AMD Navi izdvojena tema

poruka: 9.269
|
čitano: 1.628.149
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
3 godine
offline
Re: AMD Navi

Meni je sharpening skroz ok.

Poruka je uređivana zadnji put sri 2.6.2021 0:06 (DaddyFit).
14 godina
offline
AMD Navi

Nvidiasi na aparatima..

hahahahah

R33mba#2892
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
AMD Navi

Nova čuda iz Nvidije

 

 

a sad podržavamo i besplatna AMD čuda  Živio AMD 

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
AMD Navi

Dobro je to, ajde bar imaju nešto, ali meni ovaj neki 'medium' setting tog FSR-a izglede veoma loše...

 

Pogledajte stupove na ovoj slici, desni je mutan u 3pm...

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: AMD Navi
I to na 41% boljih perfomansi, dakle blaža verzija. Ona sa 150% više perfomansi vjerojatno izgleda kao godfall u minecraft izdanju :D
14 godina
offline
AMD Navi

samo se vi tjesite..

samo Clanstvo u HDZu i Torcidi moze nadmasit Nvidia fanboizam.,..

R33mba#2892
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
AMD Navi

NijeAMD ništa bolji, konzole i ugovori sa sonyem i micosftom su im br. 1

za PC gamera što ostane ostane, bačena kost pa nek se ljudi glođu po cijenama kakve jesu.

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: AMD Navi
R3nchi kaže...

samo se vi tjesite..

samo Clanstvo u HDZu i Torcidi moze nadmasit Nvidia fanboizam.,..

 jedini koji se tješi si ti 

zbluranu sliku skužili su svi, ovo s desne strane izgleda gore nego najjeftiniji upscale sa 480p na 1080p

ako će to biti konkurencija dlss-u, bolje da se poklope ušima i rade na novim navi grafama s decidiranim ai hardverom

 

čak je i hw unboxed upozorio da tako prikazana tehnologija ne izgleda obećavajuće

 

jebote, nevidiji su na dlss 1.0 zumirali 20× nekakvu ogradu kilometar daleko i pljuvali ih, ovdje i bez zooma vidiš da je sranje, a fanbojček svršava 

daj barem malo samopoštovanja sačuvaj dok ne vidimo o čemu se zapravo radi

 

svima nama bi bilo u interesu da ovo proradi kako spada, nadajmo se da je ovo samo loše izabran primjer u prezentaciji ili da namjerno zavaravaju protivnika, ali zasad ovo izgleda očajno

 

10 godina
offline
Re: AMD Navi

To je taki stup 

AMD prljavi, pokvareni bugoviti gadovi
11 godina
offline
AMD Navi

Ovo zvuci bas jako lose ako je tocno a poveselio sam se na max za SR na Ps5 i XsX.....

https://wccftech.com/no-amds-fsr-fidelityfx-super-resolution-is-not-a-dlss-alternative-and-here-is-why-you-should-care/

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
protjeran
offline
Re: AMD Navi
MEGATAMA kaže...

Ovo zvuci bas jako lose ako je tocno a poveselio sam se na max za SR na Ps5 i XsX.....

https://wccftech.com/no-amds-fsr-fidelityfx-super-resolution-is-not-a-dlss-alternative-and-here-is-why-you-should-care/

 

 Shvacate li VI da komentirate jednu te istu sliku sa gtx 1060?? Sa pascalom, znaci vi se ocekivali indenticne perf i kvalitete vizuala i na navi karticama i konzolama i na pacalu strom 4-5 godina? Sto je najjace, u doticnom clanku ima jedan "update" gdje covjek iz AMd-a naglasuje kako im nije u planu da optimiraju tehnologiju za nvidiu. Dali su im slobno na koristenje pa neka se nvidia zeza stime.

 

AMD's Scott Herkelman has stated that they have no intention of optimizing FSR for NVIDIA GPUs and that NVIDIA should do that work. While it would have been a completely reasonable expectation in normal circumstances, the fact that AMD expounded on NVIDIA support, absorbed a ton of good press on this and is now basically back tracking makes it seem like a bait and switch situation. This also implies that FSR for NVIDIA users will be optimized only for Godfall unless NVIDIA wants to adopt the technology (which, in my opinion, they absolutely should for non-RTX cards)."

 

Ali sto mi je najjace od svega je da nekolicina developera ima tehnologiju i na sve strane se pricva kako je tehnologija dobra, ali nije dlss 2.0. Kao sto je kolega gore rekao, nvidia fanbonizam je teska bolest, mislio sam da je rambox gospodin nenormalni, ali ovi se boje AMD-a ko vrag tamjana. 

Sva sreca pa mi graficke rudare, a vi se stavrno svi svadjate ka mala dica. Nisam mislio sada osobno na VAS, opcenito kazem.

 

Bitno da nitko nije komentirao kvalitetu sa AMD HW-om, doslovno blur dolazi tek na balanced i perf, i to nista posebno lose. Siguran sam da ce ovo raditi savrseno na konzolama, a za ostalo me nije briga, tu su ovi fanboysi da vele zadnju, ciji je na kraju veci?! 

Poruka je uređivana zadnji put sri 2.6.2021 23:27 (Ivan Majstorovic).
11 godina
offline
Re: AMD Navi
Ivan Majstorovic kaže...

 Shvacate li VI da komentirate jednu te istu sliku sa gtx 1060?? Sa pascalom, znaci vi se ocekivali indenticne perf i kvalitete vizuala i na navi karticama i konzolama i na pacalu strom 4-5 godina? Sto je najjace, u doticnom clanku ima jedan "update" gdje covjek iz AMd-a naglasuje kako im nije u planu da optimiraju tehnologiju za nvidiu. Dali su im slobno na koristenje pa neka se nvidia zeza stime.

 

AMD's Scott Herkelman has stated that they have no intention of optimizing FSR for NVIDIA GPUs and that NVIDIA should do that work. While it would have been a completely reasonable expectation in normal circumstances, the fact that AMD expounded on NVIDIA support, absorbed a ton of good press on this and is now basically back tracking makes it seem like a bait and switch situation. This also implies that FSR for NVIDIA users will be optimized only for Godfall unless NVIDIA wants to adopt the technology (which, in my opinion, they absolutely should for non-RTX cards)."

a shvaćaš li ti što pišeš i citiraš?

amd je godfall iz kojeg potječe ta slikica s njihove vlastite prezentacije odabrao baš zato jer fsr u njoj jest optimiziran i za nevidiju  

 

i na kraju stavljaš sliku koja uopće nije podijeljena na različito upscalane dijelove, nego je jedna te ista slika podijeljena bijelim crtama, samo reklame radi - to ti je pojasnio i pi*kousti s hw unboxed upravo za tu sliku koju si stavio

i onda pričaš o nevidia fanbojima 

 

3 godine
protjeran
offline
Re: AMD Navi
picajzla0707 kaže...
Ivan Majstorovic kaže...

 Shvacate li VI da komentirate jednu te istu sliku sa gtx 1060?? Sa pascalom, znaci vi se ocekivali indenticne perf i kvalitete vizuala i na navi karticama i konzolama i na pacalu strom 4-5 godina? Sto je najjace, u doticnom clanku ima jedan "update" gdje covjek iz AMd-a naglasuje kako im nije u planu da optimiraju tehnologiju za nvidiu. Dali su im slobno na koristenje pa neka se nvidia zeza stime.

 

AMD's Scott Herkelman has stated that they have no intention of optimizing FSR for NVIDIA GPUs and that NVIDIA should do that work. While it would have been a completely reasonable expectation in normal circumstances, the fact that AMD expounded on NVIDIA support, absorbed a ton of good press on this and is now basically back tracking makes it seem like a bait and switch situation. This also implies that FSR for NVIDIA users will be optimized only for Godfall unless NVIDIA wants to adopt the technology (which, in my opinion, they absolutely should for non-RTX cards)."

a shvaćaš li ti što pišeš i citiraš?

amd je godfall iz kojeg potječe ta slikica s njihove vlastite prezentacije odabrao baš zato jer fsr u njoj jest optimiziran i za nevidiju  

 

i na kraju stavljaš sliku koja uopće nije podijeljena na različito upscalane dijelove, nego je jedna te ista slika podijeljena bijelim crtama, samo reklame radi - to ti je pojasnio i pi*kousti s hw unboxed upravo za tu sliku koju si stavio

i onda pričaš o nevidia fanbojima 

 

 Kako AMD moze optimirati nvidiev komad HW i IP? Najjaci su mi takvi kao VI- nigdje HW o kojem pricamo a prvi na liniji napda. Kazete imate skoro 50, a sa dicom se motate po forumu? 

Za mene ste otisli u ladicu satire i komedije cim ste mi propovjedali kako drzim racunalo u hladnjaku kad sam nesto postao o 6800. Ali navikao sam na takve da VI, znate bolje i od covika koji ima tau stvar neku, i/ili ju je probao. Ja cu postati vamo FSR rezultate bile lose ili dobre, i navijam samo za konzole jel me za racunalni gaming briga... a sto cete VI tada raditi? Bojim se da cete svejedno naci nacina da mi propovjedate kako lazem opet i ako bude FSR dobar. 

Evo vam i twit covika, to sto wcctech ima pravo svoje misljenje izvesti nemora znaciti da je tocno- clanak je napisan toliko amaterski bez ijednog dokaza oko tvrdnje da je ovo cisti upscaling kako oni isticu. Ali Vama nije probelm povjertovati sto ljudi lupetaju po internetu. 

Poruka je uređivana zadnji put čet 3.6.2021 0:02 (Ivan Majstorovic).
11 godina
offline
Re: AMD Navi
O majko mila
Nisu optimizirali nevidijinu grafičku, nego je pokazna scena optimizirana za korištenje fsr na 1060, kako bi amd dokazao da može fercerat i na drugom hardveru

Uostalom, diskusija je ionako bezvezna dok ne izađu recenzije. Samo što će vas tada uhvatiti amnezija za ove tvrdnje, baš kao što se sad izgleda nitko ne sjeća tvrdnji da će fsr biti implementiran u drajvere i da će radit odmah i za sve igre bez potrebe za zasebnom implementacijom u svaku pojedinu igru

Kao što sam rekao, nadajmo se najboljem jer je to i interesu svima nama
3 godine
protjeran
offline
Re: AMD Navi
picajzla0707 kaže...
O majko mila
Nisu optimizirali nevidijinu grafičku, nego je pokazna scena optimizirana za korištenje fsr na 1060, kako bi amd dokazao da može fercerat i na drugom hardveru

Uostalom, diskusija je ionako bezvezna dok ne izađu recenzije. Samo što će vas tada uhvatiti amnezija za ove tvrdnje, baš kao što se sad izgleda nitko ne sjeća tvrdnji da će fsr biti implementiran u drajvere i da će radit odmah i za sve igre bez potrebe za zasebnom implementacijom u svaku pojedinu igru

Kao što sam rekao, nadajmo se najboljem jer je to i interesu svima nama

 I to su napravili kako? Molim VAS da mi objasnite. Ja do sada nikada nisam cuo da AMD moze optimirati scenu za nvidiu graficku ako nema i sam pristup tp IP-u, nema pristup software-u i arhikteturi graficke. I niko nije od AMD-a to rekao vec wccftech.. i tu dolazi problem! Oci i pamet su VAM oduzeli i AMD i nvidia i intel, bas me zanima koliko svima vama u djep od tih firmi?

Poruka je uređivana zadnji put čet 3.6.2021 0:08 (Ivan Majstorovic).
11 godina
offline
Re: AMD Navi
Nije amd optimizirao ništa, nego su to napravili developeri godfalla za potrebe amd prezentacije, u što su očito uključili i gtx 1060 jer inače fsr ne bi niti radio na 1060 u toj prezentaciji.
Ili je amd zapravo pokazao cgi djelovanja fsr-a na 1060 u godfallu :D
3 godine
protjeran
offline
Re: AMD Navi
picajzla0707 kaže...
Nije amd optimizirao ništa, nego su to napravili developeri godfalla za potrebe amd prezentacije, u što su očito uključili i gtx 1060 jer inače fsr ne bi niti radio na 1060 u toj prezentaciji.
Ili je amd zapravo pokazao cgi djelovanja fsr-a na 1060 u godfallu :D

 Jebaited! Meni se cini da AMD mozda malo trola, cak je Intel najavio da bi volio implementirati to. Zasto i nvidia to nekaze pa svi imamo zadovoljavajuci rezultat.

Iskreno briga me sto su napravili da to proradi sa 1060, valjda preko zajednickih instrukcija ili je ovo neka varijanta dxML-a, neznam, nista nisu rekli kako funkcionira. 

https://videocardz.com/newz/intel-interested-in-giving-amds-fidelityfx-super-resolution-a-try-on-upcoming-xe-hpg-series

11 godina
offline
Re: AMD Navi
Ivan Majstorovic kaže...

 Sa pascalom, znaci vi se ocekivali indenticne perf i kvalitete vizuala i na navi karticama i konzolama i na pacalu strom 4-5 godina?

 da se vratimo na original post...

 

nisi jedini koji se ponadao da je stvar samo do nevidijinog hardvera

AMD FidelityFX Super Resolution Criticized for Blurry Visuals Even on Ultra Quality Mode - The FPS Review

 

I wanted to post these because people in the original news post were figuring that the side of the image showing FSR’s “Quality” mode on a GTX 1060 was blurry because it was only the 2nd-highest mode and on only a GTX 1060. As you can hopefully see in the images above, though, even “Ultra Quality” mode on an RX 6800 XT looks noticeably worse than native.

3 godine
protjeran
offline
Re: AMD Navi
picajzla0707 kaže...
Ivan Majstorovic kaže...

 Sa pascalom, znaci vi se ocekivali indenticne perf i kvalitete vizuala i na navi karticama i konzolama i na pacalu strom 4-5 godina?

 da se vratimo na original post...

 

nisi jedini koji se ponadao da je stvar samo do nevidijinog hardvera

AMD FidelityFX Super Resolution Criticized for Blurry Visuals Even on Ultra Quality Mode - The FPS Review

 

I wanted to post these because people in the original news post were figuring that the side of the image showing FSR’s “Quality” mode on a GTX 1060 was blurry because it was only the 2nd-highest mode and on only a GTX 1060. As you can hopefully see in the images above, though, even “Ultra Quality” mode on an RX 6800 XT looks noticeably worse than native.

Ja samo navijam da uspije ova tehnologija radi igpu korisnika i konzola. Iskreno graficke bilo od AMD-a nvidie ili sada intela uskoro, me jednostavno nezanima. Moze svasta biti u ovomje, AMD keynote nije bio live vec snimljeni event koji se onda pustao na YT. Znaci sigurno sto imamo omah je YT upload i bit rate. Dok digital foundry nedobije ovo u ruke, iskreno mozemo se samo nastavljati medjusobno napadati jel ovo sranje ili mozda obecana tehnologija koja ce promjeniti razvoj igara. Isto tako ova gtx 1060 je isprobana na 1440o a 6800xt na 4k. I ovaj rezultat od 6800xt nemozete reci da je los. Da, ima malo zamucenje, ali to ce se vjv srediti sharpeningom i gotovo. Sjetimo se kako je funckcionirao dlss 1.0! U 4K je bio donekle podnosljiv jel u 4K ima dovoljno piksela da algoritam i napravi nesto. Zato danas dlss 2.0 u 4K daje i bolje vizuale od nativnog jel ima hrpu piksela da se igra snjima. I sada da probate 1080p sa performance dlss, slika ce biti mutna jel nema dovoljno piksela, algoritam na perfomrance u 1080p renda 540p. Imao sam dlss1.0 i 2.0 na 2080s, i sto manja rezolucija sa vecim performance modom ce davati losiju sliku od nativnog, jedino 4K daje bolju sliku od nativnog, to je cijela biblija koja se moze ispricati.

Neki developeri su navodno rekli da nije dlss 2.0 ali i daleko da je od 1.0, i ovaj primjer 6800xt nije toliko los, i to je ono sto spominjem. Bitno je da na nesto izgleda, a dok mi sada niste pokazali ovo sa 6800xt, iz video-a jednostavno nemozete primjetiti razliku priznajte 

Evo, imate 1070 ili? Sada da FSR vama izgleda kao ovaj primjer 6800xt, biste li se pravdali radi malo mutnije slike a dobili ste neznam 30-40 fpsa, i odjednom vasa 1070 je postala 1440p kartica u 2021 godini. 

 

 

11 godina
offline
Re: AMD Navi
Ivan Majstorovic kaže...

Ja samo navijam da uspije ova tehnologija radi igpu korisnika i konzola. Iskreno graficke bilo od AMD-a nvidie ili sada intela uskoro, me jednostavno nezanima. Moze svasta biti u ovomje, AMD keynote nije bio live vec snimljeni event koji se onda pustao na YT. Znaci sigurno sto imamo omah je YT upload i bit rate. Dok digital foundry nedobije ovo u ruke, iskreno mozemo se samo nastavljati medjusobno napadati jel ovo sranje ili mozda obecana tehnologija koja ce promjeniti razvoj igara. Isto tako ova gtx 1060 je isprobana na 1440o a 6800xt na 4k. I ovaj rezultat od 6800xt nemozete reci da je los. Da, ima malo zamucenje, ali to ce se vjv srediti sharpeningom i gotovo. 

 ponešto treba gledati s objektivne strane, jer navijam i ja da ovo proradi kako spada

 

no upravo ovaj detalj s jubito kompresijom je još gore, a ne bolje

digital foundry je morao zumirati po 200× da bi pokazao na jubito snimci blur koji je vidljiv na originalu, a koji se nije mogao uočiti na jubito snimci kad se analizirao dlss 1.0

e sad, kad je ovako loše rješenje jasno vidljivo na jubito snimci gotovo bez imalo zumiranja, onda možeš zamisliti na što će ličiti kad ga se dočepa digital foundry i analizira kako spada

 

nažalost, bojim se da od fsr-a neće biti ništa dok amd ne ubaci matrix jezgre u rdna3 i odradi posao kako spada, na hardverskoj osnovi kao i nevidija

ovo je obični upscaling koji možda čak i može donekle izgledati ok na konzolama koje igraš na televizoru tri metra udaljen, ali za pc igre na monitoru mislim da ćemo još neko vrijeme čekati amd odgovor na dlss

3 godine
protjeran
offline
Re: AMD Navi
picajzla0707 kaže...
Ivan Majstorovic kaže...

Ja samo navijam da uspije ova tehnologija radi igpu korisnika i konzola. Iskreno graficke bilo od AMD-a nvidie ili sada intela uskoro, me jednostavno nezanima. Moze svasta biti u ovomje, AMD keynote nije bio live vec snimljeni event koji se onda pustao na YT. Znaci sigurno sto imamo omah je YT upload i bit rate. Dok digital foundry nedobije ovo u ruke, iskreno mozemo se samo nastavljati medjusobno napadati jel ovo sranje ili mozda obecana tehnologija koja ce promjeniti razvoj igara. Isto tako ova gtx 1060 je isprobana na 1440o a 6800xt na 4k. I ovaj rezultat od 6800xt nemozete reci da je los. Da, ima malo zamucenje, ali to ce se vjv srediti sharpeningom i gotovo. 

 ponešto treba gledati s objektivne strane, jer navijam i ja da ovo proradi kako spada

 

no upravo ovaj detalj s jubito kompresijom je još gore, a ne bolje

digital foundry je morao zumirati po 200× da bi pokazao na jubito snimci blur koji je vidljiv na originalu, a koji se nije mogao uočiti na jubito snimci kad se analizirao dlss 1.0

e sad, kad je ovako loše rješenje jasno vidljivo na jubito snimci gotovo bez imalo zumiranja, onda možeš zamisliti na što će ličiti kad ga se dočepa digital foundry i analizira kako spada

 

nažalost, bojim se da od fsr-a neće biti ništa dok amd ne ubaci matrix jezgre u rdna3 i odradi posao kako spada, na hardverskoj osnovi kao i nevidija

ovo je obični upscaling koji možda čak i može donekle izgledati ok na konzolama koje igraš na televizoru tri metra udaljen, ali za pc igre na monitoru mislim da ćemo još neko vrijeme čekati amd odgovor na dlss

 Objektivno? Pricamo o AMD-u, moja 6700xt jos uvijek radi normalno samo sa jednim(prvim) driverima. Vjerujte mi da mi je tesko cekati ovaj FSR i ako bude AMD-jevski lose implementirano...e onda moja pleyka nazalost mora 30 FPS-a sa svim kerefekama, a na to nemam bas volje-zelje-ni strpljenja. Mrzim opcenito marketing: ovaj AMD na pozornici prica o 2x perf sa FSR-om, na event prezentaciji stoji 2.5x, a na AMD sluzbenoj stranici 3x... mislim ′ko tu koga 

Bilo bi sve lakse da i AMD i nvidia rade zajednicki na takvim tehnologijama: oke je imati premium tehnologiju ka dlss 2.0, ali open source  je relativno bitan za razvoj standarda, a standard bi bio uvijek ono sto je pocetno tj iz cega proizlaze ostale "premium" tehnologije. 

 

11 godina
offline
Re: AMD Navi
Ivan Majstorovic kaže...

 Objektivno? Pricamo o AMD-u, moja 6700xt jos uvijek radi normalno samo sa jednim(prvim) driverima. Vjerujte mi da mi je tesko cekati ovaj FSR i ako bude AMD-jevski lose implementirano...e onda moja pleyka nazalost mora 30 FPS-a sa svim kerefekama, a na to nemam bas volje-zelje-ni strpljenja. Mrzim opcenito marketing: ovaj AMD na pozornici prica o 2x perf sa FSR-om, na event prezentaciji stoji 2.5x, a na AMD sluzbenoj stranici 3x... mislim ′ko tu koga 

Bilo bi sve lakse da i AMD i nvidia rade zajednicki na takvim tehnologijama: oke je imati premium tehnologiju ka dlss 2.0, ali open source  je relativno bitan za razvoj standarda, a standard bi bio uvijek ono sto je pocetno tj iz cega proizlaze ostale "premium" tehnologije. 

 

 pa objektivno da, jbga, koliko god htjeli da ovo bude konkurencija dlss-u radi konkurencije same

 

a bogme, zasad budeš pričekao s konzolama za ovaj fičr, čak i ovako zbluran - link

 

AMD is not going into the specific technical underpinnings of the execution model here – I’m assuming this is being implemented as a shader – but they are confirming that it doesn’t require any kind of tensor or other deep learning hardware. As a result, the technology can be used not only on recent AMD Radeon RX 6000 series cards, but also the RX 5000 series, RX 500 series, and Vega series. Meanwhile, though it won’t be officially supported to the same extent on NVIDIA cards, according to AMD FSR will work (on day one) on NVIDIA cards going back as far as the Pascal-based GTX 10 series (which pre-dates DLSS support). In fact about the only modern graphics hardware not supported at this point are the current-generation game consoles; AMD may get there one day, but for now they’re focusing on the PC side of things.

16 godina
offline
AMD Navi
AMD,........is that Epyc or what?
Poruka je uređivana zadnji put pet 11.6.2021 12:57 (rambox).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: AMD Navi
Hmmm da li ja propustam nesto ali zar to vec nije bilo na neki nacin implementirano kod Sapphire partnera u Trixx boostu i saradnji sa AMD driverima?

https://www.kitguru.net/gaming/dominic-moass/sapphire-trixx-boost-analysed-dlss-killer/
Yippee ki-yay, motherfucker! :)
Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
protjeran
offline
Re: AMD Navi
boxer kaže...
Hmmm da li ja propustam nesto ali zar to vec nije bilo na neki nacin implementirano kod Sapphire partnera u Trixx boostu i saradnji sa AMD driverima?

https://www.kitguru.net/gaming/dominic-moass/sapphire-trixx-boost-analysed-dlss-killer/

 Nazalost je samo opcija kod sapphire graficki i onda jos u samo odredjenim igrama koje podrzavaju custom rezoluciju. Rezultat nije uopce toliko los, CP2077 i metro exodus ED izgledaju po mojemu isto na 1440p, jednino kada evo povecam 200 puta vidi se po plakatu i ogradi u cp 2077. Ako ovako npr bude FSR kvalitete onda je to odlicno.

trixx boost trixx boost
1440p 1440p
Poruka je uređivana zadnji put ned 13.6.2021 12:45 (Ivan Majstorovic).
15 godina
offline
Re: AMD Navi
Pa ja to govorim cisto iz primjera da neki sa Sapphire karticama to vec duze vremena mogu isprobati. Nemoraju cekati ako hoce da vide otprilike kako to radi kod AMD.
Yippee ki-yay, motherfucker! :)
3 godine
protjeran
offline
Re: AMD Navi
boxer kaže...
Pa ja to govorim cisto iz primjera da neki sa Sapphire karticama to vec duze vremena mogu isprobati. Nemoraju cekati ako hoce da vide otprilike kako to radi kod AMD.

 Ma isprobalo se to davnih dana samo sto me se prijavilo za lasca, a iskreno AMD dosao na petu nvidia ove godine. Ljudi nevide-neshvacaju isntinu i realnost, ali evo sve ti je na papiru, FSR ce biti dobar kao DLSS cim se uhoda, isti je koncept iza toga, cisti TAA upscaling, ali ljudi misle da carobnjak daje frejmove a AMD i nvidia beru lovu.

Poruka je uređivana zadnji put ned 13.6.2021 20:03 (Ivan Majstorovic).
13 godina
offline
Re: AMD Navi
Ivan Majstorovic kaže...

Ljudi nevide-neshvacaju isntinu i realnost, ali evo sve ti je na papiru, FSR ce biti dobar kao DLSS cim se uhoda, isti je koncept iza toga, cisti TAA upscaling, ali ljudi misle da carobnjak daje frejmove a AMD i nvidia beru lovu.

 Isti je koncept u smislu da sliku niže rezolucije pretvara u slike veće rezolucije, razlika je u načinu na koji to rade, a DLSS to radi pomoću utrenirane umjetne inteligencije, FSR ne znamo još.

Say hello to my little friend
2 godine
protjeran
offline
Re: AMD Navi
Ivan Majstorovic kaže...

 Nazalost je samo opcija kod sapphire graficki i onda jos u samo odredjenim igrama koje podrzavaju custom rezoluciju. Rezultat nije uopce toliko los, CP2077 i metro exodus ED izgledaju po mojemu isto na 1440p, jednino kada evo povecam 200 puta vidi se po plakatu i ogradi u cp 2077. Ako ovako npr bude FSR kvalitete onda je to odlicno.

 Nije samo kod sapphire kartica, treba ti samo sapphire trixx. Taj boost ne radi nista drugo nego da ti sam slozi custom rezoluciju i onda aplicira sharpening filtercic. Sve to se i rucno moze napraviti, u driverima slozis custom rezoluciju koja ce ti onda u bilo kojioj igri biti dostupna za odabrati i podesis si sharpening koliko zelis.

Nema tu previse filozofije ili "carolije", takvo nesto odavno postoji i da icem valja ne bi se razvijao FSR...

Poruka je uređivana zadnji put ned 13.6.2021 23:10 (H0wYesN0).
3 godine
protjeran
offline
Re: AMD Navi
H0wYesN0 kaže...
Ivan Majstorovic kaže...

 Nazalost je samo opcija kod sapphire graficki i onda jos u samo odredjenim igrama koje podrzavaju custom rezoluciju. Rezultat nije uopce toliko los, CP2077 i metro exodus ED izgledaju po mojemu isto na 1440p, jednino kada evo povecam 200 puta vidi se po plakatu i ogradi u cp 2077. Ako ovako npr bude FSR kvalitete onda je to odlicno.

 Nije samo kod sapphire kartica, treba ti samo sapphire trixx. Taj boost ne radi nista drugo nego da ti sam slozi custom rezoluciju i onda aplicira sharpening filtercic. Sve to se i rucno moze napraviti, u driverima slozis custom rezoluciju koja ce ti onda u bilo kojioj igri biti dostupna za odabrati i podesis si sharpening koliko zelis.

Nema tu previse filozofije ili "carolije", takvo nesto odavno postoji i da icem valja ne bi se razvijao FSR...

 Zakleo sam se da necu Vama vise odgovarati, ali VI ste uporni sa vasim neznanjem da je to vec odvratno.

Kao prvo, trixx boost nece ni da otvori na mojoj powercolor 6800, kako to onda podrzava sve graficke.

A druga bedastoca je o ovom custom rezi. Covjece taj trixx ti upscale-a sliku na tvoj monitor i onda baci filtar izostravanja.

Pa zasto pisete bedastoce kada ima ljudi koji su probali. Neradi u svim igrama trixx boost iako ga mozete ukljuciti, u igraama gdje upscaling radi dobro nepromjeni se rezolucija i to se vidi po velicinu fps brojaca. Ima igre gdje fejla, ali gdje radi tamo radi odlicno.

Usput bih VAM preporucio da posaljete zamolbu sa posao odvjetnika u nvidia, pa vi cete njih braniti svojim zivotom kao rambox AMD.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice