GTX 10xx (Pascal) klub (2016)

poruka: 15.735
|
čitano: 1.552.068
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
XXX kaže...
Tonči kaže...
Nema, nažalost. AMD ima očajne DX11 drivere.

 I dalje kilometrima bolje nego nvidija DX 12 drivere, kartice djeluju potrgano 

 Po čemu?

 

Inače, Far Cryev engine je poznato naklonjen AMD-u, no to ne govori apsolutno ništa o kvaliteti AMD-ovih drivera niti to naklonjen znači da je netko favorizirao AMD.

Poruka je uređivana zadnji put pet 8.4.2016 14:24 (Tonči).
17 godina
odjavljen
offline
Nvidia Pascal (2016)

Performansama. "dokaz" je video iz prethodnog posta i ovaj video od 5:20 pa na dalje. Do sad su izašle dvije "prave" DX 12 igre i u obje AMD praši nvidiju.

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 8.4.2016 14:31 (XXX).
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
XXX kaže...

Evo DF koji je inače jako naklonjen nvidiji, uvijek testira kloknute GTX 970 pored stock AMD grafi ppita se što je pošlo krivo 

 

 

 

 

 Vidio sam taj video. I kakve veze taj video ima s ovom našom temom? Ta igra je problematična na 'stotinu' mjesta, na obje kartice.

17 godina
odjavljen
offline
Nvidia Pascal (2016)

Bez obzira na problematičnu igru ti ne vidiš razliku između tabora? Kakve veze ima? Rasprava se provela o postanom video i utjecaju shitworksa na gaming i nvidijinim driverima. Pitao si za dokaze superiornosti DX 12 AMD drivera, jednostavno odgovaram na tvoje postove, dok ne zaključiš da je potreban jedan drugačije boje uz upozorenje da smo previše izvan teme.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
XXX kaže...

Performansama. "dokaz" je video iz prethodnog posta i ovaj video od 5:20 pa na dalje. Do sad su izašle dvije "prave" DX 12 igre i u obje AMD praši nvidiju.

 Jasno ti je da to nema veze s "potrganim driverima"? I da nema veze s niti jednom temom među "Nvidia namjerno ograničava starije generacije kartica u novim driverima", "Nvidia plaća developerima da koriste GW", "Nvidijini DX11 driveri su bolji od AMD-ovih". AMD-ova prednost u DX12 naslovima nema nikakve veze s DX11 naslovima, a niti nekvalitetom Nvidijinih drivera, već razlikama u hardveru.

 

Tražio sam dokaz (o tome smo i govorili) da: Nvidijini DX11 driveri namjerno onesposobljavaju stari hardver. Nisam nigdje spominjao DX12.

 

Ovo je sad već onaj off-topic koji gubi smisao. Komentiranjem smo prešli u off-topic što je bolje, teorije zavjere, a sad se vrtimo u krug oko toga što je gdje bolje. Mislim da nema smisla dalje.

Poruka je uređivana zadnji put pet 8.4.2016 14:39 (Tonči).
17 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Tonči kaže...
Tražio sam dokaz (o tome smo i govorili) da: Nvidijini DX11 driveri namjerno onesposobljavaju stari hardver.

 I čovjek ti je napisao svoje iskustvo sa B4. Na to mu odgovaraš da taj test nije u kontroliranim uvjetima i da to nije vjerodostojno. OK, to stoji ali imaš li ti dokaze da nvidija to ne radi. Možeš li ih ovdje predočiti?

14 godina
neaktivan
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
XXX kaže...
Tonči kaže...
Nema, nažalost. AMD ima očajne DX11 drivere.

 I dalje kilometrima bolje nego nvidija DX 12 drivere, kartice djeluju potrgano 

 mozda tonci procitao negdje.. nista uzivaj dalje u gameworksu i drvenim memorijama.sva sreca pa tog smeca nema u meni bitnim naslovima.

xfact
Poruka je uređivana zadnji put pet 8.4.2016 14:49 (=xfact=).
13 godina
offline
Nvidia Pascal (2016)

Nisam stručnjak, ali nisam ni glup pa da ne vidim što se događa u zadnjih godinu dana.

Nvidia kroz Gameworks ubacuje toliko tesalacije da šteti čak i svojoj 9xx seriji kartica i to do 20%,

 ali zato AMD karticama šteti i do 40%.

 

 

AMD nema pristupa sours kodu od Nvidie pa ne može kroz drivere ni optimizirati GW igru.

Nvidia trpa tesalaciju gdje treba i gdje netreba samo zato što znaju da se AMD-ve kartice lošije nose

s tesalacijom i zato što znaju da će zbog DX11 doći do preopterećenja prve procesorske jezgre

i shodno tome  puno lošijeg FPS-a na AMD karticama.

AMD je zbog tolike tesalacije i uveo da se može u postavkama smanjiti s nebuloznih x64 na koliko želiš.

 

Ako mogu kroz drivere optimizirati 9xx seriju onda mogu napisati i drivere za 7xx seriju, ali to ne rade

već ih boli ona stvar kako će se ti njihovi novi driveri odraziti na 7xx seiju i to je po meni svjesno sabotiranje.

Nažalost ovo da gtx 960 i 970 su jednaki ili dobrano šiju gtx 780 i 780TI postaje ne iznimka već pravilo.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 8.4.2016 15:23 (Mile 74).
Moj PC  
9 0 hvala 1
10 godina
neaktivan
offline
Nvidia Pascal (2016)

Mene zanima dali će biti asus poseidon gtx 1080 , za sad sam vidio gtx 980 ti

Andrea
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Nvidia Pascal (2016)

Tonchi prestani branit nvidiu tolko svaki post ti kolege pobiju i argumentiraju a ti tupish po svom.

Moj PC  
3 3 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Mile 74 kaže...

Nvidia kroz Gameworks ubacuje toliko tesalacije da šteti...

 

Nvidia trpa tesalaciju gdje treba i gdje netreba samo zato što znaju da se AMD-ve kartice lošije nose

s tesalacijom i zato što znaju da će zbog DX11 doći do preopterećenja prve procesorske jezgre

i shodno tome  puno lošijeg FPS-a na AMD karticama.

4mal kaže...

Tonchi prestani branit nvidiu tolko svaki post ti kolege pobiju i argumentiraju a ti tupish po svom.

 Aha, LOL 

 

Odustajem... stvarno. Vjerujte što hoćete. 

 

 

P.S. Monsanto je vlasnik Nvidije! 

17 godina
offline
Nvidia Pascal (2016)

I svi nvidijashi ce postat autisticni :D

Kak je reko kolega ansha nvidija je za shimkere plachipeechkicice a amd je za prave muskarchine :-)

Moj PC  
1 7 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
4mal kaže...

I svi nvidijashi ce postat autisticni :D

Kak je reko kolega ansha nvidija je za shimkere plachipeechkicice a amd je za prave muskarchine :-)

 To sad kazes zato kaj imas AMD da imas i dalje dvije 970 ili kaj si vec imo u svom pc onda bi njih dizo u nebesa ajde zato tisina plz

Poruka je uređivana zadnji put pet 8.4.2016 15:51 (Nvidia GTX 680).
16 godina
offline
Nvidia Pascal (2016)

Dok sam vozio Opela, svi su oni u BMW-u bili pederi i šminkeri. Sad kad vozim novog BMW-a, odjednom sam promijenio mišljenje

 

Sve to dođe na svoje, kad-tad. Tako je i s grafičkim karticama - svak' svoga konja hvali.

 

Ajde više završite s tim off topicom. Hoćemo info o Pascalu!

There are some things so serious you have to laugh at them. -Niels Bohr
Moj PC  
6 0 hvala 1
17 godina
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)

Ne nisam fanboy i nikad nisam dizao niti jedan tabor u nebesa ...malo sarkazma zajebacije nikad ne skodi zato chill plz..

 

16 godina
odjavljen
offline
Nvidia Pascal (2016)

Inače, kad smo on-topic, Pascal GP100 neće izaći kao takav. Nvidia će vjerojatno izdati najmanje dvije kartice krajem svibnja na Computexu i to mid-range. Ove godine nećemo vidjeti high-end Pascal.

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
online
Re: Nvidia Pascal (2016)
To je u redu, nas koji cekamo nizi rang je ionako vise, a i vi s jacim grafama jos uvijek pokrecete igre na visim postavkama
Neka do kraja ljeta izadju 1070 i 1060, ja zadovoljan
Moj PC  
3 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Tonči kaže...

Inače, kad smo on-topic, Pascal GP100 neće izaći kao takav. Nvidia će vjerojatno izdati najmanje dvije kartice krajem svibnja na Computexu i to mid-range. Ove godine nećemo vidjeti high-end Pascal.

 Ja ću biti zadovoljan ako do jeseni dođe 1070-tka :) 

Lijep pozdrav ;)
16 godina
odjavljen
offline
Nvidia Pascal (2016)

Ja sam dosta razočaran Nvidijom i pričom oko Pascala. Paper launch i praktički ništa u high-endu do 2017. No, istovremeno to daje malo više od godine dana za ionako bijesno jake kartice koje imamo sada. Problem koji vidim s tim je da se tržište igara ne mijenja nešto dinamično (koče nas konzole) a skok koji donosi Pascal sada je nedovoljan da 4K učini 60-FPS igrivim u mid-rangeu. Treba nam zaista duplo snažnija kartica od 980Ti da možemo reći da se 4K igra na 60FPS.

Poruka je uređivana zadnji put pet 8.4.2016 16:50 (Tonči).
Moj PC  
2 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Tonči kaže...

Ja sam dosta razočaran Nvidijom i pričom oko Pascala. Paper launch i praktički ništa u high-endu do 2017. No, istovremeno to daje malo više od godine dana za ionako bijesno jake kartice koje imamo sada. Problem koji vidim s tim je da se tržište igara ne mijenja nešto dinamično (koče nas konzole) a skok koji donosi Pascal sada je nedovoljan da 4K učini 60-FPS igrivim u mid-rangeu. Treba nam zaista duplo snažnija kartica od 980Ti da možemo reći da se 4K igra na 60FPS.

 Da, sa 4k sam se pozdravio do negdje kraja 2018. Tada će vjerojatno ući u mainstream povoljnijim monitorima/televizorima i grafuljama.

Lijep pozdrav ;)
9 godina
protjeran
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Tonči kaže...

Ja sam dosta razočaran Nvidijom i pričom oko Pascala. Paper launch i praktički ništa u high-endu do 2017. No, istovremeno to daje malo više od godine dana za ionako bijesno jake kartice koje imamo sada. Problem koji vidim s tim je da se tržište igara ne mijenja nešto dinamično (koče nas konzole) a skok koji donosi Pascal sada je nedovoljan da 4K učini 60-FPS igrivim u mid-rangeu. Treba nam zaista duplo snažnija kartica od 980Ti da možemo reći da se 4K igra na 60FPS.

 Nacekat cete se jos za jednu grafu i 4K a pogotovo tih 60FPS, isto tako ce i igre napredovati pa opet tesko da ce i dvije gtx 980ti bez smanjivanja biti dosta za prihvatljiv framerate.

16 godina
online
Re: Nvidia Pascal (2016)
Tonči kaže...

Ja sam dosta razočaran Nvidijom i pričom oko Pascala. Paper launch i praktički ništa u high-endu do 2017. No, istovremeno to daje malo više od godine dana za ionako bijesno jake kartice koje imamo sada. Problem koji vidim s tim je da se tržište igara ne mijenja nešto dinamično (koče nas konzole) a skok koji donosi Pascal sada je nedovoljan da 4K učini 60-FPS igrivim u mid-rangeu. Treba nam zaista duplo snažnija kartica od 980Ti da možemo reći da se 4K igra na 60FPS.

 E pa nešto u ovom smjeru sam već spomenuo nekoliko puta sa konstatacijom da je nVidia Pascal kartice reklamirala upravo u tom smjeru - Pascal is 10x what Maxwell was", hvaleći na svakom koraku mogućnosti, dajući grafove po kojem ta 2 chipa nisu ni u istoj kategoriji, a onda sada kad treba nešto izać odjednom ispada da ćemo opet imat "upgrade" od kojih 20-25% performansi u otprilike istim cijenovnim rangovima što je maltene jednako dobro na 1080p60 (budući to ionako večina grafa poput GTx970 vrti dobro), a nedovoljno za 4k.

 

Mene je zanimao skok u istoj cijenovnoj kategoriji gdje ću naprosto sa istom ili sličnom kvalitetom skočit sa 1080p na 4k u jednoj generaciji, eventualno da malo smanjim očekivanja na 4K pa igram na mid detaljima. Ipak, ispada da je to daaaaleko od istine i da će se takav skok trebat čekat još 2 godine. Tj. može se i sada, ali ne sa GTX X70.

10 godina
neaktivan
offline
Nvidia Pascal (2016)

Da li netko zna kakve bi trebale biti otprilike cijene kod nas na početku??????

Andrea
 
0 1 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Rhodin kaže...
Tonči kaže...

Ja sam dosta razočaran Nvidijom i pričom oko Pascala. Paper launch i praktički ništa u high-endu do 2017. No, istovremeno to daje malo više od godine dana za ionako bijesno jake kartice koje imamo sada. Problem koji vidim s tim je da se tržište igara ne mijenja nešto dinamično (koče nas konzole) a skok koji donosi Pascal sada je nedovoljan da 4K učini 60-FPS igrivim u mid-rangeu. Treba nam zaista duplo snažnija kartica od 980Ti da možemo reći da se 4K igra na 60FPS.

 E pa nešto u ovom smjeru sam već spomenuo nekoliko puta sa konstatacijom da je nVidia Pascal kartice reklamirala upravo u tom smjeru - Pascal is 10x what Maxwell was", hvaleći na svakom koraku mogućnosti, dajući grafove po kojem ta 2 chipa nisu ni u istoj kategoriji, a onda sada kad treba nešto izać odjednom ispada da ćemo opet imat "upgrade" od kojih 20-25% performansi u otprilike istim cijenovnim rangovima što je maltene jednako dobro na 1080p60 (budući to ionako večina grafa poput GTx970 vrti dobro), a nedovoljno za 4k.

 

Mene je zanimao skok u istoj cijenovnoj kategoriji gdje ću naprosto sa istom ili sličnom kvalitetom skočit sa 1080p na 4k u jednoj generaciji, eventualno da malo smanjim očekivanja na 4K pa igram na mid detaljima. Ipak, ispada da je to daaaaleko od istine i da će se takav skok trebat čekat još 2 godine. Tj. može se i sada, ali ne sa GTX X70.

 Pa gle, za computing i sirovu snagu - da. Nisu lagali. NVLink + 8 GP100 kartica je prebolesno. Da su izdali GP100 Titana i da su ga dizajnirali kao TitanX, sada bismo na istih 610mm2 imali 5760 CUDA jezgara.

Dakle, https://devblogs.nvidia.com/parallelforall/inside-pascal/ - vidi sliku: https://devblogs.nvidia.com/parallelforall/wp-content/uploads/2016/04/gp100_block_diagram-1.png

pogledaj tu info: GP100 nije puni čip; uključeno je samo 3584 od 3840 FP32 jezgara i samo 1792 od 1920 FP64 jezgara. Realno, da je čip dizajniran kao igrači, kao što je to TitanX - http://images.anandtech.com/doci/9059/TITAN_X_Block_Diagram_FINAL.png?_ga=1.92403550.257367228.1429989153

onda bismo imali najmanje 5760 FP32 jezgara i to bez računanja na to da ih stane i više jer su FP64 jezgre veće.

 

Dakle, da je Nvidia izdala 3584 jezgreni čip za igre, imali bismo, samo po broju jezgara 512 jezgara više ili 16,6% bržu karticu na istom taktu. No, takt Titana X je 1000MHz, a GP100 1328MHz, dakle dodaj 32,8% ubrzanja po taktu i to je rezultantno 49,4% brža kartica za igre da ti Nvidia ovog časa da GP100 kao video karticu (TESLA nema video izlaz :)). To je bez računanja prednosti koje nudi HBM2 i eventualne druge prednosti koje arhitektura može imati.

 

A što bismo dobili da Nvidia isključi FP64 jezgre i uključi do kraja FP32? 3840 jezgara ili s brzinom takta 57,8% brža kartica od TitanaX.

 

Ajmo izračunati što je najbolje što igračima može ponuditi Nvidia na Pascalu? - 3840+1920 = 5760 jezgara (pravimo se da se može staviti samo dodatnih FP32 koliko je FP64 sada, a može više). To je 32,8% ubrzanja zbog takta i 87,5% ubrzanja zbog broja jezgara. To je 120,3% brža kartica kao maksimum tehnologije.

 

Dakle, Nvidia za flagship može ponuditi 3584 jezgreni GP100 kao 1080Ti kojem je isključen set FP64 jezgara. 3840 jezgreni 1080Ti kojem je isključen FP64 i uključen cijeli set FP32. Ili 5760 FP32 jezgreni čisti igrači čip kao TitanX za 120,3% bržu karticu.

 

49,4%, 57,8% i 120,3%. :)

 

Sve to bez računanja prednosti HBM2 i sl.

 

Dakle, što je vjerojatno? Mislim da su 49,4% i 57,8% najvjerojatniji jer su jednostavna rješenja. Moguće je da dobijemo 49,4% s mali većim taktom ili 57,8% s malo manjim možda iz razloga koji su spriječili GP100 da uključi sve jezgre (FinFET je termalno težak zbog fizikalnih razloga, ali to izlazi debelo iz okvira ove teme).

 

120,3% traži redizajn jezgara (uklanjanje FP64 itd.), odnosno gotovo je sigurno da će to biti GP200, tj. čip za 2018. godinu u v2 Pascala.

 

Iz ovoga možemo izračunati i otprilike snagu 1070, 1080 i 1080Ti kartica, ako zadržimo pravila serije 900. Recimo da zbog yieldova i sl. za 1080Ti isključe kao i sada 4 -> 56 to je 56 to je trenutno 49,4% jer je GP100 nepuni čip kakav bi zapravo 1080Ti trebao biti. Ako situacija bude malo gora, to je eventualno 6 pa ide 54 ili 3456 jezgara tj. 12,5% brža od TX ili 22,7% brža od 980Ti.

 

No to je najmanje zahvalna kartica za izračun; zanimljivije su 1080 i 1070.

 

Ako idemo isključiti dva TPC-a, što je 99% sigurno, onda imamo 40x64 ili 2560 jezgara. To je po broju jezgara manje od 980Ti za 10%, ali po taktu (ako ostane isti) brže 32,8% i ukupno 22% brža kartica od 980Ti i 57,8% brža od 980. Realno, mislim da će to biti nešto niže i bliže 15% bržeg od 980Ti i 40% brže od 980.

970 ima sličnu priču, a možemo računati da će osim dva TPC-a biti i dosta ugašenih SM-ova, recimo konzervativnih 5. Uz malo računice i puno nagađanja, možemo reći da će 1070 biti otprilike kao 980Ti, i 30% brža od 980.

 

Ovo je baš teško nagađanje, ali ukratko: mid-range postaje high end, novi upper-mid-range je malo brži, a flagshipe ćemo čekati ionako do 2017. godine.

9 godina
protjeran
offline
Nvidia Pascal (2016)

Još na to sve uracunaj i postotak koji ce dobiti od drajvera naspram maxwella i eto ti veselja ;)

Moj PC  
4 0 hvala 1
16 godina
online
Nvidia Pascal (2016)

Ma računam ja okvirno, ne ovako detaljno i pedantno ko Tonči, HVALA mu, samo 980Ti je naknap na 4K, dovoljan je za *1080 144Hz monitore ili *1440 60Hz monitore, nikako za 4K. Može se nategnuto, ali sa dropovima fpsa ispod 30 na mid detaljima, a to me ne zadovoljava. Realno, GTX970 je savršenstvo na *1080 ili kako ja igram na *1200, ali 4k ima doslovce *4 pixela )ako pogledate rezoluciju to su doslovce ko da koristite 4 1920*1080 monitora), a to treba veči boost od 40% snage, nešto od memorije i optimizirani driveri + DX12. Dakle, čekat slijedeću generaciju ili onu iza, što možda nije ni loše, do tada će i monitori pojeftinit.

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)

Da. 980Ti i TitanX za 144Hz 1080, 60Hz 1440 i 30Hz 4K. Trebamo dva skoka da bismo dobili 4K na 60FPS. Ova generacija nas može gurnuti 30-50% više, a onda ona iduća 30-50% više pa smo došli na ono što bi mogao puni FP32 Pascal dati 2018. godine - onih ~120%. To će biti 4K@60Hz+. Uz malo smanjenih detalja, 4K@120/144Hz s flagshipom 2018. godine kad krenu stizati DP1.3 monitori koji to uopće mogu.

 

Iako, ima jedan trend koji bismo mogli uskoro dobiti zbog HBM memorije i DX12, a to je da imamo multi-GPU kartice kao RadeonProDuo, ali s novim interkonekcijama, možda čak dva čipa na jednom interposeru. Dakle, uopće me ne bi iznenadilo da AMD krene prvi s time i da dobijemo 2019. ili 2020. ogromne APU-e koji će imati više CPU i GPU jezgara na istom interposeru s HBMx memorijom. U najgorem slučaju da 2019.+ dobijemo grafičke kartice koje imaju dva velika GPU-a na jednom interposeru i da imamo savršeno skaliranje. To će nam ionako trebati, jer smo dosta nisko s procesom. Nakon 14nm imamo Samsungov 10nm (upravo su napravili prvi DDR4 na 3GHz novim procesom!), ali multi-GPU će postati stvarnost brzo, pogotovo za gladni VR.

 

4K@60Hz krajem 2017. a poslije toga, jao jao.. :=)

17 godina
odjavljen
offline
Nvidia Pascal (2016)

To predviđanje ima smisla. Isto kao i kod CPU-u jedino još mogu množiti jezgre, ostalo polako lupa svoje limite. Ostaje problem TDP-a kod množenja jezgri, bilo to CPU ili GPU.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Nvidia Pascal (2016)

Realno, ne brine me TDP. AIO hlađenja su danas OK, a bez problema možemo hladiti 500W jednim AIO paketom. Ako nema dovoljno, možemo staviti dva bloka. :)

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
odjavljen
offline
Nvidia Pascal (2016)

Ja sam ti starija generacija i meni je to sve ekstremno, ja sam navikao da top kartica izgleda otprilike ovako 

Moj PC  
7 0 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice