Cinema 4D teksuta
- poruka: 6
- |
- čitano: 3.362
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Kod stvaranja materijala, samo (ctrl+N) u color kanal ucitas teksturu i tako ispada ?
Koje rezolucije ti je tekstura ?
Kod stvaranja materijala, samo (ctrl+N) u color kanal ucitas teksturu i tako ispada ?
Koje rezolucije ti je tekstura ?
1024x1024, pokusao sam 4096x4096 ali sam mislio da je "prevelika" pa sam odustao.
A da, u color kanal i tako bude, odo napravit' drugu pa pokusati.
Moraš sredit UVW, imaš tamo mislim u Cinemi UVW tag u object manageru i tamo povećaj tile
Evo i slika što mislim, tu se igraj s opcijama dok ne dobiješ željeni rezultat, meni doduše s ovim postavkama tvoja textura radi ok, pa ako ti nisu takve, namjesti tako kako je tu.
EDIT; Što se tiće rezulucije textura, što veća textura to ti je detaljnija textura na modelu i neće bit zblurana...recimo ako imaš na kocki texturu od 1024x1024 i rendaš na rezoluciji 4096x4096 onda će ti ta textura bit razvučena. A što se tiće prikaza texture na modelu, to određuješ pomoću UVW editora.
EDIT 2; A što se tiće tileabilnih textura (ponavljajučih) ne moraš stavit tolko segmenata, bilo bi ti dovoljno da ti je na texturi onako kako ti se trenutno prikaže na modelu, i ona pomoću tilea namjestiš koliko želiš kockica ili ćeg već. Tako usput budeš imao i manju texturu a jednak rezultat budeš dobio. Manja textura-optimiziranija scena, a optimizirat scenu u 3D-u je jako bitno.
Moraš sredit UVW, imaš tamo mislim u Cinemi UVW tag u object manageru i tamo povećaj tile
Evo i slika što mislim, tu se igraj s opcijama dok ne dobiješ željeni rezultat, meni doduše s ovim postavkama tvoja textura radi ok, pa ako ti nisu takve, namjesti tako kako je tu.
EDIT; Što se tiće rezulucije textura, što veća textura to ti je detaljnija textura na modelu i neće bit zblurana...recimo ako imaš na kocki texturu od 1024x1024 i rendaš na rezoluciji 4096x4096 onda će ti ta textura bit razvučena. A što se tiće prikaza texture na modelu, to određuješ pomoću UVW editora.
EDIT 2; A što se tiće tileabilnih textura (ponavljajučih) ne moraš stavit tolko segmenata, bilo bi ti dovoljno da ti je na texturi onako kako ti se trenutno prikaže na modelu, i ona pomoću tilea namjestiš koliko želiš kockica ili ćeg već. Tako usput budeš imao i manju texturu a jednak rezultat budeš dobio. Manja textura-optimiziranija scena, a optimizirat scenu u 3D-u je jako bitno.
Hvala, nisam to znao, ali sredio sam teksturu, tako sto je bila prva stara sa samo 2 crvene i 2 bijele kockice bila sacuvana u folderu "tex" i posto su imale isto ime Cinema je valjda prepoznala kao iste, ali sam je zamjenio i radi.