Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.114
|
čitano: 13.261.644
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Strm kaže...

https://autoline.hr/-/aukcija/hatchbackovi/Peugeot/308-1-6-PureTech-GT-Hatchback--23120517081309750800

https://www.neostar.com/hr/peugeot-3008-2-0-hdi-180-gt

 

Evo ti gore i 1.6 puretech i 2.0HDi, postoje i mogu se kupiti, to već govori da ne znaš dovoljno o čemu pričaš da bi uopće nastavio raspravu, no nadalje

 

Dalje, za pračenje potrošnje imaš stranicu sprint monitor, gledajući korisnike koji redovito bilježe potrošnju prema gorivu i kilometrima pređenim, 1.2 puretech 130ks u Peugeot 308 sa ručnim mjenjačem troše od 6 do 7.5 litara, šta je sasvim realna potrošnja benzinca od 130ks, neovisno o cilindrima

 

U suzuki vitari 1.4 boosterjet 140ks troši 7.5 litara međugradske vožnje, dok 3008 1.2 puretech troši oko 6.5 litara, tu se pokazuje razlika u kubikaži, cilindrima snazi ali i dizajnu vozila, ali ručni mjenjač

Nerealno je očekivati da automatik troši ispod 7...

 

 O cemu pricas ti? Autima starim 4-5 godina?? 

 

Ja pricam o autima 2022-2023, meni je kroz ruke proslo barem 30ak Peugeota 2008,3008 i 5008 u zadnje 4 godine, ako ne i vise. Imam malo vise pojma od tebe sto se nudi i sto kako funkcionira. Imao sam i Mokku i 2008, na svakome sam barem 10 tisuca km natukao, a bome ni na 3008 nije puno manje. 3008 sam probao od 2019 modela do 2023. Samo HDI na srecu, ali ne vidim na tu tezinu da je 1.2 imalo bolji. 

 

Stovise Vitara 1.4t trosi manje od 1.2 motora, S-Cross takoder, mild hybridi jel. S-Cross je na 6.4 mjesovite voznje, Vitara mrvicu iznad, po zimi. Ako treba, slikam sutra.

 

 

Slike da se uvjeris da Stellantis (2019 ga nije ni bilo), ne nudi nista osim 1.5 dizela ili 1.2t benzinca. Ako treba jos kakav savjet, pitaj slobodno.

 

 

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put sub 13.1.2024 19:30 (ivanoile).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Nuclear_Phoenix kaže...
dv14 kaže...

Pitanjce, je li check engine lampica automatski pad na tehničkom?

Već dugo mi stoji anti pollution greška zbog koje se upali lampica tj. pojavilo se nakon promjene MAFa. Mehaničar resetira grešku, opet se pojavi.

Mislim da je to automatski pad, pogotovo ako je greška vezana za ekologiju (spoje OBDII pa vide).

 

Koji auto? Neki Peugeot? Jel MAF original ili neki lijevi? Ja sam na Mazdi imao problema nakon zamjene MAFa (razne nepovezane greške, limp home mode itd) i kad sam vratio stari (kojeg sam oprao sa kontakt sprejem i MAF cleanerom), problemi su nestali. MAF je bio neki jeftini, skoro u pola cijene od idućeg - ili je neispravan ili jednostavno nije po specifikaciji.

 

Je, Peugeot 406.

Vrlo vjerojatno si u pravu. Stavio sam neki zamjenski MAF koji ga zahebaje. Doduše, ne upada u limp mode niti imam nekakvih problema sa performansama. Barem nisam primjetio.

 

Zamaskirat check engine i na tehnički.

Ništa ne ostavljam nezavrš
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
...potpis nije potreban...
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Radije T-Roc 1.5TSI bez ovih mild hybrid sranja, ako kupujes na duze staze. Ako kupujes na godinu-dvije, okej je. Probaj Captura prije nego ga kupis, dosta je specifican s voznjom i direktnijim upravljanjem.

 

 

Di2 & EPS FTW!
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Prije malo više od mjesec dana se uspio riješit Mazde nakon 40 dana prodaje (vau vau njuškalo, index, facebook marketplace + plaćeni oglas), cca 20 000 ljudi vidjelo oglas i nitko se nije javio, nisam do sada to nikad doživio, a cijena druga najjeftinija bila. Na kraju zamijenio za Ducati Multistradu 950 , 2019.g.

Pošto više volim duže i smirenije vožnje, a trenutna FZ6N je za više jurnjavu po magistrali, želja nakon Mazde je bila uzeti gs1250, Diavela ili Multistradu. Nakon nakeda s rednim četverocilindrašem koji se vrti na 14 K okretaja i tek na 8k okretaja počne vuči, još uvijek se privikavam na V2 (iliti L2 kako ju Ducati naziva) mašinu gdje je redline na samo 10 500 rpm, ali zato vuče već na 3500 rpm.


Iskustva za sada; zaštita od vjetra dobra, sa 190 cm visine, vjetar mi taman prelazi preko kacige, motor se više ponaša kao veliki supermoto sa 113 ks, nego neki touring motor, lakše se baca po zavojima nego Yamaha, lako podiže prednji kraj, ABS, TSC, na 4 moda vožnja (Sport, Touring, Urban i Enduro) Sport i Touring sa 113 ks, dok su Urban i Enduro uštrojeni na 75 ks, stavio Akrapoviča, ali uzalud bačenih 900€, premala razlika u odnosu na tvornički, nabavio i decat, ali to je previše.
Sljedeći motor definitivno opet Multistrada ali se nadam da će biti novi V4 model. Jedini minusi- motor dosta vibrira ispod 2800 rpm, visoka cijena, dosta skup veliki servis (1000€ za remenje i štelanje desmo ventila svakih 35 000 km), i šteta što nema sigle swingarm kao veća 1260.

Yamaha za sada čeka svoju sudbinu, hoće li netko dati 4000 € ili će ostati kod mene.

8 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ZooZ kaže...

Prije malo više od mjesec dana se uspio riješit Mazde nakon 40 dana prodaje (vau vau njuškalo, index, facebook marketplace + plaćeni oglas), cca 20 000 ljudi vidjelo oglas i nitko se nije javio, nisam do sada to nikad doživio, a cijena druga najjeftinija bila. Na kraju zamijenio za Ducati Multistradu 950 , 2019.g.

Pošto više volim duže i smirenije vožnje, a trenutna FZ6N je za više jurnjavu po magistrali, želja nakon Mazde je bila uzeti gs1250, Diavela ili Multistradu. Nakon nakeda s rednim četverocilindrašem koji se vrti na 14 K okretaja i tek na 8k okretaja počne vuči, još uvijek se privikavam na V2 (iliti L2 kako ju Ducati naziva) mašinu gdje je redline na samo 10 500 rpm, ali zato vuče već na 3500 rpm.


Iskustva za sada; zaštita od vjetra dobra, sa 190 cm visine, vjetar mi taman prelazi preko kacige, motor se više ponaša kao veliki supermoto sa 113 ks, nego neki touring motor, lakše se baca po zavojima nego Yamaha, lako podiže prednji kraj, ABS, TSC, na 4 moda vožnja (Sport, Touring, Urban i Enduro) Sport i Touring sa 113 ks, dok su Urban i Enduro uštrojeni na 75 ks, stavio Akrapoviča, ali uzalud bačenih 900€, premala razlika u odnosu na tvornički, nabavio i decat, ali to je previše.
Sljedeći motor definitivno opet Multistrada ali se nadam da će biti novi V4 model. Jedini minusi- motor dosta vibrira ispod 2800 rpm, visoka cijena, dosta skup veliki servis (1000€ za remenje i štelanje desmo ventila svakih 35 000 km), i šteta što nema sigle swingarm kao veća 1260.

Yamaha za sada čeka svoju sudbinu, hoće li netko dati 4000 € ili će ostati kod mene.

 1000€?

wtf

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Imaš 2 remena + 4 španera i samo to ti je oko 600-700€ + ruke, a s obzirom da nema baš puno kvalitetnih majstora kod nas koji to rade, oni koji i rade to i naplaćuju, ali kad bude došao taj servis vjerojatno budem napravio u Beogradu, jer u Srbi imaju puno više Dukaca na cesti nego mi, a i majstora koji samo šarafaju po Ducatiu.

 

I Ducati ima Desmodromski sistem otvaranja i zatvaranja ventila , ventili se zatvaraju pomoću druge klackalice a ne pomoću opruge kao na drugim motorima, tako da imaš duplo više štelanja, a s obzirom na orijetaciju L agregata, do horizontalnog cilindra nije problem doći, ali zato do vertikalnog moraš rastavit pola motora.

8 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Planiram kroz godinu dana kupovinu novog obiteljskog automobila 2018+, automatik, <100tkm, <25k€ i trenutno su mi favoriti ispod dostupni za glasanje.

 

Molim vas ukoliko imate iskustva sa navedenim automobilima i preporuke, cijene održavanja i slično, da podijelite.

Po auto planiram ići u DE ako je bitna informacija.

 

Hvala.

 

Update: Preferimam benzinca jer radim 10-15tkm godišnje i većinom su to kratke relacije (<10km).

22 Mazda CX-5 2.0 G165
3 Skoda Karoq 2.0 TDI
4 Skoda Karoq 1.5 TSI
Poruka je uređivana zadnji put pon 15.1.2024 11:08 (Udes).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
jesi povecane trosarine za uvoz rabljenih? 2018 me mazda cx5 2.2d izasla ,900e carine / trosarina,sad mi kalkulator baca nesto manje od 2k eura
R33mba#2892
Poruka je uređivana zadnji put pon 15.1.2024 12:32 (R3nchi).
8 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Jesam, i kada vidim kolike su cijene kod nas + većina tih auta je sklapana od karambola i/ili svakakva muljanja, radije dam i na kraju iste pare pa i više ako treba i sam kupim direktno od prodavača.

4 godine
offline
Auti - ultimativna tema

Namjeravam također kupiti auto izvana, tj iz EU. Zanima me kolki su troškovi unosa auta, što treba sve plaćati te kako je najbolje proći i od koga kupiti? Da li vjerovati autokućama koje daju garanciju tipa godinu dana? Nisam se dosad susretao s takvom vrstom kupovine pa me zanima procedura te da li se isplati.. Želja mi je kupiti nešto novije, da me dugo služi i da je dovoljno za poneka duža putovanja, da nije neka prdilica.. Iznosa do cca 15-17k€ Hvala

Poruka je uređivana zadnji put pon 15.1.2024 12:53 (Stane256).
10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Cijene uvoza jesu vece ali su zato i cijene auta pogotovo kod nas...

 

Frend je bas pred jedno 3 tj. regal g21 318d 2021g (velika navi, virtual kokpit, headup, automatski mjenjac, jedino su sjedala ona losija) sa ispod 90tkm, kupil ga od autokuce koja ima dekra zapis i sa uvozom+prijevoz do hr+coc+registracijom+mali servis ga je auto ispao oko 26000€, a kod nas je minimalno 30000€. Ja cak gledam slicni da uvezem, samo G20 320i (ali malo bolji paket opreme sa boljim sjedalima) za slicnu cijenu sa uvozom, regom i svime, jedino 320i ima poznati B48 motor koji ide na 270 ili 310ks stage 1 (ovisno dal je B48B20A ili B48B20B), cak niti 330e nije losa opcija jer on ima 37 co2 tak da je uvoz kikiriki a stock je oko 300ks...

8 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Stane256 kaže...

Namjeravam također kupiti auto izvana, tj iz EU. Zanima me kolki su troškovi unosa auta, što treba sve plaćati te kako je najbolje proći i od koga kupiti? Da li vjerovati autokućama koje daju garanciju tipa godinu dana? Nisam se dosad susretao s takvom vrstom kupovine pa me zanima procedura te da li se isplati.. Želja mi je kupiti nešto novije, da me dugo služi i da je dovoljno za poneka duža putovanja, da nije neka prdilica.. Iznosa do cca 15-17k€ Hvala

 Ima dosta članaka i uputa, sve detaljno razrađeno i nije previše komplicirano.

Uvezo sam auto prije cca 7 godina i opet ću.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Stane256 kaže...

Namjeravam također kupiti auto izvana, tj iz EU. Zanima me kolki su troškovi unosa auta, što treba sve plaćati te kako je najbolje proći i od koga kupiti? Da li vjerovati autokućama koje daju garanciju tipa godinu dana? Nisam se dosad susretao s takvom vrstom kupovine pa me zanima procedura te da li se isplati.. Želja mi je kupiti nešto novije, da me dugo služi i da je dovoljno za poneka duža putovanja, da nije neka prdilica.. Iznosa do cca 15-17k€ Hvala

 Sluzbene auto kuce, za sve pitaj potvrdu/racun, sto manje kilometara i dobro pogledaj auto. Ako imas nekoga s iskustvom, uzmi ga sa sobom, plati veceru, put. 

Sve ostalo je razradeno po internetu, najbitnija razlika je da auto nakon 1/2021 ce vjerovatno bit jeftiniji za uvoz zbog WLTPa.

 

 

Cjenkaj se, saveaj modele na stranici gdje ih gledas, usporedi koliko dugo ostaju, koliko im se cijena spusta, obavezno odi vidjet 2-3 auta, nemoj radi jednog radit put jer mozda ne ispadne to sto si htio. Takoder, opet, samo ovlastene kuce, nikakvi privatnici ili soderasi. Evo npr. BMW G42 Serija 2, padaju cijene kao lude, svaki tjedan po 500-700€, znaci prostora za cjenkanje ima. 

 

 

Autokuce koje daju garanciju ti je potencijalni problem jer ovisi o njima hoce li priznat kvar ili ne, ne o proizvodacu. A to je ono, sanse da ce popravit na svoj trosak, nikakve. 

Zdrav razum i logika, pa si miran.

 

Di2 &amp; EPS FTW!
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

kod mene nis novog samo sam si poknul novi quad. zeleni stari a plavi novi. jos cekam da mi dođu dodatni djelovi. tipa amortizeri za 4000€ tak da stelanje ventila i veliki servis za 1000€ u moto svijetu nije puno :D

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pozdrav. Zanima me ako netko zna koji je najbolji način da obojam komad plastike u boji auta?

Narucio sam dodatak za branik, splitter koji je spreman za lakiranje. Boja auta mi je titan-silver (354), po mogućnosti da se što bolje uklopi, da se sjaji (znači da nije mat).

 

Sad sam neko vrijeme u Zagrebu, pa ne znam koliko bi mi netko tražio za to, i tko to radi? Znam da su kod nekih početne cijene 150-200e za komad, bez obzira što je ovo mali dio.

To mi je možda lakša opcija. A ako bi pak sam radio, trebam samo boju/sprej ili je procedura da to bude kvalitetno odrađeno?

Give a man a fish; you have fed him for today. Teach a man how to fish; and you have fed him for a lifetime
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
markoal kaže...

Pozdrav. Zanima me ako netko zna koji je najbolji način da obojam komad plastike u boji auta?

Narucio sam dodatak za branik, splitter koji je spreman za lakiranje. Boja auta mi je titan-silver (354), po mogućnosti da se što bolje uklopi, da se sjaji (znači da nije mat).

 

Sad sam neko vrijeme u Zagrebu, pa ne znam koliko bi mi netko tražio za to, i tko to radi? Znam da su kod nekih početne cijene 150-200e za komad, bez obzira što je ovo mali dio.

To mi je možda lakša opcija. A ako bi pak sam radio, trebam samo boju/sprej ili je procedura da to bude kvalitetno odrađeno?

 Meni bi to ljepse izgledalo u karbonu uz titansilber boju.

5 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Zanima me mišljenje stručnjaka o ideji koju mi je kolega na poslu iznio. Ideja je prodat trenutni auto star 3 godine i kupit neki stariji benzinac i stavit plin (Honda), a ja sam razmišljao i o Renaultu s onim 1.5 motorom zbog male potrošnje.  Moj će za 3 godine imati 250k km i vrijedit ko ovi koje bi trenutno gledao, a Hondu/Renault za 3 godine mogu prodat za neku sicu, dodat opet toliko i vozit dalje. Nisam u tome i ne znam jel stvarno takva racunica kakvu mi je on predstavio. 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Prodati 3 godine star, pretpostavljam novo kupljen auto da bi kupio nečiji star 7-8 godina?

Pixel 4A (HTC 10 | HTC 8X :) no more)
8 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
kratos091 kaže...

Prodati 3 godine star, pretpostavljam novo kupljen auto da bi kupio nečiji star 7-8 godina?

 pa da
ako ga nije briga za novac, a briga ga je da odrzi svoju lovu, a ne da gubi svake godine 15+% uloga, onda ima smisla
jedino sta je na to trebao misliti prije nego se bacio u kupovinu auta

16 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
sporttest kaže...
kratos091 kaže...

Prodati 3 godine star, pretpostavljam novo kupljen auto da bi kupio nečiji star 7-8 godina?

 pa da
ako ga nije briga za novac, a briga ga je da odrzi svoju lovu, a ne da gubi svake godine 15+% uloga, onda ima smisla
jedino sta je na to trebao misliti prije nego se bacio u kupovinu auta

Problem je što je najveći dio gubitka već prošao.

Koji je točno smisao tih zamjena baš mi nije jasno, osim ako nije zadovoljan ovim autom.

5 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Taj veliki gubitak nisam prošao jer sam ga uzeo taman prije poskupljenja i dobio super paket opreme, a vidim sad se godinu dana stariji, 1.0 motorom prodaju po 14-15k, mene je ispalo 19. 

 

Situacija se promjenila i nisam ni ja znao kako će se neke stvari odvijati, tako da bi sad tu razliku u lovi rađe uložio u neke druge stvari, npr dati keš i uzet manji kredit, u konačnici platiti manje kamata.

16 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
FiTop kaže...

Taj veliki gubitak nisam prošao jer sam ga uzeo taman prije poskupljenja i dobio super paket opreme, a vidim sad se godinu dana stariji, 1.0 motorom prodaju po 14-15k, mene je ispalo 19. 

 

Situacija se promjenila i nisam ni ja znao kako će se neke stvari odvijati, tako da bi sad tu razliku u lovi rađe uložio u neke druge stvari, npr dati keš i uzet manji kredit, u konačnici platiti manje kamata.

To je onda više financijsko nego "automobilsko" pitanje.

Ako ti ne treba, možeš i sa starijim i manjim autom...

8 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
FiTop kaže...

Taj veliki gubitak nisam prošao jer sam ga uzeo taman prije poskupljenja i dobio super paket opreme, a vidim sad se godinu dana stariji, 1.0 motorom prodaju po 14-15k, mene je ispalo 19. 

 

Situacija se promjenila i nisam ni ja znao kako će se neke stvari odvijati, tako da bi sad tu razliku u lovi rađe uložio u neke druge stvari, npr dati keš i uzet manji kredit, u konačnici platiti manje kamata.

 iskreno,  ja godisnje da ne prelazim 30+ tisuca vjerovatno bi isto napravio

uzeo bi nesto od 5-6k eura da imam po gradu i jednom godisnje  400km putovanje i tjt

5 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

A više je automobilsko pitanje oko te priče Honde i pouzdanosti, da li to drži vodu da se ne kvare puno i jeftinije su kvarovi? Nije mi problem voziti stariji auto, ako i bude neki kvar mogu uzeti od mojih auto na par dana/tjedan jer oni ga praktički i ne trebaju..

 

@sporttest iz odgovora bi zaključio da je onda bolje imati noviji auto ako se više kilometara radi ili sam krivo razumio? Da sam znao u startu da ću voziti 50k godišnje uzeo bi neki polovni.  

 

 

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Bok ekipa, interesiraju me konkretno iskustva vlasnika koji imaju mapiran auto. Znači kod koga bi to bilo najbolje napraviti, konkretno riječ je o stage 1 , znači sve sa tvorničkim komponentama na autu. Dpf i egr ne bi gasio jer nemam nikakvih problema s njima. Čitajući razne forume kod nas i grupe po faceu (konkretno vw i audi grupe) spominju se najčešće THP, Damir Muha i REVO. Pa eto ako ima ko konkretnih iskustava od te trojice molio bih da se obrati. E da, riječ je o motoru 2.0 TDI sa 150ks. 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mazy651 kaže...

Bok ekipa, interesiraju me konkretno iskustva vlasnika koji imaju mapiran auto. Znači kod koga bi to bilo najbolje napraviti, konkretno riječ je o stage 1 , znači sve sa tvorničkim komponentama na autu. Dpf i egr ne bi gasio jer nemam nikakvih problema s njima. Čitajući razne forume kod nas i grupe po faceu (konkretno vw i audi grupe) spominju se najčešće THP, Damir Muha i REVO. Pa eto ako ima ko konkretnih iskustava od te trojice molio bih da se obrati. E da, riječ je o motoru 2.0 TDI sa 150ks. 

 Muha, diavel, 926garage.. Raspitaj se di je bolja cijena, mislim da ti je muha najjeftiniji od njih..

926garage zna imat cesto popuste za vag grupaciju 

8 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
FiTop kaže...

A više je automobilsko pitanje oko te priče Honde i pouzdanosti, da li to drži vodu da se ne kvare puno i jeftinije su kvarovi? Nije mi problem voziti stariji auto, ako i bude neki kvar mogu uzeti od mojih auto na par dana/tjedan jer oni ga praktički i ne trebaju..

 

@sporttest iz odgovora bi zaključio da je onda bolje imati noviji auto ako se više kilometara radi ili sam krivo razumio? Da sam znao u startu da ću voziti 50k godišnje uzeo bi neki polovni.  

 

 

 ja govorim cisto zbog pouzdanosti.
ne mogu si dopustit da me auto "izda" na autoputu ili bilo gdjee u nekoj pripizdini.
novi auti su pouzdani (ne nuzno) i sam vodim brigu o njima pa sam siguran u njih, koliko toliko.

a polovni je uvijek macak u vreci, ne mozes biti siguran kako ga je netko vozio i odrzavao 

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Imaš još Diavel, Driver's Wish

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice