Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 78.019
|
čitano: 13.990.003
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
5 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Neuk kaže...
pasko kaže...
Neuk kaže...

Sudeći prema vox populi naviše povjerenja od svih ponuđenih ima  2.0 tdi verzija Tourana.

Drugi je na moje čuđenje Ford S-Max 2.0 TDCI...

 

Iako mi je lijep, čuo sam da je kvarljiv pa ako bi netko mogao napisati iskustva vezana za S-Max? Meni je lijep, još ako je pouzdan ne bih se ništa mislio...

 S-max je ljepotica za ove druge i fantastican auto sa najboljim drzanjem ceste u ovoj klasi definitvno moj izbor

 

I meni je Ford ljepši od ostalih ali što mi to znači ako je možda lošiji. Meni treba koristan auto od kojeg me neće nepotrebno boliti glava. 

Prvenstveno gledam svrhu.

 

Znaš li možda kako su se pokazali ti fordovi dizeli nakon većih kilimetraža jer ipak ne mogu trenutno priuštiti ništa mlađe od 10-ak godina starosti.

 

Znaci sve ovo sto gledam od VW, PSA, Ford, Nissan, Renault, sve se to kreće oko 2010 godišta...

 

Znam da su svi oni dobri kad su novi  ali koji su dobri nakon vec puno kilometara?

U kojega se mogu pouzdati da me uz normalno korištenje i održavanje neće iznevjeriti i ostaviti usred ničega sa punim autom djece i stvari... To mi je ipak glavni kriterij

 Ko ti to moze garantovati za tako star auto. Ko zna kako su odrzavani? Samo sreca ti igra ulogu....

3 godine
offline
Re: Auti - ultimativna tema
duracell kaže...
Pixel kaže...

 Slika je kod uploada previše komprimirana, apsolutno ništa nije napuhano niti istrošeno, kažem ti, sic je kao nov, volan isto nema nikakve znakove trošenja, gle sigurno nije skroz isti kao nov, ali nije  izlizan. 

Uzmi u obzir da ova sjedala imaju ventilaciju i masažu i da koža mora biti drugačija, malo manje napeta imekša inaće masaža nebi radila.

Tek kad prijeđe 150K budem zapravo mogao procjeniti kako se drži, ako se do tad sve krene očito trošiti onda su definitivno zbrljali

 Znam, perforirana koza ili ti ga koza sa rupicama, pocet ce se trosit budi bez brige... Upucao sam novaca u keramiku, impregnacije i svakakve gluposti, auto u garazi non stop, svako malo odrzavanje i jednostavno nemos... nemos i gotovo.. Mislio sam na ovo oznaceno na sjedalo, gdje mi izgleda kao da ce ti se pocet otvarat... Uglavnom da ne duljimo sa temama, imao sam ga, meni nije kvalitetan iznutra kao sto sam ocekivao da to bude jedno auto koje kosta toliko novaca, nadam se samo da f90 ne bude takav jednog lijepog dana kad si ga priustim, a do tada, uzivat cu u carima 5.0 v8 i to je to.  

 Ja imam g30 520d 2018. nekih 2 godine, prešao 40tkm, skroz zadovoljan, interijer ok (koža skoro kao nova nakon 130tkm). Jeftin za održavanje (sve radim sam), 2 seta kotača - sam mijenjam, odradio opoziv za egr, zamijenili besplatno. Troši kao upaljač, većinom vozim magistralu, potrošnja 4,5l, prosjek sa autocestom i gradom mi je 5,2l.

Imao sa prije w204 Mercedes, ne mogu reći da je nešto bolje ili lošije što se kvalitete izrade tiče, sve je to tu negdje, ni Merc nije imao nikakav ozbiljan kvar u 4god koliko je bio kod mene

Evo moja diy zamjena ulja i filtera 

Poruka je uređivana zadnji put čet 29.8.2024 19:26 (e9droid).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
passat kaže...

 Imas glupog kolegu.

Motor iz tourana ide u golfa, passata, seata, skodu, arteona, audija.. Onda nek sve redom zaobidje

 

das auto, das problem 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
duracell kaže...

U perfektnom stanju sa 88 posto opreme po katalogu, i momak koji ga je kupio od mene ga prodaje opet. Toliko o tome. Smeta mi jeftina plastika iznutra, smeta mi sta je sve zentilno i sta volan nakon 110.000km izgleda ko da je prosao 250.000 km, a koristim samo najbolje proizvode za tretiranje (gyeon, fenice, fx protect..) Mehanicki nije bilo nikakvih kvarova osim tog opoziva za EGR hladnjak, evo ti meni slikaj vozacev sic, napisi kilometrazu pa cu ti ja slikat svoj sic na e92 sa 250.000km i sa e39 m5 sa 190.000km pa ces me onda shvatit, vratio sam se na staru liniju iz razloga sto nije obicni e39 nego m5, premda sam trazio e92 m3 ili e60 al ih nije bilo tada. Zavrsna kvaliteta izrade je po meni katastrofa, i svaki g30 koji nije individual (prosivena koza) i mozda koji nema B&W sound sistem (sa jos pojacanijom izolacijom u vratima) skripi i klapa. Jos jedna stvar, ostavi ga na suncu 2-3 sata pa probaj prstom zadnji branik/difuzor taknit pa ces vidit kakav je, starija auta se ne mogu mjerit sa tim novima, sa eko plastikama itd.... Nikad nisam f90 tako analizirao, bojim se, jer da kupim auto (rabljeno) za 100.000 eura pa da mi tako nesto skripi zapalio bih ga, zezam se ne bi nego bi ga prodao ko ovi g30. Ovo mi je 5 ili 6 BMW po redu, isto tako kao ti sam prosa e46, e92, e39, g30 i po meni je e92 najbolje napravljen auto, samo sto nazalost nema m3 po postenoj cijeni kod nas. 

 

BMW serija 5 530d automatik, 2017 god. (njuskalo.hr)

 

 Auto izgleda brutala.

Uh E92 M3 je perverzija. Gledam kako ameri uživaju u tome, pogotovo manual verzijama. Neki lik redovno objavljuje svoj E90 M3 u bmw grupi na FB, to je jebena rijetkost

Neuk kaže...

Čekaj zar se može naknadno ugraditi 2 sjedala ako tvornički nisu predviđena? 

Treba li se onda mijenjati išta prilikom registracije?

I koliko bi to sve došlo?

 

Ja sam namjerno iz pretraga isključivao sva auta koja nemaju 7 sjedala ,ali ako se mogu naknadno ugraditi uz nevelik trošak onda nije to razlog da ih izbjegavam 

 Ja sam gledao šogoru za naknadnu ugradnju 2 sjedala u X5 i to je neisplativo ako je uopće moguće. Nisu iste podnice auta, jer obične verzije sa 5 sjedala, nemaju uopće nosače za zadnji red sjedala, pa pojasevi pa tapecirungi. Plus morao bi to atestirati onda ako je moguće, jer onda u promjetnoj, tj polici osiguranja stoji 7 sjedala, a ne 5. Uglavnom evo jučer smo mu uzeli F15 sa 7 sjedala i baš su jebeno rijetki. Znači dok smo stavili sve njegove kriterije što želi - do 170tkm, 2017-2018, M paket, panorama, HUD i još neke stvari i još bijeli, izbacilo 8-9 za cijelu EU na autoscaut, a mislim 3 u njemačkoj. Pronašli željenog i autokuća sve riješila.
A da si se javio prije, prodali smo njegovu zafiru tourer 7 sjedala 2012 prije mjesec dana za 4750€što je apsolutno ništa za taj auto, samo njemu se žurilo zbog x5.

Pixel kaže...

 Ja već godinu dana čekam poziv iz servisa za taj EGR hladnjak, prijavio sam se ali me još nisu zvali.  Ja sam napravio tek 72000Km , a sic i volan su za sada kao novi, iako ja ima drugačija sjedala, ja imam ona full sa ventilacijom i masažom.  Jedina škripa koju sam primjetio, ne znam kako je to bmwu prošlo , tj da je to dopustio je kad recimo otvaraš i zatvaraš vrata, onda nešto škripi u presjelu retrovizora s vanjske strane kako se vrata pomicu, kao da se nešto malo uvija pa unutra nešto škripi.  U samom autu je sve ok, ako baš naletim na neravniju cestu ili rupetinu,  zakrcka negdje neka plastika i to je to.  Moj ima još nešto više opreme nego tvoj, 2019 godište je, za sad nikakvih kvarova. Nemam ad skroz zadnju sliku, ali evo jedna nedavna

 

 

 Gdje si vozio za opoziv?
Prošle godine frend sa F10 535d čekao oko 3 tjedna na provjeru, i oko 4 mjeseca za zamjenu. Ja sam čekao 2 tjedna provjeru, ali pošto kod mene ne curi, niti troši antifriz, onda mi nisu mjenjali nego su rekli ako počne trošiti da se javim pa će mjenjati. Evo skoro godinu poslije i 15tkm i dalje ne troši tako da nema potrebe mjenjati. Obojica smo išli u Tomić Osijek

3 godine
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Kod Vuke u Brod, zvao sam Tomić al neka ženska bahata se javila kaze nema dijelova, niti da uzme na listu niti išta, ja reko doviđenja. Nazvo u Brod, uredno uzeli na listu i zvali za 2mj. Također ni moj nije trošio antifriz, ali zamijenili. Kad sam tek uzeo auto otišao u Os kupiti litru antifriza da imam onako, ženska nije ni znala koji ide, moro izvuć sam kataloški broj... nebi im dao ni da ulje zamijene.

Poruka je uređivana zadnji put pet 30.8.2024 6:53 (e9droid).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

https://web.facebook.com/groups/bmwclubhr/posts/7953029031459225 Ako si u grupi ili bilo tko pa može vidjeti. Baš je netko nedavno pitao za TOmić OS, obično je uvijek većina negativnih odgovara vezana uz TOmić općenito. Ako se već ide na ovlašteni onda većinom preporučuju ljudi Baumgartner. Ako se ne ide na ovlašteni, onda definitivno Palić automobili, jer dečko je svakako izmislio za sve njih

16 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

 Gdje si vozio za opoziv?
Prošle godine frend sa F10 535d čekao oko 3 tjedna na provjeru, i oko 4 mjeseca za zamjenu. Ja sam čekao 2 tjedna provjeru, ali pošto kod mene ne curi, niti troši antifriz, onda mi nisu mjenjali nego su rekli ako počne trošiti da se javim pa će mjenjati. Evo skoro godinu poslije i 15tkm i dalje ne troši tako da nema potrebe mjenjati. Obojica smo išli u Tomić Osijek

 Tomić Zagreb

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

I ja isto Tomic Split preko veze, cekao malo manje od mjesec dana, al to je sve koga imas tamo i jel oni kao mogu pozurit ili ne, svakako G30 je generalno dobro auto premda mi je bio cilj uzet 540i al ga tada nisam uspio naci (2022) tako da je ovaj upao jer mi je estetski upao u oko + sitnice na njemu sta su me privukle (400mm kocnice, m5 mijenjac, m5 volan, m550d optika original bla bla bla..) + sto mi je ovo prvi dizel bmw od prijasnjih 4-5 komada sta sam imao i nisam generalno zadovoljan, ne govorim za mehanicki nego sam taj osjecaj voznje i sve... Ocito sam nekakvi petrolhead ostao u glavi, a i auto vozim po godine godisnje i ne radim neke velike puteve (autoput itd) tako da sam totalno falio klasu  Al vidit cemo, zelja mi je f90 jednog dana... mozda kad bude 50k eura 

16 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
duracell kaže...

I ja isto Tomic Split preko veze, cekao malo manje od mjesec dana, al to je sve koga imas tamo i jel oni kao mogu pozurit ili ne, svakako G30 je generalno dobro auto premda mi je bio cilj uzet 540i al ga tada nisam uspio naci (2022) tako da je ovaj upao jer mi je estetski upao u oko + sitnice na njemu sta su me privukle (400mm kocnice, m5 mijenjac, m5 volan, m550d optika original bla bla bla..) + sto mi je ovo prvi dizel bmw od prijasnjih 4-5 komada sta sam imao i nisam generalno zadovoljan, ne govorim za mehanicki nego sam taj osjecaj voznje i sve... Ocito sam nekakvi petrolhead ostao u glavi, a i auto vozim po godine godisnje i ne radim neke velike puteve (autoput itd) tako da sam totalno falio klasu  Al vidit cemo, zelja mi je f90 jednog dana... mozda kad bude 50k eura 

 Nekom sjedne dizel nekome ne.  Moj e39 je bio 540i V8 , makon toga e60 3.0d ,  brzo sam se navikao na dizel, taj moment i međuubrzanja su strašni, sad ovaj g30, to ima 600 Nm momenta,  e60 prema njemu sad kao puž.  Meni se na g30 baš motor sviđa jer su ga tako uskladili s mjenjačem da savršeno radi, baš su dobro zamaskirali da je dizel.

Ne znam jesi imao na svom, ja imam  adaptivni ovjes (ne samo adaprive gumbić nego baš aktivni ovjes) + active roll bar i s tim auto leži na cesti kao zaljepljen, nema naginjanja niti uvijanja, ide kroz zavoje kao neki mali autić.  

Kad se sve te sitnice  zbroje dobijem dosta taj osjećaj vožnje kao kod jakog benzinca, znam da nije skroz isto, ali meni dovoljno blizu. A i ubrzanje od 5 sec do stotke nije loše.  Tvoj je bio i dodatno nabrijan vidim, znači još brži.

Moj ima na sebi bmw adaptive led farove, razmišljao sa i o laser light , ali navodno nisu nešto bitno bolja od ovoga, a koštaju puno. I ovi su mi odlični, daleko bolji od onih baznih koji idu na peticu. 

Ja sam sad u hodinama kad mi više nije prioritet sportska vožnja nego sportski komfor :)  zato mi ovaj auto savršemo odgovara.  

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Evo ti slika od volana sa 172k km. Doslovno kao nov. Svaki novi auto danas ima plastike i škripi, ali G20 puno manje od Mazde 6 koju sam imao, najviše čujem od stražnje strane. Koža na sicevima se nije digla, ali se počela trošiti, jednostavno nema kvalitetne prave kože, nego sve ta vegan/eko koža.

 

Nekidan napravio mali servis + engine flush, ukupno 150€što je dosta povoljno za 2 filtera ulja, 5L najjeftinijeg 5w30 ulja koje odgovara specifikaciji, 5L castrol edge 5w30, liqui moly pro-line engine flush, liqui moly ceratec, filter zraka i kabine.

 

Nalio engine flush, radio 15 min u leru, ispustio ulje, promjenio filter i stavio jeftino ulje, otišao se provozat 15 minuta, opet ispustio ulje, promjenio filter i stavio castrol + ceratec. Odradio sam flush jer nikako nemogu prihvatiti da izmjena ulja bude svakih 35 k km koliko BMW preporuča, ajde 15k km još nekako, ali sve iznad toga za mene je previše.

 

Auto sam spustio sa MTS oprugama za 30 mm, stavio M4 CS style zadnji lip i G80 poklopce retrovizora, i kliješta obojana u Le Mans blau boju.

 

Možda netko vidi auto na njuškalu i ima potrebu komentirati cijenu, samo isprobavam dali ima netko da bi dao tolike novce za taj auto, ali znam da jedno 28-29k mogu dobit sutra. Gledam možda Porsche Macana uzeti.

 

Dukac je isto na prodaji ako nekog zanima, ciljam na BMW s1000r ili MT10.

Poruka je uređivana zadnji put sub 31.8.2024 18:36 (ZooZ).
3 godine
offline
Auti - ultimativna tema

 Taj 30k km interval je glupost, najbolje tako oko 15k mijenjat, ako se vozi više grad može i na 10, ulje je jeftino. Jel netko mijenjao ulje u mjenjaču? ZF 8 jel

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Da ZF8 je. Nije nitko mijenjao, ako ne prodam, budem ja, ali se još premišljam dali staviti metalni karter i izmjenjivi filter sa G80 M3 ili staviti plastični sa ugrađenim filterom kakav je sada. I onda mi još ostaje ulje u diferencijalu, zanimljivo nisu ni stavili čep za ispuštanje, nego moraš sa špricom izvlačit kroz čep za dolijevanje.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Pixel kaže...
duracell kaže...

I ja isto Tomic Split preko veze, cekao malo manje od mjesec dana, al to je sve koga imas tamo i jel oni kao mogu pozurit ili ne, svakako G30 je generalno dobro auto premda mi je bio cilj uzet 540i al ga tada nisam uspio naci (2022) tako da je ovaj upao jer mi je estetski upao u oko + sitnice na njemu sta su me privukle (400mm kocnice, m5 mijenjac, m5 volan, m550d optika original bla bla bla..) + sto mi je ovo prvi dizel bmw od prijasnjih 4-5 komada sta sam imao i nisam generalno zadovoljan, ne govorim za mehanicki nego sam taj osjecaj voznje i sve... Ocito sam nekakvi petrolhead ostao u glavi, a i auto vozim po godine godisnje i ne radim neke velike puteve (autoput itd) tako da sam totalno falio klasu  Al vidit cemo, zelja mi je f90 jednog dana... mozda kad bude 50k eura 

 Nekom sjedne dizel nekome ne.  Moj e39 je bio 540i V8 , makon toga e60 3.0d ,  brzo sam se navikao na dizel, taj moment i međuubrzanja su strašni, sad ovaj g30, to ima 600 Nm momenta,  e60 prema njemu sad kao puž.  Meni se na g30 baš motor sviđa jer su ga tako uskladili s mjenjačem da savršeno radi, baš su dobro zamaskirali da je dizel.

Ne znam jesi imao na svom, ja imam  adaptivni ovjes (ne samo adaprive gumbić nego baš aktivni ovjes) + active roll bar i s tim auto leži na cesti kao zaljepljen, nema naginjanja niti uvijanja, ide kroz zavoje kao neki mali autić.  

Kad se sve te sitnice  zbroje dobijem dosta taj osjećaj vožnje kao kod jakog benzinca, znam da nije skroz isto, ali meni dovoljno blizu. A i ubrzanje od 5 sec do stotke nije loše.  Tvoj je bio i dodatno nabrijan vidim, znači još brži.

Moj ima na sebi bmw adaptive led farove, razmišljao sa i o laser light , ali navodno nisu nešto bitno bolja od ovoga, a koštaju puno. I ovi su mi odlični, daleko bolji od onih baznih koji idu na peticu. 

Ja sam sad u hodinama kad mi više nije prioritet sportska vožnja nego sportski komfor :)  zato mi ovaj auto savršemo odgovara.  

 Imam adaptivni ovjes i na njega eibach opruge i ne mogu rec da drzi cestu nesto kako treba, al dobro ja nisam pravo mjerilo jer sam prije toga imao e92 na kw3 ovjesu tako da... sve iza toga je lose

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kod koga odnjeti injektore na testiranje i reparaciju ako ce trebati. Zagreb i okolica? Bosch dizel.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ivanjino96 kaže...

Kod koga odnjeti injektore na testiranje i reparaciju ako ce trebati. Zagreb i okolica? Bosch dizel.

 Purić u Samoboru je na dobrom glasu. Ja sam sam izvadio sve 4 dizne iz motora, jer sam imao na jednoj dizni crnu smrt, dao ih tamo na testiranje, počistio sjedišta do savršenstva, vratio dizne i to je bilo to. Fer su i korektni, sve smo dogovorili preko telefona i tako je i bilo. 

EDIT: uploader razbacao slike...

Poruka je uređivana zadnji put ned 1.9.2024 17:24 (Stolnik).
10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Škoda superb 1.6 DSG s lijepom količinom opreme, 2017. godište i 150 000 km za cijenu od 10 700 eura 

 

Koliko je to sumnjivo na skali od jedan do deset (ne razumijem se u aute, ali kupovao sam ga prije godinu dana i meni ovo jako smrdi)? Jel da se frend uopće javlja čovjeku? Profil isto neki čudan.

Loyalty to country ALWAYS. Loyalty to government, when it deserves it. Non bene pro toto libertas venditur auro. http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Llamaboy_Cro/stats/1228616394/pc/
8 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
LLAMABOY kaže...

Škoda superb 1.6 DSG s lijepom količinom opreme, 2017. godište i 150 000 km za cijenu od 10 700 eura 

 

Koliko je to sumnjivo na skali od jedan do deset (ne razumijem se u aute, ali kupovao sam ga prije godinu dana i meni ovo jako smrdi)? Jel da se frend uopće javlja čovjeku? Profil isto neki čudan.

 10

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
LLAMABOY kaže...

Škoda superb 1.6 DSG s lijepom količinom opreme, 2017. godište i 150 000 km za cijenu od 10 700 eura 

 

Koliko je to sumnjivo na skali od jedan do deset (ne razumijem se u aute, ali kupovao sam ga prije godinu dana i meni ovo jako smrdi)? Jel da se frend uopće javlja čovjeku? Profil isto neki čudan.

 To je limuzina i crna je ak se ne varam ? Videl sam je i ja i presumnjiva cijena, najjeftinija na njusci 2017 sa 250tkm je 13k

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sporttest kaže...
LLAMABOY kaže...

Škoda superb 1.6 DSG s lijepom količinom opreme, 2017. godište i 150 000 km za cijenu od 10 700 eura 

 

Koliko je to sumnjivo na skali od jedan do deset (ne razumijem se u aute, ali kupovao sam ga prije godinu dana i meni ovo jako smrdi)? Jel da se frend uopće javlja čovjeku? Profil isto neki čudan.

 10

 Tako sam i mislio haha

hahhaajaads kaže...
LLAMABOY kaže...

Škoda superb 1.6 DSG s lijepom količinom opreme, 2017. godište i 150 000 km za cijenu od 10 700 eura 

 

Koliko je to sumnjivo na skali od jedan do deset (ne razumijem se u aute, ali kupovao sam ga prije godinu dana i meni ovo jako smrdi)? Jel da se frend uopće javlja čovjeku? Profil isto neki čudan.

 To je limuzina i crna je ak se ne varam ? Videl sam je i ja i presumnjiva cijena, najjeftinija na njusci 2017 sa 250tkm je 13k

 Sive je boje, VU tablice. Ne znam kršim li neka pravila, ako da, ispričavam se i neka admin ukloni komentar.

 

 

Upravo to. Potražio sam mu i na njuškalu i fb oglasima, ali on je zagrizao i ne pušta. 

Lik ne kuži onu staru: ako nešto izgleda predobro da bi bilo istinito, onda vjerojatno i jest tako.

Nadam se da opet neće pasti na takvu foru.

 

Ja svog Clia 2018 platio 9600, a on bi superb 10 700......

Loyalty to country ALWAYS. Loyalty to government, when it deserves it. Non bene pro toto libertas venditur auro. http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Llamaboy_Cro/stats/1228616394/pc/
Poruka je uređivana zadnji put ned 1.9.2024 20:08 (LLAMABOY).
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ako je auto ispod cijene na oglasima onda sigurno ima razlog. Moj savjet je, ako se gleda najjeftinije uzeti, onda se uzme sa nekim oštećenjem koji vi možete rješit (imate majstora) ili izbjegavaš te najjeftinije. Često ode previše vremena i novca pa ispadne taj skuplji na kraju jeftiniji.

Give a man a fish; you have fed him for today. Teach a man how to fish; and you have fed him for a lifetime
Poruka je uređivana zadnji put uto 10.9.2024 11:06 (markoal).
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Burazu prošla dizna i uzrokovala zakretanje radilice - treba novi motor i to na focusu , 1.5 tdci, 2019. godina i 59.000 km. novi motor je malo ispod 10.000, polovnjak sa 73.000 km iz slovenije iz karambola za 2.800 eur. I to sve nakon 2 mjeseca od isteka 5. godišnje garancije.

a najkrvavije od svega - na ploči iza volana nije bilo nikakvog upozorenja, check engine lampice, poruke posjeti servis itd. auto je samo počeo cijeli tresti na bilo kakav pritisak gasa, neovisno o brzini, a iduće jutro pri polasku na servis počelo je lupati u samom motoru.

 

Jel to ima kakve veze do goriva? točio je onaj standardni ne-premium dizel? 

odrađivao je te servise u ovlaštenom radi očuvanja garancije i na kraju opet k**ac.

Halo Bing! Kako bratac?
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

jbt pas... na tabli nije bilo nikakvog upozorenja jer je vjerojatno u pitanju bio mehanički, a ne elektronski kvar dizne i to je najgora vrsta kvara. 

 

mislim da nije stvar u gorivu, jer čisto sumnjam da je premium gorivo čišće od standardnog. vjerojatno nevjerojatno loša sreća.

u firimi nam se isto dogodilo na astri k iz 2019., isto sličan mali 1.6 dizel, nije imala ni 100.000 km. drugih 9 astri voze ko bombon, a neke su i blizu 150.000 km i u fazi su da im treba već lanac mjenjati.

 

edit: ovo za ovlašteni servis ti nema veze. kvalitetni lokalni mehaničar je definitivno bolji izbor od ovih ovlaštenih koji vrte mehaničare ko na traci, npr. autowill jer s njima imamo posla najviše.

hrpa mlađih mehaničara ide raditi u sloveniju ili čak austriju jer jednostavno za 100-200 km dalje dobiju 2-3x veću plaču i to posebno po sjevernom i zapadnom dijelu države. jednostavno više nema puno kvalitetnih mehaničara i prava je lutrija izabrati pravu radionu...

Alane, bježmo, njih je dvojica, a mi smo sami.
Poruka je uređivana zadnji put pon 2.9.2024 13:32 (Hornet_93).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Apachy kaže...

Burazu prošla dizna i uzrokovala zakretanje radilice - treba novi motor i to na focusu , 1.5 tdci, 2019. godina i 59.000 km. novi motor je malo ispod 10.000, polovnjak sa 73.000 km iz slovenije iz karambola za 2.800 eur. I to sve nakon 2 mjeseca od isteka 5. godišnje garancije.

a najkrvavije od svega - na ploči iza volana nije bilo nikakvog upozorenja, check engine lampice, poruke posjeti servis itd. auto je samo počeo cijeli tresti na bilo kakav pritisak gasa, neovisno o brzini, a iduće jutro pri polasku na servis počelo je lupati u samom motoru.

 

Jel to ima kakve veze do goriva? točio je onaj standardni ne-premium dizel? 

odrađivao je te servise u ovlaštenom radi očuvanja garancije i na kraju opet k**ac.

 Ovo je bas neki rijetki slucaj jer ima takvih fordova po firmama koji su prek 250 000 okrenuli s tim motorom i jos ga mapiraju da bolje ide.. Strasno 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

A jbt... Kontam da je to baš loša sreća..

Jel zna tko kakav je Fordov noviji 2.0? U usporedbi s ovim 1.5?

Pixel 4A (HTC 10 | HTC 8X :) no more)
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
kratos091 kaže...

A jbt... Kontam da je to baš loša sreća..

Jel zna tko kakav je Fordov noviji 2.0? U usporedbi s ovim 1.5?

 Mislis na onaj kaj ide u mondeo mk5 od 2015? 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Da. A viđao sam ga i u Focusu, na oglasnicima.
Više na mobile.de, nego kod nas.
Pixel 4A (HTC 10 | HTC 8X :) no more)
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

evo i update... uzrok kvara dizne koja je razorila radilicu motora jesu metalne špenice došle u tok goriva iz pumpe goriva čija se unutrašnjost ljuštila...

novi motor + 4 dizne + pumpa goriva + ruke preko 6500e... jebote pas. motor ni od 60.000km praktički cijeli treba promjeniti. 

 

Halo Bing! Kako bratac?
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ja bi trazio da proizvodac sudjeluje u trosku popravaka posto se kvar dogodio odmah nakon garancije.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Apachy kaže...

Burazu prošla dizna i uzrokovala zakretanje radilice - treba novi motor i to na focusu , 1.5 tdci, 2019. godina i 59.000 km. novi motor je malo ispod 10.000, polovnjak sa 73.000 km iz slovenije iz karambola za 2.800 eur. I to sve nakon 2 mjeseca od isteka 5. godišnje garancije.

a najkrvavije od svega - na ploči iza volana nije bilo nikakvog upozorenja, check engine lampice, poruke posjeti servis itd. auto je samo počeo cijeli tresti na bilo kakav pritisak gasa, neovisno o brzini, a iduće jutro pri polasku na servis počelo je lupati u samom motoru.

 

Jel to ima kakve veze do goriva? točio je onaj standardni ne-premium dizel? 

odrađivao je te servise u ovlaštenom radi očuvanja garancije i na kraju opet k**ac.

 Znači to smeće od motora je imao isti problem u svojim počecima kad je svaki Clio 1,5 dci imao isti problem. I nakon 25 godina opet isto. Strašno.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Nije dci nego tdci
Sve da i imam,otkud mi
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice