Dobio sam dres iz Kanade koji je korišten kao što je i bilo navedeno u opisu, ali je pisalo da je original i da je u "fantastic vintage" stanju. Međutim, nije ni blizu tako - pun je mrlja, ne mogu ih ni pobrojati, na nekoliko je mjesta izderan, a ima čak i par sitnih rupa! Uz to sam utvrdio da je fake!
E sad, kontaktirao sam sellera i rekao mu sve ovo i poslao slike kao dokaz.
On naravno ide klasičnim putem, nudi mi da vratim (o svom trošku), da mi refundira 50% cijene ili da uputim claim PayPalu i naravno kaže da će mi i oni također reći da vratim dres o svom trošku.
Sad me zanima:
1. Može li PayPal presuditi u moju korist da mi se refundira kompletan iznos, ali da ne moram vraćati item ili da seller plati troškove slanja natrag?
S obzirom da item apsolutno ne odgovara opisu i da je uz to još i fake!
Također, imam i mail u kojem sam zamolio sellera da mi pošalje par fotografija budući da je u opisu bila samo jedna niske rezolucije, što je on odbio i rekao da svaki njegov item apsulutno odgovara opisu.
2. Kad bi on pristao platiti troškove slanja natrag, koja je dalje procedura? Kad on to plaća? Moram otvoriti case, poslati mu item s trackingom i onda kad mu stigne on sve skupa plati? Ili plaća ranije?
Nisam ovo nikad radio pa pitam.
Unaprijed hvala.
eBay - pitanja i odgovori
- poruka: 14.402
- |
- čitano: 5.374.453
- |
- moderatori:
Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Da seller plati troskove to cisto sumnjam jer sam i ja tako slusalice narucio i ispalo je da su fake appleove ( a na slici nisu takve niti su recene da su replika ) i onda je samo ponudio refund + moji troskovi slanja.. Sto bi me ispalo 70% cijene + zayebancije oko slanja poste i odusto sam pa sam mu zakeljio negativan feedback pa nek si misli.
''But dear...please do not worry, according to our compensation policy, we promise to give you refund or resend policy if you didn't received your package over 45 days. At the same time, we will report to China Post for confirmation. So just contact us again if you don't receive your package on the date of Jan 13th, is it OK? dear… ^_^
Please do NOT open any dispute or leaving us negative feedback before contact us next time. We will do our best to service you.''
Narucio sam paket i proslo je 38 dana odkada sam ga platio, znam da je rok 45 dana da otvorim case a ovaj mi pise da se strpim do 13-tog? kaj da radim?
Narucio sam paket i proslo je 38 dana odkada sam ga platio, znam da je rok 45 dana da otvorim case a ovaj mi pise da se strpim do 13-tog? kaj da radim?
Nema tu previše mudrosti. Možeš se ti strpjeti do 13. i s otvorenim caseom. Pričekaj još par dana, onda mu napiši da moraš otvoriti case kako bi zaštitio svoju uplatu i potom otvori case (ni nemoj čekati njegov odgovor). Naravno, kod otvaranja casea označiš da radite na rješavanju problema.
Sve ti to inače piše ovdje: http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx
Pozdrav,
naručio sam USB kabel iz SAD-a (ne sa Ebaya, ali se isto tako može dogoditi i s pošiljkama s ebaya) i stigao je relativno brzo. Stvar je u tome što, iako što sam bio u stanu, nitko me nije obavijestio da mi je pošiljka stigla (stajala je u hodniku, na polici za promotivni materijal), pa da ne živim u normalnoj zgradi, nestala bi u tren oka.
Kako ubuduće izbjeći takve slučajeve?
Pozdrav,
naručio sam USB kabel iz SAD-a (ne sa Ebaya, ali se isto tako može dogoditi i s pošiljkama s ebaya) i stigao je relativno brzo. Stvar je u tome što, iako što sam bio u stanu, nitko me nije obavijestio da mi je pošiljka stigla (stajala je u hodniku, na polici za promotivni materijal), pa da ne živim u normalnoj zgradi, nestala bi u tren oka.
Kako ubuduće izbjeći takve slučajeve?
Zašto nije ostavljeno u sandučiću? Jesi postavio upit na pošti?
Pozdrav,
naručio sam USB kabel iz SAD-a (ne sa Ebaya, ali se isto tako može dogoditi i s pošiljkama s ebaya) i stigao je relativno brzo. Stvar je u tome što, iako što sam bio u stanu, nitko me nije obavijestio da mi je pošiljka stigla (stajala je u hodniku, na polici za promotivni materijal), pa da ne živim u normalnoj zgradi, nestala bi u tren oka.
Kako ubuduće izbjeći takve slučajeve?
Uvijek kupuj robu s tracking numberom, dakle da ti se šalje kao preporučena pošiljka. Na taj način em uvijek znaš gdje ti je paket, em netko za njega treba potpisati. Dakle, paket poslan preporučenom pošiljkom poštar ti neće ostaviti na hodniku, nego će ti ostaviti listić pa ćeš si morati po njega na poštu.
Ako se paket inače šalje uobičajenom poštom, konraktiraj prodavača i vidi može li ti ga poslati preporučenom pošiljkom (na eBayu neki prodavači sami sami šalju preporučenom pošiljkom ako je iznos veći od dvadesetak dolara, neki ti nude da za 2-3 dolara "kupiš" preporučenu pošiljku kao svaki drugi artikl).
Zašto nije ostavljeno u sandučiću? Jesi postavio upit na pošti?
Ne znam, iako mislim da bi stao unutra (praktički, to je kuverta s mjehurićima unutra). Trebao je barem pozvoniti na parlafon, a ako me nema, pustiti žuti papir i bok.
Nisam postavio upit na pošti, mali je to grad (Rovinj), jednostavno ću ga uhvatiti i pitati u čemu je stvar.
@Mario Baksa: Ovo je bila najisplativija i jedina normalna varijanta (USPS International First), a ostali tipovi slanja (IPS/UPS štagod)su koštali dvostruko više nego sam artikl. Danas ću baš s Ebaya naručiti par stvari, pa ću zatražiti preporučenu.
Nisam postavio upit na pošti, mali je to grad (Rovinj), jednostavno ću ga uhvatiti i pitati u čemu je stvar.
To i je najjednostavnija varijanta.
Zašto nije ostavljeno u sandučiću? Jesi postavio upit na pošti?
Ne znam, iako mislim da bi stao unutra (praktički, to je kuverta s mjehurićima unutra). Trebao je barem pozvoniti na parlafon, a ako me nema, pustiti žuti papir i bok.
Nisam postavio upit na pošti, mali je to grad (Rovinj), jednostavno ću ga uhvatiti i pitati u čemu je stvar.
Vjerojatno je pozvonio, pokucao, viknuo, nitko se nije javio pa je ostavio paket. I meni isto tako zna napraviti. Zadnji put nije nit pozvonio, samo je zaviknuo prezime (ja sam se pitao jel to vani netko nešto viknuo), nismo odmah otrčali van, i vidiš njega već kod svog motorića i skoro pa kreće. I veli mi paket mi je kod kuće, na žutoj kutiji od plina. Ak nije preporučeno, baš ih briga.
Ostalo što spominješ su dostavne službe, a preko njih ti se ne isplati naručivati, jer ćeš platiti špediciju pa makar naručio i samo zaštitnu naljepnicu za ekran za mobitel od par desetaka centi. Međutim, i obična pošta (USPS) bi trebala imati opciju slanja preporučenom pošiljkom (registered mail). Ako to nemaju ponuđeno, treba pitati.
Ostalo što spominješ su dostavne službe, a preko njih ti se ne isplati naručivati, jer ćeš platiti špediciju pa makar naručio i samo zaštitnu naljepnicu za ekran za mobitel od par desetaka centi. Međutim, i obična pošta (USPS) bi trebala imati opciju slanja preporučenom pošiljkom (registered mail). Ako to nemaju ponuđeno, treba pitati.
Odabrao sam zemlju i kliknuo na "Get shipping rates" i mislio sam da ako se to ne ponudi, onda da jednostavno i ne postoji za HR (jer sam prethodno gledao shipping opcije za Italiju i Sloveniju i mislim da postoji). Uostalom, bio je zadnji dan "Black Fridaya" i support ne bi stigao odgovoriti.
Koja je inače praksa naručivanja s eBaya, prvo kontaktirati sellera ili samo u Cart, Checkout i bok?
Ako tražiš nešto nestandardno, onda normalno da prvo moraš kontaktirati prodavača pa ako ti ne želi/ne može izaći u susret, onda gledaš kod nekog drugog.
Evo, riješeno, počinjem se uhodavati. Ovaj eBay sistem mi je nov.
Imam još par pitanja:
- Upravo sam kupio 2 artikla iste vrste kod jednog Sellera. Pustio mi je Positive feedback i "Excellent buyer, A++" itd.. Kako da ja njemu pustim Feedback kad mi paket stigne?
- Kupujem jedno 4-5 artikala fotografske namjene ovaj i idući tjedan (većinom adapteri, filteri, lens capovi itd.). Hoću li imati problema sa Carinom pa da me stave na onu njihovu "watchlistu"? Čuo sam da kako su neki pojedinci kupovali i preprodavali, pa im je Carina zabranila uvoz. Trebam li ipak kupovati u većim razmjerima da se vidi da je za preprodaju, pa da ne brinem?
Hvala unaprijed.
Evo, riješeno, počinjem se uhodavati. Ovaj eBay sistem mi je nov.
Imam još par pitanja:
- Upravo sam kupio 2 artikla iste vrste kod jednog Sellera. Pustio mi je Positive feedback i "Excellent buyer, A++" itd.. Kako da ja njemu pustim Feedback kad mi paket stigne?
- Kupujem jedno 4-5 artikala fotografske namjene ovaj i idući tjedan (većinom adapteri, filteri, lens capovi itd.). Hoću li imati problema sa Carinom pa da me stave na onu njihovu "watchlistu"? Čuo sam da kako su neki pojedinci kupovali i preprodavali, pa im je Carina zabranila uvoz. Trebam li ipak kupovati u većim razmjerima da se vidi da je za preprodaju, pa da ne brinem?
Hvala unaprijed.
1. Odeš među ostale feedbackove i pisati će ti leave feedback.
2. Do koliko kuna je ta oprema? Ne vjerujem da ti mogu zabraniti uvoz ako je za osobne svrhe...
Ak nećeš preprodavat onda ni nećeš naručivati više komada istih proizvoda pa ne bi trebao imati problema. Međutim, nemoj sve odjednom naručivat, jer ako ti paketi dođu u isto vrijeme, carina ti ih može poslati na špediciju. Pročitaj barem prvo pitanje i odgovor: http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx
1. Odeš među ostale feedbackove i pisati će ti leave feedback.
2. Do koliko kuna je ta oprema? Ne vjerujem da ti mogu zabraniti uvoz ako je za osobne svrhe...
Hvala na odgovoru.
Pa, nije puno, 2 zasebna paketa su cca 130kn svaki (sa shippingom), a 2 ostala su do 50kn skupa. To je sve za osobnu upotrebu.
@Mario Baksa: Imam par objektiva koji nemaju poklopce, a niti adaptere na moj sistem, zato više komada svega. Uglavnom, pobrinut ću se da bude nekako u tom tjednom razmaku.
poZz zanima me posto si zelim uzet par stvari za komp prek ebaya neke ventilatore i tako to ugl najveca posiljka bi bila cca do 100kn i pise free shipping znaci besplatno mi salju..??
sad zanima me dali to dostavlja overseas ili tako neka tvrtka ili posta klasicna..??
i zanima me dali se placa kakva carina ili nes dodatno..??
poZz zanima me posto si zelim uzet par stvari za komp prek ebaya neke ventilatore i tako to ugl najveca posiljka bi bila cca do 100kn i pise free shipping znaci besplatno mi salju..??
sad zanima me dali to dostavlja overseas ili tako neka tvrtka ili posta klasicna..??
i zanima me dali se placa kakva carina ili nes dodatno..??
SVE ti tu piše: http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx
Ak je dostava besplatna, onda je besplatna, tj. iznosi 0 (kuna, dolara, eura). Dostavlja se onako kako ti piše za konkretni artikl. Expedited Shipping je putem dostavnih službi.
Imam pitanje gdje su mi nestale sve stvari sa ebaya koje sam kupovao mislim na onu listu imao sam ih jako puno 3 stranice danas se logiram samo 4 stvari ?
Dali zna tko šta o tome ?
Nakon 60 dana one nestaju sa liste kupljenih
Nakon 60 dana one nestaju sa liste kupljenih
Aha ali dosta tih stvari mi nije došlo. To je glupo šta se makiva barem po meni.
Nakon 60 dana one nestaju sa liste kupljenih
Aha ali dosta tih stvari mi nije došlo. To je glupo šta se makiva barem po meni.
Imaš arhivu. Tamo gore pod Purchases ti je trenutno odabrano Recent - odabereš Archived i onda ćeš vidjeti i starije kupovine. To što ti nije dolšlo, to ti je ekipa objasnila - imaš rok od 45 dana od kupovine da poduzmeš nešto. Ako nisi poduzeo u roku, ne možeš više ništa napraviti.
S obzirom da je evidentno da ne znaš kako eBay funkcionira, pročitaj ovo: http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx
Da seller plati troskove to cisto sumnjam jer sam i ja tako slusalice narucio i ispalo je da su fake appleove ( a na slici nisu takve niti su recene da su replika ) i onda je samo ponudio refund + moji troskovi slanja.. Sto bi me ispalo 70% cijene + zayebancije oko slanja poste i odusto sam pa sam mu zakeljio negativan feedback pa nek si misli.
Gdje je u ovom slučaju bolje otvoriti case, na PayPalu ili ebayu?
Negdje sam proćitao da je ebay "popustljiviji" u ovakvim slučajevima?
Samo ja ne kužim ljude koji naruče proizvod koji je više od 2x jeftiniji od originala i onda se čude što nije rečeno da su kopija i da nije original.
PA sami ste kupili proizvod po toj cijeni.
Pitanjce/savjet:
Naručio sam 2 item-a 22/23.11. i još uvijek nisu stigli i shvaćam zbog gužve i ovog božićnog vremena, no isto tako bio sam naručio 14.12. folije za mob i stiglo mi je jučer/prekjučer. Uredno javio prodavaču da mi nije stiglo s obzirom da mi rok za otvaranje case-a ističe 6.1. Prodavač mi je poslao poruku da će mi ih ponovno poslati, no mene u biti interesira da li da otvorim case do 6.1. za svaki slučaj bez obzira što je rekao da će ponovno poslati? Mislim ipak... rekla-kazala :)
Pitanjce/savjet:
Naručio sam 2 item-a 22/23.11. i još uvijek nisu stigli i shvaćam zbog gužve i ovog božićnog vremena, no isto tako bio sam naručio 14.12. folije za mob i stiglo mi je jučer/prekjučer. Uredno javio prodavaču da mi nije stiglo s obzirom da mi rok za otvaranje case-a ističe 6.1. Prodavač mi je poslao poruku da će mi ih ponovno poslati, no mene u biti interesira da li da otvorim case do 6.1. za svaki slučaj bez obzira što je rekao da će ponovno poslati? Mislim ipak... rekla-kazala :)
Upravo to se i meni dogodilo, naručio item iz kine 28.11., nije došlo. Naručio 11. i 12. 12. različite iteme isto iz kine, dosli prvi paket jucer, drugi danas. Do 11.1. imam vremena otvoriti case, javiti ću se seleru 7. ako ne dođe item, meni zna kasniti, no otvoriti ću case sigurno ako ne doje do 11. Tako i tebi preporučam, otvori no napiši da si u dogovoru sa selerom, prilozi njegovu poruku gdje je rekao da ce poslati opet.
Samo ja ne kužim ljude koji naruče proizvod koji je više od 2x jeftiniji od originala i onda se čude što nije rečeno da su kopija i da nije original.
PA sami ste kupili proizvod po toj cijeni.
Jel ti nešto pročitaš prije nego što ispljuneš ovakvu glupost?!
Ili je to ono "kažem samo da kažem".
Jesi uopće pročitao što sam ja kupio?
I cijena nema apsolutno nikakve veze jer je proizvod "Used". Znači ako si kupio proizvod po nižoj cijeni, pristao si primiti smeće? ccc
Prodavač je stavio opis proizvoda, i kad proizvod koji kupac dobije tome ne odgovara, prodavač snosi posljedice.
Kako me iznerviraju ovakvi upadi dežurnih mudraca...
stigo paket iz tajavana za 15 dana free shiping,zadovoljan
hej ljudi..trebao bih naručiti jedan helikopter preko e-baya koji košta 15 dolara. To je manje od 160 kuna,tako da mi ne bi trebali udarit carinu. Zanima me mogu li oni otvoriti paket, ako im se učini sumnjivim ili nešto? Isplati li se to naručivati? :D