Cyberpunk 2077 izdvojena tema

poruka: 6.048
|
čitano: 1.206.026
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Envy kaže... 

Je li moguće da ovdje kolega na dnu stranice ima AVG od grada do stana nekih 70 FPS sa R5 1600 i 1660Ti i to Custom setings na Ultra?

Meni je ovo apsolutno nerealno.

Ako pročitaš detaljno što je napisao, onda je moguće 

 

Lik je uključio FidelityFX upscaling, tako da mu je render scale manji od nativne rezolucije (samo nije napisao na koliko je smanjio.. možda i na 720p). Plus bez raytracinga, vjerojatno je moguće da mu tako radi na toj rezoluciji.

 

Kome ne smeta igrati izblurano, i to je jedno od rješenja.

It is always darkest just before the dawn.
7 godina
neaktivan
offline
Cyberpunk 2077

Mislim netko gore spominje kako ništa loše ne smiješ reči o igri. 

 

Baš sam gleda onaj Gamespot review i ženska ima problema sa seksualnošću pa joj igra stvara loš osječaj. To je potpuno normalno, ona sebe će teško prepoznat jer obrazovanje i društvo nije na nivou. Nije u njoj to sve sazrelo kako treba pa biježi od suočavanja. Zato i u pokemon reviewu spominja da je loše jer ima previše vode s obzirom da se srami seksualnog uzbuđenja i expresije seksualnosti. 

 

Hehehe... poanta priče je da su svi subjektivni. Netko ima potrebu uvijek ići protiv "mainstreama", netko ima potrebu sebi opravdati naka svoja ulaganja ili neulaganja pa drukčije gledaš na dobre i loše strane. Netko je razočaran, jer ljudi svašta očekuju od igre, netko čak očekuje da zamjeni pravi život ili bude i bolja. Onda se stvara ljutnja na developere i omalovažava igra. Razlozi su svakakvi. Teško je govoriti o igri ako je nisi baš igrao. Možeš sažeti riječima što su drugi rekli o svojem iskustvu. Druga stvar su tehničke stvari. 

 

Vidi se da je u igru dosta uloženo vremena u komunikaciju, kao da film igraš. To im je i bio cilj i uspili su. Ukratko, ja sam uživao, a da mi igra radi bolje još bi i više.

Nije samo dovoljno čuti što netko govori, nego i zašto. 

 

 

 

 

 

 

 

Moj PC  
2 0 hvala 1
10 godina
offline
Cyberpunk 2077

Moji dojmovi nakon 10 sati igranja.

Setting i atmosfera su mi fanasticni, skroz su pogodili taj cyberpunk feel.


Prica za sada ovo sto sam odradio prologue (nakon njega radim side quests) mi je dobra,nista wow so far ali nije me ni razocarala.

 

Bugova nemam vecih ide na solidnih 60 FPSa(igram na 3440x1440 rezoluciji ultrawide sa vecinom detalja high,osim shadows i tako to na Medium/low) osim kad vozim pogovoto po danu zna pasti na nekih 35 ali i dalje je igrivo i nije ispod 30 pa oke je.

 

Obozavam koliko itema ima,upgrejda,talenata,odjece bas mi baca na Deus Ex i onaj menu za inventory,talente i cyber enchantmens izgleda fanasticno.

 

Unutrasnjost auta i koliko je paznje posveceno detaljima je apsolutno fenomenalna svaki interijer auta izgleda drugacije,futuristicki i odusevljen sam svaki put kada sjednem u auto nikad ne vozim u first personu auta jer vozim lose i preferiram third person kameru ali ovdje mi je taj interijer auta toliko dobar da sam poceo u first person voziti i odusevljen sam.


Kada bih morao nakon ovih 10 sati igranja dati ocjenu 8,5/10 



Minusi sranje je sto su napravili Konzole igracima,jer ako Red Dead 2 moze onako fanasticno na basic PS4 izgledati nema razloga da Cyber izgleda ovako lose i da ima toliko problema.(ali eto ako je suditi po podrsci za W3 siguran sam da ce sve probleme eventualno da fixaju samo je pitanje koliko ce vremena trebati za to)

A.I obicnih NPCeva mi je razocaravajuci skroz je basic i moglo je to bolje.

Vozila tj feel voznje dok ih koristis na KB je los,ja mixam kontroller kad vozim a kb i mouse kad igram ostalo na kontrolleru je vec bolje i prihvatljivo,motori su skroz oke za voziti auta so-so.


Sve u svemu kao PC igrac zadovoljan sam igrom najvaznije mi je imam onaj feel da mi se igra i da jedva cekam sjesti i igrati,realno igra je trebala jos bar 3-6 mjeseci developmenta najvise zbog problema sa konzolama ali sta je tu je PC igraci su dobili odlicnu igru koju preporucujem svakome RPG/Cyberpunk fanu ali konzole su izvukle nazalost debelo losiji kraj u tome.

 
1 0 hvala 1
13 godina
offline
Cyberpunk 2077

Možda da su izbacili samo PC verziju pa naknadno optimizirali i izbacili za konzole. Ako smo mi mogli čekati RDR2/GTA5 godinu, dvije, pet, mogu i konzolaši čekati.

I apsolutno se slažem sa kolegom, teško optimizirati igru da jebeno izgleda i na novom PC-u i na PS5 i na 7 godina starom PS4.

Meni je samo drago kad sam dvojio dal da uzmem za PS4 ili PC, odlučio sam se za PC. Ali sam isto tako u taj isti PC uložio 7k-8k kuna kako bi mogao igrati nove igre (između ostalog i CP) kako spada.

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
3dfx kaže...

 kaj nemres trazit povrat sredstava?

 ma mogu, ali neću ništa refundati jer igra mi se sviđa, samo ne u ovom stanju u tehničkom smislu. čekat ću njihov patch za ps5, ako i to bude flop - ni prvi, al bome zadnji put da sam na slijepo dao novac.

yippee ki-yay
14 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
quickr kaže...

Možda da su izbacili samo PC verziju pa naknadno optimizirali i izbacili za konzole. Ako smo mi mogli čekati RDR2/GTA5 godinu, dvije, pet, mogu i konzolaši čekati.

I apsolutno se slažem sa kolegom, teško optimizirati igru da jebeno izgleda i na novom PC-u i na PS5 i na 7 godina starom PS4.

Meni je samo drago kad sam dvojio dal da uzmem za PS4 ili PC, odlučio sam se za PC. Ali sam isto tako u taj isti PC uložio 7k-8k kuna kako bi mogao igrati nove igre (između ostalog i CP) kako spada.

 

 To je ono što su trebali napraviti. Igrači bi ih više poštovali da su jednostavno bili iskreni i rekli da ne mogu izbaciti igru u pristojnom stanju i da su refundali svima koji su igru naručili. Ovako su isapli šupci jer su sve skrivali. Ne samo da su skrivali nego još i uvjeravali da će igra raditi dobro.

 

Da su jednostavno rekli da će igra doći na PS5 i raditi kako spada, sve pet. Jebiga, čekaš još godinu dana ali bar znaš na čemu si. Ovako su igru kupili i oni koji nemaju PS5 niti ga namjeravaju kupiti. I dobili su govno.

Blaugrana al vent, un crit valent, tenim un nom, el sap tothom, BARCA! BARCA! BARCA!
Poruka je uređivana zadnji put pet 11.12.2020 11:47 (antimadridista).
14 godina
offline
Cyberpunk 2077

Meni na 1080p oko 30-40fpsa,padne i ispod 30, nebitno ultra, high ili medium, texture ako smanjim dobijem  od 30-50. Neoptimizirano s obzirom da mi npr battlefield 5 vrti 70-80fpsa na high, warzone isto tako.

Moj PC  
1 0 hvala 1
15 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
loky4i4 kaže...

Meni na 1080p oko 30-40fpsa,padne i ispod 30, nebitno ultra, high ili medium, texture ako smanjim dobijem  od 30-50. Neoptimizirano s obzirom da mi npr battlefield 5 vrti 70-80fpsa na high, warzone isto tako.

Samo BF5 i Warzone imaju mape od par km kvadratna, pogotovo Warzone bez ikakvih svjetala i pizdarija (Warzone izgleda trash, meni barem).. Night City ima 24km kvadratna koja treba odraditi. Skoro pa duplo veći grad nego Los Santos... s time da GTA jedino ima malo više okolnih open područja.

 

Ne možeš to tako usporediti baš.

It is always darkest just before the dawn.
13 godina
offline
Cyberpunk 2077

Dobro mozda je Citatelj malo pretjerao , ali nije daleko od surove realnosti.

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
offline
Cyberpunk 2077

Evo nekakvi dojmovi s PC verzije, pozitivni i negativni, svega pomalo nakon 6 sati price i free roama, moram priznati da nema nekakve buke na internetu, ja ne bih ni mislio da je igra bugovita, 0 crasheva, sve sto sam ja vidio je par clippanja likova i tu i tamo koju zbuganu animaciju pri izlasku iz auta, sve ostalo kao podmazano, na  RTX 3070, 1440p RT ultra preset, cascaded shadows low, mislim da sam jos jednu-dvije opcije spustio na medium koje mi nisu zvucale bitno, ide na 40-70 fpsa, ovisi o sceni. Meni je celjust ostala na podu pri nekim scenama interijera (klub) s RTX-om, ta tehnologija je jednostavno game changer, uz ovaj DLSS koji funkcionira odlicno zasad, mislim da u buducnosti necu imati niti jedan GPU koji ovo ne bude mogao podrzavati, definitivno jedna od najljepsih igara koje sam ikada igrao i vidi se da ce ovo biti Crysis ove generacije. Nazalost vidi se da tu definitivno ima posla, imam osjecaj da se tu ipak ne izvlaci maksimum iz GPU-a te mi se cini da brutalno tretira CPUe (ja sam na R5 3600). Dosta postavki uopce ni ne mijenja situaciju s fpsom tako da mislim da tu ima jedno 2 mjeseca poliranja, iako zasada sam relativno zadovoljan kako i ovo tjera, ali moze puno bolje, pogotovo za one koji jos nisu na RTX karticama.

 

Sam gameplay loop mi je sasvim solidan, cak i melee combat koji je popljuvan, imam osjecaj kao da radim stetu s macevima i slicnim oruzjima, sacmarice imaju tezinu kakvu i trebaju imati, automati su kaoticni, najbolje imati jedno oruzje svakog tipa za situacije s pocetka igre. Kasnije cu isprobati snipere, za stealth bas nisam u igri s ovoliko alata, zato mi je drago da se hakiranje moze koristiti i ofenzivno, nadam se da ce se opcije za to samo prosirivati kako bude islo dalje. Dijalozi s likovima dinamicni, upadaju i tijekom combata, dobijes razlicite opcije u ovisnosti o tome sto si odradio u questu(izborne dijelove questova) te o pozadini i ranku lika u odredenim atributima sto definitivno daje dojam kao da je V netko tko se tijekom igre razvija kao osoba. Ukratko ovaj sistem dijaloga je ono sto je Fallout 4 trebao biti, streamlining bez odbacivanja previse detalja.

 

Minusi definitivno voznja, koja je otprilike kao da kontroliram aerodinamicnog slona te suicidalni AI prolaznika koji cesto reagira bizarno, tu definitivno treba nesto popraviti. Takoder mi se ne svida loot system, bespotrebno se stalno gleda DPS stat na svakom oruzju te se nema puno razloga drzati jedno oruzje duze vrijeme, inventory se bezveze napuni s inferiornim oruzjima (problem koji je imao Mass Effect 1 davne 2007.) i smecem koje ce se definitvno nakupiti tijekom lootanja i onda jos moras otkljucat perk da bi ti on te gluposti automatski pretvorio u materijale?? Takoder skill point system za razlicite grane svakog atributa je razocaranje, daje doslovno samo nekakva poboljsanja u postotcima koje ce se jedva primjetiti u gameplayu, mislim da su ovdje trebali iskopirati New Vegas i pojednostaviti taj skill tree.

Moj PC  
1 0 hvala 2
12 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
mrsmith kaže...
DarkoKwon kaže...

Mene je sramota citati iskustva na redditu, ovo sto je CDPR uradio je dno dna, ismijavali su firme poput Ubisofta (nemam nista protiv da neko pljuje Ubisoft), a uradili su stvar koju Ubisoft nije nikad uradio. 

 

Pa tvoja grafa može voziti 1080p/low na 50-55 fps.... ne vidim u čemu je tu problem. Sve komponente zajedno ti ne vrijede koliko košta PS4.. a imaš skoro 60 lock u gradu na 1080p/low ili ~30 1080p/ultra na next-gen naslovu.

 

 

Slažem se da nije odlično, ali nije ni toliko velika katastrofa koliko razmažena derišta reddita predstavljaju. Konzolaše razumijem, ali ove ostale ne baš...

 Ja sam PS korisnik, PC igre ne igram vise. Cyberpunk nisam ni igrao, planirao sam na PS5 uzeti, ali cu ipak sacekati dok ispeglaju igru patchovima. Profesionalno se bavim game developmentom i iskreno sumnjam da ce igru uopste i popraviti. Ovo sto sam vidio na youtube nema sanse da je pravio neko ko zna sta radi i nema sanse da je igra pravljena osam godina. Igra je vjerovatno radjena 2-3 godine, nesto kratko nakon witchera su je sigurno krenuli raditi. Mi sada radimo multiplayer igru sa 4 igraca i neki bugovi trebaju i do sedam dana da se ispeglaju, ne smijem ni zamisliti koliko treba jedan bug da se ispravi u igri sa tolikim sadrzajem. 

 

Game dev se razlikuje od "normalnog" softvera u tome da sve komponente ovise jedne o drugoj i tesko je napraviti sisteme koji ne uticu na druge i cesto se desava kada popravite jedan bug, stvori se pet drugih. Mi recimo imamo sprintove 3 sedmice i cetvrtu sedmicu samo peglamo bugove i tako smanjujemo broj potencijalnih bugove, prioritet su oni bugovi koji ruse igru. Tek kad zavrsimo bugove onda mozemo nastaviti sa dodavanjem novih sistema/featura. Meni cyberpunk izgleda kao da su samo sadrzaj i featurse ubacivali i tek zadnjih par mjeseci pokusavali bugove peglati.  Tesko je izbaciti jednu igru na sve platforme odjednom, vecina developera prvo publisha na konzole pa tek onda porta na PC. Ubisoft recimo uspijeva da izbaci igre na sve konzole, ali to im uspijeva samo zato sto su im igre bukvalno copy paste i sigurno imaju engine optimizovan za copy paste igre. Drugi developeri isto uspijevaju zato sto su im igre manje, ali da open world koji je "veci" od RDR2 i GTA V je jako tesko izbaciti na sve platforme. 

 

Moj zakljucak je da CDPR nema potrebno ljudstvo da napravi igru koja ce da parira Rockstaru. Recimo kada parkirate auto na sred ulice, kolona NPC vozila ce staticno stojati bez ikakve reakcije. U gta V NPC ce da svira i da vas zaobidje. Postoji milion slicnih primjera gdje se vidi koliko je Rockstar superiorniji developer. Sto neko na Redditu napisa, CDPR je potrosio sve resurse na Keanu Reevesa :D

 

Iskreno ja zelim da ova igra uspije, ali mislim da to nece biti moguce. 

Darko
15 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
DarkoKwon kaže...
mrsmith kaže...
DarkoKwon kaže...

Mene je sramota citati iskustva na redditu, ovo sto je CDPR uradio je dno dna, ismijavali su firme poput Ubisofta (nemam nista protiv da neko pljuje Ubisoft), a uradili su stvar koju Ubisoft nije nikad uradio. 

 

Pa tvoja grafa može voziti 1080p/low na 50-55 fps.... ne vidim u čemu je tu problem. Sve komponente zajedno ti ne vrijede koliko košta PS4.. a imaš skoro 60 lock u gradu na 1080p/low ili ~30 1080p/ultra na next-gen naslovu.

 

 

Slažem se da nije odlično, ali nije ni toliko velika katastrofa koliko razmažena derišta reddita predstavljaju. Konzolaše razumijem, ali ove ostale ne baš...

 Ja sam PS korisnik, PC igre ne igram vise. Cyberpunk nisam ni igrao, planirao sam na PS5 uzeti, ali cu ipak sacekati dok ispeglaju igru patchovima. Profesionalno se bavim game developmentom i iskreno sumnjam da ce igru uopste i popraviti. Ovo sto sam vidio na youtube nema sanse da je pravio neko ko zna sta radi i nema sanse da je igra pravljena osam godina. Igra je vjerovatno radjena 2-3 godine, nesto kratko nakon witchera su je sigurno krenuli raditi. Mi sada radimo multiplayer igru sa 4 igraca i neki bugovi trebaju i do sedam dana da se ispeglaju, ne smijem ni zamisliti koliko treba jedan bug da se ispravi u igri sa tolikim sadrzajem. 

 

Game dev se razlikuje od "normalnog" softvera u tome da sve komponente ovise jedne o drugoj i tesko je napraviti sisteme koji ne uticu na druge i cesto se desava kada popravite jedan bug, stvori se pet drugih. Mi recimo imamo sprintove 3 sedmice i cetvrtu sedmicu samo peglamo bugove i tako smanjujemo broj potencijalnih bugove, prioritet su oni bugovi koji ruse igru. Tek kad zavrsimo bugove onda mozemo nastaviti sa dodavanjem novih sistema/featura. Meni cyberpunk izgleda kao da su samo sadrzaj i featurse ubacivali i tek zadnjih par mjeseci pokusavali bugove peglati.  Tesko je izbaciti jednu igru na sve platforme odjednom, vecina developera prvo publisha na konzole pa tek onda porta na PC. Ubisoft recimo uspijeva da izbaci igre na sve konzole, ali to im uspijeva samo zato sto su im igre bukvalno copy paste i sigurno imaju engine optimizovan za copy paste igre. Drugi developeri isto uspijevaju zato sto su im igre manje, ali da open world koji je "veci" od RDR2 i GTA V je jako tesko izbaciti na sve platforme. 

 

Moj zakljucak je da CDPR nema potrebno ljudstvo da napravi igru koja ce da parira Rockstaru. Recimo kada parkirate auto na sred ulice, kolona NPC vozila ce staticno stojati bez ikakve reakcije. U gta V NPC ce da svira i da vas zaobidje. Postoji milion slicnih primjera gdje se vidi koliko je Rockstar superiorniji developer. Sto neko na Redditu napisa, CDPR je potrosio sve resurse na Keanu Reevesa :D

 

Iskreno ja zelim da ova igra uspije, ali mislim da to nece biti moguce. 

Iskreno, ja vjerujem da će ispopravljati sve kao što su popravili i kod Witchera 3. Vidjeti ćemo. Kako god, uživam i trenutno.

It is always darkest just before the dawn.
10 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
mrsmith kaže...
Envy kaže... 

Je li moguće da ovdje kolega na dnu stranice ima AVG od grada do stana nekih 70 FPS sa R5 1600 i 1660Ti i to Custom setings na Ultra?

Meni je ovo apsolutno nerealno.

Ako pročitaš detaljno što je napisao, onda je moguće 

 

Lik je uključio FidelityFX upscaling, tako da mu je render scale manji od nativne rezolucije (samo nije napisao na koliko je smanjio.. možda i na 720p). Plus bez raytracinga, vjerojatno je moguće da mu tako radi na toj rezoluciji.

 

Kome ne smeta igrati izblurano, i to je jedno od rješenja.

 Uf da, tolko je izblurano da se jedva vidi razlika izmedju toga  i nativa 

Poruka je uređivana zadnji put pet 11.12.2020 12:02 (hahhaajaads).
3 godine
offline
Re: Cyberpunk 2077
DarkoKwon kaže...
mrsmith kaže...
DarkoKwon kaže...

Mene je sramota citati iskustva na redditu, ovo sto je CDPR uradio je dno dna, ismijavali su firme poput Ubisofta (nemam nista protiv da neko pljuje Ubisoft), a uradili su stvar koju Ubisoft nije nikad uradio. 

 

Pa tvoja grafa može voziti 1080p/low na 50-55 fps.... ne vidim u čemu je tu problem. Sve komponente zajedno ti ne vrijede koliko košta PS4.. a imaš skoro 60 lock u gradu na 1080p/low ili ~30 1080p/ultra na next-gen naslovu.

 

 

Slažem se da nije odlično, ali nije ni toliko velika katastrofa koliko razmažena derišta reddita predstavljaju. Konzolaše razumijem, ali ove ostale ne baš...

 Ja sam PS korisnik, PC igre ne igram vise. Cyberpunk nisam ni igrao, planirao sam na PS5 uzeti, ali cu ipak sacekati dok ispeglaju igru patchovima. Profesionalno se bavim game developmentom i iskreno sumnjam da ce igru uopste i popraviti. Ovo sto sam vidio na youtube nema sanse da je pravio neko ko zna sta radi i nema sanse da je igra pravljena osam godina. Igra je vjerovatno radjena 2-3 godine, nesto kratko nakon witchera su je sigurno krenuli raditi. Mi sada radimo multiplayer igru sa 4 igraca i neki bugovi trebaju i do sedam dana da se ispeglaju, ne smijem ni zamisliti koliko treba jedan bug da se ispravi u igri sa tolikim sadrzajem. 

 

Game dev se razlikuje od "normalnog" softvera u tome da sve komponente ovise jedne o drugoj i tesko je napraviti sisteme koji ne uticu na druge i cesto se desava kada popravite jedan bug, stvori se pet drugih. Mi recimo imamo sprintove 3 sedmice i cetvrtu sedmicu samo peglamo bugove i tako smanjujemo broj potencijalnih bugove, prioritet su oni bugovi koji ruse igru. Tek kad zavrsimo bugove onda mozemo nastaviti sa dodavanjem novih sistema/featura. Meni cyberpunk izgleda kao da su samo sadrzaj i featurse ubacivali i tek zadnjih par mjeseci pokusavali bugove peglati.  Tesko je izbaciti jednu igru na sve platforme odjednom, vecina developera prvo publisha na konzole pa tek onda porta na PC. Ubisoft recimo uspijeva da izbaci igre na sve konzole, ali to im uspijeva samo zato sto su im igre bukvalno copy paste i sigurno imaju engine optimizovan za copy paste igre. Drugi developeri isto uspijevaju zato sto su im igre manje, ali da open world koji je "veci" od RDR2 i GTA V je jako tesko izbaciti na sve platforme. 

 

Moj zakljucak je da CDPR nema potrebno ljudstvo da napravi igru koja ce da parira Rockstaru. Recimo kada parkirate auto na sred ulice, kolona NPC vozila ce staticno stojati bez ikakve reakcije. U gta V NPC ce da svira i da vas zaobidje. Postoji milion slicnih primjera gdje se vidi koliko je Rockstar superiorniji developer. Sto neko na Redditu napisa, CDPR je potrosio sve resurse na Keanu Reevesa :D

 

Iskreno ja zelim da ova igra uspije, ali mislim da to nece biti moguce. 

 Da, svida mi se igra zasada, ali vidi se da je CDPR i dalje nema toliko iskustva s ovakvim open world igrama (barem u usporedbi s R*). Doduse nisam ni fan Rockstarovog preseravanja s nebitnim detaljima dok im se princip glavog gameplay loopa nije promjenio 15 godina, ali razlika u ispoliranosti se definitivno vidi. Doduse ja mislim da ce to popraviti, ne iz dobrote svog srca, vec jer su i sami rekli da ce igra biti platforma za online komponentu. Nisu ludi propustiti taj microtransaction novac.

5 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
mrsmith kaže...

 

 

Kome ne smeta igrati izblurano, i to je jedno od rješenja.

 

 Sharpening u geforce overlayu spašava stvar....

 

 

Čitatelj kaže...

 

Zasto ne? Ekskluzive prodaju konzole - sta mislis da Nintendo nema svoje IP-ove, koliko bi Switcheva prodao?

Sigurno ih ne prodaje na tone radi Witchera 3 Complete Edition.

 

Microsoft sad ima Bethezdu, moze reci "slijedeci TES dolazi na PC i XB", i nitko im ne moze nista.

I SONY ima svoje eksluzive - eto puno ljudi ce kupiti PS5 zbog Spidermana i Demon´s Soulsa,

makar je novi XBX snaznija konzola.

 

Uvjek je tako bilo - killer software prodaje hardware.

Gamecube je bio u to doba najsnaznija konzola, a imala je uzasne lounch titlove, i izgubila u prodaji.

Wii je bio najslabiji u generaciji, al uz puno dobrih louch titlova i ekskluziva, plus nesto novo na trzistu, pobjedio je u brojevima prodaje.

WiiU je imao i krivo ime i nikakav broj naslova - Zombie-U je najgori louch titl u zadnjih 30 godina. Plus ljudi su mislili da je WiiU samo dodatak za Wii.

 

Sad zamisli da Witcher 4 dodje samo na XBX a ne na PS5 - koliko bi porasla prodaja XBX?

  

Možda zato jer kompanije vole novac i sve vezano uz novac i koliko je meni poznato puno više se je prodalo PS4, i bi se prodalo PS5 nego xboxa.. I samo bi se budala odrekla tolikog dijela kolača.... Možda bi to i bilo bolje ali to se neće desiti - barem se nadam -nikad.  Jebeš exclusive.

 

Sve Vas Volim
12 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
mrsmith kaže...
DarkoKwon kaže...
mrsmith kaže...
DarkoKwon kaže...

Mene je sramota citati iskustva na redditu, ovo sto je CDPR uradio je dno dna, ismijavali su firme poput Ubisofta (nemam nista protiv da neko pljuje Ubisoft), a uradili su stvar koju Ubisoft nije nikad uradio. 

 

Pa tvoja grafa može voziti 1080p/low na 50-55 fps.... ne vidim u čemu je tu problem. Sve komponente zajedno ti ne vrijede koliko košta PS4.. a imaš skoro 60 lock u gradu na 1080p/low ili ~30 1080p/ultra na next-gen naslovu.

 

 

Slažem se da nije odlično, ali nije ni toliko velika katastrofa koliko razmažena derišta reddita predstavljaju. Konzolaše razumijem, ali ove ostale ne baš...

 Ja sam PS korisnik, PC igre ne igram vise. Cyberpunk nisam ni igrao, planirao sam na PS5 uzeti, ali cu ipak sacekati dok ispeglaju igru patchovima. Profesionalno se bavim game developmentom i iskreno sumnjam da ce igru uopste i popraviti. Ovo sto sam vidio na youtube nema sanse da je pravio neko ko zna sta radi i nema sanse da je igra pravljena osam godina. Igra je vjerovatno radjena 2-3 godine, nesto kratko nakon witchera su je sigurno krenuli raditi. Mi sada radimo multiplayer igru sa 4 igraca i neki bugovi trebaju i do sedam dana da se ispeglaju, ne smijem ni zamisliti koliko treba jedan bug da se ispravi u igri sa tolikim sadrzajem. 

 

Game dev se razlikuje od "normalnog" softvera u tome da sve komponente ovise jedne o drugoj i tesko je napraviti sisteme koji ne uticu na druge i cesto se desava kada popravite jedan bug, stvori se pet drugih. Mi recimo imamo sprintove 3 sedmice i cetvrtu sedmicu samo peglamo bugove i tako smanjujemo broj potencijalnih bugove, prioritet su oni bugovi koji ruse igru. Tek kad zavrsimo bugove onda mozemo nastaviti sa dodavanjem novih sistema/featura. Meni cyberpunk izgleda kao da su samo sadrzaj i featurse ubacivali i tek zadnjih par mjeseci pokusavali bugove peglati.  Tesko je izbaciti jednu igru na sve platforme odjednom, vecina developera prvo publisha na konzole pa tek onda porta na PC. Ubisoft recimo uspijeva da izbaci igre na sve konzole, ali to im uspijeva samo zato sto su im igre bukvalno copy paste i sigurno imaju engine optimizovan za copy paste igre. Drugi developeri isto uspijevaju zato sto su im igre manje, ali da open world koji je "veci" od RDR2 i GTA V je jako tesko izbaciti na sve platforme. 

 

Moj zakljucak je da CDPR nema potrebno ljudstvo da napravi igru koja ce da parira Rockstaru. Recimo kada parkirate auto na sred ulice, kolona NPC vozila ce staticno stojati bez ikakve reakcije. U gta V NPC ce da svira i da vas zaobidje. Postoji milion slicnih primjera gdje se vidi koliko je Rockstar superiorniji developer. Sto neko na Redditu napisa, CDPR je potrosio sve resurse na Keanu Reevesa :D

 

Iskreno ja zelim da ova igra uspije, ali mislim da to nece biti moguce. 

Iskreno, ja vjerujem da će ispopravljati sve kao što su popravili i kod Witchera 3. Vidjeti ćemo. Kako god, uživam i trenutno.

Igrao sam Witcher day 1 i ne sjecam se da je bio lose optimizovan. 

Darko
10 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Srce Isusovo kaže...
mrsmith kaže...

 

 

Kome ne smeta igrati izblurano, i to je jedno od rješenja.

 

 Sharpening u geforce overlayu spašava stvar....

 

 

 

 Ovo i koristim, sharpening na 60% i ignore film grain na 10%.

 

Edit: evo nakon pola sata igranja

Poruka je uređivana zadnji put pet 11.12.2020 12:51 (hahhaajaads).
15 godina
offline
Cyberpunk 2077

Promster tebe mora da proc jebe na 1080p..

 

Gle ovo - 1080p Ultra

It is always darkest just before the dawn.
Poruka je uređivana zadnji put pet 11.12.2020 12:16 (mrsmith).
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
mrsmith kaže..

Samo BF5 i Warzone imaju mape od par km kvadratna, pogotovo Warzone bez ikakvih svjetala i pizdarija (Warzone izgleda trash, meni barem).. Night City ima 24km kvadratna koja treba odraditi. Skoro pa duplo veći grad nego Los Santos... s time da GTA jedino ima malo više okolnih open područja.

 

Ne možeš to tako usporediti baš.

 pa nisam ni očekivao da ću dobiti taj level detalja, ali nit imam izgled u igri niti imam fpsa xd

7 godina
neaktivan
offline
Cyberpunk 2077

 

steve je zadovoljan :D

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Cyberpunk 2077

Evo uključio fps counter na par sati, možda nekome bude koristan info. Minimalno što sam ivdio u gradu u gužvi je 40FPS-a, Full HD reza.

 

Što se igre tiče za sad odlično, jedva se nagovorio da odem do ureda radit, pa da mogu bez grižnje savjesti igrati cijeli vikend. Upravo otišao od Judy, nadam se da ću joj kasnije moći pokazati svoj mali pimpek...

-
Moj PC  
3 0 hvala 1
15 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
mrsmith kaže...
Envy kaže... 

Je li moguće da ovdje kolega na dnu stranice ima AVG od grada do stana nekih 70 FPS sa R5 1600 i 1660Ti i to Custom setings na Ultra?

Meni je ovo apsolutno nerealno.

Ako pročitaš detaljno što je napisao, onda je moguće 

 

Lik je uključio FidelityFX upscaling, tako da mu je render scale manji od nativne rezolucije (samo nije napisao na koliko je smanjio.. možda i na 720p). Plus bez raytracinga, vjerojatno je moguće da mu tako radi na toj rezoluciji.

 

Kome ne smeta igrati izblurano, i to je jedno od rješenja.

Tako nešto sam i predpostavio... mada je to trebao i napisati.
Ne kontam ovaj FidelityFX upscaling koji je ništa drugo nego AMD patent na Nvidiji 1660Ti? Bog-te-vidio je li moguće da toliko trola.

Low postavke sam malo prije vidio kod frenda, ali ono baš low.. NFS Undeground iz 200 g.pr.k. izgleda bolje.

To kada je izblurano sa 720p na 1400p mi je katastorafa.

6 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
mrsmith kaže...

Promster tebe mora da proc jebe na 1080p..

 

Gle ovo - 1080p Ultra

 uf gadno.

 

ne vidim zasto je ova igra ovako zahtjevna.

 

kak su mogli objavit recommended specs, kao da nisu uopce testirali kak im radi na toj konfiguracijia

 

cudno skroz

 

 

12 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
3dfx kaže...
mrsmith kaže...

Promster tebe mora da proc jebe na 1080p..

 

Gle ovo - 1080p Ultra

 uf gadno.

 

ne vidim zasto je ova igra ovako zahtjevna.

 

kak su mogli objavit recommended specs, kao da nisu uopce testirali kak im radi na toj konfiguracijia

 

cudno skroz

 

 

 Stvar je sto oni u speckama nisu naveli dal je to s DLSS off ili DLSS on - ocito je sve s DLSS on i to na Performance settingu :P

~beware the beast, but enjoy the feast he offers~
9 godina
online
Re: Cyberpunk 2077
Wack kaže...

 

Prica za sada ovo sto sam odradio prologue (nakon njega radim side quests) mi je dobra,nista wow so far ali nije me ni razocarala.

 

 

meni je baš glavna priča vrh, možda je stvar osobnog ukusa, ali konačno da igram pravi RPG gdje nisam neki Izabrani spasitelj svijeta po ne znam ni ja kakvom proročanstvu, da ne dolazi nikakvi Reaperi ni Wild Hunt ni koješta tako. 

 

Ovo je baš priča o plaćeniku u gradu grijeha koji se probija između bandi, korporacija, policije, drugih plaćenika, i to je nešto što mi je bilo glavna motivacija uopće da igram ovo, jer to je CDPR i najavio

Poruka je uređivana zadnji put pet 11.12.2020 13:19 (Cansee).
13 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
mrsmith kaže...

Promster tebe mora da proc jebe na 1080p..

 

Gle ovo - 1080p Ultra

Dada, naletio sam na video...

 

Lako meni za 1080p kad se igram na 1440p. Meni su performanse na  1440p veći problem, gdje GPU usage šeće od 75 do 95%, čak i na 1440p imam manje fpsa nego GN.

 

Al da me hebeš nema opravdanja da jedan R5 1600 bude BN na 1440p i to sa nakrkanim grafičkim postavkama.

 

A CDPR-ove preporučene konfe ne treba ni komentirati, to je bullshit i komedija...

15 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Promster kaže...
mrsmith kaže...

Promster tebe mora da proc jebe na 1080p..

 

Gle ovo - 1080p Ultra

Dada, naletio sam na video...

 

Lako meni za 1080p kad se igram na 1440p. Meni su performanse na  1440p veći problem, gdje GPU usage šeće od 75 do 95%, čak i na 1440p imam manje fpsa nego GN.

 

Al da me hebeš nema opravdanja da jedan R5 1600 bude BN na 1440p i to sa nakrkanim grafičkim postavkama.

 

A CDPR-ove preporučene konfe ne treba ni komentirati, to je bullshit i komedija...

Ahh sorry, mislio sam da igraš na 1080p, nisam gledao pod "Moj PC"

It is always darkest just before the dawn.
Poruka je uređivana zadnji put pet 11.12.2020 13:33 (mrsmith).
16 godina
offline
Cyberpunk 2077

Nakon evo 10tak sati igre naletio sam na prve bugove (grafički glitchevi NPC-eva tu i tamo i kad sam bio kod ripper doc-a nije mi se vidjela ruka na kojoj sam dobivao implant dok sam sjedio na stolcu). Ništa game breaking doduše (za sad).

Inače i dalje me igra oduševljava atmosferom, vizualima, likovima i pričom. Bugovi će nadam se biti popeglani s vremenom baš kao i kod Witchera 3.

 

Kad bi uspoređival igru s Witcherom mogu reči da podjednako uživam u priči/svijetu, a kako sam se zaželio SF settinga kroz godine (već je fantasy pomalo izlizan..) čak mi je akcija i malo bolja u CP-u zbog raznih oružja i efekata.

Hacking je isto skroz fora kad se malo ufuraš ;) 

 

Fijasko s konzolama - well...  igra je trebala biti next gen naslov za nadolazeče konzole i to su trebali jasno iskomunicirati. 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
2 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Ja sam zbog one mape i dodataka narucio iz UK preko Shop.to
Kazu da ce ju poslati u ponedjeljak pošto ne salju vikendom. 😄
Kad vec PS5 cekam skoro 3 mjeseca zasto ne cekati i Cyberpunk 2077 do nove godine.
Moj PC  
1 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Minneyar kaže...
3dfx kaže...
mrsmith kaže...

Promster tebe mora da proc jebe na 1080p..

 

Gle ovo - 1080p Ultra

 uf gadno.

 

ne vidim zasto je ova igra ovako zahtjevna.

 

kak su mogli objavit recommended specs, kao da nisu uopce testirali kak im radi na toj konfiguracijia

 

cudno skroz

 

 

 Stvar je sto oni u speckama nisu naveli dal je to s DLSS off ili DLSS on - ocito je sve s DLSS on i to na Performance settingu :P

 kakav DLSS:

 

Recommended Requirements

  • OS: Win 10 64
  • Processor: Intel Core i7-4790 4-Core 3.6GHz / AMD Ryzen 3 3200G
  • Graphics: AMD Radeon RX 590 8GB or NVIDIA GeForce GTX 1060
  • VRAM: 6GB
  • System Memory: 12 GB RAM
  • Storage: 70 GB Hard drive space

 

dakle, to je preporucena, ne minimalna

 

a imamo kolege tu ne mogu igrat kak spada sa 1080Ti i 8700k cini mi se ili tako nesto

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice