Što uzeti;
Hyundai i20 za 15k, daleko najeftiniji i najmanji!
ili T-cros za 20k iako izvana izgleda onako malecki no gabariti su mu pravokutni i ima zaista ok mjesta unutra za razliku od konkurencije!
i30 23k/golf8 23k Klasika zapravo neznam koji mi je bolji! Golf u Variant verziji mi je cak prvi pick no oni su vec od 27k!
Svi novi Vw dolaze s minimalno 1.5L i 150ks što je vec poprilicno iznad svake konkurencije!
Tu je cak i nova Kia vagon za 20k s 120ks, odjednom je poprilicna guzva u tom segmentu, iako naginjem cistokrvnom benzincu s lancem kod Hyundaia no ljubitelj sam Vw zbog svega od vanjskog izgleda do unutrasnjosti, lakoce na pedalama, upravljanja, prostora ma sve odreda! No i svi ostali su mi ok s manjim ili vecim prenostima i manama! Nisam pametan!
Auti - ultimativna tema
- poruka: 78.332
- |
- čitano: 15.376.261
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Novo? 120ks u Kia/Hyundaiu je i dalje 3 cilindra? Pogledaj njihove 1.5T 140ks motore kakve su cijene. Ili probaj kak ti se čini Mazda 3. Za 25 920eur je 140ks benzinac (2.5!!) i mislim da ima sve što ti treba već u toj početnoj opremi.
Rekao bih Octavia, al pojma nemam što im bi s cijenama... Kad staviš opremu, košta debelo u 30-ima.
Ovako čisto neki orijentir jer prvo si sam moraš vidjeti što ti paše dok voziš (aka. odi sa svima na probnu)
Novo? 120ks u Kia/Hyundaiu je i dalje 3 cilindra? Pogledaj njihove 1.5T 140ks motore kakve su cijene. Ili probaj kak ti se čini Mazda 3. Za 25 920eur je 140ks benzinac (2.5!!) i mislim da ima sve što ti treba već u toj početnoj opremi.
Rekao bih Octavia, al pojma nemam što im bi s cijenama... Kad staviš opremu, košta debelo u 30-ima.
Ovako čisto neki orijentir jer prvo si sam moraš vidjeti što ti paše dok voziš (aka. odi sa svima na probnu)
Ma vozio sam sve to, vw je nemjerljivo bolji od svega! Muci me ovaj koreanac no za te novce bi opet rade Golfa!
Novo? 120ks u Kia/Hyundaiu je i dalje 3 cilindra? Pogledaj njihove 1.5T 140ks motore kakve su cijene. Ili probaj kak ti se čini Mazda 3. Za 25 920eur je 140ks benzinac (2.5!!) i mislim da ima sve što ti treba već u toj početnoj opremi.
Rekao bih Octavia, al pojma nemam što im bi s cijenama... Kad staviš opremu, košta debelo u 30-ima.
Ovako čisto neki orijentir jer prvo si sam moraš vidjeti što ti paše dok voziš (aka. odi sa svima na probnu)
Ma vozio sam sve to, vw je nemjerljivo bolji od svega! Muci me ovaj koreanac no za te novce bi opet rade Golfa!
Ti si već odlučio, samo ne želiš priznati.
Prodaje netko G20/G21 do 22k, eventualno E90 320Dd pod račun plus 20k keša?
Novo? 120ks u Kia/Hyundaiu je i dalje 3 cilindra? Pogledaj njihove 1.5T 140ks motore kakve su cijene. Ili probaj kak ti se čini Mazda 3. Za 25 920eur je 140ks benzinac (2.5!!) i mislim da ima sve što ti treba već u toj početnoj opremi.
Rekao bih Octavia, al pojma nemam što im bi s cijenama... Kad staviš opremu, košta debelo u 30-ima.
Ovako čisto neki orijentir jer prvo si sam moraš vidjeti što ti paše dok voziš (aka. odi sa svima na probnu)
Mislim da ako može doći do onog 2.0 atmosferca od 122 ili 150hp je bolja opcija
taj 2.5 od 140hp im GPF, što je potencijalni problem u buducnosti
Novo? 120ks u Kia/Hyundaiu je i dalje 3 cilindra? Pogledaj njihove 1.5T 140ks motore kakve su cijene. Ili probaj kak ti se čini Mazda 3. Za 25 920eur je 140ks benzinac (2.5!!) i mislim da ima sve što ti treba već u toj početnoj opremi.
Rekao bih Octavia, al pojma nemam što im bi s cijenama... Kad staviš opremu, košta debelo u 30-ima.
Ovako čisto neki orijentir jer prvo si sam moraš vidjeti što ti paše dok voziš (aka. odi sa svima na probnu)
Ma vozio sam sve to, vw je nemjerljivo bolji od svega! Muci me ovaj koreanac no za te novce bi opet rade Golfa!
vw i mazda su tu li-la
mozda je malo tiša kabina u golfu, medutim mazda je nemjerljivo ljepsi auto, sto iznutra, sto izvana
Gledam auto do 30k €. Definitivno će biti BMW pošto sam ga se nakon VW i Seata zaželio..
Zanimljivo je kako se za relativno slične novce može birati između 320d i 530d oba u M paketu sa sličnom opremom (G serija oba). Dobro, serija 5 ima bar 60tkm više, ali opet je ispod 200 tkm.
Što se tiče mojih potreba serija 1 bi mi bila dovoljna, ali gušti su gušti...
Kaj bi vi rađe, naravno gledajući ekomski faktor daljnje prodaje... Godišnje radim do 10tkm, tako da mi potrošnja i održavanje ne igraju neku ulogu
3 | 320d |
---|---|
1 | 520d |
18 | 530d |
Ima li netko iskustva sa upisivanjem opruga,sta tocno sve treba.Na autu su H&R opruge stare par godina ali se izbrisao tvornicki kod,piše samo H&R.
Otisao sam na H&R stranicu i nasao na njihovoj stranici tuv certifikat za te opruge https://www.h-r.com/en/article/?articlenr=29307-1&datasuppliernr=4311
Piše sve u certifikatu za koje je vozilo i koliko mm spušta auto.Auto sam prepisao na Tatu prosle godine a ja sam prije toga uredno prolazio tehnicki i bez atesta.
Novo? 120ks u Kia/Hyundaiu je i dalje 3 cilindra? Pogledaj njihove 1.5T 140ks motore kakve su cijene. Ili probaj kak ti se čini Mazda 3. Za 25 920eur je 140ks benzinac (2.5!!) i mislim da ima sve što ti treba već u toj početnoj opremi.
Rekao bih Octavia, al pojma nemam što im bi s cijenama... Kad staviš opremu, košta debelo u 30-ima.
Ovako čisto neki orijentir jer prvo si sam moraš vidjeti što ti paše dok voziš (aka. odi sa svima na probnu)
Mislim da ako može doći do onog 2.0 atmosferca od 122 ili 150hp je bolja opcija
taj 2.5 od 140hp im GPF, što je potencijalni problem u buducnosti
Novo? 120ks u Kia/Hyundaiu je i dalje 3 cilindra? Pogledaj njihove 1.5T 140ks motore kakve su cijene. Ili probaj kak ti se čini Mazda 3. Za 25 920eur je 140ks benzinac (2.5!!) i mislim da ima sve što ti treba već u toj početnoj opremi.
Rekao bih Octavia, al pojma nemam što im bi s cijenama... Kad staviš opremu, košta debelo u 30-ima.
Ovako čisto neki orijentir jer prvo si sam moraš vidjeti što ti paše dok voziš (aka. odi sa svima na probnu)
Ma vozio sam sve to, vw je nemjerljivo bolji od svega! Muci me ovaj koreanac no za te novce bi opet rade Golfa!
vw i mazda su tu li-la
mozda je malo tiša kabina u golfu, medutim mazda je nemjerljivo ljepsi auto, sto iznutra, sto izvana
ma daj nemoj bit smijesan kvaliteta materijala mazde i vw pogotovo unutra
Gledam auto do 30k €. Definitivno će biti BMW pošto sam ga se nakon VW i Seata zaželio..
Zanimljivo je kako se za relativno slične novce može birati između 320d i 530d oba u M paketu sa sličnom opremom (G serija oba). Dobro, serija 5 ima bar 60tkm više, ali opet je ispod 200 tkm.
Što se tiče mojih potreba serija 1 bi mi bila dovoljna, ali gušti su gušti...
Kaj bi vi rađe, naravno gledajući ekomski faktor daljnje prodaje... Godišnje radim do 10tkm, tako da mi potrošnja i održavanje ne igraju neku ulogu
G30 ti je jako lose sastavljen i zavrsna obrada katastrofa, pricam o interijeru/plastikama/vanjskim difuzorima/blatobranima koji se na suncu uvijaju (dišu), ako gledas nesto povise 150.000km, izbjegao si sve opozive od strane Tomića (Ad blue, EGR, jos neke sitnice), G20 mi se cini jako klaustrofobican al opet, ako ti je serija 1 dovoljna, onda ces i sa serijom 3 bit zadovoljan. Motori su B serije i dobri su kojeg god da uzmes, al opet bas da ja moram birat, isao bi na benzinca, ista potrosnja, performanse slicne, a manje odrzavanja.
Gledam auto do 30k €. Definitivno će biti BMW pošto sam ga se nakon VW i Seata zaželio..
Zanimljivo je kako se za relativno slične novce može birati između 320d i 530d oba u M paketu sa sličnom opremom (G serija oba). Dobro, serija 5 ima bar 60tkm više, ali opet je ispod 200 tkm.
Što se tiče mojih potreba serija 1 bi mi bila dovoljna, ali gušti su gušti...
Kaj bi vi rađe, naravno gledajući ekomski faktor daljnje prodaje... Godišnje radim do 10tkm, tako da mi potrošnja i održavanje ne igraju neku ulogu
G30 ti je jako lose sastavljen i zavrsna obrada katastrofa, pricam o interijeru/plastikama/vanjskim difuzorima/blatobranima koji se na suncu uvijaju (dišu), ako gledas nesto povise 150.000km, izbjegao si sve opozive od strane Tomića (Ad blue, EGR, jos neke sitnice), G20 mi se cini jako klaustrofobican al opet, ako ti je serija 1 dovoljna, onda ces i sa serijom 3 bit zadovoljan. Motori su B serije i dobri su kojeg god da uzmes, al opet bas da ja moram birat, isao bi na benzinca, ista potrosnja, performanse slicne, a manje odrzavanja.
Meni nije jasno kakva si ti model dobio, znam da si već komentirao, ali ja sam s G30 zadovoljan, nemam opće dojam o kojem ti pričaš, čak naprotiv. Naravno da nije savršen i ima sitnica kao kod svakog auta koje su mogli bolje odraditi, ali generalno auto je dobro složen.
Najbojle da kolega sam dobro provjeri auto prije kupnje da ne donese pogrešnu odluku radi bilo čijih komentara
Gledam auto do 30k €. Definitivno će biti BMW pošto sam ga se nakon VW i Seata zaželio..
Zanimljivo je kako se za relativno slične novce može birati između 320d i 530d oba u M paketu sa sličnom opremom (G serija oba). Dobro, serija 5 ima bar 60tkm više, ali opet je ispod 200 tkm.
Što se tiče mojih potreba serija 1 bi mi bila dovoljna, ali gušti su gušti...
Kaj bi vi rađe, naravno gledajući ekomski faktor daljnje prodaje... Godišnje radim do 10tkm, tako da mi potrošnja i održavanje ne igraju neku ulogu
G30 ti je jako lose sastavljen i zavrsna obrada katastrofa, pricam o interijeru/plastikama/vanjskim difuzorima/blatobranima koji se na suncu uvijaju (dišu), ako gledas nesto povise 150.000km, izbjegao si sve opozive od strane Tomića (Ad blue, EGR, jos neke sitnice), G20 mi se cini jako klaustrofobican al opet, ako ti je serija 1 dovoljna, onda ces i sa serijom 3 bit zadovoljan. Motori su B serije i dobri su kojeg god da uzmes, al opet bas da ja moram birat, isao bi na benzinca, ista potrosnja, performanse slicne, a manje odrzavanja.
Meni nije jasno kakva si ti model dobio, znam da si već komentirao, ali ja sam s G30 zadovoljan, nemam opće dojam o kojem ti pričaš, čak naprotiv. Naravno da nije savršen i ima sitnica kao kod svakog auta koje su mogli bolje odraditi, ali generalno auto je dobro složen.
Najbojle da kolega sam dobro provjeri auto prije kupnje da ne donese pogrešnu odluku radi bilo čijih komentara
530d u skoro full opremi, komentirao sam jer sam razocaran da dajem za polovni auto 70-75 tisuca eura i dobijem hyundai za te novce. Opozivi inace dolaze za sva auta sa tim modelom motora, tako da ako imas 3.0d vec
ti je to promijenjeno na autu ili si imao slicno. Ne znam, meni nije normalno da mi je sic u autu od 2000 godine sa 200k km u 10x boljem stanju nego na G30 koji je tada imao 95.000km, a vec smo se raspravljali prije par stranica i govorim ti da koristim samo provjerene proizvode za tretman, cak se i sam bavim poliranjem, dubinskim, nanosenjem keramika al kao hobi, jako je mekano napravljeno, ne govorim samo za g30 nego i e klasu i sva ta novija auta, ako covjeku ne smeta sto moze na samoposluznoj praoni branik udubit od high pressurea onda se ne treba brinit, sto je najgore od svega tako je i F90 napravljen.
Premda je ovo samo forum i svi izrazujemo svoje misljenje, ja dajem samo moje kao sto ti imas svoje, onaj koji me zna (kod kuce naravno) zna da nisam sad neka picajzla da to sve mora bit tip top maybach, al neke stvari su mi nedopustive na tako skupom luksuznom autu.
mogao bi se ponovo vratit na bmw imao e36 328i e46 330i e90 335d e60 535d sad mi u planu f10 530d
Kakvi ste s gumama ove godine? :D
Ja se dvoumio između neke srednje gume Hankook/Kumho za cca 600-700 eura ili Continental WinterContact 870P za 770 eura. (Bridgestone je bio nešto sitno jefitniji, ali se navodno brže troši + šara ide u V pa postoji šansa da nakon nekog vremena budu malo glasnije)
Na kraju se odlučio za Conti, valjda nisam fulao :D
Idu na F30 320d (225/45/18 naprijed i 255/40/18 iza).
Kakvi ste s gumama ove godine? :D
Ja se dvoumio između neke srednje gume Hankook/Kumho za cca 600-700 eura ili Continental WinterContact 870P za 770 eura. (Bridgestone je bio nešto sitno jefitniji, ali se navodno brže troši + šara ide u V pa postoji šansa da nakon nekog vremena budu malo glasnije)
Na kraju se odlučio za Conti, valjda nisam fulao :D
Idu na F30 320d (225/45/18 naprijed i 255/40/18 iza).
Ja uzeo originalni komplet 17" felgi i guma za Corollu. Gore su došle Bridgestone Blizzak LM005. Za sada zadovoljan po svim parametrima (osim cifrom koju sam bacio na to). Čak je i potrošnja goriva ostala praktički na razini ljetne gume. Da sam baš mogao birati gumu za tu felgu uzeo bih nešto od Continentala. Inače sam čitavu karijeru vozio Sava Eskimo S3+ po zimi u veličini 15" i s tim nikad nikakvih ni najmanjih problema.
Gledam auto do 30k €. Definitivno će biti BMW pošto sam ga se nakon VW i Seata zaželio..
Zanimljivo je kako se za relativno slične novce može birati između 320d i 530d oba u M paketu sa sličnom opremom (G serija oba). Dobro, serija 5 ima bar 60tkm više, ali opet je ispod 200 tkm.
Što se tiče mojih potreba serija 1 bi mi bila dovoljna, ali gušti su gušti...
Kaj bi vi rađe, naravno gledajući ekomski faktor daljnje prodaje... Godišnje radim do 10tkm, tako da mi potrošnja i održavanje ne igraju neku ulogu
G30 ti je jako lose sastavljen i zavrsna obrada katastrofa, pricam o interijeru/plastikama/vanjskim difuzorima/blatobranima koji se na suncu uvijaju (dišu), ako gledas nesto povise 150.000km, izbjegao si sve opozive od strane Tomića (Ad blue, EGR, jos neke sitnice), G20 mi se cini jako klaustrofobican al opet, ako ti je serija 1 dovoljna, onda ces i sa serijom 3 bit zadovoljan. Motori su B serije i dobri su kojeg god da uzmes, al opet bas da ja moram birat, isao bi na benzinca, ista potrosnja, performanse slicne, a manje odrzavanja.
Kako misliš da je izbjegao opozive? Meni su najnormalnije napravili opoziv na EGR hladnjaku plus još nešto kad mi je auto bio 6 godina i 19X tkm.. Kilometri nisu razlog da oni ne poprave loše odrađen posao u startu. Jedino što naprave klošarski je da te pozovu u servis potpišeš izjavu da si upozoren na nedostatak i onda voziš 2-3mj na svoju odgovornost.
Budući ti je i serija 1 dovoljna a radiš malo km godišnje(uzimaš auto za gušt) ja bih ti savjetovao da uzmeš nekakav zanimljiviji/egozotičniji(ne znači skuplji) auto s kojim ćeš imati puno više zabave nego s običnim BMW(govorim iz iskustva).
Gledam auto do 30k €. Definitivno će biti BMW pošto sam ga se nakon VW i Seata zaželio..
Zanimljivo je kako se za relativno slične novce može birati između 320d i 530d oba u M paketu sa sličnom opremom (G serija oba). Dobro, serija 5 ima bar 60tkm više, ali opet je ispod 200 tkm.
Što se tiče mojih potreba serija 1 bi mi bila dovoljna, ali gušti su gušti...
Kaj bi vi rađe, naravno gledajući ekomski faktor daljnje prodaje... Godišnje radim do 10tkm, tako da mi potrošnja i održavanje ne igraju neku ulogu
G30 ti je jako lose sastavljen i zavrsna obrada katastrofa, pricam o interijeru/plastikama/vanjskim difuzorima/blatobranima koji se na suncu uvijaju (dišu), ako gledas nesto povise 150.000km, izbjegao si sve opozive od strane Tomića (Ad blue, EGR, jos neke sitnice), G20 mi se cini jako klaustrofobican al opet, ako ti je serija 1 dovoljna, onda ces i sa serijom 3 bit zadovoljan. Motori su B serije i dobri su kojeg god da uzmes, al opet bas da ja moram birat, isao bi na benzinca, ista potrosnja, performanse slicne, a manje odrzavanja.
Kako misliš da je izbjegao opozive? Meni su najnormalnije napravili opoziv na EGR hladnjaku plus još nešto kad mi je auto bio 6 godina i 19X tkm.. Kilometri nisu razlog da oni ne poprave loše odrađen posao u startu. Jedino što naprave klošarski je da te pozovu u servis potpišeš izjavu da si upozoren na nedostatak i onda voziš 2-3mj na svoju odgovornost.
Budući ti je i serija 1 dovoljna a radiš malo km godišnje(uzimaš auto za gušt) ja bih ti savjetovao da uzmeš nekakav zanimljiviji/egozotičniji(ne znači skuplji) auto s kojim ćeš imati puno više zabave nego s običnim BMW(govorim iz iskustva).
Izbjegao opozive u smislu da je kupio auto iza tih opoziva servisa. Ja sam izludio sa dotičnima iz ovlaštenog servisa dok su me primili i sve to.
mogao bi se ponovo vratit na bmw imao e36 328i e46 330i e90 335d e60 535d sad mi u planu f10 530d
Ja sam se vec vratio, prodao g30, uzeo e39 i f31 alpinu. Vikend i daily auto 🙂
Najvjerojatnije će biti G20 u Msportu... Do posla imam cca 2 km po guzvi, pa mi je ipak žao plaiti šestaka za tak kratko... Mora biti dizel jer sumnjam da ću ga voziti dulje od pola godine, a u RH prodati BMW-a benzinca a da nije šestak je čudo hehe.
Ako mi se što izjalovi sa G20, možda uzmem Abarta 500 da probam, ima ih po 10k€ onak solidnih
dizel sa par km dnevno fino miriši na nadolazeći mehanički problem. svatko ima svoj đir, al kupovat auto da ga lakše dugom prodam mi nema smisla, posebno auto tog formata...
da bar radim takvu malu dnevnu kilometružu, odmah bi napucao ovu dizelsku insigniu i uzeo benzinca, makar klasu manjeg.
Zapravo BMW G20 u benzinskoj izvedbi (320i) je jako pozeljan benzinac... naravno, za onog tko zna koji se motor nalazi unutra... i naravno dizel i 2km guzve je recept za katastrofu pa i tih 6mj, trebao bi pratit kad radi regeneraciju dpfa da ti se nebi jedna dan slucajno upalile lampice i da ti auto ne ode u limp mod...
dizel sa par km dnevno fino miriši na nadolazeći mehanički problem. svatko ima svoj đir, al kupovat auto da ga lakše dugom prodam mi nema smisla, posebno auto tog formata...
da bar radim takvu malu dnevnu kilometružu, odmah bi napucao ovu dizelsku insigniu i uzeo benzinca, makar klasu manjeg.
pa zasto ne ako cesto mijenja aute, normalno da ce gledati kako ga prodat
ja osobno radim stvarno puno 45-50tkm godisnje, al svejedno vozim benzin jer mi je veci gust nego dizel
nije to neka razlika potrosnje, na kraju sa servisima ti skoro dode pa svejedno.
Zapravo BMW G20 u benzinskoj izvedbi (320i) je jako pozeljan benzinac... naravno, za onog tko zna koji se motor nalazi unutra... i naravno dizel i 2km guzve je recept za katastrofu pa i tih 6mj, trebao bi pratit kad radi regeneraciju dpfa da ti se nebi jedna dan slucajno upalile lampice i da ti auto ne ode u limp mod...
Zato sam mu napisao gore da mu je bolje ici na 320i verziju nego bilo koji dizel zbog servisa, danas nema razlike benzin/dizel, ista potrosnja, iste performanse, manje odrzavanja na benzincu (dizelasi nemojte me napasti zbog Nm i momenta kod dizela, samo govorim cinjenice) 🤓
Benzinac je po potrosnji slican dizelu tek ako je mild hybrid, imao sam novog tiguana 1.5 etsi i mogu rec da sam bio jako zadovoljan potrosnjom
Sumnjam da Driver's wish to ne može riješiti
Sumnjam da Driver's wish to ne može riješiti
Driver's wish ne može ali može Femto. ECU se šalje ekipi u finsku koja ga otključa i dalje se radi preko OBD. Isto tako komplet VAG grupacija sa Bosch MDG1 ECU je zaključana poslije 6. mjeseca 2020.
Zapravo BMW G20 u benzinskoj izvedbi (320i) je jako pozeljan benzinac... naravno, za onog tko zna koji se motor nalazi unutra... i naravno dizel i 2km guzve je recept za katastrofu pa i tih 6mj, trebao bi pratit kad radi regeneraciju dpfa da ti se nebi jedna dan slucajno upalile lampice i da ti auto ne ode u limp mod...
Zato sam mu napisao gore da mu je bolje ici na 320i verziju nego bilo koji dizel zbog servisa, danas nema razlike benzin/dizel, ista potrosnja, iste performanse, manje odrzavanja na benzincu (dizelasi nemojte me napasti zbog Nm i momenta kod dizela, samo govorim cinjenice) 🤓
Što se to redovno mora mijenjat na dizelu a da se ne mijenja na benzincu?
NHF - al gluposti pričaš.
Održvanje je u 99% scenarija isto, problem kod dizela može eventulano nastati ako se stalno vozi na kratke relacije.
O potrošnji bi se dalo pričati, ako auto nije hibrid, teško da bude benzinac iste snage kao dizel imao i istu potrošnju. Pričam o stvarnim brojkama, ne o onome što piše u raznim brošurama.
15 godina se vozim na relaciji Krapina - ZG i godišnje napravim cca 40 000 km pa imam nekog iskustva.
Vozio sam i dizelaše i benzince i benzince na plin. Ako je u autu dobar i pouzdan motor i ako je dobra plinska instalacije, plin je najjeftinija opcija.
Benzin i dizel po mom iskustvu nisu ni blizu, minimalno 20% je dizel ekonomičniji prema mom iskustvu.
Zapravo BMW G20 u benzinskoj izvedbi (320i) je jako pozeljan benzinac... naravno, za onog tko zna koji se motor nalazi unutra... i naravno dizel i 2km guzve je recept za katastrofu pa i tih 6mj, trebao bi pratit kad radi regeneraciju dpfa da ti se nebi jedna dan slucajno upalile lampice i da ti auto ne ode u limp mod...
Zato sam mu napisao gore da mu je bolje ici na 320i verziju nego bilo koji dizel zbog servisa, danas nema razlike benzin/dizel, ista potrosnja, iste performanse, manje odrzavanja na benzincu (dizelasi nemojte me napasti zbog Nm i momenta kod dizela, samo govorim cinjenice) 🤓
Što se to redovno mora mijenjat na dizelu a da se ne mijenja na benzincu?
NHF - al gluposti pričaš.
Održvanje je u 99% scenarija isto, problem kod dizela može eventulano nastati ako se stalno vozi na kratke relacije.
O potrošnji bi se dalo pričati, ako auto nije hibrid, teško da bude benzinac iste snage kao dizel imao i istu potrošnju. Pričam o stvarnim brojkama, ne o onome što piše u raznim brošurama.
15 godina se vozim na relaciji Krapina - ZG i godišnje napravim cca 40 000 km pa imam nekog iskustva.
Vozio sam i dizelaše i benzince i benzince na plin. Ako je u autu dobar i pouzdan motor i ako je dobra plinska instalacije, plin je najjeftinija opcija.
Benzin i dizel po mom iskustvu nisu ni blizu, minimalno 20% je dizel ekonomičniji prema mom iskustvu.
Npr dizel uglavnom ima krace intervale promjene ulja
dizel je prljavije gorivo pa cesce filter goriva treba mijenjat
DPF-EGR problemi odrzavanje
cijena dizni u dizela
opcenito dizel motor je kompleksni i skuplji za odrzavat
benzinac mozda malo vise trozi na AC, al u mom slucaju je razlika u 1litru sta je zanemarivo