Nvidia Fermi info zaključana tema

poruka: 3.061
|
čitano: 430.756
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
odjavljen
offline
Nvidia Fermi info

šta to sutra nvidia točno predstavlja i gdje?

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Nvidia Fermi info
Rhodin kaže...

gle jamar

kod ATI-a se kod ukljucene teselacije desava eventualni pad FPS-a iskljucivo radi sirine sabirnice i dodatne upotrebe memorije koji eventualno nesto uspore stvari, sam chip nije dodatno opterecen jer se za teselaciju brine njegov zaseban dio

kod nVidie imas situaciju da imaju odredjeni broj shaddera (512 u gtx 480) koji se brinu za grafiku (oni su general purpose shadderi-dakle svi zaduzeni za sve) i kad ukljucis teselaciju na gtx 480 desava se isto ko i kod ATI-a da dolazi do vece zauzeca memorije i sabirnice (jer teselacija zauzima dosta memorije), medjutim, uz to ti se dio od tih 512 shaddera pocinje baviti teselacijom i dodatno usporava sve skupa jer vise nije svih 512 shaddera iskoristeno za izracunavanje slijedeceg framea

 

kartica je u testovima 5% jaca od 5870 - dakle na igrama na kojima su ju testirali, vjerojatno vecinom dx9 i 10 naslovi, uz vjerojatno ditr2 i ne znam, battleforge ili sta vec... a sto ima kakvu tavku dx11 podrsku, semiaccurate nije naveo konkretne testove, ali hoce kad se kartice pocnu prodavati

 

u Heavenu mozes imati 100% bolji rezultat tijekom teselacije, zasto? pa zato sto u tom trenu kartica nema puno posla, vecina shaddera je slobodno i mogu se posvetiti teselaciji.... puno shaddera koji se bave teselacijom = jako dobar rezultat

dakle ATI uvijek ima isti dio chipa koji se hardverski brine za teselaciju - takozvni teselator - dok nvidia koristi odredjeni varijabilni broj general purpose shaddera koji obavljaju taj isti posao, ali na ustpr drugih stvati

 

zato kartica moze biti 5% jaca i ujedno u odredjenim testovima imat dvostruko bolji rezultat kod teselacije od ATI-a

 

Iz prijašnjih postova si mogao zaključit da sve to znam, a da opet ponovim heaven test komotno može biti dio bilo koje DX11 igre i u njemu nvidijini shaderi ne rade samo teselaciju več i sve ostalo navedeno u postu iznad.

 

ATI mi više djeluje ograničen "teselacijskim" djelom čipa nego memorijskom propusnošću, uključivanje iste znači da je ta jedinica usko grlo koja smanjuje krajnji broj fps-a iako bi po konstrukciji kartice moglo puno više što se i događa isključivanjem teselacije.

 

Zato sam i rekao da mi je sve to čudno i nelogično jer ti unificirani shaderi ako mogu dobro radit kod uključene teselacije ,zašto naglo "oslabe" pri puno manjem teretu?

 

Ostaje da se pričekaju pravi testovi i vidi stanje stvari jer ova je samo nagađanje o fermiju ali opet ponavljam Čarlijev tekst mi baš nije logičan.

16 godina
offline
Nvidia Fermi info

opet ne znam sto ti nije jasno, ne dolazi do pada fps-am radi ukljucenja teselatora vec radi pojacanog koristenja memorije i sabirnice koji sve skupa usporavaju

kod nVidie ce se desavati ista stvar (iako mislim da je planirana sirina sabirnice za gtx480 veca nego kod hd5870 - nisam 100% ziher, pa bi se to manje osjetilo) medjutim odredjeni dio shaddera ce pocet izvodit teselaciju (u heavenu kad gledas zmaja nista se ne desava - gotovo da si u idleu - gledas zmaja, u igri ce letit avion, trcat ce neki lik, letjet ce meci, pogadjati mete, neko ce skakat, bit ce eksplozija - dakle puno posla za grafu i vecina shaddera zauzeti) i u tom trenu (predpostavljam da ce se shadderi po clusterima baviti teselacijom, dakle recimo da 2 clustera odu na teselaciju) nemas vise gtx480 vec ekvivalent gtx 470 samo nisu 2 clustera zalockana vec se bave teselacijom, a ostatak izracuna se obavlja na preostalih 448 shaddera - dakle ko da si downclockao grafu za 12.5%

 

karikiram tj. spominjem neku teoretsku situaciju, ali to je odprilike objasnjenje

 

da, to znaci da nVidia u odredjenim situacijama odlicno obavlja posao teselacije, medjutim u realnim, a ne idealnim, situacijama prica se mijenja

 

EDIT: te idealne situacije su ti poput tog primjera u heavenu gdje se nista ne dogadja vec gledas zmaja i valjda pola cipa se moze baviti iskljucivo teselacijom

Poruka je uređivana zadnji put ned 21.2.2010 20:37 (Rhodin).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Nvidia Fermi info
jamar kaže...

 

ATI mi više djeluje ograničen "teselacijskim" djelom čipa nego memorijskom propusnošću, uključivanje iste znači da je ta jedinica usko grlo koja smanjuje krajnji broj fps-a iako bi po konstrukciji kartice moglo puno više što se i događa isključivanjem teselacije.

Heaven bench je jedan od najgorih testova da se vidi koliko je bolja teselacija od parallax occlusion mappinga. Sa i bez teselacije igra izgleda sasvim drugacije. Ti kada ukljucit teselaciju, ti ne samo da ukljuciš teselaciju, ti povecaš broj sijena, broj odsjaja sunca itd. Gradicke znaci ne gubi samo performanse na teselaciji nego i na vecem broju sijena, više AA za raditi, refleksije itd. Npr. pogledaj krovove kuca sa i bez teselacije. Bez imamo ravnu površinu, sa teselacijom svaka ona ploca baca svoju vlastitu sijenu, i pošto su zaobljene dadatno se racuna i sjajevi sunca. Postoji jedan video na youtubu di se vidi koliko perfomasni ti uštedi teselacija naspram parallax occlusion mappinga. Da bi Heaven graficki jednako izgledao sa i bez teselacije onda bi se moglo lijepo vidjet koliko je teselacija bolja od stare metode. Tako da Heaven bench jedan od najgorih primjera da se vidi zašto je teselacija bolja od stare metode.

 

Ako želiš stvarno vidjet koliko je Fermi bolji od 5870 u DX11 trebaš odvrtiti cijeli bench a ne samo 60sec ekstremne teselacije. Naravno da je Fermi bolji u cistoj teselacija kada su svi resursi na raspolaganju da se to radi, ali cista teselacije je nešto što ceš vidjet, uvijek ce shaderi morati nešto drugo raditi osim teselacija, i zato valjda Fermi ima samo 5% bolje performance (ako je to istina, trebat cemo vidjet pravi proizvod da znamo kakva je kartica), jer kada su svi shaderi zauzeti kartice nemre raditi jednako dobro teselaciju kao i kada svi shaderi niš ne rade. Tako da ne vjerujem da u DX11 igrama Fermi radi puno bolje od ATI-a. Trebao bi raditi 30-50% bolje jer je sam cip 66% veci od Cypressa.

Poruka je uređivana zadnji put ned 21.2.2010 20:47 (Noctifer).
16 godina
offline
RE: Nvidia Fermi info
Noctifer kaže...

Heaven bench je jedan od najgorih testova da se vidi koliko je bolja teselacija od parallax occlusion mappinga. Sa i bez teselacije igra izgleda sasvim drugacije. Ti kada ukljucit teselaciju, ti ne samo da ukljuciš teselaciju, ti povecaš broj sijena, broj odsjaja sunca itd. Gradicke znaci ne gubi samo performanse na teselaciji nego i na vecem broju sijena, više AA za raditi, refleksije itd. Npr. pogledaj krovove kuca sa i bez teselacije. Bez imamo ravnu površinu, sa teselacijom svaka ona ploca baca svoju vlastitu sijenu, i pošto su zaobljene dadatno se racuna i sjajevi sunca. Postoji jedan video na youtubu di se vidi koliko perfomasni ti uštedi teselacija naspram parallax occlusion mappinga. Da bi Heaven graficki jednako izgledao sa i bez teselacije onda bi se moglo lijepo vidjet koliko je teselacija bolja od stare metode. Tako da Heaven bench jedan od najgorih primjera da se vidi zašto je teselacija bolja od stare metode.

 

izmedju ostalog, znaci dosta vise posla za grafu, sve to ide u memoriju grafe - veca zauzetost sabirnice i memorije koju sam vec spomenuo, s time da nVidia ima manje shaddera za obavljat ga jer je dio zaduzen za teselaciju, dok atiev chip sve radi po starom a za teselaciju mu se brine zasebni dio chipa - teselator

 

Noctifer kaže...

... Trebao bi raditi 30-50% bolje jer je sam cip 66% veci od Cypressa.

 

 

da, kad ne bi bilo cinjenice da chip ne radi kako su si oni zamislili vec je downclockan, uz sve ostale probleme koje ima

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 21.2.2010 20:51 (Rhodin).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Nvidia Fermi info
Rhodin kaže...

opet ne znam sto ti nije jasno, ne dolazi do pada fps-am radi ukljucenja teselatora vec radi pojacanog koristenja memorije i sabirnice koji sve skupa usporavaju

kod nVidie ce se desavati ista stvar (iako mislim da je planirana sirina sabirnice za gtx480 veca nego kod hd5870 - nisam 100% ziher, pa bi se to manje osjetilo) medjutim odredjeni dio shaddera ce pocet izvodit teselaciju (u heavenu kad gledas zmaja nista se ne desava - gotovo da si u idleu - gledas zmaja, u igri ce letit avion, trcat ce neki lik, letjet ce meci, pogadjati mete, neko ce skakat, bit ce eksplozija - dakle puno posla za grafu i vecina shaddera zauzeti) i u tom trenu (predpostavljam da ce se shadderi po clusterima baviti teselacijom, dakle recimo da 2 clustera odu na teselaciju) nemas vise gtx480 vec ekvivalent gtx 470 samo nisu 2 clustera zalockana vec se bave teselacijom, a ostatak izracuna se obavlja na preostalih 448 shaddera - dakle ko da si downclockao grafu za 12.5%

 

karikiram tj. spominjem neku teoretsku situaciju, ali to je odprilike objasnjenje

 

da, to znaci da nVidia u odredjenim situacijama odlicno obavlja posao teselacije, medjutim u realnim, a ne idealnim, situacijama prica se mijenja

 

 

Sve mi je jasno - opet ponavljam. Opet: po ATI-u njihova mem. sabirnica je više nego dovoljno široka, zato mi se čini da je teselacijska jedinica premala (veća=veći čip)

 

Opet: ako nvidia shaderi mogu dobro radit (jasno mi je i to da su moguće velike razlike u zavisnosti što ti shaderi rade, od toga da su duplo brži pa do toga da su i znatno sporiji u nekim situacijama - hvala na pitanju) sa teselacijom koja je vrlo zahtjevna i zašto je ogromna razlika kad se za teselaciju uopće ne upotrebljavaju? Po nekoj ligici ako su više nego duplo brži sa teselacijom od 5870 onda mi pri DX9/10 razlika od 5% djeluje malo.

 

Pošto stvarno ne vidim razloga da se dopisujemo, a ocito mislimo istu stvar, do nekog pravog testa koji me vrlo zanima to je to.

 

BTW kod ATI 5xxx serije pad performansi pri uključenju teselacije je oko 50% što baš i nije malo.

17 godina
neaktivan
offline
RE: Nvidia Fermi info
Rhodin kaže...

opet ne znam sto ti nije jasno, ne dolazi do pada fps-am radi ukljucenja teselatora vec radi pojacanog koristenja memorije i sabirnice koji sve skupa usporavaju

kod nVidie ce se desavati ista stvar (iako mislim da je planirana sirina sabirnice za gtx480 veca nego kod hd5870 - nisam 100% ziher, pa bi se to manje osjetilo) medjutim odredjeni dio shaddera ce pocet izvodit teselaciju (u heavenu kad gledas zmaja nista se ne desava - gotovo da si u idleu - gledas zmaja, u igri ce letit avion, trcat ce neki lik, letjet ce meci, pogadjati mete, neko ce skakat, bit ce eksplozija - dakle puno posla za grafu i vecina shaddera zauzeti) i u tom trenu (predpostavljam da ce se shadderi po clusterima baviti teselacijom, dakle recimo da 2 clustera odu na teselaciju) nemas vise gtx480 vec ekvivalent gtx 470 samo nisu 2 clustera zalockana vec se bave teselacijom, a ostatak izracuna se obavlja na preostalih 448 shaddera - dakle ko da si downclockao grafu za 12.5%

 

karikiram tj. spominjem neku teoretsku situaciju, ali to je odprilike objasnjenje

 

da, to znaci da nVidia u odredjenim situacijama odlicno obavlja posao teselacije, medjutim u realnim, a ne idealnim, situacijama prica se mijenja

 

 

Sve mi je jasno - opet ponavljam. Opet: po ATI-u njihova mem. sabirnica je više nego dovoljno široka, zato mi se čini da je teselacijska jedinica premala (veća=veći čip)

 

Opet: ako nvidia shaderi mogu dobro radit (jasno mi je i to da su moguće velike razlike u zavisnosti što ti shaderi rade, od toga da su duplo brži pa do toga da su i znatno sporiji u nekim situacijama - hvala na pitanju) sa teselacijom koja je vrlo zahtjevna i zašto je ogromna razlika kad se za teselaciju uopće ne upotrebljavaju? Po nekoj ligici ako su više nego duplo brži sa teselacijom od 5870 onda mi pri DX9/10 razlika od 5% djeluje malo.

 

 

Pošto stvarno ne vidim razloga da se dopisujemo, a ocito mislimo istu stvar, do nekog pravog testa koji me vrlo zanima to je to.

 

BTW kod ATI 5xxx serije pad performansi pri uključenju teselacije je oko 50% što baš i nije malo.

 

 

Sorry duplo!!!

Poruka je uređivana zadnji put ned 21.2.2010 20:53 (jamar).
17 godina
offline
Nvidia Fermi info

Sve su nagadanja dok ne zavrtimo prve igre na svojim (vjerojatno ne mojim) Fermijima.

 

Inace, zanimljivo je ovo sto su kolege jamar i Rhodin rekli.

Bas me zanima kako ce se ovo odvit.

Iskreno, malo jesam razocaran sa samo 5% boljim performansama kod Nvidije.

- Psiho246
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
RE: Nvidia Fermi info
jamar kaže...

 

...

 

Opet: ako nvidia shaderi mogu dobro radit (jasno mi je i to da su moguće velike razlike u zavisnosti što ti shaderi rade, od toga da su duplo brži pa do toga da su i znatno sporiji u nekim situacijama - hvala na pitanju) sa teselacijom koja je vrlo zahtjevna i zašto je ogromna razlika kad se za teselaciju uopće ne upotrebljavaju? Po nekoj ligici ako su više nego duplo brži sa teselacijom od 5870 onda mi pri DX9/10 razlika od 5% djeluje malo.

 

nisu oni vise nego duplo brzi sa teselacijom od 5870 nego ih naprosto vise ime

 

hipotetska situacija (dakle nije realno, napamet pricam) - ati u chipu ima dio koji sadrzi fiksno 30 nazovimo ih shaddera za teselaciju (iako nisu shadderi u ATI slucaju ali nema veze), oni ce uvijek racunat teselaciju jednakom brzinom stogod da se desavalo sa ostatkom chipa, bio on u full loadu ili u idleu

nvidia s druge strane nema teselator vec ima 512 shadera koji sluze kojecemu

desi se situacija heavena gdje se gleda zmaj i 448 od 512 shaddera je slobodno i mogu se baviti teselacijom - rezutlat je predivan naspram ATIevih 30

situacija 2 se desava na bojnom polju gdje se 2 vojske krecu i nastaje opca makljaza

ati fino racuna teselaciju ko i u heavenu, chip je u full loadu

nvidijin fermi ima takodje full load, medjutim dio njegobih shaddera, recimo 32 ( 1 cluster) se bavi teselacijom, a ostatak od 480 shaddera se bavi istim onim chime se bavi i ATIev chip - ati nije izgubio nista, nvidia ima jednako kvalitetnu teselaciju ko ati, medjutim 6.75% kartice se bavi teselacijom - ko da je chip toliko downclockan

 

pricam u grubo, pricam hipotetski, ali ati je tu u prednosti sa brojem fps-a, a nvidia gubi prednost u teselaciji

17 godina
neaktivan
offline
RE: Nvidia Fermi info
Rhodin kaže...
jamar kaže...

 

...

 

Opet: ako nvidia shaderi mogu dobro radit (jasno mi je i to da su moguće velike razlike u zavisnosti što ti shaderi rade, od toga da su duplo brži pa do toga da su i znatno sporiji u nekim situacijama - hvala na pitanju) sa teselacijom koja je vrlo zahtjevna i zašto je ogromna razlika kad se za teselaciju uopće ne upotrebljavaju? Po nekoj ligici ako su više nego duplo brži sa teselacijom od 5870 onda mi pri DX9/10 razlika od 5% djeluje malo.

 

nisu oni vise nego duplo brzi sa teselacijom od 5870 nego ih naprosto vise ime

 

hipotetska situacija (dakle nije realno, napamet pricam) - ati u chipu ima dio koji sadrzi fiksno 30 nazovimo ih shaddera za teselaciju (iako nisu shadderi u ATI slucaju ali nema veze), oni ce uvijek racunat teselaciju jednakom brzinom stogod da se desavalo sa ostatkom chipa, bio on u full loadu ili u idleu

nvidia s druge strane nema teselator vec ima 512 shadera koji sluze kojecemu

desi se situacija heavena gdje se gleda zmaj i 448 od 512 shaddera je slobodno i mogu se baviti teselacijom - rezutlat je predivan naspram ATIevih 30

situacija 2 se desava na bojnom polju gdje se 2 vojske krecu i nastaje opca makljaza

ati fino racuna teselaciju ko i u heavenu, chip je u full loadu

nvidijin fermi ima takodje full load, medjutim dio njegobih shaddera, recimo 32 ( 1 cluster) se bavi teselacijom, a ostatak od 480 shaddera se bavi istim onim chime se bavi i ATIev chip - ati nije izgubio nista, nvidia ima jednako kvalitetnu teselaciju ko ati, medjutim 6.75% kartice se bavi teselacijom - ko da je chip toliko downclockan

 

pricam u grubo, pricam hipotetski, ali ati je tu u prednosti sa brojem fps-a, a nvidia gubi prednost u teselaciji

 

Rhodin, Rhodin taman kad se odjavim Osmijeh. sve su te situacije meni jasne.

 

Glavni problem ATI-a pri teselaciji je upravo jedinica zadužena za to (po raznim pričama po netu i koliko ja vidim kod sebe - ne radim kao ATI inženjer pa nije 100%).

 

Uglavnom hipotetska situacijaNamigiva. ATI: 2 vojske, jedna na drugu ,makljaža, 5870 daje npr. 60 fps bez teselacije. Korisnik uključi teselaciju, 5870 i dalje melje 60 fps-a, teselacijska jedinica istu može primjenit na 30 fps-a u istom trenutku,

konačni rezultat na zaslonu = 30fps-a. Problem za ATI? po mome mišljenju je, pošto kartica može više i nije uopće bitno koliko je opterećena već se gleda fps na zaslonu.

 

Sad koliko će nvidinih shadera koja igra zauzet za teselaciju i kakve će bit realne performanse u igrama neću uopće nagađat, još manje tvrdit to i čekam za vidit.

15 godina
neaktivan
offline
RE: Nvidia Fermi info
jamar kaže...

 

BTW kod ATI 5xxx serije pad performansi pri uključenju teselacije je oko 50% što baš i nije malo.

U kojem testu? Heaven? Ti tamo kad ukljuciš teselaciju ukljuciš puno više toga. Kako vec rekoh gore, Heaven je najgori test za usporedbu parallax occlusion mappinga i tesselacije. Ako bi heaven izgledao jednako prije i poslije ukljucenja teselacije, onda bi se moglo reci da teselacija stvara probleme, ali pošto je razlika tako velika, nemremo rec da teselacija jede više performansi nego parallax occlusion mapping.

 

Pogledaj ovo, na negdi 5min ceš vidjet.

 

Tu ceš vidjet da sa i bez teselacije stvar jednako izgleda, ali bet teselacije, znaci samo parallax occlusion mapping imamo negdi 70FPS-a dok sa teselacijom 270FPS-a. Da je takav isti Heaven, znaci ista grafika sa i bez teselacije, onda bi to bio super test da se vidi kako je teselacija dobra.

16 godina
offline
Nvidia Fermi info

Čekaj malo, ako u takvoj hipotetskoj situaciji, obe grafe koriste istu količinu tih shadera za teselaciju, ne bi li onda imali isti rezultat? Znači nvidia i ati bi po pitanju teselacije radili isto jer oboje koriste isti broj shadera, odnosno, ati bi trebao imat manju prednost zbog takta koji je veći nego u nvidie. Ali što ako nvidia stavi duplo više shadera za teselaciju? Onda bi možda bila nešto brža od ati po pitanju teselacije. Sad ono što je očito problem je niski takt fermija jer koliko znam ima i gddr5 memoriju i 512bita sabirnicu, znači općenito propusnost ne bi trebala bit usko grlo već sama brzina čipaNeodlučan

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Nvidia Fermi info

 

Nemaju ATI i nvidia ist broj "shadera" za teselaciju. ATI ima fiksni dio za to, dok kod nvidie njihove cuda jezgre kako ih zovu rade sve poslove tj. posao se dinamički raspoređuje za ono što je potrebno.

Kako to funkcionira u praksi i koliko je dobro za određene situacije tek ostaje za vidjet.

17 godina
offline
RE: Nvidia Fermi info
jamar kaže...

 

Nemaju ATI i nvidia ist broj "shadera" za teselaciju. ATI ima fiksni dio za to, dok kod nvidie njihove cuda jezgre kako ih zovu rade sve poslove tj. posao se dinamički raspoređuje za ono što je potrebno.

Kako to funkcionira u praksi i koliko je dobro za određene situacije tek ostaje za vidjet.

Ako ATI ima "fiksni" dio, sta se desi ako taj fiksni dio nije dovoljan za obradit teselaciju u nekom slucaju?

U takvom slucaju bi Nvidia samo zagrabila vise shadera za operaciju.

Mozda bi onda ATI stucao, a Nvidia bi glatko isla dalje.

- Psiho246
16 godina
offline
RE: Nvidia Fermi info
Stoja kaže...

Čekaj malo, ako u takvoj hipotetskoj situaciji, obe grafe koriste istu količinu tih shadera za teselaciju, ne bi li onda imali isti rezultat? Znači nvidia i ati bi po pitanju teselacije radili isto jer oboje koriste isti broj shadera, odnosno, ati bi trebao imat manju prednost zbog takta koji je veći nego u nvidie. Ali što ako nvidia stavi duplo više shadera za teselaciju? Onda bi možda bila nešto brža od ati po pitanju teselacije. Sad ono što je očito problem je niski takt fermija jer koliko znam ima i gddr5 memoriju i 512bita sabirnicu, znači općenito propusnost ne bi trebala bit usko grlo već sama brzina čipaNeodlučan

ne stoja, upravo zato sto ATIev chip ima posebni harverski dodatak - teselator, koji dok teselacija nije ukljucena ne radi absolutno nista i njegov chip sa i bez teselacije radi isto

dok nVidijin Fermi samo dio shaddera koji su do sada racunali izgleda framea jednostavno prebaci na racunanje teselacije i automatski si smanjuje broj shaddera koji su zaduzeni za ostalo

 

ati je inace teselator prvi put ubacio u 2xxx seriji (ako se ne varam) jer se teselacija trebala pojavit u dx10 pa vec dugo teselator cini dio atievih chipova i ustvari samo smeta da se tako izrazim

nvidia teselator kao takav nema vec samo softversku podrsku pomocu koje njeni general purpose shadderi simuliraju teselaciju, ali dok to rade ne mogu raditi zadatke za koje su do tada bili zaduzeni

 

broj shaddera koji se njome bavi je ocigledno varijabilan i ovisi o iskoristenju samo chipa, tj. kad je vecina shadera slobodna, naravno da ih se puno moze baviti teselacijom i davati bolji rezultat od atievog teselatora koji je uvijek fiksan, mesjutim u full loadu kad je svaki shadder bitan, svaki koji se pocne baviti teselacijom ne bavi se nicim drugim i chip se (naizgled) usporava

 

da dokraja iskarikiram:

recimo to ovako, imas 2 sela, u jednom seljaci imaju 30 volova koji sluze za oranje polja i 4 konja sa 2 kocije za prijevoz robe (ati selo)

drugo selo ima samo 32 vola sa 10ak kola u koje se upregnu volovi kad treba vrsiti transport (nvidia selo) - tih 32 vola oru brze od atievih 30, a kad treba prevoziti robu sa tih 10ak kola su puno brzi od atieva 4 konja i 2ja kola, medjutim, ako im se svima zuri i moraju istovremeno prevoziti i orati, tada atievih 30 volova jednakom brzinom oru i 4 konja voze svoje, dok kod nevidije moras odlucit ko ce orat a ko vozit - posalji 4 vola sa 2 kola da prevoze 28 volova ce sporije orat nego u ati selu a recimo da ce prijevoz biti podjednak

17 godina
neaktivan
offline
RE: Nvidia Fermi info

@Psiho Vidi 3 posta poviše tvoga.

Poruka je uređivana zadnji put ned 21.2.2010 21:35 (jamar).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Nvidia Fermi info
Rhodin kaže...
Stoja kaže...

Čekaj malo, ako u takvoj hipotetskoj situaciji, obe grafe koriste istu količinu tih shadera za teselaciju, ne bi li onda imali isti rezultat? Znači nvidia i ati bi po pitanju teselacije radili isto jer oboje koriste isti broj shadera, odnosno, ati bi trebao imat manju prednost zbog takta koji je veći nego u nvidie. Ali što ako nvidia stavi duplo više shadera za teselaciju? Onda bi možda bila nešto brža od ati po pitanju teselacije. Sad ono što je očito problem je niski takt fermija jer koliko znam ima i gddr5 memoriju i 512bita sabirnicu, znači općenito propusnost ne bi trebala bit usko grlo već sama brzina čipaNeodlučan

ne stoja, upravo zato sto ATIev chip ima posebni harverski dodatak - teselator, koji dok teselacija nije ukljucena ne radi absolutno nista i njegov chip sa i bez teselacije radi isto

dok nVidijin Fermi samo dio shaddera koji su do sada racunali izgleda framea jednostavno prebaci na racunanje teselacije i automatski si smanjuje broj shaddera koji su zaduzeni za ostalo

 

ati je inace teselator prvi put ubacio u 2xxx seriji (ako se ne varam) jer se teselacija trebala pojavit u dx10 pa vec dugo teselator cini dio atievih chipova i ustvari samo smeta da se tako izrazim

nvidia teselator kao takav nema vec samo softversku podrsku pomocu koje njeni general purpose shadderi simuliraju teselaciju, ali dok to rade ne mogu raditi zadatke za koje su do tada bili zaduzeni

 

broj shaddera koji se njome bavi je ocigledno varijabilan i ovisi o iskoristenju samo chipa, tj. kad je vecina shadera slobodna, naravno da ih se puno moze baviti teselacijom i davati bolji rezultat od atievog teselatora koji je uvijek fiksan, mesjutim u full loadu kad je svaki shadder bitan, svaki koji se pocne baviti teselacijom ne bavi se nicim drugim i chip se (naizgled) usporava

 

da dokraja iskarikiram:

recimo to ovako, imas 2 sela, u jednom seljaci imaju 30 volova koji sluze za oranje polja i 4 konja sa 2 kocije za prijevoz robe (ati selo)

drugo selo ima samo 32 vola sa 10ak kola u koje se upregnu volovi kad treba vrsiti transport (nvidia selo) - tih 32 vola oru brze od atievih 30, a kad treba prevoziti robu sa tih 10ak kola su puno brzi od atieva 4 konja i 2ja kola, medjutim, ako im se svima zuri i moraju istovremeno prevoziti i orati, tada atievih 30 volova jednakom brzinom oru i 4 konja voze svoje, dok kod nevidije moras odlucit ko ce orat a ko vozit - posalji 4 vola sa 2 kola da prevoze 28 volova ce sporije orat nego u ati selu a recimo da ce prijevoz biti podjednak

E vidiš ja mislim da je drugačija situacija. Neda mi se smišljat analogiju sa volovima i konjima ali kako sam naveo u postu iznad: 5870 daje 60fps, uključi se teselacija - 5870 daje i dalje 60fps-a ali teselacijska jedinica može istu primjenit na samo 30fps-a u tom trenutku, krajnji rezultat na zaslonu 30fps-a, Zašto? Teselacijski dio je usko grlo. Jeli ovo bolje ili lošije u stvarnom svijetu od nvidia rješenja ostaje za vidit, ovako teoretski mi tako baš i ne izgleda pod uvjetom da su ti nvidia unificirani shaderi dovoljno brzi.

15 godina
neaktivan
offline
RE: Nvidia Fermi info
jamar kaže...

E vidiš ja mislim da je drugačija situacija. Neda mi se smišljat analogiju sa volovima i konjima ali kako sam naveo u postu iznad: 5870 daje 60fps, uključi se teselacija - 5870 daje i dalje 60fps-a ali teselacijska jedinica može istu primjenit na samo 30fps-a u tom trenutku, krajnji rezultat na zaslonu 30fps-a, Zašto? Teselacijski dio je usko grlo. Jeli ovo bolje ili lošije u stvarnom svijetu od nvidia rješenja ostaje za vidit, ovako teoretski mi tako baš i ne izgleda pod uvjetom da su ti nvidia unificirani shaderi dovoljno brzi.

Ali kako ti znaš da je teselator usko grlo? Heaven bench nemoj racunat, kako sam rekao, jako loš primjer. Teselator radi samo jednu stvar, povecava broj poligona, a ono sve oštalo što slijedi, kao dodatni AA, dodatne sijene, refleksije itd. teselator više ne radi, nego drugi shaderi.

16 godina
offline
Nvidia Fermi info

ne samo to, vec ako bi teselator kod ATI-a bio usko grlo, to bi samo znacilo da se puno vise shaddera kod Fermia moraju preorjentirati na teseliranje, a to pak znaci manje snage za sve ostalo i opet bi i Fermi stuco - za ati je to win-win situacija po meni

dokle god nije teselator usko grlo (a iskreno sumnjam da ikada jest) fermi jos uvijek dio shaddera "gubi" na teselaciju i onih 5% jaci se pretvara u isti, ili slabiji chip

win-win

 

vidjet cemo, moguce da su Charlieve informacije daleko od realno stanja... ako nisu->  totalni potop nVidie na polju gamerskih grafa

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Nvidia Fermi info

Noctifer

"Ali kako ti znaš da je teselator usko grlo? Heaven bench nemoj racunat, kako sam rekao, jako loš primjer. Teselator radi samo jednu stvar, povecava broj poligona, a ono sve oštalo što slijedi, kao dodatni AA, dodatne sijene, refleksije itd. teselator više ne radi, nego drugi shaderi."

 

 

 

 

Pa to znači da i dio njegovih shadera, uz teselator koji bi to sve trebao radit sam, odlazi za teselaciju zar ne? Zar je to dobro? Jeli stvarno tako kako kažeš - nemam pojma. Ako je , da odgovorim: ne, to nije dobro, i vrlo je slično nvidiji usput. A ako je ona više nego 2 puta bolja u tome kako je Čarli napisao to mi je prevelika razlika kod teselacije da bi u realnim igrama sa teselacijom pala na manje od (pogađam, nagađam, s****m) 50%.

 

Šta je od ova dva riješenja bolje tek ćemo vidjet, samo brzo nadam se.

Poruka je uređivana zadnji put ned 21.2.2010 22:07 (jamar).
16 godina
offline
Nvidia Fermi info

ne kod atia ništa osim teselatora ne obavlja teselaciju - iz onog sela primjer u ati selu konji ne oru i volovi ne voze kola - teselator su konji, ostatak chipa volovi

kod nvidie druga prica, da, moze biti duplo bolja u teselaciji kad većina shaddera ne radi nista drugo - primjer zima je i svi voze kola, da, 20 volova moze voziti 10 kola i bit ce puno bolji od atieva 4 konja koji voze 2 kola

 

medjutim situacija igra je situacija jeseni - svi volovi moraju orat (oranje = rad GPU) i mora se maksimalno prevozit (voznja = teselacija) - ati selo - svih 30 volova ore (chip u foll loadu), sva 4 konja prevoze - oranje volova nema nikakvog utjecaja na konje ni obratno, dakle ako nema teselacije 30 volova ore, konji miruju

nvidia selo, jesen - ako uzmes 4 vola za prijevoz (teselaciju) 28 ih ore, medjutim onda su sporiji od ati sela, a ne prevoze nista brze

 

dakle kad nema teselacije ati je za 2 vola sporiji od nvide, kad ima teselacije a ne GPU nema toliko posla nvidia je xy bolja u teselaciji od ATI-a, medjutim kad se kombinirano teselira i GPU kod obje je u full loadu ati ima prednost - a to je ujedno situacija u svakoj igri, dakle svakom realnom opterecenju

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Nvidia Fermi info

Sad ste na volovima? Cure, dok Fermi izade vi cete raspravit sve, od pocetka svemira do metafizike.

 

 

I never learned from a man who agreed with me. - Robert A. Heinlein
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
RE: Nvidia Fermi info
Mad_Badger kaže...

Sad ste na volovima? Cure, dok Fermi izade vi cete raspravit sve, od pocetka svemira do metafizike.

 

 

jbg, nedjelja navečer, svi mi jadnici doma pa eto, o nečemu se mora trkeljat

15 godina
protjeran
offline
Nvidia Fermi info

Cuj PSIHO nisam imao namjeru vrijedjet ali iskreno mislio sam da razgovaram s nekim kome mogu biti u isto vrijeme cale i deda i to ne samo po godinama vec i po intelektualnom stupnju razvoja pa stoga sam okinuo ono "dijete" ne razmisljajuci da bi se netko uopce mogao uvrijedit na takvu minornu gluposti, stoga se iskreno izvanjavam.

Ako te to jos bude smetalo i ne budes mogao spavat zbog nocnih mora koje je prouzrocila rijec " slobodno posalji mob/adresu na pm pa to mozemo rijesit u bircu uz pivo ko ljudi

 

Sad da se vratim na temu

Opet si u krivuSmijeh  svaka korporacija ima svoje poslovanje podjeljeno na segmente(divizije) a svako od njih je ustrojeno da posluje samo za sebe.

Naravno da oni medjusobno suradjuju i dijele, tehnologiju, ulaganja, patente, marketing, partnere... ali svaki ima svoj menadjment/direktora koji  odgovara za poslovanje upravi i CEO-u a preko njih i dionicarima.

 

Divizija chipseta ne maticnih jer ih i ne proizvode kao sto ne proizvode ni graficke kartice vec samo chipove(u biti niti to vec ih samo dizajniraju) je u totalnom rasulu i za nju se prica da ako se uskoro sto ne promjeni sljedi kljuc u bravu.

Mobilni segment je isto u banani jer zbog neispravnog supstrata gpu-ova laptopi vec duze vremena masovno otkazuju a veliki proizvodjaci vrse stogo na nvidju stahoviti pritisak(naravno da se ovo ne objavljuje na sva zvona jer citava stvar ne odgovara ni jednima ni drugima) i otkazuju buducu suradnju u tom segmentu -  navodno apple ih je prekrzio iz bilo kakvih shema u narednih 5 god.

Takodjer nvidija je za zadnji kvartal imala iznenadjujuce velik broj OEM ugovora tj. ogromnih narudjbi velikih prozvodjaca(DELL, HP itd) uglavnom "slabijih" kartica za mjesece/kvartale unaprije. Sada ce zbog nekonkurentnosti jer je ati izbacio svoju liniju low/mid end dx11 proizvoda biti prisiljeni na spasavanje necega sto se realno gledajuci spasiti neda - tu ce biti strasni minusi.

O desktop segmentu mislim da ne trebam nista govorit, svi znamo kakva je situacija, dovoljno govori da je na nabavi treutno najjaca dobavljiva kartica gts250. Cak i malo vjerojatan uspjesan fermi launch tesko da ce sta promijeniti jer tko zna koliko dugo ce im trebat da popune popune paletu s ostalim karticama iz serije, a pitanje je ako ce je uopce popunjavat ili ce za to iskorisitit super dumper  3xx dx10.1 seriju kratica.

Jedino sta dobro, dapace odlicno posluje je profesionalna linija workstation te quadro te u zadnje vrijeme sve vise SOC (system on chip) iliti ga tegra.

 

 

Sad dolazimo u srz, rjesenje koje ti predlazes iako na prvu logicno ne funkcionira u korporativnom biznisu i to iz vise razloga Smijeh

Ni u jednoj normalnoj razvojnoj kompaniji gubitci jednog sektora se ne prebijaju sa zaradom drugog niti se bave ikakvim drugim malverzacijama tog tipa. Kao sto rekoh svaki sektor posluje za sebe a na kraju se rezultati zbrajaju a poslovanje utjece na vrijednost same kompanije preko dionica. Odjelu koji negativno posluju slijedi nuzna reorganizacija prenamjena, prodaja pa ako treba i raspustanje ali nikad ama bas nikad se njegovo poslovanje prebija s onim uspjesnim jer to neimenovno vodi u propast i jednog i drugog a na kraju citave kompanije.

 

Takodjer tvoje rjesenje je u direktnom sukubu s osnovnim postulatima suvremene kapitalisticke trzisne ekonomije tj. normama na kojima danas pociva citava svjetska medjunarodna trgovina.

Ukratko opce prihvacen naziv za tvoje rjesenje je dumping ilitiga prodavanja robe/usluga po cijeni koja je manje od one stvarne trzisne ili ne daj boze ispod samih proizvodnih troskova a u nasem slucaju je bas o tome primjeru rijec.

 

Za zidove,bankare,masone, slobodne zidare,oligarhe... tj one koja danas vladaju svijetom i u kojih je 80% kapitala to je zlocin najgore vrste, grijeh svih grijehova, za zidova grijeh veci cak i od krsenja deset bozjih odjednom i spominjanja novog zavjeta i Isusa zajedno.

Ako bi se ovi u nvidiji slucajno najeli ludih gljiva i krenuli s takvim necim drugi dan bi gotovo 99% sigurno dionicari raspustili upravu i nadzorni odbor koji su dopustili tako nesto. Kod onih 1% prije ili kasnije bi doletilo kakvo regulatorno tijelo (kakvih na zapadu ne fali i za razliku od nasih rade svoj posao) i tako ih zveknuli po novcaniku da bi se ovi jos dugo poslije pitali sto im je to trebalo.

 

Pogledaj samo primjer Intela koji je svojevremeno samo nudio neke sitne popuste onima koji su u ogromnim kolicinama kupovali robu samo od njega. Znaci grijeh koji nije ni priblizan onom tvome ali koji je svejedno okarkteriziran kao pokusaj stvaranja nelojalne konkurancije i zbog toga je intelu prakticki odjednom(jest da su malo predugo cekali) na grbacu sjelo na tucet raznih tuzbi

Nedavno su samo onim moronima iz amd-a kojima se xy razloga nije dalo cekat da sudjenje zavrsi (a po meni najvise ih je bilo strah da ne bi slucajno ostali bez x86 licence-papci)u ime kompenzacija za ucinjenu stetu ispaltili kikiriki od miljarde i par stotina miljuna nekakvog perja.

Koliko citam od ljudi koji se u to malo vise razumiju unatoc tomu jos par regulatornih tijela nastavilo je s tuzbama protiv njih i nema sanse da ce se izvuc tako jeftino - srecom ima intel para

 

Da nastavim, naravno da dobar dio problema nije od jucer i da vodstvo kompanije suoceno s padom prihoda skovalo plan za izlazak iz krize. A isplanirali su otvaranje odjela za high performance computing (superracunala) za potrebe izracuna filmske, automobilske, znanstvene, farmaceutske... industrije

Tu leze neobrane miljarde i to nvidia dobro zna i zato toliko forsira taj GPGU koji nama obicnim korisnicima realno uopce netreba (osim mozda Dadu ZG78 koji u svoje slobodno vrijeme uz pomoc gpgu na svojoj geforsici izracunava putanje interkontinentalnih balistickih projektila i sastav molekule za uspjesno lijecenje cerebralne paralize) te bi se za gejmanje dala slozit daleko bolja i jeftinija ahitektura od tog fermia.

 

EDIT: U je***e al sam ga nadrobioSmijeh

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 22.2.2010 1:38 (dado8).
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
RE: Nvidia Fermi info
dado8 kaže...

Cuj PSIHO nisam imao namjeru vrijedjet ali iskreno mislio sam da razgovaram s nekim kome mogu biti u isto vrijeme cale i deda i to ne samo po godinama vec i po intelektualnom stupnju razvoja pa stoga sam okinuo ono "dijete" ne razmisljajuci da bi se netko uopce mogao uvrijedit na takvu minornu gluposti, stoga se iskreno izvanjavam.

Ako te to jos bude smetalo i ne budes mogao spavat zbog nocnih mora koje je prouzrocila rijec " slobodno posalji mob/adresu na pm pa to mozemo rijesit u bircu uz pivo ko ljudi

 

Sad da se vratim na temu

Opet si u krivuSmijeh  svaka korporacija ima svoje poslovanje podjeljeno na segmente(divizije) a svako od njih je ustrojeno da posluje samo za sebe.

Naravno da oni medjusobno suradjuju i dijele, tehnologiju, ulaganja, patente, marketing, partnere... ali svaki ima svoj menadjment/direktora koji  odgovara za poslovanje upravi i CEO-u a preko njih i dionicarima.

 

Divizija chipseta ne maticnih jer ih i ne proizvode kao sto ne proizvode ni graficke kartice vec samo chipove(u biti niti to vec ih samo dizajniraju) je u totalnom rasulu i za nju se prica da ako se uskoro sto ne promjeni sljedi kljuc u bravu.

Mobilni segment je isto u banani jer zbog neispravnog supstrata gpu-ova laptopi vec duze vremena masovno otkazuju a veliki proizvodjaci vrse stogo na nvidju stahoviti pritisak(naravno da se ovo ne objavljuje na sva zvona jer citava stvar ne odgovara ni jednima ni drugima) i otkazuju buducu suradnju u tom segmentu -  navodno apple ih je prekrzio iz bilo kakvih shema u narednih 5 god.

Takodjer nvidija je za zadnji kvartal imala iznenadjujuce velik broj OEM ugovora tj. ogromnih narudjbi velikih prozvodjaca(DELL, HP itd) uglavnom "slabijih" kartica za mjesece/kvartale unaprije. Sada ce zbog nekonkurentnosti jer je ati izbacio svoju liniju low/mid end dx11 proizvoda biti prisiljeni na spasavanje necega sto se realno gledajuci spasiti neda - tu ce biti strasni minusi.

O desktop segmentu mislim da ne trebam nista govorit, svi znamo kakva je situacija, dovoljno govori da je na nabavi treutno najjaca dobavljiva kartica gts250. Cak i malo vjerojatan uspjesan fermi launch tesko da ce sta promijeniti jer tko zna koliko dugo ce im trebat da popune popune paletu s ostalim karticama iz serije, a pitanje je ako ce je uopce popunjavat ili ce za to iskorisitit super dumper  3xx dx10.1 seriju kratica.

Jedino sta dobro, dapace odlicno posluje je profesionalna linija workstation te quadro te u zadnje vrijeme sve vise SOC (system on chip) iliti ga tegra.

 

 

Sad dolazimo u srz, rjesenje koje ti predlazes iako na prvu logicno ne funkcionira u korporativnom biznisu i to iz vise razloga Smijeh

Ni u jednoj normalnoj razvojnoj kompaniji gubitci jednog sektora se ne prebijaju sa zaradom drugog niti se bave ikakvim drugim malverzacijama tog tipa. Kao sto rekoh svaki sektor posluje za sebe a na kraju se rezultati zbrajaju a poslovanje utjece na vrijednost same kompanije preko dionica. Odjelu koji negativno posluju slijedi nuzna reorganizacija prenamjena, prodaja pa ako treba i raspustanje ali nikad ama bas nikad se njegovo poslovanje prebija s onim uspjesnim jer to neimenovno vodi u propast i jednog i drugog a na kraju citave kompanije.

 

Takodjer tvoje rjesenje je u direktnom sukubu s osnovnim postulatima suvremene kapitalisticke trzisne ekonomije tj. normama na kojima danas pociva citava svjetska medjunarodna trgovina.

Ukratko opce prihvacen naziv za tvoje rjesenje je dumping ilitiga prodavanja robe/usluga po cijeni koja je manje od one stvarne trzisne ili ne daj boze ispod samih proizvodnih troskova a u nasem slucaju je bas o tome primjeru rijec.

 

Za zidove,bankare,masone, slobodne zidare,oligarhe... tj one koja danas vladaju svijetom i u kojih je 80% kapitala to je zlocin najgore vrste, grijeh svih grijehova, za zidova grijeh veci cak i od krsenja deset bozjih odjednom i spominjanja novog zavjeta i Isusa zajedno.

Ako bi se ovi u nvidiji slucajno najeli ludih gljiva i krenuli s takvim necim drugi dan bi gotovo 99% sigurno dionicari raspustili upravu i nadzorni odbor koji su dopustili tako nesto. Kod onih 1% prije ili kasnije bi doletilo kakvo regulatorno tijelo (kakvih na zapadu ne fali i za razliku od nasih rade svoj posao) i tako ih zveknuli po novcaniku da bi se ovi jos dugo poslije pitali sto im je to trebalo.

 

Pogledaj samo primjer Intela koji je svojevremeno samo nudio neke sitne popuste onima koji su u ogromnim kolicinama kupovali robu samo od njega. Znaci grijeh koji nije ni priblizan onom tvome ali koji je svejedno okarkteriziran kao pokusaj stvaranja nelojalne konkurancije i zbog toga je intelu prakticki odjednom(jest da su malo predugo cekali) na grbacu sjelo na tucet raznih tuzbi

Nedavno su samo onim moronima iz amd-a kojima se xy razloga nije dalo cekat da sudjenje zavrsi (a po meni najvise ih je bilo strah da ne bi slucajno ostali bez x86 licence-papci)u ime kompenzacija za ucinjenu stetu ispaltili kikiriki od miljarde i par stotina miljuna nekakvog perja.

Koliko citam od ljudi koji se u to malo vise razumiju unatoc tomu jos par regulatornih tijela nastavilo je s tuzbama protiv njih i nema sanse da ce se izvuc tako jeftino - srecom ima intel para

 

Da nastavim, naravno da dobar dio problema nije od jucer i da vodstvo kompanije suoceno s padom prihoda skovalo plan za izlazak iz krize. A isplanirali su otvaranje odjela za high performance computing (superracunala) za potrebe izracuna filmske, automobilske, znanstvene, farmaceutske... industrije

Tu leze neobrane miljarde i to nvidia dobro zna i zato toliko forsira taj GPGU koji nama obicnim korisnicima realno uopce netreba (osim mozda Dadu ZG78 koji u svoje slobodno vrijeme uz pomoc gpgu na svojoj geforsici izracunava putanje interkontinentalnih balistickih projektila i sastav molekule za uspjesno lijecenje cerebralne paralize) te bi se za gejmanje dala slozit daleko bolja i jeftinija ahitektura od tog fermia.

 

EDIT: U je***e al sam ga nadrobioSmijeh

 

 

Svaka čast na trudu, uglavnom sve što si napisao je netočno . Samo ukratko: ako poduzeće (korporacija) ima više proizvoda (ili poslovnih jedinica) koji se nalaze na različitim tržišnim segmentima poduzeće odlučuje dali će i u koje proizvode ulagati, dali će ga napustiti ili održavati na istoj razini trž. udjela, pa ako je neka poslovna jedinica (proizvod)  lider na nekom tržištu koji donosi velike količine novca, a nije ih moguće reinvestirati, s druge strane imaš proizvode koji se nalaze u promjenjvim industrijama i zahtjevaju velika ulaganja da bi postali lideri na svojim tržištima, i tako od ovih prvih lova ide do ovih drugih, naravno ako management procijeni da je ta industrija privlačna. Tako da to funkcionira u korporativnom svijetu, ako ti traba navesti primjere, literaturu i sl. Dalje, kakvim kapitalističkim načelima počiva međ. trgovina???- ona počiva na vanskotrgovinskim režimim ili politikama. Dumping cijene se uglavnom koriste kada neko poduzeće želi da se probije na novo tržište (strano) i uglavnom se države bore protiv toga da zaštite domaću proizvodnju (uposlenost), a to nema veze sa popustom koji neki proizvođeč daje na veću kupljenu količinu, a u slučaju intela je bilo da je davao lovu da se ne kupi amd-ov proizvod, što je nelojalna konkurencija i kažnjivo zakonom. Ovo što sam napisao nema veze sa temom ali nisam mogao da ne odgovorim...Belji se

15 godina
protjeran
offline
RE: Nvidia Fermi info
lebo1 kaže...

Svaka čast na trudu, uglavnom sve što si napisao je netočno . Samo ukratko: ako poduzeće (korporacija) ima više proizvoda (ili poslovnih jedinica) koji se nalaze na različitim tržišnim segmentima poduzeće odlučuje dali će i u koje proizvode ulagati, dali će ga napustiti ili održavati na istoj razini trž. udjela, pa ako je neka poslovna jedinica (proizvod)  lider na nekom tržištu koji donosi velike količine novca, a nije ih moguće reinvestirati, s druge strane imaš proizvode koji se nalaze u promjenjvim industrijama i zahtjevaju velika ulaganja da bi postali lideri na svojim tržištima, i tako od ovih prvih lova ide do ovih drugih, naravno ako management procijeni da je ta industrija privlačna. Tako da to funkcionira u korporativnom svijetu, ako ti traba navesti primjere, literaturu i sl. Dalje, kakvim kapitalističkim načelima počiva međ. trgovina???- ona počiva na vanskotrgovinskim režimim ili politikama. Dumping cijene se uglavnom koriste kada neko poduzeće želi da se probije na novo tržište (strano) i uglavnom se države bore protiv toga da zaštite domaću proizvodnju (uposlenost), a to nema veze sa popustom koji neki proizvođeč daje na veću kupljenu količinu, a u slučaju intela je bilo da je davao lovu da se ne kupi amd-ov proizvod, što je nelojalna konkurencija i kažnjivo zakonom. Ovo što sam napisao nema veze sa temom ali nisam mogao da ne odgovorim...Belji se

 

eto kako to ide kad dojdem doma pripit u 1 ujutro i pocnem pisat o glupostima u koje se ne razumijem bas najboljeCool

Poruka je uređivana zadnji put pon 22.2.2010 9:16 (dado8).
15 godina
protjeran
offline
RE: Nvidia Fermi info
Noctifer kaže...

 

Ako želiš stvarno vidjet koliko je Fermi bolji od 5870 u DX11 trebaš odvrtiti cijeli bench a ne samo 60sec ekstremne teselacije. Naravno da je Fermi bolji u cistoj teselacija kada su svi resursi na raspolaganju da se to radi, ali cista teselacije je nešto što ceš vidjet, uvijek ce shaderi morati nešto drugo raditi osim teselacija, i zato valjda Fermi ima samo 5% bolje performance (ako je to istina, trebat cemo vidjet pravi proizvod da znamo kakva je kartica), jer kada su svi shaderi zauzeti kartice nemre raditi jednako dobro teselaciju kao i kada svi shaderi niš ne rade. Tako da ne vjerujem da u DX11 igrama Fermi radi puno bolje od ATI-a. Trebao bi raditi 30-50% bolje jer je sam cip 66% veci od Cypressa.

Sa svim se u ovom odlomku slazem, jedino sto si nes pobrkao oko matematike jer cip je negdje za trecinu a ne 66% veci od cypressa.

Takodjer zbog za trecinu vece sabirnice bilo je logicno za ocekivati minimalno 20% bolje performanse u odnosu na 5870. Nazalost zbog fulane arhitekture i radnih taktova imaju sta imaju.

17 godina
protjeran
offline
Nvidia Fermi info

Nvidia ima puno problema i imat će ih zbog veličine GPU-a, ako je on u prosijeku samo 5% jači a 60 % veči to je problem veliki. Znači na cca 100 komada GPU-a koliko ati proizvede Nvidia za istu cijenu ih proizvede cca 65, možda manje. E sad na 2 milijuna ili više kartice to je jako velika razlika.

 

Ako ima 70C u idleu i pri brzini venta 70% to znači da če morati staviti kvalitetniji i skuplji hladnjak da te temp. drži u nekim granicama. Smanjenjem sa 40 na 28 ili 32 nm če se riješit donekle temp, ali ako ono još povečaju veličinu GPU-a da budu još jači opet če se zagrijavanje povečat i na tom proizvednom procesu.

 

Pravo stanje Fermia če se vidjet tek kad ATI izbaci seriju 6. Ako fermi bude jači i onda onda če biti dobro ali ako nebude onda če biti velikih problema, jer če morat povečat čip i onda če se opet javit problem potrošnje i zagrijavanja. Koliko sam ja skužio fermi arhitekturu su oni složili da bude na tržištu dosta godina, nešto kao i čip od serije 8. Ati svaku seriju dodatno poboljšava i unapređuje i kako je krenulu ako fermi bude trajao i upola kao i g80 čip bit če to dobro za Nvidiu, ali ako budu morali radit novu arhitrkturu za sljedeču generaciju grafičkih onda su u velikim problemima. 

 

Bilo bi tužno da Fermi nebude brži i bolji u dx11, ipak je 6 mijeseci kasnije izdan, a znate kako se kaže: prvi mačići se u vodu bacaju. mada je to neprakticiram.

I don't need sex, T-com fucks me every day
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Nvidia Fermi info

Pa baš sumnjam da će Fermi biti jači od 6xxx serije s obzirom da je jedva 5% jači od 5xxx serije kartica. Nema baš neke logike.

Sve što sam napisao nije mišljenje BUG d.o.o., nego je isključivo moje mišljenje na koje imam pravo po članku 38. Ustava Republike Hrvatske koji jamči slobodu mišljenja i izražavanja misli.
Moj PC  
4 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Nvidia Fermi info
dado8 kaže...

Sa svim se u ovom odlomku slazem, jedino sto si nes pobrkao oko matematike jer cip je negdje za trecinu a ne 66% veci od cypressa.

Takodjer zbog za trecinu vece sabirnice bilo je logicno za ocekivati minimalno 20% bolje performanse u odnosu na 5870. Nazalost zbog fulane arhitekture i radnih taktova imaju sta imaju.

Velicina Fermia je negdi 550mm^2 a Cypress 334mm^2, znaci Fermi je 66% veci od Cypressa. Naravno ova brojka 550mm^2 nije službena, ali je sigurno oko 500-550mm^2.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice