Da C i D verzije su stvarno opake.
Problem je što mi ove koje se prodaju po oglasnicima nisu ukusno sređene.
To se slažem, u tom slučaju ako imaš strpljenja uzmeš neki "nesređen" i polako ga urediš po svom ukusu.S tim da sam vidio da sad neznam dali je C ili D verzija, imaju tvornički ugrađena okrugla svjetla.
Ford Taunus TC Sedan ili Coupe (1970-1976)
Ford Taunusa ima moj kum. Fenomenalan automobil.

Gdje su slike (:
Gdje su slike (:
U banani :D nisam ni mrdnio od kuće jel normalno danas ponedjeljak ja zaboravio...ponedjeljkom čim dođem iz škole odma se bacam u krevet xD
Moji najdraži su Camaro SS i jedan europski Opel Manta (možda nije cistokrvni muscle ali mi je nekako unikatam mali europljanin, među svim tim amerima)
Moji najdraži su Camaro SS i jedan europski Opel Manta (možda nije cistokrvni muscle ali mi je nekako unikatam mali europljanin, među svim tim amerima)
Camaro SS mi je jedna klasika, klasika i uspomena proizvođača koji je na rubu propasti.
Tetak mi ima Kadetta B, poput ovoga http://images.cdn.fotopedia.com/flickr-518298108-image.jpg, samo sto je cijeli za restauraciju, motor jedva da upali u zadnje vrijeme samo je u garazi
susjed mi ima taunusa koji je isto dotrajao pomalo, ali dobro vozi ga covjek od 80-ak godina tako da nije ni cudo, ovakav, samo tamnozeleni http://www.njuskalo.hr/image-w450/oldtimer-auti/ford-taunus-17m-1966-slika-3023161.jpg
djedov rodak je imao mantu, ali ju je prodao nazalost, bila je odlicna.
Moji najdraži su Camaro SS i jedan europski Opel Manta (možda nije cistokrvni muscle ali mi je nekako unikatam mali europljanin, među svim tim amerima)
Lega mi je imo Opel Mantu išo je na trke s njom.
to je nesto nevjerojatno 1980 konja, bruji... ma ne bruji. RIČE :D
to potegne do 100 za, brat bratu, oko 3.5 s
slikat cu ga ako budem u prilici, vecinom je u garazi
Bash bi volio da vidm motor tog auta sa 1850 KS. Veyron ima W12, 4 turba i 6 intercoolera, pa nema vise od 1200 u novijoj verziji. Bash me interesuje gdje su nasli jos 650 KS :)
To su specijalne modifikacije za Drag utrke.
Nije bitno ništa drugo osim što boljeg starta i što brže odvesti tih četvrt milje ili više.
Ti strojevi su prilično beskorisni u "normalnim" uvjetima.
Koriste specijalne mješavine goriva i neke dodatke tipa N2O i mješavine alkohola.