Časopis EVO

poruka: 5
|
čitano: 5.461
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Časopis EVO

Kao što samo ime teme kaže ovdje bih predstavio jedan od meni najboljih časopisa o automobilima.

 

Ovo je časopis koji je pod licencom Evo Publications Ltd.-a koji je dio Dennis Publishing Ltd.-a,

a glavni urednik je Harry Metcalfe.

Na našim prostorima počinje izlaziti u travnju 2006. godine, a vlasnik licence su Opus publikacije.

 

Cijena ovog mjesečnika je na početku prodaje bila 25kn, da bi poskupio za manje od pola litre benzina

i danas ga se na kiosku moze nabaviti za 28kn, ali to je kompenzirano time da dolazi u paketu s časopisom F1,

koji izlazi za vrijeme sezone F1.

 

Taj časopis nije poput Auto Kluba i Auto Blica, te se ne zamara potrošnjom i prtljažnicima nego užitkom u vožnji,

naravno brojni testovi se odvijaju na stazama (preko Grüne Hölle-a, do Monze i Brands Hatch-a), također mnogo je

testova po planinskim prijevojima Alpa, na otočiću Man koji je rijetko mjesto bez ograničenja brzine, a i na raznim

međunarodnim i interkontinentalnim rutama, a također i nastupaju na raznim automobilističkim natjecanjima.

Testovi su napravljeni od strane naših novinara, a i stranih (Velika Britanija, Francuska, Španjolska, Italija...),

a testiraju se u velikoj mjeri superautomobili, ali ima i mnogo usporednih testova superautomobila i gradskih trkaća (BMW M6 - RenaultSport Clio),

a dojmovi su vješto ocrtani, tako da ponekad imam dojam da sjedim na vozačkom mjestu.

 

A sada ću vam napisati par redaka o 46. primjerku ovog časopisa, i tako ću za svaki novi broj Namigiva.

 

TEMA BROJA:

VIVA ITALIA - Preko Ferrarija i Maseratija do Alfa Romea i Lancie, povijest i sadašnjost, pregled 50 stvari zbog kojih obožavamo Italiju

 

Testovi talijanskih automobila (FERRARI 458 Italia na cesti, MASERATI Granturismo MC i ABARTH 500 Assetto Corse na stazi), pregled

zlatnog doba relija i Lancie (037, Delta S4, Delta HF Integrale), i o ovogodišnjem reliju općenito.

 

KOLUMNE:
Nenad Hebiv - čovjek koji piše po mojoj mjeri, imamo dosta slična mišljenja o automobilskoj industriji i samoj filozofiji vožnje, prvo što napravim kad kupim novi EVO je pročitati njegovu rubriku

Dino Milić-Jakovlić - i on odlično piše, i također ima sličan pogled na autoindustriju kao i ja (volimo stare aute, a u rubrici se često osvrće na ''ono'' doba autoindustrije)

 

TESTOVI:

VW Golf VI R

TOYOTA LandCruiser

LOTUS Exige 260 CUP

PORSCHE 911 Turbo Cabrio

 

ROĐENJE IKONE: 1972. ALFA ROMEO Alfasud

 

I izdvojio bih prodaju Alfe Romeo SZ (jedne od dvije u Hrvatskoj) za 'samo' 655.000kn, ali ipak ovo je najbolji i najočuvaniji primjerak u svijetu i ima unikatne po mjeri rađene replike originalnih Speedline naplataka. Ako vas zanima ostatak kupite časopis na kiosku kao i ja Smijeh.

 

Kao što vidite do danas je izašlo 46 brojeva, a ja u svojoj kolekciji imam rupu, točnije nedostaju mi brojevi 02, 03 (ta dva nisam kupio), 05 (izgubio na ljetovanju), 12 i 14 (ta dva sam posudio prijatelju i on ih je izgubio). Tako da ako ima neko iz Splita da je voljan prodati te brojeve, naravno u dobrom stanju neka se javi na pp.

EVO 046 EVO 046
EVO 001 EVO 001
17 godina
neaktivan
offline
Časopis EVO

Imam desetak brojeva EVO magazina, kojeg ponekad kupim, ovisno o temi broja, uz redovno kupovanje auto blica. časopis je kvalitetan, slike su kvalitetne, opisi doživljaja s vožnje su odlični. Razlog zbog kojeg ga redovno ne kupujem je taj što 90% automobila koji se testiraju su meni nedostižni, rijetko ću vidjeti koji, a kamoli ga provozati, tako da tu gubim interes. Radije se bavim automobilima koje viđam svakodnevno i koji su dostupni običnim smrtnicima.

Plin je za kuhanje, dizel je za traktore, a benzin je za aute!
16 godina
neaktivan
offline
RE: Časopis EVO
Joka kaže...

Imam desetak brojeva EVO magazina, kojeg ponekad kupim, ovisno o temi broja, uz redovno kupovanje auto blica. časopis je kvalitetan, slike su kvalitetne, opisi doživljaja s vožnje su odlični. Razlog zbog kojeg ga redovno ne kupujem je taj što 90% automobila koji se testiraju su meni nedostižni, rijetko ću vidjeti koji, a kamoli ga provozati, tako da tu gubim interes. Radije se bavim automobilima koje viđam svakodnevno i koji su dostupni običnim smrtnicima.

a eto meni je nekako bolje ovdje opisano negu u auto blicu i papir je dosta kvalitetniji Smijeh sutra stavim sve naslovnice

17 godina
neaktivan
offline
RE: Časopis EVO
Mitsuoka kaže...

a eto meni je nekako bolje ovdje opisano negu u auto blicu i papir je dosta kvalitetniji Smijeh sutra stavim sve naslovnice

Nisam ja rekao da je bolje opisano u auto blicu, u EVO je bolje opisano i to neusporedivo, nego sam rekao da se EVO bavi ekskluzivnim i rijetkim modelima koji se ne prodaju u milijunskim primjercima, za razliku od auto blica koji testira modele koje viđamo u svakodnevici i koji su više-manje pristupačni običnim građanima.

Plin je za kuhanje, dizel je za traktore, a benzin je za aute!
Poruka je uređivana zadnji put ned 24.1.2010 23:12 (Joka).
16 godina
neaktivan
offline
RE: Časopis EVO
Joka kaže...
Mitsuoka kaže...

a eto meni je nekako bolje ovdje opisano negu u auto blicu i papir je dosta kvalitetniji Smijeh sutra stavim sve naslovnice

Nisam ja rekao da je bolje opisano u auto blicu, u EVO je bolje opisano i to neusporedivo, nego sam rekao da se EVO bavi ekskluzivnim i rijetkim modelima koji se ne prodaju u milijunskim primjercima, za razliku od auto blica koji testira modele koje viđamo u svakodnevici i koji su više-manje pristupačni običnim građanima.

u sorry ako je napadački ono moje zvucalo, samo govorim moj razlog Namigiva

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice