Praćena pošiljka, ide preko Nizozemske (broj za praćenja otprilike ovako: LSxxxxxxxxxNL).
Došao u Hr i stoji. Pokušavam preko HP weba pratiti, ne mogu, ne prepoznaje broj. A ništa, valjda će doći.
Nakon nekog vremena idem gledati malo i nađem neke druge trackinge, pa i od Nizozemske pošte. I onda šok: Tamo piše "adresa nepoznata, pošiljka vraćena". Išao na poštu oni imaju odgovor "nemamo taj broj, mi ništa ne znamo. Zvao Nizozemsku, oni tvrde da je paket došao u Hr u ruke HP-a.
Izija vuk magare. AliExpress mi je doduše vratio novac, ali stvar je kupljena sa velikim popustom kojeg više nema...
Ponovo sam kupio u istom shop-u slušalice. Ovog puta pozorno pratim, jutros slična stvar; ovaj put poruka je "nema nikog doma, isporuka nije moguća, javili primatelju da pokupi paket".
Naravno, netko je po cijeli dan doma, ja radim od kuće, nema ama baš nikakve šanse da je pozvonio. No, nema veze, odem do sandučića, kad gle, nema obavijesti.
Idem na poštu, pogađate, "mi nemamo taj broj ne znamo ništa o pošiljci".
Ima li netko neki pravni savjet? U službi za korisnike mi je samo rekla da pošiljatelj treba "pokrenuti međunarodnu potražnicu za paketom", što god to bilo...
Anyway, netko je otkrio izvrstan način za krađu paketa, a da ga nitko ne može skužiti. A HP niti ne želi po tom pitanju išta napraviti...
Return/refund i amen.