Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.116
|
čitano: 13.267.719
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Qui-Gon-Jinn kaže...

Može li mi netko objasniti kako funkcionira auto osiguranje? Ako ja imam nesreću i nisam kriv, ja se naplaćujem od osiguranja osobe koja je kriva, stoga izbor mog auto osiguranja tu ne igra nikakvu ulogu? Onda mi se isplati svake godine uzeti ono najjeftinije?

 U pravilu da, osim u nekim specifičnim situacijama - sudar s neosiguranim vozilom/pješakom/biciklistom/da ne idem u detalje, ili u krajnje nezgodnoj varijanti - sudar sa vozilom osiguranim u istim osiguranju pa se uvjeriš na teži način kakav si šrot platio sebi za osigurat svoje vozilo :D

Generalno, zakon o osiguranju je vrlo dobro uređen, tako da su ponajveće mane manjih i jeftinijih osiguranja nedostatak procjenitelja, pa ga moraš dugo čekat, loša ili nedovoljna pravna služba u rješavanju odštetnih zahtjeva, nedostatak partnerskih autoservisa/limara koje surađuju s 'malima'.

A i razlike u cijeni nisu toliko značajne da bi sad zbog 20-30€ godišnje baš morao ić na neku lošiju opciju. Gledaj si svakako onda barem uzet dopunska osiguranja koja su vrlo smislena i logična kod nas - zaštita stečenog bonusa i pomoć na cesti. To su 2 najčešće a bome i najpotrebnije doplate kod nas.

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kao veliki fan talijanskih automobila ( Alfa Romeo ) nakon neznam koliko JTD-ova, Stilo, 147, GT, 159 kupio i ja po prvi put nešto iz Japana...

Jednostavno od Talijana nemam nikaj za kupiti da mi je napeto a i pošto je ovo auto samo za posao i s posla ( bit će i neki lagani upgrade u vidu Type S dodataka ili Mugen lipova ) kupio sam Hondu Accord, 2.0 benzinac ( K20 oznaka motora ) od drugog vlasnika. Auto nov kupljen u Rijeci, računi iz ovlaštenog od 2006 do 2021, ali ide na kompletno lakiranje na proljeće.


Klasika kod Hondi tih godina, popucao bezbojni lak na 4-5 panela, auto je bio baš u gradu tako da ima i ogrebotina skoro po svakom panelu... Iznutra je kao nov, moram samo volan dati tapecirati.

 

Onda su u planu neke 18-ce, opruge ili gewinde i kako sam i gore napisao neki Type S složiti iz nje ili uzeti od Mugena lipove, vidjet ćemo... Tamna stakla, neki jap style dupli lonac iza i to je to...





* * * * *
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

308 2015 blue hdi 1.6

inače je potrošnja oko 5.5 gradska vožnja,u zadnjih mjesec se podiglo na 7.0

DPF izvađen i Adblue ugašen.

Klima ne palim i radim cca 20km na dan.

Što bi moglo biti?Normalno vuče i normalno se ponaša.

Sjedi 1
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Gradska voznja 5.5l? Kakav je to grad

PSN:Tomislav025
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

U kojem gradu? Meni po Zagrebu troši oko 7L-7,5L Pug 407 sa starijim 1.6hdi, izvađena ekologija i stage. U Rijeci to zna biti i preko 8L, a npr u Osijeku oko 6L

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Lokalna vožnja

Upalim auto i imam 2 kružna do posla.20 km gore dole.

Ali opet čudno da je skočilo u mjesec dana toliko,temperature nisko tolko niske.

Sjedi 1
Poruka je uređivana zadnji put uto 2.1.2024 11:26 (elpornero53).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Tekken kaže...

Kao veliki fan talijanskih automobila ( Alfa Romeo ) nakon neznam koliko JTD-ova, Stilo, 147, GT, 159 kupio i ja po prvi put nešto iz Japana...

Jednostavno od Talijana nemam nikaj za kupiti da mi je napeto a i pošto je ovo auto samo za posao i s posla ( bit će i neki lagani upgrade u vidu Type S dodataka ili Mugen lipova ) kupio sam Hondu Accord, 2.0 benzinac ( K20 oznaka motora ) od drugog vlasnika. Auto nov kupljen u Rijeci, računi iz ovlaštenog od 2006 do 2021, ali ide na kompletno lakiranje na proljeće.


Klasika kod Hondi tih godina, popucao bezbojni lak na 4-5 panela, auto je bio baš u gradu tako da ima i ogrebotina skoro po svakom panelu... Iznutra je kao nov, moram samo volan dati tapecirati.

 

Onda su u planu neke 18-ce, opruge ili gewinde i kako sam i gore napisao neki Type S složiti iz nje ili uzeti od Mugena lipove, vidjet ćemo... Tamna stakla, neki jap style dupli lonac iza i to je to...





Konstantan problem talijana, nedostatak modela

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
elpornero53 kaže...

308 2015 blue hdi 1.6

inače je potrošnja oko 5.5 gradska vožnja,u zadnjih mjesec se podiglo na 7.0

DPF izvađen i Adblue ugašen.

Klima ne palim i radim cca 20km na dan.

Što bi moglo biti?Normalno vuče i normalno se ponaša.

 Pitanje je jel to dobro ugaseno, fuseri znaju iscupat sve van a softwerski dio napravit lose, npr nece svijetlit lampica da nesto ne valja ali auto uredno pokusava odradit regeneraciju koju je nemoguce dovrsit i zato fila vise goriva. Ko ti je radio to?

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Preko peugeot servisa su poslali kod nekih u Rijeku jer oni to ne rade.U 6 mj su to napravili,ništa dosad nije bacalo greške i sl.

 

Sjedi 1
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

O tome sam baš pričao pred nekoliko stranica. Drljanje i brljanje (vrlo vjerojatno fušerski nestučno) po motoru i onda čuđenje kad se nešto raz*ebe. ostavite motore, odnosno cijeli pogonski sustav kako je zamišljen da radi i neće biti problema, a ako ih i bude - zato postoji garancija, servis i krajnje ako je potrebno - opoziv.

 

Netko je napravio nešto pred pola godine, a ne zna se kaj... Pa jel imaš račun od posla, odrađene usluge? Uzmi papire i odi kod lika koji je to napravio i pošalji ga u qrac, njega i njegov posao i nek rješi problem.

 

 

Alane, bježmo, njih je dvojica, a mi smo sami.
21 mjesec
offline
Auti - ultimativna tema

Mali osvrt na Hyundai Tucson Hybrid (HEV) AWD Premium paket opreme

 

Evo, nekoliko utisaka od gore navedenog auta, nakon 3500 km, ukoliko netko razmislja o kupnji...

- potrošnja ne pada ispod 8 litara, vecinom magistralne ceste i gradska voznja po ZG i obilaznici - napominjem da se radi o HEV-u!

- mjenjač je svojeglav (klasični 6 brzinski, nije CVT ni DCT), voli šaltat u zavojima što zna biti nezgodno kod zavoja i penjanja/silaska s petlji na autoput po mokroj cesti jer auto zacuka, pogotovo kod šaltanja u nižu

- Eco mode (default) je katastrofa, kasno reagira na pritisak gasa i cudno šalta (u rasponima od 1500 do 4500 okretaja)

- Sport mode je malo bolji, barem se može pretjecat na magistralnim cestama, ali zna imat delay na gasu, što zna biti iritantno

- mjenjač je na tipke, svako PRND slovo ima svoju zasebnu tipku na centralnoj konzoli, što je meni osobno nevjerojatno loše riješenje i svaki put moraš gledat što stišćeš prilikom kretanja, parkiranja i slično

- motor kad pređe 3000 okretaja zvuči ko trocilindrični mlinac za kavu, bučan je i ima baš čudan zvuk, a govorimo o 1.6 4-cyl turbaku koji bi trebao zvučat normalno, koliko je to moguće

- jako bučan na autocesti, čim pređeš 140 km/h, ne čuješ samog sebe, valjda zbog SUV aerodinamike

- NEMA LED Matrix svjetala, ni u kojoj varijanti opreme, jednostavno ne postoje za taj auto, što je vrlo razočaravajuće obzirom da sam naviknut na to još od Opel Astre koja je više nego dvostruko jeftiniji auto od ovog

- High Beam Assist ne radi baš najbolje, prekasno spušta duga svjetla, ljudi mi znaju blicat, što mi se nikad nije desilo s Astrom, a i sama svjetla (LED) su dosta loša, ne svijetle najbolje, a u kombinaciji s lelujavim ovjesom zna biti nezgodno na zavojitim seoskim cestama na način da ljudi ispred mene pale zadnju maglenku jer im stalno osvjetljavam retrovizore s tim lelujanjem na cesti

- upute za korištenje vozila se skidaju s neta, imaju 720 stranica, samo na HR jeziku i nigdje NE piše kako ugasiti Lane Assist koji je izuzetno iritantan, pogotovo po uskim cestama van grada (par puta me htjelo zakucat u most jer su mostovi uzi od ceste, a glupi sistem prati bijelu crtu)

- za gašenje Lane Assista sam morao zvati servis, a gasi se tako da se drži tipka na volanu 5-6+ sekundi, i tako svaki put kad sjedneš u auto prije vožnje

- stražnji žmigavci se nalaze na dnu branika, već mi se par puta desilo kod skretanja lijevo na raskršćima da auto iza mene trubi jer misli da stojim na mjestu iz fore, a NE VIDI da imam upaljeni žmigavac (jer mi se majstor nalijepio na stražnji kraj)

- to rješenje da je žmigavac na dnu stražnjeg branika, a ne na uobičajenom mjestu kod sklopa stražnjih svjetala je nevjerojatno glupo rješenje i ne mogu se načuditi tome

- kvaliteta izrade iznutra je korektna, ali izvana je razočaravajuća - klimavi poklopac rezervoara koji strši 1-2mm izvan linije, zatim spojevi blatobrana i haube s različitim razmacima npr. kod šoferšajbe 2mm, a kod prednje lampe 4mm, zatim plastika na donjem rubu prozora stražnjih vrata je niža za 1-2mm u odnosu na stražnji dio iza vrata i to se dosta vidi, prednja hauba se vidljivo trese pri brzinama 150+ km/h na autoputu i to tako da sam mislio da mi je otvorena, ali nije bila... uglavnom, šlamperaj kojeg bi se posramili čak i talijani iz '80-tih

 

Uglavnom, obzirom da je auto od firme koja je dekretom prešla na hibride i nisam imao preveliki izbor kod biranja auta, moram reći da je ovo prilično veliko razočarenje. deklariranih 230 KS ja ne vidim baš, Astra sa 150 KS je išla bolje i manje je trošila (1,4T karavan K serije, manualac), mjenjač je čudan nikako da se naviknem na njega, a namjerno sam uzeo Hyundaija baš zbog klasičnog automatika jer ne podnosim CVT koji imaju svi drugi u svojim hibridima, ovjes je tvrd, a lelujav, ne znam kako da to opišem uopće, uglavnom, ne sviđa mi se naginjanje u zavojima, ali valjda je to normalno za tzv. SUV vozila (bajdvej, nisam ljubitelj takvog tipa vozila).

Ono što jedan Opel ima već godinama, LED matrix svjetla i AGR sjedala, ne postoji u Hyundaiju i to mi je baš razočaravajuće. S Astrom sam odvozio 7 sati u komadu od Zagreba do Praga i izašao iz auta bez ikakvih posljedica, dok ovdje smeta već kad sjetim sat vremena u autu. Generalno, Premium paket opreme (drugi s vrha, iznad je samo Premium Plus) je prilično škrto opremljen, čak i kad uspoređujem s Astrom iz 2018 godine, a da ne bi bilo zabune, govorimo o autu koji košta skoro 42.000 eura s metalik bojom, do registracije.

Činjenica da je to hibrid koji troši više od 8 litara, relativno normalne i pažljive vožnje, obzirom da se privikavam, a i auto nije baš za neku bržu vožnju je jednostavno razočaravajuća.

Uglavnom, da kupujem za svoje novce, ovo ne bih nikad kupio.

 

my 2 cents...

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pozdrav,

Htio bi kupiti auto ove godine za oko 25000€ hatchback ili crossover SUV. Trenutno vozim Opel Crossland 1.5 dizel i zadovoljan sam (mala potrošnja i odlična oprema), samo što mi je 100 KS premalo i ručni mjenjač ima predugi hod odnosno predugo traje mjenjanje brzina. U obitelji imam bmw 320d xdrive automatik ali takav auto mi je jednostavno predugačak i prenizak. Godišnje radim skoro 20000 km. Trenutno mi se sviđaju Cupra Formentor, Subaru XV, nova Opel Astra, BMW serija 1 (f40). Vjerojatno bi uzeo 2-3 godine rabljeni. Ako netko ima kakve prijedloge ili savjete volio bi da podijeli.

Do not feed the trolls!!
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Idem na put cca tri tjedna i na žalost auto moram ostaviti na milost i nemilost vanjskim zimskim uvjetima jer garažu nemam. Malo sam guglao i odraditi ću ove stvari koje se uglavnom spominju svuda i logične su (natankati do vrha, otpustiti ručnu, napumpati gume itd) 

Ali neki savjeti se razlikuju za iste stvari, npr cerada - jedni kažu pokrij, drugi kažu ne zbog vlage. Akumulator - jedni savjetuju odspojiti, drugi da nema potrebe osim ako se auto ne vozi više od mjesec dana.

Pa ako netko ima iskustva s tim ili ima još koji savjet bio bih zahvalan.

11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

 Nissan Qashqai 1,3 DIG-T MHEV N-Connecta 25 000 €

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
darkborg kaže...

Idem na put cca tri tjedna i na žalost auto moram ostaviti na milost i nemilost vanjskim zimskim uvjetima jer garažu nemam. Malo sam guglao i odraditi ću ove stvari koje se uglavnom spominju svuda i logične su (natankati do vrha, otpustiti ručnu, napumpati gume itd) 

Ali neki savjeti se razlikuju za iste stvari, npr cerada - jedni kažu pokrij, drugi kažu ne zbog vlage. Akumulator - jedni savjetuju odspojiti, drugi da nema potrebe osim ako se auto ne vozi više od mjesec dana.

Pa ako netko ima iskustva s tim ili ima još koji savjet bio bih zahvalan.

Pokrij ceradom zbog moguce kise/krupe/snijega, ne znam odakle si al auto prekriveno je sigurno bolje nego bez icega. Akumulator po mome misljenju je po tvojoj volji, ako je novi i ako je auto relativno novo, nece nigdje ''trositi'' struju i nema potrebe to raditi, jedino ako se bojis da nece upaliti kasnije. Sto se tice svega sto si naveo prije, natankat do vrha mozes a i ne moras, gume napumpati mozes a i ne moras.

 

Ja kada putujem (jer radim vanka) pokrijem auto u garazi, stavim ga na punjac, gume su mi kakve jesu (i nakon 3 mjeseca mi ne signalizira gresku, mozda izduse 0,1 0,2 bara max i gorivo je koliko bude u njemu, mislim da to nije nista krucijalno al dobro, ocito postoji nekakvi razlog zbog para u tanku goriva itd... Inace nikad nisam imao problem, isto sam citao na internetu, kao malo ga ''prosetat'' svako mjesec da se kotaci zarolaju i svi pokretni elementi, pa zakocit par puta da se prasina sa kocnica skine itd...  Sve je to kako tko zeli.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
DragonWarrior kaže...

ručni mjenjač ima predugi hod odnosno predugo traje mjenjanje brzina.

 

 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
darkborg kaže...

Idem na put cca tri tjedna i na žalost auto moram ostaviti na milost i nemilost vanjskim zimskim uvjetima jer garažu nemam. Malo sam guglao i odraditi ću ove stvari koje se uglavnom spominju svuda i logične su (natankati do vrha, otpustiti ručnu, napumpati gume itd) 

Ali neki savjeti se razlikuju za iste stvari, npr cerada - jedni kažu pokrij, drugi kažu ne zbog vlage. Akumulator - jedni savjetuju odspojiti, drugi da nema potrebe osim ako se auto ne vozi više od mjesec dana.

Pa ako netko ima iskustva s tim ili ima još koji savjet bio bih zahvalan.

Ostavljanje auta zimi nije uopće problematično. Tri tjedna je malo vremena, ne moraš previše misliti. Jedini problem koji možeš imati je akumulator, ako ne znaš koliko je star. Nakon tri tjedna stajanja bi se mogao previše isprazniti, pogotovo zbog nižih temperatura.

Ljeti je više problem, zbog visokih temperatura, ptica i sl. treba zaštiti adekvatno auto.

Preporuka uz gore navedeno natočiti do vrha auto, to je dobra praksa i kad ga nećeš voziti par dana, da se ne moraš zajb ići na benzu i misliti koliko goriva imaš haha

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Suzuki Vitara ili S-Cross, 1.4turbo hibrid, jako lijepo ide, u najjačoj opremi se nađu i za manje od 25

6 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Kolega, sretno. Predivan ukus.  Ah, Talijani. Život bi mi bio dosadan da ne vozim 25 godina staru alfu. Šogijev brat ima ovakvog civica, pukla šajba u tuči, u RH je bila jedna. Ne znam koliko je platio, ali skupo je. Auto je meni osobno estetski pogođen taman. Sad jel Mugen baš poseban model, restyle ovakvog type Ra ili sam fulao sve?

AMD,........is that baba Su trying to sell us dog sh*t or what?
9 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Moze savijet!

Zanima me dal bi mozda bilo dobro upalit auto i provozat ga jer ga nissm vozio 2 dana a malo su "veci" minusi ili nema nikakve ceze sto ga nisam vozio?

4 godine
offline
Auti - ultimativna tema

Ajme al ste svi postali osjetljivi oko toga što auto stoji.. Što bi mu se moglo destiti nakon 2 dana? Jel mu i pjevate svaku večer da zaspe? Meni na skijanju je stajao 7 dana na -17 prosječne temp i upalio na zub.. Imaj dobru mješavinu antifriza, dobar zimski stakloper, dovoljno ulja i nemaš brige

8 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Baš, moj Yugo je stajao po 7 dana na -10, -15 i prije bi upalio nego Golf koji je bio u garaži... Čok do kraja, komad kartona ispred kilera i vozi.

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ima li tko iskustva s reparacijom elektro servo letve volana, Split?

Dali ste radili reparaciju radi lufta i klapanja ili kada je pustila ulje?

Koje cijene, koji servisi, koliko dugo im treba, koliko dugo potraje uopće nakon reparacije?

pružatelj IPTV usluge(kontakt na PP)
8 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ja sam to na Alfi rješavao, počela je zujati i lupkati, letva je bila mislim 1200kn i došla je drugi dan kako je naručena a stara je poslana toj firmi (cijena bude takva ako šalješ svoju staru letvu, oni ju repariraju i onda šalju nekom drugom). Sam posao je trajao skoro 5 dana jer je bilo dosta rastavljanja (cijeli prednji most ide dolje i svašta) ali to mi je poznanik radio kad je stigao - može se i brže, mislim da je rješivo u 2-3 dana, ovisno naravno o autu - prvi dan se sve rastavi i naruči letva, ona stiže kroz dan-dva i sve se vraća natrag. To je bilo prije 6-7 godina otprilike. Koliko je potrajala pojma nemam jer je auto ubrzo nakon toga otišao idućem sretnom vlasniku...

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ja se mislim svoju u svog mehaničara od povjerenja izvaditi, pa odnijeti u Arie u Splitu, čuo sam za njih dobre stvari.

Valjda će još tko u temi imati iskustva s njima ili nekim drugim u ST i okolici.

pružatelj IPTV usluge(kontakt na PP)
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

jbte, meni polo stoji po mjesec-dva dana da ga ne pipnem,jer ionako non-stop vozim službeni

mislim da ga jednom nisam pipnuo preko tri mjeseca, još niti jednom se nije dogodilo da ne upali ili da nešto ne štima

osim što ponekad malo kočnice stružu dok se ne pobrusi površinski sloj hrđe koja se nahvata

18 mjeseci
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
picajzla0707 kaže...

jbte, meni polo stoji po mjesec-dva dana da ga ne pipnem,jer ionako non-stop vozim službeni

mislim da ga jednom nisam pipnuo preko tri mjeseca, još niti jednom se nije dogodilo da ne upali ili da nešto ne štima

osim što ponekad malo kočnice stružu dok se ne pobrusi površinski sloj hrđe koja se nahvata

 Kakva je situacija s gorivom, ako se ne vozi 3 mjeseca? Gubi li dosta svoja svojstva?

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

https://www.njuskalo.hr/auti/mazda-6-sw-cd-150-automatik-navigacija-xenon-rwm-pdc-alu-17-oglas-40395216

Pozdrav, jel ima netko iskustva sa mazdinim automatikom tih godina? A i motorom

7 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Motor solidan ako ne dopustiš DPF-u da se začepi. Mjenjač isto dobar. Elektronika ima svojih gremlina.
8 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Da, to je praktički zadnja sa problematičnim DPFom, taman na kilometrima kad bi mogao početi raditi probleme. Bilo bi dobro provjeriti stanje začađenosti (soot level, treba ti bolja dijagnostika, recimo VCX Nano + Mazda IDS softver, ne možeš sa OBDII sa ebaya).

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice