu u kutiji mi to nisu naplacivali. Zbog korone je cak bila poveca nestasica kartonskih kutija i materijala za pakiranje i cijene materijala su bile otisle u nebo. Ovo placanje pouzecem im je novo, to nisu prije imali. Ima ducana koji naplacuju dostavu do ducana, dakle ne do tebe doma. Ima ducana koji nemaju nikad free dostavu, ima ducana koji imaju free dostavu nakon nekog iznosa. Generalno su sve cijene dostava otisle gore, sto je normalno, i za ocekivati obzirom na inflaciju. Btw dostava nikad nije besplatna, placas ju kroz cijenu artikla. To je sve samo marketing.

 

Nije mi samo jasno, zasto pises napamet, a ocito ne narucujes, i imas neke pretpostavke koje ocito nisu istinite. Ako tako i za druge stvari u zivotu onda mora da ti je jako tesko jer zivis u nekom svom laznom svijetu. 

 

A ti ga isto lupetaš. Kao i uvijek kada idem naručivati nešto iz neke trgovine sa koje prije nisam ili dugo nisam ništa naručivao odem pročitati uvjete dostave. AKo recimo kupujem nešto za 1.950kn a piše da je dostava besplatna za 2.000+ kuna normalno da ću kupiti još nešto za pedesetak kuna što mi treba ili će trebati umjesto da dam 50kn za dostavu, isto vrijedi i za protis.

Kod njih je fino navedeno gore spomenuto, nigdje ne piše da je to u slučaju ako kupac sam bira dostavnu službu, dakle ne živim ja u nikakvom svom lažnom svijetu nego nego oni ne znaju napisati uvjete dostave kako spada ili ih nije briga da piše kako spada.

Klik hajde ti meni nađi gdje je napisano ovo što ti tvrdiš da su to usluge koje se plaćaju ako kupac sam šalje dostavnu službu po izboru?

Znači po tvome bi ja trebao naručiti nešto da znam kako to točno ide umjesto da je točno napisano u uvjetima dostave kada se što i koliko plaća? Tragikomedija 

 Ti si neka posebna sorta, kakva citanja uvjeta, tko za to ima vremena. Posaljem ducanu mail, trebam to i to i zanima me to u slucaju toga. Ako mi se svida narucim, ako ne bok!.

Ti ko oni ameri, kak se oni brinu i recitiraju taj svoj ustav, tak ti citas uvjete poslovanje prije kupovine. U kojem svjetu ti zivis da te svako hoce prevarit. Da mozda jednu jurišnu narucis? 😂😂😂😂

11 godina
online
Re: Protis.hr - dojmovi

Kakve uvjete poslovanja? Alo, DOSTAVA jel znaš što je dostava? To ti je ono kad ti čiko sa kombijem dostavi robu koju si naručio sa webshopa 

4 godine
neaktivan
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Bukva kaže...
StalkerGman kaže...

Ne znam gdje je njima taj dokaz da su mu ponudili, naplatili ili da naplacuju te neke naknade. Kod mene isto u uvjetima pise svasta pa pola toga nitko ne sprovodi. Realno ovakvi show programi nikome ne treba. I sva energija i vrjeme utroseno na to je izgubljen novac. Moze se na druge nacine zaraditi.

 Super mi je ovaj dio. Imamo nešto definirano u uvjetima, ali Bože moj, ti pravni dokumenti su samo smjernice. A na kaj da se onda ja ko klijent uhvatim? Na dobru volju i "Dečki, evo vam za gablec"?

 Pa obicno to ide po principu kakav si prema drugima, takvi su drugi prema tebi. Da pojednostavim ako uletis prodavacu, gle sorry zeznuo sam kupio sam krivo, trebam ovo 99% slucajeva se ljudi suosjecaju i pomognu. To je u principu tako za sve. Znas kad priznas pola se prasta. A kad uletis u ducan prodali ste mi krivo itd...e onda se ode po pravilima.

Da opet pojednostavim. Lik je nosio kuciste po stepkama iz ducana, palo mu je iz ruku razbilo se staklo. Vise pokislog covjeka nisam vidio, a kuciste kosta 1500 kn. I sta cu sad njemu muka, meni se smije gleda ko djete kojem si uzeo cokoladu. Reko ma joj sredit ce se. A da je graknuo nesto u stilu te vase stepenice, to je doslo tako ... bla bla bla. Bilo bi gle buraz vidi kamera te snimila kak si seprtljav. Bok, vidimo se. Zali se bogu i drzavi.

4 godine
neaktivan
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
ibme74 kaže...

Kakve uvjete poslovanja? Alo, DOSTAVA jel znaš što je dostava? To ti je ono kad ti čiko sa kombijem dostavi robu koju si naručio sa webshopa 

 Pa opet ista stvar, tko bi imao vremena za to. Napises mail i sve ti jave. Ili nazoves. Makar vise volim email imas neki "dokaz".

13 godina
offline
Protis.hr - dojmovi

Napiši im mail i pitaj ih kako obračunavaju dostavu, da imaju na webu i uslugu pakiranja i uslugu dostave itd. Vjerujem da ćeš dobiti svoj odgovor. Većina dućana ima nekakve uvjete poslovanja koji ih štite u slučaju tvrdoglavih kupaca i prevara i ne drže se uvijek toga 100% jer je nepotrebno za većinu slučajeva.

 

 

Meni nisu nikad nikakvu naknadu za povrat ili zamjenu stvari naplatili, vjerojatno jer sam ok osoba i ne kompliciram.

 

Ja ne lupetam napamet nego stalno kupujem na firmu i osobno kod njih i drugi u mojoj branši isto i znam vrlo dobro kako im naplata dostave funkcionira. Davno smo to riješili preko maila i toga se drže. 

 

 

 

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Protis.hr - dojmovi

Evo i moje "divno" iskustvo sa Protisom.

Dana 19.09.2022. kupim grafičku karticu Sapphire Radeon RX 6900 XT Nitro+ SE.
Kartica je isporučena par dana nakon toga, međutim kako nisam imao ostale komponente nisam otvarao kutiju.

Krajem prošlog tjedna otvorio sam kutiju i unutra sam pronašao ove dokumente:

 
 
 
Namjerno sam izbrisao podatke kupca na dokumentima.
Protis je meni prodao karticu kao novu.

 

A evo i dio komunikacije sa Protisom:

 
Ima još toga, ali da ne dužim, dobro pripazite kad kupujete u Protisa.

Lp

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
8 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
A cuj....

Nije da oni nisu u pravu... ;)

Zezam se, no kartica je mozda nekome online prodana, netko je iskoristio pravo na povrat i naravno da je ona prva na redu da se proda dalje nekome. Nepaznja djelatnika je sto su ostavili ispunjene papire u kutiji.

Stvarno neznam dali je trgovina duzna naglasiti kod prodaje da je kartica vec bila prodana pa je netko iskoristio pravo povrata, dali to automatski mora prodavati kao rabljeno......

No s moralne strane, trebali su barem reci, gledajte, covjek je uplatio novce, mi ispunili papire da bude spremno, covjek povukao transakciju, smeta li vam to.... Bilo sto da kazu, super.

Ovoga ima dosta, osobno nebih preuzeo takvu robu, iako realno, ona je nova, garancija vrijedi od tvog datuma kupnje..... no opet, nebih...

Pokusaj traziti objasnjenje ako je nesto novo, odakle papiri u kutiji.

Doduse, ne tvrde da prodaju factory sealed.... ;)
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Poruka je uređivana zadnji put pon 3.10.2022 22:10 (Damir22).
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Damir22 kaže...
A cuj....
Nije da oni nisu u pravu... ;)

 U temi smo od protisa.

Reklamacijska primka je od linksa.

 

kako to moze bit novo?

 

Eto donekle kako imaju "nize" cijene. Prodaju rabljenu robu pod novu. Ova trgovina treba propast sto prije.

antebr kaže...
Ima još toga, ali da ne dužim, dobro pripazite kad kupujete u Protisa.

 Nista od "paznje". Ni ti nisi "pazio" pa si to dobio. Jer istina je gorka, ljudi ne citaju dojmove vec samo gledaju cijene. Stoga, budi nam svima koristan i fino ovo posalji na trznu. Tko zna s cime jos sve muljaju. Ako kupuju "otpis" od linksa, tko zna od koga jos sve kupuju otpis te prepakiravaju pod "novo". Ne bih ulazio previse kako su ovo nabavili (da li direktnom prodajom bulk links->protis, ili su jednostavno sami kupili ovo jer links ovakve stvari nekad snizi, ili jednostavno imaju dogovor medjusobno da si povrate ovako rjesavaju, nebitno. Bitno je da im ovo sigurno nije jedina trgovina kod koje ovako nabavljaju stvari.

Poruka je uređivana zadnji put uto 4.10.2022 1:33 (sandokan111).
14 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Slazem se u svemu sto si rekao.
Njihovom greskom ja mogu dokazati da je kartica koristena, potanje je koliko su hardwera tako prodali a da kupci ne mogu dokazati da je nesto vec koristeno.

Ja znam da kod njih vise ne kupujem.

PS
Naravno da sam poslao prijavu na inspektorat.
8 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Imas pravo, nisam na mobitelu uocio da je papir od linksa.

No, evidentno je da se radi o povratu robe odnosno raskidu ugovora kupnje na daljinu.

Opet samo ostaje pitanje, ima li kakve zakonske regulative da se takvi povrati ne smiju prodavati pod "novo" ili nema....

Odakle protisu roba koju je netko evidentno vratio u links nije stavka s kojom se kupac treba zamarati, links moze biti dobavljac protisu za odredjenu robu, i tu nista nije sporno.

Ako zakonske regulative nema, pa se povrat smije i moze prodavati kao novo, onda je jedino sporno to sto je netko bio nemaran i nije izvadio papire iz kutije.....

I nemozes nista dokazati, ako zakon povrate ne tretira kao rabljenu robu, odnosno, nemas sto dokazivati u tom slucaju.
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Poruka je uređivana zadnji put uto 4.10.2022 7:17 (Damir22).
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Damir22 kaže...
Odakle protisu roba koju je netko evidentno vratio u links nije stavka s kojom se kupac treba zamarati, links moze biti dobavljac protisu za odredjenu robu, i tu nista nije sporno.

Ne nije to poanta. Nije stvar u tome moze li se povrat tretirati kao novo ili ne. Isto tako nije problem da li je links "dobavljac" protisu.

 

Problem je sto je roba stavljena na trziste jedne trgovine pod novo, odradio se povrat, te je stavljena na trziste OD DRUGE TRGOVINE pod novo. Tu je problem. Ne kuzim kako ne vidis ocitu muljazu ovdje. Ne moze ti netko bit "dobavljac" ako kupujes robu koja je vec stavljena na trziste, to nije "dobavljac". Tako stvari ne funkcioniraju. Ovo je vjerjatno i razlog zasto rade tolike probleme oko reklamacija, jer je vecina robe upitnim nacinima stavljena na trziste, te samim time, nemaju potrebnu podrsku od distribucijske mreze.

 

Znaci problemi.

Ako su jednostavno kupili karticu koja je bila snizena, direktni prekrsaj jer to ne smiju prodavati pod novo.

 

Da ti na ovaj nacin pokusam objasnit.

Reklamacija ove kartice U PROTISA ce uzrokovat velike probleme. Oni nisu uvoznik ni distributer ove kartice, niti imaju kontakt s istim, vec je to links te sve ide preko linksa kao retail proizvod.

Znaci normalni tijek dogadjaja: reklamacija -> trgovina -> distributer -> trgovina -> potrosac. I tocno je sve odredjeno ugovorima (potrosac s trgovinom, trgovina s distributerom) i stvari bi trebale ici kao po loju.

Rekalmacija OVE KARTICE: reklamacija -> trgovina (protis) -> ??? links ??? -> distributer -> ??? links ??? -> trgovina (protis) -> potrosac.

 

Znaci ubacena su 2 medjukoraka koja je upitno kako su oni medjusobno regulirali. Ako je nekakav dogovor izmedju njih, pitanje je kako je reguliran. Nadalje, htio ne htio, imas cekanje duze nego sto bi cekao da imaju direktnu potporu logistike uvoznika. I trece, naravno, mozda nemaju nikakve ugovore. Pitanje je i pod kojim uvjetima je roba uvezena. Puno tu stvari postoji koje mozda jesu, ali vjerojatno nisu, obavljene kako spada. Roba mora imat trag.

8 godina
offline
Protis.hr - dojmovi

Dakle, ponovo nepotrebno (iako ponesto istinito) kompliciranje.

 

Primjerice, ja imam trgovinu.

 

Dobavljac je meni bilo tko, bilo koja trgovina koja je registrirana (izmedju ostalog) i za obavljanje veleprodaje.

 

To moze biti mega gigant od kojeg ja uzimam na dnevnoj bazi, no, moze biti i bilo koja lokalna trgovinica mjesovite robe, od koje cu, taj jedan jedini put, i vise nikad, uzeti jedan komad "necega".

 

Papire imam, roba je usla po tom i tom dokumentu, cijena kreirana po tom i tom, izasla po tom i tom....

 

Nacina da ja znam dali je taj komad "necega" bio izlozbeni primjerak, dali ga je direktor mjesecima nosio kao pokazni uzorak, ili se radi o nekom povratu, bilo s maloprodaje ili veleprodaje te trgovine - nemam. Niti me to treba zanimati. 


Komad "necega" je nabavljen kao nov, i na isti nacin, u istom svojstvu - "NOVO" ja dalje pustam u prodaju.

 

Ukoliko zakonom nije definirano da takva roba NE smije vise ici u prodaju kao "NOVO", onda tu s zakonske strane problema nikakvog nema. Jednostavno ga nema.

 

Links je karticu prodao Peri. Pero je nakon 7 dana karticu vratio Linksu, koristeci ZAKONSKU mogucnost povrata robe kupljene na daljinu. Links je karticu uredno zaprimio na svoje skladiste. Ne postoji - osim ako zakon nije rekao da postoji - razlog zbog kojeg Links (u ovom slucaju, jelte, moze se raditi o bilo kojoj trgovini bilo cega) tu istu karticu ne vrati dalje u prodaju. Dali ce ona zavrsiti u rukama maloprodajnog ili veleprodajnog kupca (da se tako izrazim), opet, niti je bitno, niti je vazno, sve dok nije protuzakonito.

 

Odredjeni postotak robe se vraca trgovcu, iz xy razloga, od ocitog - pravo da vratis sve sto si kupio na daljinu, preko veleprodaje, po nekom dogovoru "kupili smo previse, nemozemo prodati, uzmite nazad", po bilo kojoj zakonskoj osnovi.

 

Znaci, ovdje je samo problem u tome sto je kolegu netko "moralno zajebao". Nemar, previd, ljenost - nisu izvadjeni popratni papiri od linksa, po kojima je vidljivo da je kartica vec bila prodana. No, ponavljam, ukoliko ne postoji zakonski okvir po kojem se takva roba vise ne smije prodavati kao nova, ili se ne smije distribuirati dalje u sklopu veleprodaje - nista nije sporno. Osim moralnog samara kupcu.

 

No.... takvi samari se besplatno dijele po maltene svim trgovinama, svakodnevno, svima... Nije u redu, no... placamo danak zakonu kojeg smo "htjeli" i koji uglavnom nama ide na ruku. Sve do momenta kad ne ide, jelte ;)

 

Kompliciranje s distribucijskim lancom, servisima i slicno - nepotrebno. Sveto pismo je da kupac reklamira tamo gdje je kupio. Tko rjesava, kako rjesava, s kime rjesava.... kupca se ne tice.

 

DA, to moze usporiti proces reklamacije, moze ga otezati, moze ga ovo ili ono, no, o tome se razmislja prije kupnje, pa ukoliko je netko na losem glasu, kupujes od njega samo kad moras. Ostalo kupujes drugdje. No to nije tema ove price....

 

Zanimljivo ce biti cuti, nadam se, sto ce inspektorat reci, kako se tretiraju povrati, u smislu daljnje prodaje kupcima....

 

 

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Protis.hr - dojmovi

-jedino što još u ovoj priči fali je račun protisa.. tj u postu kupac prilaže samo papire linksa, kao da je kupljeno u linksu.. od nekoliko slika, nema računa protisa. Dok tog nema, to je samo priča kojoj možemo i ne moramo vjerovati (nhf.. autoru, nužna činjenica).

-kad se pojavi takav račun-dokaz kupnje, tad to treba prijaviti, kazniti, u interesu svih potrošača... dok bez kvara-reklamacije zapravo drugog problema nema, tj ovaj primjer-slučaj treba iskoristiti za uvođenje reda, porezne prevare, pravila poslovanja ... jer sve to radi problem kad dođe do reklamacije i tad potrošač-kupac neovisno o jamstvu i zakonima naleti na trgovca koji 'mora' zavlačiti-muljati-otezati.. jer je od početka sve takvo muljanje-kemijanje umjesto urednog poslovanja a tad i rutinski rješavane reklamacije.

 

-zato treba birati trgovinu za kupnju.. ne ovakve, jer ne mogu biti realno jeftiniji (kao druga ruka) tj ako su za neku robu jeftiniji tad je vjerojatno ovakvo objašnjenje, kemijanje.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Damir22 kaže...

Dakle, ponovo nepotrebno (iako ponesto istinito) kompliciranje. 

Mislim da ti ne razumijes u cemu je problem ovdje.

Damir22 kaže...
Dobavljac je meni bilo tko, bilo koja trgovina koja je registrirana (izmedju ostalog) i za obavljanje veleprodaje.

Istina

Damir22 kaže...
Papire imam, roba je usla po tom i tom dokumentu, cijena kreirana po tom i tom, izasla po tom i tom....

Eeee, tu sad dolazimo do problema. Da li razlikujes veleprodaju i maloprodaju? Ako je roba vec bila u maloprodaji u linksa, to vise nije veleprodaja! Da je bila u maloprodaji znamo po racunu koji je tu stavljen i po povratu reklamacije gdje se poziva na zakon o zastiti potrosaca (mislim).

 

Tako da, koje to ti tocno papire imas?

Damir22 kaže...
Links je karticu prodao Peri. Pero je nakon 7 dana karticu vratio Linksu, koristeci ZAKONSKU mogucnost povrata robe kupljene na daljinu. Links je karticu uredno zaprimio na svoje skladiste. Ne postoji - osim ako zakon nije rekao da postoji - razlog zbog kojeg Links (u ovom slucaju, jelte, moze se raditi o bilo kojoj trgovini bilo cega) tu istu karticu ne vrati dalje u prodaju.

Da, LINKS. Ne protis!

Damir22 kaže...
Dali ce ona zavrsiti u rukama maloprodajnog ili veleprodajnog kupca (da se tako izrazim), opet, niti je bitno, niti je vazno, sve dok nije protuzakonito. 

O, itekako je vazno. To tako ne stima. Cak tako nesto nije ni moguce cjenovno, jer maloprodajna cijena sadrzi sve namete + marzu. Da bi ponovno postala veleprodajna netko moguce izbjegava placanje poreza drzavi koje maloprodajna cijena sadrzava. A mozda je i sve u redu. Ali ja sam pobornik one stare "gdje ima dima, ima i vatre". Mozda je u ovom slucaju bas stvarno sve u redu, ali je pitanje koliko oni tako robe nabavljaju "sa strane". A na to upucuju i svi problemi s reklamacijama. Tko ima urednu distributersku mrezu, te sve radi po PS-u, apsolutno mu nikakav trosak nije zamjena proizvoda, garancija, povrati (osim gnjavaze). Ali, kad muljas, e onda stvari postaju malo zeznutije. Onda je pitanje po kojim uvjetima si sto nabavio, koliko od tog sto si nabavio stvarno mozes vratiti/reklamirati, da li ti se sve vraca ili se kompenzira, itd itd itd itd. Stoga je jasnije zasto bi radio probleme pri reklamacijama.

Damir22 kaže...
Kompliciranje s distribucijskim lancom, servisima i slicno - nepotrebno. 

Tko komplicira i sto je nepotrebno? Nepotrebno je objasniti zasto protis oteze reklamacije? Komplicira kupac jer je slao prijavu? Ili komplicira protis jer nabavlja robu od upitnih izvora i oteze s reklamacijama? Stvarno ne vidim kako je ista u ovoj diskusiji "nepotrebno". 

Damir22 kaže...
DA, to moze usporiti proces reklamacije, moze ga otezati, moze ga ovo ili ono, no, o tome se razmislja prije kupnje, pa ukoliko je netko na losem glasu, kupujes od njega samo kad moras. Ostalo kupujes drugdje. No to nije tema ove price.... 

Pa UPRAVO TO je tema cijele price. Upravo to.

8 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Dali ti uocavas da fizicki ne postoji maloprodajno i veleprodajno skladiste odnosno da ista roba moze biti ili na jednom, ili na drugom. I moze mjenjati "lokaciju" po potrebi....

Dakle....

Links je karticu prodao u maloprodaji, covjek je vratio. Napravljeni su papiri za povrat.

Protis je od linksa narucio 5 takvih kartica. Oni pakuju 5 kartica, medju kojima je i ta "sporna". Ponavljam, kartica je vracena na stanje trgovine, i kao takva moze biti prodana i na veleprodaji i na maloprodaji.

Ili se jednostavno napravi medjuskladisnica, interni dokument s kojim se to i to prebaci na veleprodajno skladiste i proda tome i tome.....

Sta je sporno?

Mislim, ne branim protis, nemam nista od toga, stovise tamo sam kupio jednom i vise nikad no, bacati teorije o muljazi, prevari i slicnom.....
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Poruka je uređivana zadnji put uto 4.10.2022 16:29 (Damir22).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Protis.hr - dojmovi

Radi se o tome da su ovi u dućanu nemarne konjine. O tome se radi. U principu ako je došlo do povrata robe, a tu robu ponovno želiš prodati pod novo, tada se apsolutno moraš pobrinuti da to ponovno zapakiraš kao da je novo i nikada otvarana ambalaža, tako da kupac ne shvati i vidi da je to već bilo prodano pa vraćeno, pa njemu " uvaljeno ". Poanta je u tome da svatko tko kupuje novu stvar bude apsolutno siguran da je to novo, ergo nema sumnje kao da je kupio polovno. Stvar je u tom osjećaju i zadovoljstvu da si kupio nešto apsolutno novo, nikada korišteno. A ne da kupiš novo pa dobiješ nečiji povrat, pa da se osjećaš da te netko zaje..o. Blago dućanu i reputaciji koju dobija takvim ponašanjem i brigom o kupcu, a o svome poslovanju i opstanku na tržištu.

 

Roba koja je povrat MORA biti prepakirana ili zapakirana tako da kupac ne može otkriti da li se radi o povratu koji su njemu uvalili. Jer na kraju krajeva, ako je ambalaža neotvorena i neoštećena, proizvod nije oštećen, papiri uredni i čisti, 99.99% kupaca neće uopće razmišljati jeli dobio nećiji povrat robe. No ako u dućanu ili skladištu rade šlampavi konji onda se dešavaju nemile scene nezadovoljnih kupaca. A ako su konji u dućanu i potkovani pa kupcu koji se došao na takvo uvaljivanje vraćene robe požaliti, ne žele napraviti zamjenu za robu koja nije bila u povratu. Eeeee to je pravi dućan prepun konja uključujući i glavnu konjusinu vlasnika koji im nije naložio da se u takvim situacijama uvijek izlazi kupcu u susret jer dobar glas se godinama stvara a uništava u trenu, pa nije vrijedno zbog sitnog novca napraviti da se kupac osjeća kao budala koju su izvozali.

 

A najbolje mi je i ono u Protisu kada stave da se oni ograđuju od informacija sa slika i opisa proizvoda. Ma nemojte molim vas. Jel !? kako da ne bi. Šta bi kupci trebali ? lutati po netu provjeravajući istinitost Protisovih oglasa. Kako da ne. Ako si nekome putem weba prodao proizvod čije si specifikacije krivo naveo u opisu proizvoda na stranici svog web shopa, ti kao prodajno mjesto si odgovoran, čovjek ima pravo na povrat robe, i to je to. Sve drugo je kršenje zakona. U uređenoj državi je dovoljno prijati takvo ponašanje trgovine na inspekciju, trgovina dobije debelu novčanu kaznu, kupac ostvari svoje pravo povrata i dobivanja natrag svoga novca i to je to. U Hrvatskoj se možeš uglavnom milo jeb.at.  Možeš ponekada ostvariti svoja potrošačka prava, ali ima da se naobilaziš institucija i nasikiraš, što većina ljudi ne želi. Tako da na kraju klošari ostvare svoju volju a kupci dobiju štangu.

 

 

Svaki politički sustav je idila.A idila je po svojoj prirodi svijet za sve.Stoga oni koji ne žele živjeti u toj idili, su negatori idile kojima je mjesto u zatvoru.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Damir22 kaže...
Dali ti uocavas da fizicki ne postoji maloprodajno i veleprodajno skladiste odnosno da ista roba moze biti ili na jednom, ili na drugom. I moze mjenjati "lokaciju" po potrebi....

...

 -ne, ne može. Maloprodjana roba, dekaracija i ostali 'papiri' + papiri tuđe-druge trgovine.. problem je upravo u papirima, papirologiji, birokraciji tj pravilima koja postoje kao i kršenja pravila što je porezni prekršaj, kažnjivo.

-npr zakon o zaštiti potrošača, što uključuje i zakonsko jamstvo eu-2god, nema nikave veze s veleprodajom, tj ne odnosi se na druge kupce osim malog-kranjeg-potrošača (sama riječ potrošač-definicija, pravna razlika kupca..) i kao firma kupuješ od veleprodaje, preko žiroračuna itd. no kao mali kranji kupac, potrošač, kupuješ isključivo u maloprodaji, retali pakiranje itd i ako roba na polici nema odgovarajuću deklaraciju (kao i cijena, stanje na kasi itd.) to je tad porezna prevara, računovodstvena, kažnjivo.. a ne može imati tuđe papire, kao što ne možeš koristiti tuđu osobnu ili tuđe voilo bez dozvole vlasnika. Što misliš čemu služi računovodstvo, fiskalizacija i račun? Što kad se papiri ne slažu? To s kupcem nema konkretne veze.. dok se ne dogodi problem, kao kvar i reklamacija a tad će nastati problem. Kad trgovac radi takve stvari to znači da je u gadnim problemima i naravno da će tad raditi problem u reklamaciji, jer naprosto neće imati riješenje, novac, jer to rade kad propadaju.. ne kad im posao cvate.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Damir22 kaže...
Dali ti uocavas da fizicki ne postoji maloprodajno i veleprodajno skladiste odnosno da ista roba moze biti ili na jednom, ili na drugom. I moze mjenjati "lokaciju" po potrebi....

O pobogu, kakvo veleprodajno i maloprodajno skladiste :P

Damir22 kaže...
Links je karticu prodao u maloprodaji, covjek je vratio. Napravljeni su papiri za povrat.
Protis je od linksa narucio 5 takvih kartica. Oni pakuju 5 kartica, medju kojima je i ta "sporna". Ponavljam, kartica je vracena na stanje trgovine, i kao takva moze biti prodana i na veleprodaji i na maloprodaji.

Mislim da ti ne razumijes razliku koja dolazi s "maloprodajom" i "veleprodajom". Dalje od toga ne bih

Damir22 kaže...
Sta je sporno?

Detaljno sam ti vec opisao sto je sporno.

Damir22 kaže...
no, bacati teorije o muljazi, prevari i slicnom.....

"Teorije"..

 

Edit: Evo pitanje. Dal recimo razumijes zasto kad obavljas povrat trgovina trazi povrat robe i narucivanje nove, umjesto "zamjene" sto si vratio za novu robu? Recimo narucio si 10 medicinki od 10kg, i zelis zamjeniti za 10 od 5kg. Proces ide da ti te stare moras vratiti, oni ti moraju obaviti povrat novca. Ti za to vrijeme radis novu narudzbu s tih 10 medicinki od 5kg i placas to posebno. Ne mozes samo vratiti tih 10 od 10kg, i da ti oni posalju ovih 10 od 5kg i RAZLIKU cijene ta 2 proizvoda uplate natrag na ziro. Naizgled, to bi bilo puno "jednostavnije" sto ne? Al eto, ne smije se, dal ti je recimo ovaj proces jasan?

Poruka je uređivana zadnji put uto 4.10.2022 20:01 (sandokan111).
7 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi

Nevezano uz konkretan slučaj, ali da prepričam moje mlaoprodajno iskustvo.

Jaka i uspješna tvrtka, imali su jedno fizičko skladište za cijelu rh, u svim poslovnicama se vidlo stanje skladišta, voditelj poslovnice naruči npr 50 televizora, oni dođu u poslovnicu i papirnato se uvedu, sutra zove neki regionalni voditelj i veli da 40 kom ppairnato vratimo na stanje skladišta jer idu velikom kupcu te da će po njih di kamion. Čim mi ppairnato vratimo tih 40 tv, oni su nkaon toga bili vidljivi u rubrici skladište/veleprodaja...

Roba se i papirnato i fizički seljakala kako je koji dan trebalo između poslovnica, webshopa, skladišta, po cjeloj rh.

Sve to tako funkcionira i danas tamo i to vrlo uspješno.

Deklaracija je printanjak pdf kojeg škarama izrežem i prikeljim i bacim kad hoću drugu.

Garanciju krajnji kupac dobije u skladu sa zakonskim rokom neovisno o tome gdje i kako je roba dotada šetala...

Inspekcije su dolazile, nisu se štelili papiri, i nikad nije bilo prigovora inspekcija na takav način rada...

Povrat je išao u nove kutije i na popust uz naznaku "korišteno radi probe" i sl formulacija, ili smo takvu robu dijelili ( npr uz skupi tv dobiš osrednji samsung mob koji je netko vratio ( imali smo klizni dio plaće , bonus na svakih 75000 kn prometa na moju šifru ali se taj poklon nije knjižio kao prodaja... i niti na to nije inspekcija dramila jer su se ti uređaji otpisali knjigovodstveno kao poklon poslovnom partneru )

Bunker
Poruka je uređivana zadnji put uto 4.10.2022 20:22 (bunker).
 
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
bunker kaže...

Nevezano uz konkretan slučaj, ali da prepričam moje mlaoprodajno iskustvo.

Jaka i uspješna tvrtka, imali su jedno fizičko skladište za cijelu rh, u svim poslovnicama se vidlo stanje skladišta, voditelj poslovnice naruči npr 50 televizora, oni dođu u poslovnicu i papirnato se uvedu, sutra zove neki regionalni voditelj i veli da 40 kom ppairnato vratimo na stanje skladišta jer idu velikom kupcu te da će po njih di kamion. Čim mi ppairnato vratimo tih 40 tv, oni su nkaon toga bili vidljivi u rubrici skladište/veleprodaja...

Roba se i papirnato i fizički seljakala kako je koji dan trebalo između poslovnica, webshopa, skladišta, po cjeloj rh.

Sve to tako funkcionira i danas tamo i to vrlo uspješno.

Deklaracija je printanjak pdf kojeg škarama izrežem i prikeljim i bacim kad hoću drugu.

Garanciju krajnji kupac dobije u skladu sa zakonskim rokom neovisno o tome gdje i kako je roba dotada šetala...

Inspekcije su dolazile, nisu se štelili papiri, i nikad nije bilo prigovora inspekcija na takav način rada...

Povrat je išao u nove kutije i na popust uz naznaku "korišteno radi probe" i sl formulacija, ili smo takvu robu dijelili ( npr uz skupi tv dobiš osrednji samsung mob koji je netko vratio ( imali smo klizni dio plaće , bonus na svakih 75000 kn prometa na moju šifru ali se taj poklon nije knjižio kao prodaja... i niti na to nije inspekcija dramila jer su se ti uređaji otpisali knjigovodstveno kao poklon poslovnom partneru )

 -odličan primjer, pa eto, podvućeno, razlika, ono kako se to može raditi (pravilno, pravno,.. ne što se sve može, kemijati.. ili primjerenija riječ, što se može vs što se smije..).

.. i najvažnije, sve u svakom trenutku mora biti pokriveno papirima.. ne da se nešto 'može' nego kako mora biti ili kazna (osim velikim-jakima..) :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
14 godina
offline
Protis.hr - dojmovi

Eto ga na, Bunker i Ihush na istoj strani, kako ono otpjeva Halid: "ko bi reko čuda da se dese". 

 

bravo momci, samo ljubav ;)

 
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Pa s obzirom da sam pola zivota proveo u prodaji....

Da, mozda si totalno u pravu da vise ne razumijem.....
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice