Gtx 9xx Club

poruka: 9.120
|
čitano: 963.474
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
Re: Gtx 9xx Club
MEGATAMA kaže...

Mislim da COD igre imaju nekakav glich iznad odredjenog frameratea koji daje prednost u multiplayeru,ispravite me ako sam u krivu...i mislim da to nije ograniceno ekranom tojest time ako nemoze iznad 60fps...od tuda potreba za visokim framerateom u igri.

 aha,ako je to...

16 godina
odjavljen
offline
Re: Gtx 9xx Club
Trabant601 kaže...

ali cemu?ako je monitor 60herca ,nekuzim da imas 1 1000fps kad te monitor limitira..

 No, neki nemaju. Imaju monitore sa 144Hz ili 165Hz. Kažem općenito.

MEGATAMA kaže...

Mislim da COD igre imaju nekakav glich iznad odredjenog frameratea koji daje prednost u multiplayeru,ispravite me ako sam u krivu...i mislim da to nije ograniceno ekranom tojest time ako nemoze iznad 60fps...od tuda potreba za visokim framerateom u igri.

 Nije glitch, nego se osvježavanje mrežnog koda (izmjena podataka sa serverom) vezuje uz osvježavanje igre. Brže osvježavanje znači preciznije informacije pa će daleko bolje informacije imati netko s 240 FPS, nego netko sa samo 60 FPS.

 

No, to je prilično kompleksno jer iza neke granice ne samo da nema efekta (postoji latencija ulaza, mozga..) nego ima i negativan efekt za onoga tko se osvježava previše često (previše precizno) u odnosu na onoga tko dobije prednost zbog interpolacije. Inače, u novijim CoD igrama limitirano je osvježavanj i na serverima pa FPS nema efekt. Recimo, zadnja dva CoD-a su na 90 FPS max.

 

No uvijek je dobro imati minimalan FPS u iznosu osvježavanja monitora. :)

16 godina
neaktivan
offline
Gtx 9xx Club

Ako se nekom da, neka baci oko na temu "overclocking grafickih kartica", zanima me kako sto preciznije clockati moju GTX 970 G1 gaming. Ne zeli spammati po ovoj temi. Hvala :)

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Gtx 9xx Club
Tonči kaže...
Trabant601 kaže...

ali cemu?ako je monitor 60herca ,nekuzim da imas 1 1000fps kad te monitor limitira..

 No, neki nemaju. Imaju monitore sa 144Hz ili 165Hz. Kažem općenito.

MEGATAMA kaže...

Mislim da COD igre imaju nekakav glich iznad odredjenog frameratea koji daje prednost u multiplayeru,ispravite me ako sam u krivu...i mislim da to nije ograniceno ekranom tojest time ako nemoze iznad 60fps...od tuda potreba za visokim framerateom u igri.

 Nije glitch, nego se osvježavanje mrežnog koda (izmjena podataka sa serverom) vezuje uz osvježavanje igre. Brže osvježavanje znači preciznije informacije pa će daleko bolje informacije imati netko s 240 FPS, nego netko sa samo 60 FPS.

 

No, to je prilično kompleksno jer iza neke granice ne samo da nema efekta (postoji latencija ulaza, mozga..) nego ima i negativan efekt za onoga tko se osvježava previše često (previše precizno) u odnosu na onoga tko dobije prednost zbog interpolacije. Inače, u novijim CoD igrama limitirano je osvježavanj i na serverima pa FPS nema efekt. Recimo, zadnja dva CoD-a su na 90 FPS max.

 

No uvijek je dobro imati minimalan FPS u iznosu osvježavanja monitora. :)

 kod COD-a je engine u pitanju, jer sa vise fps-a ti dozvoljava veci skok, precizniji si itd... ovo sto si ti naveo, je vezano uz ping, a ne za fps...

 

BTW, poslije 333 fps-a je svejedno.. a recimo ti sa125 i ja sa 333, ja cu dosta dalje skociti od tebe...

HAKOSUKA
11 godina
offline
Re: Gtx 9xx Club
Bacelj kaže...
Tonči kaže...
Trabant601 kaže...

ali cemu?ako je monitor 60herca ,nekuzim da imas 1 1000fps kad te monitor limitira..

 No, neki nemaju. Imaju monitore sa 144Hz ili 165Hz. Kažem općenito.

MEGATAMA kaže...

Mislim da COD igre imaju nekakav glich iznad odredjenog frameratea koji daje prednost u multiplayeru,ispravite me ako sam u krivu...i mislim da to nije ograniceno ekranom tojest time ako nemoze iznad 60fps...od tuda potreba za visokim framerateom u igri.

 Nije glitch, nego se osvježavanje mrežnog koda (izmjena podataka sa serverom) vezuje uz osvježavanje igre. Brže osvježavanje znači preciznije informacije pa će daleko bolje informacije imati netko s 240 FPS, nego netko sa samo 60 FPS.

 

No, to je prilično kompleksno jer iza neke granice ne samo da nema efekta (postoji latencija ulaza, mozga..) nego ima i negativan efekt za onoga tko se osvježava previše često (previše precizno) u odnosu na onoga tko dobije prednost zbog interpolacije. Inače, u novijim CoD igrama limitirano je osvježavanj i na serverima pa FPS nema efekt. Recimo, zadnja dva CoD-a su na 90 FPS max.

 

No uvijek je dobro imati minimalan FPS u iznosu osvježavanja monitora. :)

 kod COD-a je engine u pitanju, jer sa vise fps-a ti dozvoljava veci skok, precizniji si itd... ovo sto si ti naveo, je vezano uz ping, a ne za fps...

 

BTW, poslije 333 fps-a je svejedno.. a recimo ti sa125 i ja sa 333, ja cu dosta dalje skociti od tebe...

 kako molim to više skačeš i precizniji si sa više fps-a...o kojem cod mi tu pričamo?

The Time is always righT
11 godina
offline
Re: Gtx 9xx Club
Tonči kaže...
Trabant601 kaže...

ali cemu?ako je monitor 60herca ,nekuzim da imas 1 1000fps kad te monitor limitira..

 No, neki nemaju. Imaju monitore sa 144Hz ili 165Hz. Kažem općenito.

MEGATAMA kaže...

Mislim da COD igre imaju nekakav glich iznad odredjenog frameratea koji daje prednost u multiplayeru,ispravite me ako sam u krivu...i mislim da to nije ograniceno ekranom tojest time ako nemoze iznad 60fps...od tuda potreba za visokim framerateom u igri.

 Nije glitch, nego se osvježavanje mrežnog koda (izmjena podataka sa serverom) vezuje uz osvježavanje igre. Brže osvježavanje znači preciznije informacije pa će daleko bolje informacije imati netko s 240 FPS, nego netko sa samo 60 FPS.

 

No, to je prilično kompleksno jer iza neke granice ne samo da nema efekta (postoji latencija ulaza, mozga..) nego ima i negativan efekt za onoga tko se osvježava previše često (previše precizno) u odnosu na onoga tko dobije prednost zbog interpolacije. Inače, u novijim CoD igrama limitirano je osvježavanj i na serverima pa FPS nema efekt. Recimo, zadnja dva CoD-a su na 90 FPS max.

 

No uvijek je dobro imati minimalan FPS u iznosu osvježavanja monitora. :)

 ping je majka u cod-u i dobro veli kolega da se to odnosi na njega nevezano o fps-u sad me jedino zanima ovaj dio uz skakanje i preciznost

The Time is always righT
16 godina
odjavljen
offline
Re: Gtx 9xx Club

Ne baš. Postoji nešto što se zove "server update" i to se u CoD-u radi(lo) sinkronizirano s "rendering updateom". Igra sinkronizira klijente i server u određenoj frekvenciji. Ping je nešto drugo, latencija punog kruga za svaki taj update. Ne znam kaka je sad situacija, ali koliko se sjećam dugo već je 250Hz bio gornji limit, a trenutno je na zadnja dva CoD-a gornji limit na 90Hz i 120Hz kod Black Opsa 3 (nisam ziher za BO3).

 

Nećeš skočit dalje, to je sigurno, možeš samo imati bolje sinkroniziranu situaciju i manje ovisiti o simulaciji na strani servera. S obzirom da mrežna komunikacija nije real-time, već je u pravilu vrhunski ako imaš samo 20-30ms latencije (ping) na optici, server tijekom igre simulira događaje tako da predviđa putanje igrača, metaka, granata i sl. Svaki update prema serveru i obrnuto smanjuje utjecaj simulacije i rezultat interpolacije je bliži stvarnom stanju, nego simulaciji.

 

U pravilu: što je viša frekvencija osvježavanja to je informacija o tvojim potezima i potezima neprijatelja realnija, što znači da će informacija da si pucao i poslao metak u smjeru neprijatelja brže doći do servera, brže biti inkomponirana u kalkulacije i simulaciju i ako se dogodilo u istom trenutku ili malo prije pomaka neprijatelja, uz malo sreće da je simulacija OK, registrirat će se pogodak kako treba. Ako imaš lošu frekvenciju osvježavanja stanja to znači da ti možeš pucati na vrijeme u svojoj igri, ali informacije koje tvoj klijent ima i šalje su toliko stare da u svojoj igri možda jesi pucao, možda jesi pogodio neprijatelja, ali ako je on imao veću frekvenciju osvježavanja, ako se pomaknuo, on je što se tiče servera izbjegao tvoj metak, možda je u međuvremenu i pucao i ubio te. Ti ćeš to saznati tek kasnije, nakon što si ti pucao i iako si vidio da ga pogađaš u svojoj igri, s obzirom da je njegovo stanje realnije, ima prioritet i on će odšetati, ili umrijeti, ali ako je zapucao, ti ćeš pasti mrtav nakon što je on u tvojoj igri već umro.

 

U dosta lošim situacijama kad je latencija veća (na serveru ili komunikacijski) dolazi do nasilnih korekcija stanja i to se u igri na klijentu vidi kao rubber-banding. Umiranje iza zaklona i nakon ubijanja neprijatelja samo su "manji" problemi.

 

E sad. Kako su svi Quake enginei dugo vremena bili vezani framerateom i mrežnom komunikacijom, CoD igre su jako ovisile o tome. U pravilu je prednost imao onaj tko brže komunicira sa serverom, a to direktno znači onaj tko ima veći FPS (zbog povezanosti osvježavanja). Njega server uzima za mjerodavnijeg i daje mu, logično, veći prioritet. I zato je u tim igrama jako važno imati maksimalan mogući framerate, ne samo 60FPS/Hz, jer za razliku od renderiranja na ekranu, mrežno osvježavanje nije ograničeno ekranom. I dok će se frejmovi iznad 60 na ekranu samo ponoviti (120FPS će se iscrati svaki frame dvaput) i dalje će mrežno osvježavanje biti 120Hz jer nije ograničeno monitorom i renderingom tj. ne duplira se situacija zbog čekanja monitora iako je obrnuto slučaj: mrežno stanje se neće osvježiti brže ako je framerate loš.

 

To je kratki opis. Moderne igre rade malo drugačije (nije strogo vezano uz fps): evo ti npr. solidno objašnjenje kako funkcionira (kompleksnije nego CoD) to u Battlefieldu: https://www.youtube.com/watch?t=104&v=7nO9bZm8ceY

11 godina
neaktivan
offline
Gtx 9xx Club

Vjerujem da je riječ o CoD4, specifično verziji ProMod. Ovo što je Tonči rekao definitivno ima smisla i mislim da je svatko sa visokim FPSom imao priliku to i sam iskusiti u ProModu.

 

Najfluidnija igra je kad sa serverom izmjenjuješ podatke maksimalnom frekvencijom (ako je ping nizak naravno). Zato u tim trenucima možeš skočiti dalje nego inače, brže i konzistentnije naciljati i sl.

 

EDIT: Dok ja postam ovih par rečenica Tonči je već odgovorio, kao i uvijek precizno i smisleno. Uvijek nešto novo naučim iz čovjekovih postova

Poruka je uređivana zadnji put sub 3.10.2015 18:05 (PaleSamNaSvijetu).
Moj PC  
4 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Gtx 9xx Club
PaleSamNaSvijetu kaže...

Vjerujem da je riječ o CoD4, specifično verziji ProMod. Ovo što je Tonči rekao definitivno ima smisla i mislim da je svatko sa visokim FPSom imao priliku to i sam iskusiti u ProModu.

 

 

 Dečki daj se uozbiljite pa to se ne igra već godinama... ti svi glitchevi su stvar prošlosti još od aw3 a počeo se i uvoditi takozvani lag compensation u mp

The Time is always righT
16 godina
odjavljen
offline
Re: Gtx 9xx Club

Zapravo, nisu stvar prošlosti. I najmodernije igre (COD, BF...) imaju problem koji jednostavno nije rješiv nikako drugačije osim većom frekv. osvježavanja i bržim vezama. U svakom FPS-u će ti se ponekad dogoditi da ti u svojoj igri preživiš skrivanje u hodnik ili iza zida, a da te je netko zapravo ubio taman prije nego si ušao i da si ti (tvoj klijent) to saznao (mili)sekundu kasnije i umro tamo gdje ne možeš biti pogođen, jer umro si ranije, ali je tvoja igra nastavila simulaciju jer nije to znala. :)

 

Naravno, pametne optimizacije, kao u BF4 ljetnoj nadogradnji, minimiziraju te situacije. Bolji algoritmi na serverima, brže veze, brža klijentska računala, sve to doprinosi boljem iskustvu. Šteta je što je LAN igranje rijetkost i što se dopušta samo ekskluzivno na velikim LAN partijima. Nekoć (u moje vrijeme :D) ti problemi nisu postojali jer se igralo samo u LAN-u na par milisekundi pinga do servera i drugih igrača.

Poruka je uređivana zadnji put sub 3.10.2015 23:25 (Tonči).
13 godina
protjeran
offline
Re: Gtx 9xx Club
Vojnik kaže...

Malo sam se poigrao s overclockom, ovo je neki maksimum na stock BIOS-u.

Memorija je malo podbacila s obzirom da je Samsung.

 

Valley - Extreme HD: 3522

 

3D Mark Fire Strike: 13414

 

U 3D Marku prolazi mrvicu viši core clock.

 

 

 kaj nije to malo za gtx980?, ja s gtx780 takoder max ocana na zraku imam 3255 u valey-u ( dali ti fps jako varira dok se bench vrti?)

Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy
Poruka je uređivana zadnji put ned 4.10.2015 11:11 (Stjepanj).
11 godina
offline
Re: Gtx 9xx Club
Tonči kaže...

Zapravo, nisu stvar prošlosti. I najmodernije igre (COD, BF...) imaju problem koji jednostavno nije rješiv nikako drugačije osim većom frekv. osvježavanja i bržim vezama. U svakom FPS-u će ti se ponekad dogoditi da ti u svojoj igri preživiš skrivanje u hodnik ili iza zida, a da te je netko zapravo ubio taman prije nego si ušao i da si ti (tvoj klijent) to saznao (mili)sekundu kasnije i umro tamo gdje ne možeš biti pogođen, jer umro si ranije, ali je tvoja igra nastavila simulaciju jer nije to znala. :)

 

Naravno, pametne optimizacije, kao u BF4 ljetnoj nadogradnji, minimiziraju te situacije. Bolji algoritmi na serverima, brže veze, brža klijentska računala, sve to doprinosi boljem iskustvu. Šteta je što je LAN igranje rijetkost i što se dopušta samo ekskluzivno na velikim LAN partijima. Nekoć (u moje vrijeme :D) ti problemi nisu postojali jer se igralo samo u LAN-u na par milisekundi pinga do servera i drugih igrača.

 mislim da su rješivi preko dedicated servera samo oni nisu besplatni i zahtjevaju održavanje a kompanije ih svake godine najavljuju u svojim novim naslovima http://www.gamespot.com/articles/call-of-duty-black-ops-3-confirmed-for-dedicated-s/1100-6426961/

The Time is always righT
16 godina
odjavljen
offline
Re: Gtx 9xx Club

Na kojim osnovama to misliš? Što misliš da dedicated server radi? I ovi su dedicated serveri, pitanje je lokacije i snage mašina te izvedbe mrežne komunikacije.

11 godina
offline
Re: Gtx 9xx Club
Tonči kaže...

Na kojim osnovama to misliš? Što misliš da dedicated server radi? I ovi su dedicated serveri, pitanje je lokacije i snage mašina te izvedbe mrežne komunikacije.

 zadnji cod je p2p izmjena i sretan si ako hostaš ili je lokacija hosta blizu EU jer u većini slućajeva veza ide iz drugog kontinenta najčešće USA

The Time is always righT
16 godina
odjavljen
offline
Re: Gtx 9xx Club

Ma da, ali ja mislim na to da dedicated server i u BF postoji pa je daleko. Prava stvar je dedicated koji ti sam staviš u LAN-u 

12 godina
offline
Re: Gtx 9xx Club
Stjepanj kaže...
Vojnik kaže...

Malo sam se poigrao s overclockom, ovo je neki maksimum na stock BIOS-u.

Memorija je malo podbacila s obzirom da je Samsung.

 

Valley - Extreme HD: 3522

 

3D Mark Fire Strike: 13414

 

U 3D Marku prolazi mrvicu viši core clock.

 

 

 kaj nije to malo za gtx980?, ja s gtx780 takoder max ocana na zraku imam 3255 u valey-u ( dali ti fps jako varira dok se bench vrti?)

Pa ja cjelo vrijeme govorim da su ti svi benchevi banana i indikator nicega u realnom gaming svijetu.Za svaku vecu promjenu u arhitekturi grafa bi se morao razvijat i novi bench softver koji bi pokazivao prednosti novih arhitektura i nedostatke predhodnih a situacija je da imamo bench razvijan za arhitekture od prije par godina i MOZDA pokrpan djelomicno i za nove ali cak niti toliko realno.

Nazalost sam jucer iz ZGB dosao full kasno jer sam vodio sina u WG gledat zmije ali cim ulovim vremena snimam svoj Witcher 3 gameplay sa identicnim postavkama kao iz onog Fury X videa i nadam se da cu pogodit tocno onu rutu i doba dana i uploadam ga da vidite performanse.....Igre su jedino sto se racuna kod performansi grafa za igre....

13 godina
protjeran
offline
Gtx 9xx Club

pa ovdje se upravo pokazuje jedan nedostatak nove arhitekture( zapravo nije ni do toga vec politike poslovanja), iako poboljsana arhitekturom 980-tka je poprilicno HW osakacena naspram 780/Ti, no eto krajnje bolje perfomanse u vecini slucajeva nadoknaduje tom bržom arhitekturom ne? zamisli da 980-tka ima specifikacije "Ti" cipa ako bi racunali broj cuda jezgri i ostale spec koje ima 780/780ti modeli! za 4000+kn dobis ubojicu od gpu-a, no onda nvidia nebi toliko zaradivali niti svi ostali, niti bi imali 980ti itd...

Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy
Moj PC  
1 0 hvala 1
12 godina
offline
Gtx 9xx Club

Onda isto tako mozes zamislit da 780 ima performanse 780ti ;)

Jedini pravi bench koji ja prihvacam je dobro optimizirana igra za sve tabore.Ova sintetika je za stavljanje brojkica koje realno nemaju veze sa ponasanjem prave igre.

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Gtx 9xx Club
Stjepanj kaže...
Vojnik kaže...

Malo sam se poigrao s overclockom, ovo je neki maksimum na stock BIOS-u.

Memorija je malo podbacila s obzirom da je Samsung.

 

Valley - Extreme HD: 3522

 

3D Mark Fire Strike: 13414

 

U 3D Marku prolazi mrvicu viši core clock.

 

 

 kaj nije to malo za gtx980?, ja s gtx780 takoder max ocana na zraku imam 3255 u valey-u ( dali ti fps jako varira dok se bench vrti?)

 

Nije malo, stvar je u tome da su Kepleri još uvijek moćni i u Valley-u i u Heavenu-u. Ali i dalje ti treba suludi overclock da bi se ozbiljnije približio.

 

...but once you get locked into a serious hardware collection, the tendency is to push it as far as you can.
13 godina
protjeran
offline
Gtx 9xx Club

ja sam taj skor napravio na 1240(asus dc2) i 1270(lightning)mhz, koliko vidim ti si takoder maximalno overklokao svoju 980-tku...

Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy
Poruka je uređivana zadnji put ned 4.10.2015 18:28 (Stjepanj).
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Gtx 9xx Club
Stjepanj kaže...

ja sam taj skor napravio na 1240(asus dc2) i 1270(lightning)mhz, koliko vidim ti si takoder maximalno overklokao svoju 980-tku...

Pretpostavljam da to i jeste suludi overclock za te modele posto sumnjam da si ti isao na ista manje od maksimuma koji daju zar ne? :)

13 godina
protjeran
offline
Gtx 9xx Club

pa isto kao i vojnik ne? dignuo sam ih za cca 250mhz! 780ti bi to pregazila u valeyu kao od sale!

Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy
Poruka je uređivana zadnji put ned 4.10.2015 18:54 (Stjepanj).
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Gtx 9xx Club
Vojnik kaže...

Malo sam se poigrao s overclockom, ovo je neki maksimum na stock BIOS-u.

Memorija je malo podbacila s obzirom da je Samsung.

 

Valley - Extreme HD: 3522

 

3D Mark Fire Strike: 13414

 

U 3D Marku prolazi mrvicu viši core clock.

 

 

 dobar skor si dobio s obzirom na taktove?!trebalo mi je podosta više da te stignem...il možda Valley cpu bonda više od Hawena?

The Time is always righT
13 godina
protjeran
offline
Gtx 9xx Club

nema procesor veze s tim, oba su cisti gpu bound, dakle na quadu od 1.5ghz bi imao isti rezultat! tvoja je radila na vecem taktu, (core i memorija) iako maximalni zabiljezeni takt u gpu-z neznaci nista, treba proci misem i vidjeti koji je takt kartica drzala tokom testa!lp

Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Gtx 9xx Club
Stjepanj kaže...

nema procesor veze s tim, oba su cisti gpu bound, dakle na quadu od 1.5ghz bi imao isti rezultat! tvoja je radila na vecem taktu, (core i memorija) iako maximalni zabiljezeni takt u gpu-z neznaci nista, treba proci misem i vidjeti koji je takt kartica drzala tokom testa!lp

 ma imal sam upaljen osd zakucana je na 1600 mhz cjeli test i voltaža je ostala ista bez throtlanja

The Time is always righT
13 godina
protjeran
offline
Gtx 9xx Club

kuku lele!

Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Gtx 9xx Club
Vojnik kaže...

Hvala kolega, budem preko vikenda dodao još nekoliko testova, teško da ću prije uhvatit vremena.

 

Kao što sam obećao, napravio sam još "nekoliko" testova.

Otvorio sam novu temu, ako nekoga slučajno zanima ovdje može baciti pogled.

...but once you get locked into a serious hardware collection, the tendency is to push it as far as you can.
14 godina
offline
Gtx 9xx Club

Kupovinom EVGA GTX 980ti KiNGPiN možeš birat ASIC quality,naravno bolji ASIC veča cijena!!

AUDIOFIL
Moj PC  
2 1 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Gtx 9xx Club
volegradele kaže...

Kupovinom EVGA GTX 980ti KiNGPiN možeš birat ASIC quality,naravno bolji ASIC veča cijena!!

 Veća misliš? Inače, to s ASIC-om je vrlo upitno da je zapravo dobro za overclock. Ja sam na samo 64% ASIC-a postigao zračni overclock od 1300MHz na TitanuX.

17 godina
offline
Re: Gtx 9xx Club

Kakav debilizam i obicna navlakusa 

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice