Popušio si 85 dolara. Za ubuduće pročitaj: http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx - i drži se toga.
Tj. nisi nužno popušio, još možda stigne.
Popušio si 85 dolara. Za ubuduće pročitaj: http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx - i drži se toga.
Tj. nisi nužno popušio, još možda stigne.
pozdrav svima!
Nemojte mi zamjerit ako ovakvo pitanje već negdje postoji ali 200 i nešto stranica mi se nije dalo citat jer sam u zurbi. Mozete li mi reći pri carinjenju stvari koje su naručene sa ebaya kako se određuje vrjednost tog proizvoda. naprimjer ako kupim mobitel koji ondje košta 400 kn sa free shippingom hoće li mi se carina i sve ostalo obračunavati na cijenu tog mobitela(400kn) ili carina ima neku svoju tarifu po kojoj oni to određuju.
nadam se da sam bio dovoljno jasan. i zanima me odgovor koji je potpuno legalan bez ikakvog prepravljanja računa i igranja na sreću sa otvaranjem i ne otvaranjem paketa jer to sve vec znam...ali zanima me kakvo je stanje.
http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx
shvaćam to, naprotiv to sam pročitao. ali na koju vrijednost se obračunava pdv i carina. oni meni mogu obračunati carinu na vrijednost mobitela po hrvatskim standardima i na vrjednost mobitela po SAD standardima. jel razumijes sta hocu rec?
Na vrijednost koja piše na računu. Ako smatraju da si lažirao račun, onda na procijenjenu vrijednost.
Narucio sam item u vrijednosti 2 usd + poštarina 1 usd. Maska je za mobitel i sluzbeni samsungov punjac ne stane ili jedva stane jer je neprecizno izrezan utor za punjač, kontaktirao sam sellera i nudi mi 1 usd partial refound.
Kako biste vi reagirali u takvim situacijama?
"We are sorry for the annoying. Since we are unable to fulfill your order, we would like to process a partial US$ 1.00 to your account. Would you accept a partial refund to your account? Please advise, so we may further assist you upon your reply."
Znaci ne bi mi poslali drugu masku.
P.S. Nije mi toliko do para jer nije neki iznos, nego bih htio maskicu haha.
P.S. Nije mi toliko do para jer nije neki iznos, nego bih htio maskicu haha.
Si se ponudio da bi ti njima vratio ovu, a nek oni tebi pošalju drugu?
Iz Kine su, poštarina bi bila skuplja od maske (nisam baš siguran koliko bi bila no znam da ne bi izašla jeftino kao njima).
Meni ovih 6 kuna ništa ne znači kada je namam masku.
Iz Kine su, poštarina bi bila skuplja od maske i njegove poštarine zajedno (nisam baš siguran koliko bi bila no znam da ne bi izašla jeftino kao njima).
Ako ćeš pokušati iskamčiti drugu masku ili puni povratn novca budi spreman na to da bi te mogli tražiti da im ovu pošalješ natrag.
Možeš prihvatiti to što su ti ponudili, možeš tražiti da ti ponovno pošalju (i da dobiješ još jednu defektnu masku), možeš tražiti povrat cijelog iznosa, a na kraju krajeva možeš otvoriti case u kojemu ćeš se žaliti da proizvod koji si dobio ne odgovara reklamiranom pa, ako ti ne vrate cijeli iznos, eBay im može novac skinuti s računa i vratiti ti cijeli uplaćeni iznos (tu si opet pod rizikom da oni zahtijevaju da vratiš proizvod).
Iz Kine su, poštarina bi bila skuplja od maske i njegove poštarine zajedno (nisam baš siguran koliko bi bila no znam da ne bi izašla jeftino kao njima).
Ako ćeš pokušati iskamčiti drugu masku ili puni povratn novca budi spreman na to da bi te mogli tražiti da im ovu pošalješ natrag.
Možeš prihvatiti to što su ti ponudili, možeš tražiti da ti ponovno pošalju (i da dobiješ još jednu defektnu masku), možeš tražiti povrat cijelog iznosa, a na kraju krajeva možeš otvoriti case u kojemu ćeš se žaliti da proizvod koji si dobio ne odgovara reklamiranom pa, ako ti ne vrate cijeli iznos, eBay im može novac skinuti s računa i vratiti ti cijeli uplaćeni iznos (tu si opet pod rizikom da oni zahtijevaju da vratiš proizvod).
Razmisliti ću još. Znam da uvijek ciljaju na to da trebam vratiti proizvod ako ce mi cijeli iznos refoundirati. Reći ću im ako mi vrate 2 usd dati ću im super feedback, a ako mi vrate pola dati ću im loš hahaha.
Hvala.
Kako od istog prodavača kupiti 2 stvari i da mi to pošalje u istom paketu?
Pošto se poštarina plaća pa da mi naplati samo jednu poštarinu za oba dva itema.
Kako od istog prodavača kupiti 2 stvari i da mi to pošalje u istom paketu?
Pošto se poštarina plaća pa da mi naplati samo jednu poštarinu za oba dva itema.
Kupi obje (kod kupovanja prve ne idi odmah na plaćanje, nego nastavi kupovinu pa onda kupi drugu i plati obje), poslat će ti ih u istom paketu, ali će ti naplatiti obje poštarine. S nižom poštarinom ili bez poštarine za drugi proizvod možeš proći samo ako naručiš više komada istog proizvoda, i to ako je to naznačeno pod Shipping (piše onda u stupcu Additional items ili tako nešto cifra za poštarinu za druge).
Kako od istog prodavača kupiti 2 stvari i da mi to pošalje u istom paketu?
Pošto se poštarina plaća pa da mi naplati samo jednu poštarinu za oba dva itema.
Kupi obje (kod kupovanja prve ne idi odmah na plaćanje, nego nastavi kupovinu pa onda kupi drugu i plati obje), poslat će ti ih u istom paketu, ali će ti naplatiti obje poštarine. S nižom poštarinom ili bez poštarine za drugi proizvod možeš proći samo ako naručiš više komada istog proizvoda, i to ako je to naznačeno pod Shipping (piše onda u stupcu Additional items ili tako nešto cifra za poštarinu za druge).
ili pitaj prodavaca da ti posalje u jednom paketu tj s jednom postarinom
Kupi obje (kod kupovanja prve ne idi odmah na plaćanje, nego nastavi kupovinu pa onda kupi drugu i plati obje), poslat će ti ih u istom paketu, ali će ti naplatiti obje poštarine. S nižom poštarinom ili bez poštarine za drugi proizvod možeš proći samo ako naručiš više komada istog proizvoda, i to ako je to naznačeno pod Shipping (piše onda u stupcu Additional items ili tako nešto cifra za poštarinu za druge).
ili pitaj prodavaca da ti posalje u jednom paketu tj s jednom postarinom
AFAIK Kinezi plaćaju poštarinu na temelju mase paketa, dakle u osnovi mu veliš nek traži da mu pokloni poštarinu, tj. da je plati iz svog džepa.
Je tko imao iskustva s jeftinim miševima? Treba mi jedan koji bi služio kao rezerva budući da stalno negdje pogubim bežićnog.
Mislio sam neki najjeftiniji, tj. ovaj od 20kuna bežićan
http://www.ebay.com/itm/250783602544
ili od 10 kuna, ovaj http://www.ebay.com/itm/390545448737
Je tko imao iskustva s jeftinim miševima? Treba mi jedan koji bi služio kao rezerva budući da stalno negdje pogubim bežićnog.
Mislio sam neki najjeftiniji, tj. ovaj od 20kuna bežićan
http://www.ebay.com/itm/250783602544
ili od 10 kuna, ovaj http://www.ebay.com/itm/390545448737
Ne znam za miševe ali od prodavača iz tvog prvog linka sam trgovao nekoliko puta i imam samo pozitivna iskustva.
Htio bi kupiti jedan sat, al je problem što trgovci ne šalju van USA.
Pa sam htio kupiti sat i poslati ga na adresu prijatelja u USA, pa bi on to poslao meni.
Sad me zanima je li to izvedivo, jer mi na paypalu piše jedna adresa, a ja bi slao na drugu (USA adresa).
Htio bi kupiti jedan sat, al je problem što trgovci ne šalju van USA.
Možeš ih pitati bi li ti ipak poslali, odnosno koliko bi te koštala dostava.
Možeš upisati drugu adresu (pa čak i drugo ime ili prezime), ali o prodavaču ovisi hoće li ti poslati paket na drugu adresu - neki će poslati, a neki neće (neki eksplicitno napišu da šalju samo na adresu s PayPala, tj. valjda adresu s kartice).
Je tko imao iskustva s jeftinim miševima? Treba mi jedan koji bi služio kao rezerva budući da stalno negdje pogubim bežićnog.
Mislio sam neki najjeftiniji, tj. ovaj od 20kuna bežićan
http://www.ebay.com/itm/250783602544
ili od 10 kuna, ovaj http://www.ebay.com/itm/390545448737
ovaj 1. link buy in coins su po meni najsporiji webshop naručivao sam jedno 3 puta
1. put čekao 40 dana
2.put 50-ak
3. put nije došlo pa sam dobio refund
Je tko imao iskustva s jeftinim miševima? Treba mi jedan koji bi služio kao rezerva budući da stalno negdje pogubim bežićnog.
Mislio sam neki najjeftiniji, tj. ovaj od 20kuna bežićan
http://www.ebay.com/itm/250783602544
ili od 10 kuna, ovaj http://www.ebay.com/itm/390545448737
ovaj 1. link buy in coins su po meni najsporiji webshop naručivao sam jedno 3 puta
1. put čekao 40 dana
2.put 50-ak
3. put nije došlo pa sam dobio refund
Nisi baš dobro odgovorio. Jedno je vrijeme koje im je potrebno da oni pošalju (mada, ne možeš ga toćno znat, jedino ako imaš tracking), a drugo je koliko je potrebno dostavnim službama ili poštama da dostave paket, na što prodavači nemaju utjecaja.
Što trebam gledati kada kupujem mobitel s e-baya? Što napraviti ako mi ne pošalje mobitel a ja uplatim novac, ili ako mi pošalje nešto drugo?
Što trebam gledati kada kupujem mobitel s e-baya? Što napraviti ako mi ne pošalje mobitel a ja uplatim novac, ili ako mi pošalje nešto drugo?
Otvorišcase i tražiš povrat novca. http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx
Je tko imao iskustva s jeftinim miševima? Treba mi jedan koji bi služio kao rezerva budući da stalno negdje pogubim bežićnog.
Mislio sam neki najjeftiniji, tj. ovaj od 20kuna bežićan
http://www.ebay.com/itm/250783602544
ili od 10 kuna, ovaj http://www.ebay.com/itm/390545448737
ovaj 1. link buy in coins su po meni najsporiji webshop naručivao sam jedno 3 puta
1. put čekao 40 dana
2.put 50-ak
3. put nije došlo pa sam dobio refund
Zadnje što sam od njih naručio je bio punjač za Iphone 4 za prijatelja.Naručeno 09.02. a stiglo jučer.
Što trebam gledati kada kupujem mobitel s e-baya? Što napraviti ako mi ne pošalje mobitel a ja uplatim novac, ili ako mi pošalje nešto drugo?
gledaj jel taj mobitel upoće podržava našu mrežu i badn koji koristi, da se ne bi zaletio, a zapravo ne možeš ga koristiti na našoj mreži
Dajte mi linkajte neki povoljan tablet od 60 do 80 dolara,btw. jel se isplati uzimat to preko ebaya?
http://www.ebay.com/itm/7-Newsmy-NewPad-T3-Android-4-0-Capacitive-Tablet-PC-1-2GHz-Cortex-A8-8GB-WiFi-/170881386259?pt=US_Tablets&hash=item27c9530713
Ja sam uzeo ovaj (nije još stigao) e sad jel se isplati i jel možda prevara ne znam, nadam se da nije. Daju se "izbidat" 65-90 $.
evo stigao konačno i ovaj tablet. za sad sam zadovoljan, za te novce po meni radi ok, nisam imao priliku ( za sad) probati nešto bolje. jedino razmišljam da za par dana kad prođe euforija bubnem na njega Jelly Bean, našao sam neke tutoriale al se baš ne razumijem pa me frka da nešta ne sprčkam.
ili od 10 kuna, ovaj http://www.ebay.com/itm/390545448737
Ja sam isti takav naručio samo s LED diodama untra, stiglo za 3 tjedna :)
Ovo mi se prvi puta od kada poslujem s ebayom dogodilo, pa da postavim pitanje ako netko drugi je imao slican slucaj..
narucio led lampu s ebaya za frenda, proslo mj dana ona nije stigla, cifra od 18$ je u pitanju.. Kontaktiram prodavaca on kaze da sacekam, sacekao, 43 dan se javio, nije i dalje stiglo, eto on je voljan slati opet, reko necu, samo povrat novaca dolazi u obzir, jer ako salje opet nemam nikkave garancije da cu ja vidjeti to ili pare.. i odma taj dan otvaram CASE na ebayu, cisto za svaki slucaj.. javlja se prodavac da je spreman vratiti novce, ali samo u slucaju da ostavim pozitivan feedback, reko ajde ne kosta me nista moze, ostavio ja poslo mu por da sam ostavio, 3 dana se nije javio, danas se javlja, kao da su njemu radi slucaja smrznuta sredstva, i da bi ja morao prvo zatvoriti slucaj da bi mi on mogao vratiti pare!?
Ko je sad tu lud? Masu puta kad sam i otvorio slucaj prodavac onog trena kad napravi povrat novaca zatvara slucaj i gotova prica, a ovaj odjednom nemoze vratiti pare dok ja ne zatvorim slucaj.?
Ovo mi se prvi puta od kada poslujem s ebayom dogodilo, pa da postavim pitanje ako netko drugi je imao slican slucaj..
narucio led lampu s ebaya za frenda, proslo mj dana ona nije stigla, cifra od 18$ je u pitanju.. Kontaktiram prodavaca on kaze da sacekam, sacekao, 43 dan se javio, nije i dalje stiglo, eto on je voljan slati opet, reko necu, samo povrat novaca dolazi u obzir, jer ako salje opet nemam nikkave garancije da cu ja vidjeti to ili pare.. i odma taj dan otvaram CASE na ebayu, cisto za svaki slucaj.. javlja se prodavac da je spreman vratiti novce, ali samo u slucaju da ostavim pozitivan feedback, reko ajde ne kosta me nista moze, ostavio ja poslo mu por da sam ostavio, 3 dana se nije javio, danas se javlja, kao da su njemu radi slucaja smrznuta sredstva, i da bi ja morao prvo zatvoriti slucaj da bi mi on mogao vratiti pare!?
Ko je sad tu lud? Masu puta kad sam i otvorio slucaj prodavac onog trena kad napravi povrat novaca zatvara slucaj i gotova prica, a ovaj odjednom nemoze vratiti pare dok ja ne zatvorim slucaj.?
Zeznuo si redoslijed
Naručiš nešto->čekaš dok ne dođe->ako ne dođe za 38 dana javiš se prodavaču->ako kaže da pričekaš još koji dan, u redu->42-45 dan otvoriš case i javiš se prodavaču da želiš povrat novca i da ti da račun paypala na koji ćeš uplatiti ako predmet stigne->kad vrati novac ostaviš pozitivan feedback (ako ostaviš prije znači da si dobio predmet)->ako dođe, platiš i zahvališ na povjerenju jer u suprotnom riskiraš da budući hrvatski kupci dođu na "crnu listu" (kao talijani)
A ovo zadnje, on se ili pravi lud ili su mu zablokirali račun zbog prijevare/nesporazuma. Nikada ne zatvaraj case i ne ostavljaj feedback prije neg je sve riješeno.
Zeznuo si redoslijed
Naručiš nešto->čekaš dok ne dođe->ako ne dođe za 38 dana javiš se prodavaču->ako kaže da pričekaš još koji dan, u redu->42-45 dan otvoriš case i javiš se prodavaču da želiš povrat novca i da ti da račun paypala na koji ćeš uplatiti ako predmet stigne->kad vrati novac ostaviš pozitivan feedback (ako ostaviš prije znači da si dobio predmet)->ako dođe, platiš i zahvališ na povjerenju jer u suprotnom riskiraš da budući hrvatski kupci dođu na "crnu listu" (kao talijani)
A ovo zadnje, on se ili pravi lud ili su mu zablokirali račun zbog prijevare/nesporazuma. Nikada ne zatvaraj case i ne ostavljaj feedback prije neg je sve riješeno.
Koji sam ja glupan, znaci sam sebe sam shebo.. Slucaj nisam zatvorio, ali sta mi vrijedi kad 99% da nece proci kod ebaya kad dodje do onog dijela sa escalate, jer sam mu ostavio pozitivan feedback..
Kolega xhopeon je u pravu. Od dana kupnje, imaš rok od 45 dana u kojem možeš pokrenuti spor (case) protiv prodavača. Feedback je mehanizam kojim se kupac štiti od namjernih ili nenamjernih prevara. Npr. neki prodavači uopće ne pošalju paket, a neki ga uredno pošalju, ali se izgubi tijekom transporta. Čim ostaviš feedback, bilo pozitivan ili negativan, priča je gotova. Uvijek kada kupiš nešto, ako paket stigne, uzmi par dana i provjeri da li sve radi kako bi trebalo pa tek onda ostavi feedback. Ako ne stigne, javi se prodavaču i zatraži moguće rješenje. Neki će ti ponuditi ponovno slanje artikla (pogotovo ako je jeftin), dok će ti drugi vratiti novac. Ako vidiš da prije isteka 45 dana, prodavač ne reagira, pokreneš spor i u 99% slučajeva eBay će ti vratiti novac, tj. dati kupon u iznosu kupljenog artikla, koji možeš iskoristiti kod neke buduće kupnje.
Koji sam ja glupan, znaci sam sebe sam shebo.. Slucaj nisam zatvorio, ali sta mi vrijedi kad 99% da nece proci kod ebaya kad dodje do onog dijela sa escalate, jer sam mu ostavio pozitivan feedback..
Možda nisi, obrati se Ebay supportu ovdje, reci im da si ostavio feedback i kopiraj poruku gdje ti je prodavač to rekao, po pravilu to se ne smije raditi, tzv. feedback extortion (iznuđivanje feedbacka), prezicnije evo citat sa te stranice koji se na tebe odnosi "Seller refuses to post the item or refund the buyer unless the buyer leaves positive Feedback or good DSRs".
Ako zapneš negdje, javi pa ću ti pomoći.
Nadam se da ćeš uspjeti, a za drugi put si naučio
Možda nisi, obrati se Ebay supportu ovdje, reci im da si ostavio feedback i kopiraj poruku gdje ti je prodavač to rekao, po pravilu to se ne smije raditi, tzv. feedback extortion (iznuđivanje feedbacka), prezicnije evo citat sa te stranice koji se na tebe odnosi "Seller refuses to post the item or refund the buyer unless the buyer leaves positive Feedback or good DSRs".
Ako zapneš negdje, javi pa ću ti pomoći.
Nadam se da ćeš uspjeti, a za drugi put si naučio
Ali da cu tako glupu foru popusiti nakon godina i godina kupovanja na ebayu ni sam ne mogu vjerovati..
Javio sam se taman maloprije prije nego sam vidio tvoj odgovor, tamo eBayu na resolution centru, isao na escalate case, odabrao opciju problem u komunikaciji sa prodavacem i tamo napisao sta je bilo, da je ovaj prvo rekao da mu ostavim pozitivan feedback i da ce mi vratiti novce, a iza toga kad sam ostavio da ako ne zatvorim slucaj da nista od novaca jer on nema pristup svojim sredstvima..
I kako se navodi prilikom otvaranja case-a da ebay ima uvid u sve nase poruke, tako sam napisao da sumnjam u pokusaj prevare i da pregledaju moju komunikaciju s doticnim prodavacem.. A sad cu odmah i ovdje poslati upit za iznuđivanje feedbacka..