Ili bolje da smirim hormone i ostanem na ovome jer već 5 godina služi bez ikakve zamjerke, plus je i solidan s opremom (navigacija, kamera, parking senzori...).
Lp
Pozdrav
Da li je netko mozda narucivao prednji lip za e92 sa ebaya?
Ima ova kopija gts lipa
Ovaj je iz Poljske i postarina ispadne 20 eura.
Carinu ne bih trebao platit zar ne?
Pozdrav
Da li je netko mozda narucivao prednji lip za e92 sa ebaya?
Ima ova kopija gts lipa
https://www.showoffimports.com/products/front-splitter-for-bmw-3-e92-mpack-gloss-black
To bi ovaj bio ? Veli da pase na E92 04-13 tak da bi trebao pasat...
Kontaktiraj Urosa Novaka (on uzima od njih) i pitaj dal pase (ja sam mu poslal sliku auta i godinu, a on mi rekao koji mi lip pase, ja izabrao...), ugl. kad sam mu platil (dobijes racun za lip + dostavu koja je 20€) poslal je sve lijepo zapakirano prek DPDa.
I vidim da im je stranica komplet nova i da sad imaju Maxton design sto je odlicno...
A za lip koji si ti poslal, na tu cijenu ces jos vjerovatno morat platit carinu posto je izvan EU.
Pozdrav
Da li je netko mozda narucivao prednji lip za e92 sa ebaya?
Ima ova kopija gts lipa
https://www.showoffimports.com/products/front-splitter-for-bmw-3-e92-mpack-gloss-black
To bi ovaj bio ? Veli da pase na E92 04-13 tak da bi trebao pasat...
Kontaktiraj Urosa Novaka (on uzima od njih) i pitaj dal pase (ja sam mu poslal sliku auta i godinu, a on mi rekao koji mi lip pase, ja izabrao...), ugl. kad sam mu platil (dobijes racun za lip + dostavu koja je 20€) poslal je sve lijepo zapakirano prek DPDa.
I vidim da im je stranica komplet nova i da sad imaju Maxton design sto je odlicno...
A za lip koji si ti poslal, na tu cijenu ces jos vjerovatno morat platit carinu posto je izvan EU.
Nije ovaj sto ja trazim je kopija gts lipa koji ide na m3 ali koliko vidim prerađen je da pase valjda na obican m branik.
Ovaj maxton design lip mi nije nesto.
A izgleda da cu morat na blef narucit pa ako popusim 200 eura jbg.
Provjeri mystyling, exterior cars, im tuning, gabrek tuning. I imaš još gospodina po imenu Marin Nikolić, potraži ga na fejsu u bmw grupi
Moj ti je savjet vozi ovo sto imas. Ti i30 su solidni i pouzdani auti. Sto noviji auto to vece smece neovisno o proizvodacu.
Ford Ecoboost 1.0 Tko ima navedene motore neka prouči malo opoziv. Uglavnom krepavaju već od 80tkm pa ima opoziv
Pozdrav
Da li je netko mozda narucivao prednji lip za e92 sa ebaya?
Ima ova kopija gts lipa
https://www.showoffimports.com/products/front-splitter-for-bmw-3-e92-mpack-gloss-black
To bi ovaj bio ? Veli da pase na E92 04-13 tak da bi trebao pasat...
Kontaktiraj Urosa Novaka (on uzima od njih) i pitaj dal pase (ja sam mu poslal sliku auta i godinu, a on mi rekao koji mi lip pase, ja izabrao...), ugl. kad sam mu platil (dobijes racun za lip + dostavu koja je 20€) poslal je sve lijepo zapakirano prek DPDa.
I vidim da im je stranica komplet nova i da sad imaju Maxton design sto je odlicno...
A za lip koji si ti poslal, na tu cijenu ces jos vjerovatno morat platit carinu posto je izvan EU.
Oli je postojao e92 iz 2004? Mislim da nije jer su imali e46 sve do 2006 godine. Svakako ako uzimas lip ili bilo kakvi dodatak, neka ima TUV certifikat da to mozes lijepo atestirati jer te nece pustiti tehnicki. Slikaj prednji kraj svojeg auta pa cu ti reci sto ti odgovara za auto, m optika ne znaci nista, odnosno ne znam sto je to. Ili imas M paket, ili si luxury line i te druge njihove varijante.
Pozdrav
Da li je netko mozda narucivao prednji lip za e92 sa ebaya?
Ima ova kopija gts lipa
https://www.showoffimports.com/products/front-splitter-for-bmw-3-e92-mpack-gloss-black
To bi ovaj bio ? Veli da pase na E92 04-13 tak da bi trebao pasat...
Kontaktiraj Urosa Novaka (on uzima od njih) i pitaj dal pase (ja sam mu poslal sliku auta i godinu, a on mi rekao koji mi lip pase, ja izabrao...), ugl. kad sam mu platil (dobijes racun za lip + dostavu koja je 20€) poslal je sve lijepo zapakirano prek DPDa.
I vidim da im je stranica komplet nova i da sad imaju Maxton design sto je odlicno...
A za lip koji si ti poslal, na tu cijenu ces jos vjerovatno morat platit carinu posto je izvan EU.
Oli je postojao e92 iz 2004? Mislim da nije jer su imali e46 sve do 2006 godine. Svakako ako uzimas lip ili bilo kakvi dodatak, neka ima TUV certifikat da to mozes lijepo atestirati jer te nece pustiti tehnicki. Slikaj prednji kraj svojeg auta pa cu ti reci sto ti odgovara za auto, m optika ne znaci nista, odnosno ne znam sto je to. Ili imas M paket, ili si luxury line i te druge njihove varijante.
Bilo bih pozeljno da ima tuv da se moze atestirat ali nije mi toliko bitno jer mogu lako skinut lip prije tehnickog i vratit kasnije.
A pod m optiku mislim da na m paket.
strmi Poslao sam poruku Marinu ali nema taj lip.Svakako hvala za info.
Fun fact, Peugeot PureTech motori imaju remen u ulju od 2014 kao i Ecoboost
Bilo je dosta problema do 2018 kao i sa Ecoboostom vezano remena, ali i potrošnje ulje, riješili su sve kroz opozive do 2018, a od 2018 koriste kvalitetnije dijelove i materijale te više ti motori nemaju problema.
Te puretech motore odlikuje mala potrošnja, uglađen rad i dosta snage i momenta, na primjer 1.2 turbo od 130ks sa tri cilindra se vozi u večim autima poput 3008 i 5008 sasvim solidno.
No ljudi ih neće kupovati, jer će ih se uvijek slijepo bojati, iako su svi problemi davno riješeni i zapravo su jedani od boljih benzinaca na tržištu..
Ne bih znao, nisam nikada vozio niti posjedovao 3zyl pa nemam iskustva. Najviše sam vozio rednih šestaka, što upravo i vozim sada. A sljedeći nadam se opet redni šestak, samo benzin opet
Bilo je dosta problema do 2018 kao i sa Ecoboostom vezano remena, ali i potrošnje ulje, riješili su sve kroz opozive do 2018, a od 2018 koriste kvalitetnije dijelove i materijale te više ti motori nemaju problema.
Reci to mom poznaniku kojem su u Aircrossu iz 2019. na 65000 zamijenili cijeli motor u kojem su bili komadi zupčastog. Mislim da izmjena ulja na tom motoru mora bit bar dvostruko češća nego što proizvođač propisuje.
Pitanjce, je li check engine lampica automatski pad na tehničkom?
Već dugo mi stoji anti pollution greška zbog koje se upali lampica tj. pojavilo se nakon promjene MAFa. Mehaničar resetira grešku, opet se pojavi.
.
Fun fact, Peugeot PureTech motori imaju remen u ulju od 2014 kao i Ecoboost
Bilo je dosta problema do 2018 kao i sa Ecoboostom vezano remena, ali i potrošnje ulje, riješili su sve kroz opozive do 2018, a od 2018 koriste kvalitetnije dijelove i materijale te više ti motori nemaju problema.
Te puretech motore odlikuje mala potrošnja, uglađen rad i dosta snage i momenta, na primjer 1.2 turbo od 130ks sa tri cilindra se vozi u večim autima poput 3008 i 5008 sasvim solidno.
No ljudi ih neće kupovati, jer će ih se uvijek slijepo bojati, iako su svi problemi davno riješeni i zapravo su jedani od boljih benzinaca na tržištu..
To su najgori motori na trzistu. Imam jednog doma.
Fun fact, Peugeot PureTech motori imaju remen u ulju od 2014 kao i Ecoboost
Bilo je dosta problema do 2018 kao i sa Ecoboostom vezano remena, ali i potrošnje ulje, riješili su sve kroz opozive do 2018, a od 2018 koriste kvalitetnije dijelove i materijale te više ti motori nemaju problema.
Te puretech motore odlikuje mala potrošnja, uglađen rad i dosta snage i momenta, na primjer 1.2 turbo od 130ks sa tri cilindra se vozi u večim autima poput 3008 i 5008 sasvim solidno.
No ljudi ih neće kupovati, jer će ih se uvijek slijepo bojati, iako su svi problemi davno riješeni i zapravo su jedani od boljih benzinaca na tržištu..
3008 i 5008 su uzasni s motorima. 2008 je taman sa 1.2t (ovisno o 110 ili 130 verziji), ali ga potrosnja ubija za 2023 godinu, jer realno nekakav 1.5(VW npr.) trosi bar litru manje, a ide osjetno bolje sa 20-30ks vise.
3008 i 5008 osim 1.5HDI koji je sam vec prilicno slab za toliku tezinu, je okej jer ne trosi puno ako se vozi stedljivije.
Sto se tice performansi, 2008 je fora auto, isti motor je i u Mokki koja se vozi malo bolje.
Sto se tice problema, 2019-2020 ok, iza toga kao i vecina auta danas, lutrija. Vidio sam 1.2 raspadnut na 30 tisuca, vidio sam ih sa preko 100 tisuca u 2 godine bez problema.
Komplet Stellantis grupa je napravila odlicne trendy aute (Mokka, 2008, C3, 3008...), ali motorizacija je fail. 1.2T puno trosi, nemaju toliko snage, kompliciraniji su za popravak itd itd. Obicni 1.2 je okej, slab za sve vise od C3. 1.5HDI je preslab za vece modele(+ fail sa AdB tankovima), odlican u manjima. I to je to, cijela grupacija nema posteni 1.5 - 2.0 turbak sa 180-200ks da izvuce vece modele. Fail po meni.
Bilo je dosta problema do 2018 kao i sa Ecoboostom vezano remena, ali i potrošnje ulje, riješili su sve kroz opozive do 2018, a od 2018 koriste kvalitetnije dijelove i materijale te više ti motori nemaju problema.
Reci to mom poznaniku kojem su u Aircrossu iz 2019. na 65000 zamijenili cijeli motor u kojem su bili komadi zupčastog. Mislim da izmjena ulja na tom motoru mora bit bar dvostruko češća nego što proizvođač propisuje.
Ovisi gdje su i koliko često rađeni servisi, mora se koristiti isključivo ulje propisano za taj motor. U Hrvatskoj se na žalost događa da se čak i nekoliko ovlaštenih ne drži toga i zato dolazi do takvih havarija. Uz to, kao i svaki motor može se tako nešta desiti, no u jako rijetkim slučajevima poput tog.
Fun fact, Peugeot PureTech motori imaju remen u ulju od 2014 kao i Ecoboost
Bilo je dosta problema do 2018 kao i sa Ecoboostom vezano remena, ali i potrošnje ulje, riješili su sve kroz opozive do 2018, a od 2018 koriste kvalitetnije dijelove i materijale te više ti motori nemaju problema.
Te puretech motore odlikuje mala potrošnja, uglađen rad i dosta snage i momenta, na primjer 1.2 turbo od 130ks sa tri cilindra se vozi u večim autima poput 3008 i 5008 sasvim solidno.
No ljudi ih neće kupovati, jer će ih se uvijek slijepo bojati, iako su svi problemi davno riješeni i zapravo su jedani od boljih benzinaca na tržištu..
To su najgori motori na trzistu. Imam jednog doma.
Ovo šta sam gore napisao, ali eto volio bih zbog daljnje rasprave znati, koji auto i motor, godina, koji si vlasnik i kojom se relacijom voziš?
Fun fact, Peugeot PureTech motori imaju remen u ulju od 2014 kao i Ecoboost
Bilo je dosta problema do 2018 kao i sa Ecoboostom vezano remena, ali i potrošnje ulje, riješili su sve kroz opozive do 2018, a od 2018 koriste kvalitetnije dijelove i materijale te više ti motori nemaju problema.
Te puretech motore odlikuje mala potrošnja, uglađen rad i dosta snage i momenta, na primjer 1.2 turbo od 130ks sa tri cilindra se vozi u večim autima poput 3008 i 5008 sasvim solidno.
No ljudi ih neće kupovati, jer će ih se uvijek slijepo bojati, iako su svi problemi davno riješeni i zapravo su jedani od boljih benzinaca na tržištu..
3008 i 5008 su uzasni s motorima. 2008 je taman sa 1.2t (ovisno o 110 ili 130 verziji), ali ga potrosnja ubija za 2023 godinu, jer realno nekakav 1.5(VW npr.) trosi bar litru manje, a ide osjetno bolje sa 20-30ks vise.
3008 i 5008 osim 1.5HDI koji je sam vec prilicno slab za toliku tezinu, je okej jer ne trosi puno ako se vozi stedljivije.
Sto se tice performansi, 2008 je fora auto, isti motor je i u Mokki koja se vozi malo bolje.
Sto se tice problema, 2019-2020 ok, iza toga kao i vecina auta danas, lutrija. Vidio sam 1.2 raspadnut na 30 tisuca, vidio sam ih sa preko 100 tisuca u 2 godine bez problema.
Komplet Stellantis grupa je napravila odlicne trendy aute (Mokka, 2008, C3, 3008...), ali motorizacija je fail. 1.2T puno trosi, nemaju toliko snage, kompliciraniji su za popravak itd itd. Obicni 1.2 je okej, slab za sve vise od C3. 1.5HDI je preslab za vece modele(+ fail sa AdB tankovima), odlican u manjima. I to je to, cijela grupacija nema posteni 1.5 - 2.0 turbak sa 180-200ks da izvuce vece modele. Fail po meni.
To šta ti tražiš postoji, 1.6 turbo benzinac sa 225ks. Uz to prozivode se i 2.0HDi koji su odlični. Uz to sve, od 2022. godine je riješen problem 1.5HDi motora sa lancem, a a motori do te godine koji su u garanciji imaju recall za garanciju, a van garancije je servis do 1500e
Prijatelj u obitelji ima dva 3008 2.0HDi 2022godina auto je fantastičan
Realna mana dizelima je AdBlue, i to stvarno treba riješiti, nema smisla, dizajn je loš
A realna mana 1.2 benzincima je šta su osjetljivi na vožnju i održavanje, treba ih znati voziti a treba ih znati i održavati, čak i dosta ovlaštenih servisa nije dovoljno obučeno
A to šta sam napisao, realna mana je osjetljivost na stil vožnje i održavanje, vrijedi na žalost za puno motora i auta danas, to do prije 5-6 godina nije bilo toliko istaknuto, no eto, došla su drugačija vremena
Ljudi trebaju shvatiti, ali i proizvođaći, da turbo dizel ili benzinac, jednostavno nije sa pravu gradsku vožnju, samo atmosferski benzinci jesu. A događa se previše često da kad bilo kojeg turbo benzinca dovoljno kolješ po gradu da se nešta pokvari.
Prijatelj u obitelji ima dva 3008 2.0HDi 2022godina auto je fantastičan
Realna mana dizelima je AdBlue, i to stvarno treba riješiti, nema smisla, dizajn je loš
A realna mana 1.2 benzincima je šta su osjetljivi na vožnju i održavanje, treba ih znati voziti a treba ih znati i održavati, čak i dosta ovlaštenih servisa nije dovoljno obučeno
A to šta sam napisao, realna mana je osjetljivost na stil vožnje i održavanje, vrijedi na žalost za puno motora i auta danas, to do prije 5-6 godina nije bilo toliko istaknuto, no eto, došla su drugačija vremena
Ljudi trebaju shvatiti, ali i proizvođaći, da turbo dizel ili benzinac, jednostavno nije sa pravu gradsku vožnju, samo atmosferski benzinci jesu. A događa se previše često da kad bilo kojeg turbo benzinca dovoljno kolješ po gradu da se nešta pokvari.
Ne postoji.Imas 1.2T ili 1.5HDI. I to Peugeot i Opel. Nema ni jedna ponuda, ni Jeep, ni Fiat, ni Opel ni Peugeot nekakav jaci motor u floti, sve su hibridi ili struja sa 150+ konja, ispod toga 1.2 ili 1.5.
Problemi s AdBlue senzorom su rjeseni tek 2023. i to na ponekim modelima, sve ovo prije je uzas jer do kraja prosle godine trebalo je 2-3 mjeseca cekati djelove, ako iz prve nisu bili korektno odredeni problemi mozda i duze.
Mana 1.2 je sto ispod 7 litara to govno ne trosi, kako god vozio sa automatikom i u Opelu i Peugeotu (isti je vjv), potrosnja je prevelika za performanse. 1.5 od Kije ili VW-a daje puno vise, a ovaj 1.2 osjetno gubi snagu na vecim brzinama tj. vidi se da su 3 cilindra u pitanju. Fiatov Multiair ili T-Jet stari 15ak godina su bolji motori od ovog 1.2, vise snage, pouzdaniji i manje trose, sramotno.
Pitanjce, je li check engine lampica automatski pad na tehničkom?
Već dugo mi stoji anti pollution greška zbog koje se upali lampica tj. pojavilo se nakon promjene MAFa. Mehaničar resetira grešku, opet se pojavi.
Mislim da je to automatski pad, pogotovo ako je greška vezana za ekologiju (spoje OBDII pa vide).
Koji auto? Neki Peugeot? Jel MAF original ili neki lijevi? Ja sam na Mazdi imao problema nakon zamjene MAFa (razne nepovezane greške, limp home mode itd) i kad sam vratio stari (kojeg sam oprao sa kontakt sprejem i MAF cleanerom), problemi su nestali. MAF je bio neki jeftini, skoro u pola cijene od idućeg - ili je neispravan ili jednostavno nije po specifikaciji.
Pitanjce, je li check engine lampica automatski pad na tehničkom?
Već dugo mi stoji anti pollution greška zbog koje se upali lampica tj. pojavilo se nakon promjene MAFa. Mehaničar resetira grešku, opet se pojavi.
Po pravilu bi trebao biti pad
Ispod 7 ne ide, kako god ja vozio, novi auti su bili vecinom. Mjesano, uglavnom otvorena cesta, zaobilaznica. 25% grad max.
Na istoj ruti, 1.4 ili 1.5 turbaci su isto ili manje cca <1l/100km, a sve snazniji motori za 30-40ks. Nekakav B48 motor sa 260ks je trosio litru vise.
Prijatelj u obitelji ima dva 3008 2.0HDi 2022godina auto je fantastičan
Realna mana dizelima je AdBlue, i to stvarno treba riješiti, nema smisla, dizajn je loš
A realna mana 1.2 benzincima je šta su osjetljivi na vožnju i održavanje, treba ih znati voziti a treba ih znati i održavati, čak i dosta ovlaštenih servisa nije dovoljno obučeno
A to šta sam napisao, realna mana je osjetljivost na stil vožnje i održavanje, vrijedi na žalost za puno motora i auta danas, to do prije 5-6 godina nije bilo toliko istaknuto, no eto, došla su drugačija vremena
Ljudi trebaju shvatiti, ali i proizvođaći, da turbo dizel ili benzinac, jednostavno nije sa pravu gradsku vožnju, samo atmosferski benzinci jesu. A događa se previše često da kad bilo kojeg turbo benzinca dovoljno kolješ po gradu da se nešta pokvari.
Ne postoji.Imas 1.2T ili 1.5HDI. I to Peugeot i Opel. Nema ni jedna ponuda, ni Jeep, ni Fiat, ni Opel ni Peugeot nekakav jaci motor u floti, sve su hibridi ili struja sa 150+ konja, ispod toga 1.2 ili 1.5.
Problemi s AdBlue senzorom su rjeseni tek 2023. i to na ponekim modelima, sve ovo prije je uzas jer do kraja prosle godine trebalo je 2-3 mjeseca cekati djelove, ako iz prve nisu bili korektno odredeni problemi mozda i duze.
Mana 1.2 je sto ispod 7 litara to govno ne trosi, kako god vozio sa automatikom i u Opelu i Peugeotu (isti je vjv), potrosnja je prevelika za performanse. 1.5 od Kije ili VW-a daje puno vise, a ovaj 1.2 osjetno gubi snagu na vecim brzinama tj. vidi se da su 3 cilindra u pitanju. Fiatov Multiair ili T-Jet stari 15ak godina su bolji motori od ovog 1.2, vise snage, pouzdaniji i manje trose, sramotno.
https://www.neostar.com/hr/peugeot-3008-2-0-hdi-180-gt
Evo ti gore i 1.6 puretech i 2.0HDi, postoje i mogu se kupiti, to već govori da ne znaš dovoljno o čemu pričaš da bi uopće nastavio raspravu, no nadalje
Dalje, za pračenje potrošnje imaš stranicu sprint monitor, gledajući korisnike koji redovito bilježe potrošnju prema gorivu i kilometrima pređenim, 1.2 puretech 130ks u Peugeot 308 sa ručnim mjenjačem troše od 6 do 7.5 litara, šta je sasvim realna potrošnja benzinca od 130ks, neovisno o cilindrima
U suzuki vitari 1.4 boosterjet 140ks troši 7.5 litara međugradske vožnje, dok 3008 1.2 puretech troši oko 6.5 litara, tu se pokazuje razlika u kubikaži, cilindrima snazi ali i dizajnu vozila, ali ručni mjenjač
Nerealno je očekivati da automatik troši ispod 7...
Fun fact, Peugeot PureTech motori imaju remen u ulju od 2014 kao i Ecoboost
Bilo je dosta problema do 2018 kao i sa Ecoboostom vezano remena, ali i potrošnje ulje, riješili su sve kroz opozive do 2018, a od 2018 koriste kvalitetnije dijelove i materijale te više ti motori nemaju problema.
Te puretech motore odlikuje mala potrošnja, uglađen rad i dosta snage i momenta, na primjer 1.2 turbo od 130ks sa tri cilindra se vozi u večim autima poput 3008 i 5008 sasvim solidno.
No ljudi ih neće kupovati, jer će ih se uvijek slijepo bojati, iako su svi problemi davno riješeni i zapravo su jedani od boljih benzinaca na tržištu..
nisu ništa riješili već su se vratlil na lanac a za ove im sad prijete tužbe.
Prijatelj u obitelji ima dva 3008 2.0HDi 2022godina auto je fantastičan
dva komada u obitelji znači apsolutno ništa, niti jedan motor bilo kojeg proizvođača nema 50+% kvarova u pet godina da bi mogao na dva primjerka zaključiti išta
dapače, možeš jedino zaključiti da ta familija možda brine više od prosječnog vozača pa zato su možda i presreli neki od potencijalnih problema
kako god okreneš, na primjeru dva auta u jednoj familiji nemereš zaključiti da je nešto sad super u odnosu na prije, pogotovo ako je riječ o autima novijeg godišta ili manje kilometraže
ostavi se banalnih zaključaka i preporuka, jer ako netko na tvoju preporuku uzme auto i ne bude tako dobro iskustvo, ti ćeš mu jedino reći - jbga, nisi imao sreće