Prvi električni hrvatski auto

poruka: 55
|
čitano: 10.888
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Prvi električni hrvatski auto

Evo naletio sam na zanimljivu vijest da su naši ljudi osmislili auto i to električni. Zanima me što vi ostali mislite o tomei prema vašem mišljenju da li će imati uspjeha i kod nas i u svijetu.

 

http://www.tportal.hr/autozona/automobili/53972/Svjetska-premijera-za-hrvatski-automobil-u-zenevi.html

 

Evo još malo izvora:

 

http://www.korzo.net/izdvojeno/XD-prvi-hrvatski-automobil.html

Poruka je uređivana zadnji put sri 3.2.2010 12:00 (Seky).
16 godina
odjavljen
offline
Prvi električni hrvatski auto

Izgleda kao križanac Smarta i lopte :-P

Šalu na stranu, stvarno pohvalno, vjerojatno će i dizajn u serijskoj proizvodnji doraditi. Ostaje samo pitanje trajnosti baterije, vremena punjenja, sigurnosti i cijene.

U životu ne postoje pobjednici, samo preživjeli.
16 godina
neaktivan
offline
Prvi električni hrvatski auto

neznam bas ako je to nesto pametno Neodlučan

16 godina
neaktivan
offline
RE: Prvi električni hrvatski auto

Piše da je autonomija baterije 200-km, a ima i neke stvari koje se koriste i u benzincima za nadopunjavanje akumulatora u vožnji kao što je pretvarenje kinetičke energije u električnu.

 

Ja se nadam da će ovaj auto zaživjeti i da će napraviti i onaj sporski iz drugog linka Sisak, a možda i neki kao XD al za 5 osoba.

 

Sad je prava prilika za probijanje na tržišta jer svi žele benzince zamijeniti električnim autima sad je prilika i sad nebi kasnili za svijetom, kasnije može biti samo teže...

 

 

Edit: Moja greška nije Sisak u drugom linku nego u ovom: http://autoklub.jutarnji.hr/novi_modeli/koncepti/clanak/art-2009,7,10,koncepti-doking-xd-prvi-hrvatski-automobil,5202.auto

Poruka je uređivana zadnji put sri 3.2.2010 13:01 (Seky).
15 godina
neaktivan
offline
Prvi električni hrvatski auto
Ma bravo za nas! To je zalog za budućnost sa manje smoga i buke.
16 godina
neaktivan
offline
Prvi električni hrvatski auto

I za to i za podizanje gospodarstva u više dijelova Lijepe Naše jer se dijelovi proizvode u Istri i Međimurju kako piše u tekstovima.

Poruka je uređivana zadnji put čet 18.2.2010 22:02 (Seky).
16 godina
neaktivan
offline
Prvi električni hrvatski auto

Što mislite o cijeni od 10 000 eura za ovaj auto?

16 godina
neaktivan
offline
17 godina
neaktivan
offline
Prvi električni hrvatski auto

Svakako pohvalno...ali nažalost to nije ništa novo...sve velike automobilske kompanije već imaju

svoje električne automobile a naši koliko sam skužio idu na sajam promovirati kako bi skupili ulagače.

Jako teško da će išta biti od ovoga....Nije da ne bih volio da naši ddečki uspiju samo su šanse toliko

male da mislim da se nemaju čemu ni nadati jedino eventualno da netko otkupi njihov dizajn...

Drugs and alcohol are not the only addictions.Gaming is one of them too.My God i am an addict.
16 godina
neaktivan
offline
Prvi električni hrvatski auto

Šta god da to bilo i kako god bilo,bitno je da se neki klinac proizvodi u našoj državi sem vegete i paštete. Svake pohvale od mene,samo da naprave za 4 osobe.

17 godina
offline
RE: Prvi električni hrvatski auto

 

Njegova cijena će biti oko 30.000 Eura. Sumnjam da će itko ko ima i malo mozga htjeti kupiti XD kad za te novce može kupiti Audi, BMW, Mercedes, Volvo i još neke automobile koji su vrhunski.

16 godina
neaktivan
offline
Prvi električni hrvatski auto

Sorry kaj kad izračunaš koliko porošiš za gorivo i održavanje uatomobila te taj audi, volvo ili BMW dođu puno skuplje nego XD, struja je jeftinija od goriva a auto praktički i nema dijelova koje treba mijenjati.

 

Miljac tak se govori važno je da i mi imamo nešto za ponuditi svijetu, a ne samo uvoziti.

 

Nebi se baš složio da sve velike tvrtke imaju električne aute, jedan mercedes je pito teslu za savjete jer tesla je napravio auto a u mercedesu su muku mučili sa nekim stvarima dok ameri nisu pomogli sa svojim savjetima.

 

Ljudi pa taj auto je gotov sad samo treba zaposlit ljude i prodavat to, cijena je malo veliak ali to su početci el automobila, a da ne spominjem da je samo baterija 10 000 eura. I ne piše dal je ta cijena za pogon na sve kotače ili samo prednje ili samo zadnje ekipa koja je radila auto je reka da je cijena između 20 000 i 30 000 eura ovisno o tome i opremi.

17 godina
offline
RE: Prvi električni hrvatski auto
Seky kaže...

 

 

Miljac tak se govori važno je da i mi imamo nešto za ponuditi svijetu, a ne samo uvoziti.

 

Ovo je samo privid i čudi me da tako razmišljaš. Uvozimo kukuruz, pšenicu, mlijeko, voće, povrće, meso iz Argentine, Brazila, Čilea. A sami možemo u Slavoniji proizvesti dovoljno za naše potrebe i još bi mogli izvoziti. Dok neki misle da je ovo nešto što će se izvoziti i da je to dobra stvar naši seljaci su na ulicama i prosvjeduju jer nisu dobili ono što im pripada!!!

16 godina
neaktivan
offline
Prvi električni hrvatski auto

Uvozimo toliko jer mi kao narod to dopuštamo. Pogledaj samo odaziv na temu par ljudi je nešto reklo. To je naša bolest ako nešto sami napravimo to obavezno nevalja i nije važno. Kad bi uz seljake stali i obični ljudi stvari bi sse promijenile. Kao da je nekome stalo da se za nas ne čuje i da sami sebe miniramo kud god krenemo.

15 godina
neaktivan
offline
Prvi električni hrvatski auto

Fora auto al vjerojatno ga neće ubacit u novi Need For Speed. Belji se

17 godina
offline
RE: Prvi električni hrvatski auto
Seky kaže...

Sorry kaj kad izračunaš koliko porošiš za gorivo i održavanje uatomobila te taj audi, volvo ili BMW dođu puno skuplje nego XD, struja je jeftinija od goriva a auto praktički i nema dijelova koje treba mijenjati.

 

Kako god. Ovaj auto je niš' koristi. To je bicikli koji voziš, a ne kisneš. Ima 1 sjedalo, ne možeš nikoga povest, tj. najbolje je ako se u njemu vozi 1 osoba koja nije višlja od 1.50cm, ne možeš ništa u njega ni stavit. Opasan je jer pri velikoj brzini ga vjetar odnese zbog male kilaže. Da dalje ne nabrajam. Mislim da je ovo loš pokušaj da se proba nešto napraviti i onda se napravi sprdnja kao ovo. Mislim otkud ideja da se kod nas pravi takav auto jer mi nemam uopće industriju automobila. I prvo bi trebali krenuti na to, i proizvodnjom "normalnih" automobila, a tek onda hibrida...

Poruka je uređivana zadnji put uto 2.3.2010 23:43 (ParaNO1d).
16 godina
neaktivan
offline
Prvi električni hrvatski auto

Ne slažem se jer je baš sad pravo vrijeme za prodor na tržište kad je ova tehnologija u povojjima i kad ne kasnimao za nikime  većč svojim savjetima možemo pomoći "velikima" da bi savladali neke prepreke u razvoju. Ovaj auto nije za otvorenu cestu nego grad, isto tako možeš reć da i jedan smart može odnijeti vjetar.

 

A što se tiće tvornicai ostalog to se lako izgradi. Čemu praviti tvornice ako će biti prazne? Sad se može napraviti tvornica i proizvoditi automobil u njoj.

 

 

P.S. nije za ednu osobu nego tri. Išlo se na tri osobe jer je vozač na sredini a suputnici odostraga sa "strane" vozaču da bi imali mjesta tako da prostor definitivno nije mana ovom automobilu.

17 godina
offline
RE: Prvi električni hrvatski auto
Seky kaže...

Ne slažem se jer je baš sad pravo vrijeme za prodor na tržište kad je ova tehnologija u povojjima i kad ne kasnimao za nikime  većč svojim savjetima možemo pomoći "velikima" da bi savladali neke prepreke u razvoju. Ovaj auto nije za otvorenu cestu nego grad, isto tako možeš reć da i jedan smart može odnijeti vjetar.

 

A što se tiće tvornicai ostalog to se lako izgradi. Čemu praviti tvornice ako će biti prazne? Sad se može napraviti tvornica i proizvoditi automobil u njoj.

 

 

P.S. nije za ednu osobu nego tri. Išlo se na tri osobe jer je vozač na sredini a suputnici odostraga sa "strane" vozaču da bi imali mjesta tako da prostor definitivno nije mana ovom automobilu.

Uopće ne razumjemjem kako možeš hvalit taj auto. Valjda si patriot pa sve hrvatsko mora biti dobro. Najveće svjetske auto industrije već otakd imaju hibridne automobile i grade ih "normalne" kao i ostale, samo ne troše naftu, nego zrak, sunce, vodu. U ničemu ovaj auto nije bolji od drugih hibrida, već naprotiv ima višu cijenu, a ne opravdava ju ničime. Ni u bogatijim zemljama nema da kad se pojedincu smisli da napravi auto i sad će ga on plasirat na neko tržiste. U vrijeme krize su takve stvari idiotizam. A najlakše je napraviti auto takav i onda mu nabit cijenu od 30.000 Eura

16 godina
neaktivan
offline
Prvi električni hrvatski auto

Poanta je u tome što ovo nije hibrid. Ti ili neznaš razliku između električnog automobila i hibridnog. Za cijenu sam ranije reko zašto je tolika to je najveća, a ak je baterija najskuplja komponenta auto, a košta 10 000 eura koliko može auto koštat to nije akumulator nego baterija za pokretanje elektromotora osovine pogonskih kotača.

 

P.S. ako uspije prvi možda naprave još koji recimo kao što je model Sisak to su samo nacrti ali možda jednog dana se i on ostvari.

Poruka je uređivana zadnji put sri 3.3.2010 0:09 (Seky).
16 godina
offline
Prvi električni hrvatski auto

Malo mi se čini premala autonomija baterije, 3-8 sati ili nekih 200-250km, vidi se da je više predviđeno za gradsku vožnju. Koliko dugo treba da se napune te baterije do kraja? Lijepo od nas da smo uspjeli ovako nešto, napravit, dapače iznenadio sam se da smo uopće napravili. Ali mislim da ovako(mislim na globalnu situaciju) se elektro-auti neće razvit ako model u kojeg stane troje ljudi i vrećica iz konzuma košta 30,000 eura, i to samo za gradsku vožnju. Da bi se probili, ovakvi auti bi trebali koštati na razini clia/pola gdje bi onda se nametali kao odličan izbor za većinu ljudi. Ovako nam je đaba ako eletrični auti koštaju ko suho zlatoPlač Moraju dalje agresivno svi(pogotovo japanci koji najviše i ulažu) u nove tehnologije što baterija i sličnog da mogu spustit cijenu električnih autiju kako bi se počeli što masovnije proizvodit.

Zadnje što sam čuo je bilo pred koji mjesec i više da japanci rade na nekoj novoj vrsti baterija, koja iste težine i volumena kao današnje standardne baterije imaju 2000 puta veći kapacitet te da im treba manje od 60sec da se skroz napune. Plan im je u japanu sve prebacit na struju(pod to mislim na sve: auti, kamioni, autobusi, sav cestovan promet) samo je pitanje vremena da li će tako nešto zaživjet, jer ovi što imaju naftna polja će učinit sve da se tako nešto ne dogodiMršti se

16 godina
neaktivan
offline
Prvi električni hrvatski auto

Stoja slažem se s tombom samo mi se čini da si jednu stvar krivo shvatio baterija se puni 3-8 sati pa se vožiš do 250km sa tim punjenjem. A baš te nesretne baterije nabijaju cijenu a nisu nešto za ponos i diku.Al s vremenom će se i one počet još brže razvijat. tek onda cijene mogu počet drastičnije padat.

17 godina
offline
RE: Prvi električni hrvatski auto
Seky kaže...

Poanta je u tome što ovo nije hibrid. Ti ili neznaš razliku između električnog automobila i hibridnog. Za cijenu sam ranije reko zašto je tolika to je najveća, a ak je baterija najskuplja komponenta auto, a košta 10 000 eura koliko može auto koštat to nije akumulator nego baterija za pokretanje elektromotora osovine pogonskih kotača.

 

P.S. ako uspije prvi možda naprave još koji recimo kao što je model Sisak to su samo nacrti ali možda jednog dana se i on ostvari.

 

Power sources for hybrid vehicle include:

  • On-board or out-board rechargeable energy storage system (RESS)
  • Gasoline or Diesel fuel
  • Hydrogen
  • Compressed air
  • Liquid nitrogen
  • Human powered e.g. pedaling or rowing
  • Wind
  • electricity
  • Compressed or liquefied natural gas
  • Solar
  • Waste heat from internal combustion engine. This can be converted to steam or electricity (e.g. via Stirling engine or Thermogenerator) to increase vehicle propulsion. The extra power may also be used for supplemental systems (e.g. cooling for cool-trucks, ...)
  • Coal, wood, Biochar or other solid combustibles
  • Electromagnetic fields, Radio waves

 

Sad ja ne znam jel se ti samo voliš pravit pametan ili si plaćen da toliko hvališ taj auto!?

16 godina
offline
RE: Prvi električni hrvatski auto
Seky kaže...

Stoja slažem se s tombom samo mi se čini da si jednu stvar krivo shvatio baterija se puni 3-8 sati pa se vožiš do 250km sa tim punjenjem. 

 

Aha, moja greška, nabrzinu pročitao pa sam i ja ostao ono wtf xD. Ali da to je problem sa tim baterijama jer em su skupe, em nisu toliko efektivne(kako gdje, tesla može 500km na jednom punjenju, što i nije loše) ali se podosta dugo pune, jer nije isto 5 sati punit auto, ili 2 minute na benzisnkoj što sad radimo, to bi značilo da bi morali aute ko mobitele po noći punitBelji se

 

Al san mi je da kad bi uzimao auto, da je i barem hibrid, kad još nemože čista struja. Neću zaboravit kad sam u Francuskoj na skijanju vidio hibrid đip od lexusa- vani -15 na 2000m on pali iz prve i po cesti čuješ samo buku kotaća kako ide po posipanoj cesti, motor=0 decibela, fenomenalno, al im je  i cijena takvaPlač

Poruka je uređivana zadnji put sri 3.3.2010 0:22 (Stoja).
16 godina
neaktivan
offline
Prvi električni hrvatski auto

Meni smeta jedna stvar kad nešto napravimo i to se ne primjeti. Da je ovaj auto napravio BMW recimo o nemu bi se pričalo na sve strane.

 

Priznajem pogriješio sam, ali 99% automobila koji se nazivaju hibridnima imaš motor sa unutrašnjim izgaranjem + elektromotor a sve ovo ostalo što si nabrojao ne živi danas ot je samo na papiru. Ja sam trebao drugačije oblikovati rečenice pa ne bi došlo do neporazuma.

 

@Stoja zasad će se izgleda puniti ko mobiteli, a kad netko usavrši baterje pa će se brže puniti i imati veću autonomiju svi ćemo biti zadovoljniji jer ćei mobiteli i laptopi imati bolje baterije...

Poruka je uređivana zadnji put sri 3.3.2010 0:24 (Seky).
17 godina
neaktivan
offline
Prvi električni hrvatski auto

Dok se mi se mucimo s autom za 250 000 kn, "zaostali" Indijci ih prave za 10 000 kn (http://www.engadget.com/2009/03/23/tatas-2-000-nano-car-to-hit-indian-streets-in-july/).

 

(Kuzim da je ovaj nas kao space shuttle u usporedbi s njihovim, ali sto to vrijedi ako ga skoro nitko nece moci kupiti...)

 

17 godina
offline
RE: Prvi električni hrvatski auto
Seky kaže...

Meni smeta jedna stvar kad nešto napravimo i to se ne primjeti. Da je ovaj auto napravio BMW recimo o nemu bi se pričalo na sve strane.

 

Priznajem pogriješio sam, ali 99% automobila koji se nazivaju hibridnima imaš motor sa unutrašnjim izgaranjem + elektromotor a sve ovo ostalo što si nabrojao ne živi danas ot je samo na papiru. Ja sam trebao drugačije oblikovati rečenice pa ne bi došlo do neporazuma.

Vjeruj mi nije meni problem što je to hrvatski auto nego što jednostavno po meni on ne opravrava tu cijenu. Kao ni Smart koji košta oko 20.000$

16 godina
neaktivan
offline
RE: Prvi električni hrvatski auto

To je auto napravljen za Indiju a one varijante koje će se pojaviti kod nas u Europi možda i neće biti tako jeftine. Opet pohvalno je to što se auto želi približiti svakome ali vrijeme je da se motori sa unutrašnjima izgaranjem počnu zaboravljati, oni su svoje rekli.

 

Gle sve što je novo u početku je skupo pravi konkurent po izvoru energije za pokretanje je Tesla. Oni su izravni  konkurenti što se tiče pogona. Ne znam koliko Tesla košta ali vjerojatno nije jeftin.

Poruka je uređivana zadnji put sri 3.3.2010 0:29 (Seky).
16 godina
neaktivan
offline
Prvi električni hrvatski auto

Pozitivni komentari sve su češći.

15 godina
neaktivan
offline
RE: Prvi električni hrvatski auto

svaka čast, još da ima model sa 4 vrata bilo bi savršeno...

Dompa
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice